Tunnustan että minusta on tullut kristitty jälleen

Anonyymi-ap

Olen tutkinut islamin haditin läpi ja raamatun joten tulin siihen tulokseen että raamattu on totuus. En usko ikuiseen helvettiin ja sen on raamatun mukaista Olen kuunnellut ääniraamatulla koko uuden testamentin ja helvetti ei ole ikuinen. Haditin opetukset ovat vastakohta sitä mitään raamattu opettaa.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Minua voi nyt vihata niin paljon kuin haluaa mutta uskoni on nyt mitä on. En ole täällä vainoamisen ketään enkä ole väkivallan tekijä mitä uusi testamentti on vastaan. Se joka on terroristi ei ole kristitty

• Anonyymi
      UUSI

Et ole sitten tervettä päivää nähnyt edes välillä?

• Anonyymi
        UUSI

Mitä väliä en ole yhtään sen parempi kuin muslimitkaan olen yhtä hullu kuin ne

• Anonyymi
      UUSI

Vanhassa vara parempi.
      Suomessa saadaan uskonnonopetusta lähes 10 vuotta peruskoulussa. Se on ihan hyvä pohja jatkaa. Aloittaa nollasta joku idän ihme on melkoinen ponnistus. Ateistille ehkä onnistuu, jos päätä ei ole aivopesty abrahamilaisiin. Meille se on täysin mahdoton omaksua.
      Ne valehtelee, jotka väittää, että se onnistuu.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi esittää hyvää kun sairaus tekee minusta pahan

• Anonyymi
      UUSI

Minulla oli tänään aggressiivista käyttäytymistä mutta kun kuuntelin henkien manaus rukouksen oloni tuli normaaliksi heti

• Anonyymi
      UUSI

Pahat henget ovat todellisia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      214
      6275
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      169
      1698
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1517
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      69
      1058
    5. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      105
      1000
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      927
    7. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      124
      877
    8. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      199
      852
    9. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      100
      816
    10. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      789
    Aihe