Oftan Chlora -voide on hyvää kamaa, mutta se kuivuu silmäluomen reunaan kovaksi reunaksi ja hankaa sitten silmä mikä saa luulemaan, että silmä on kipeämpi kuin oikeasti onkaan.
Kannattaa pestä kädet hyvin ja sitten silmä kiinni pestä silmäluomeen kuivunut Oftan Chlora pois lämpimällä vedellä.
Mulla kävi ensimmäisellä kerralla niin, että "kirosin" kipeää silmää, kun jokainen räpäytys sattui. Sitten suihkussa silmä puhdistui ja tajusin, että tuo hemmetin vaseliini oli kovettunut silmäluomeen ja raapi silmän pintaa joka räpäytyksellä.
Mä ole käyttänyt päivisin tippaa ja yöksi tuo rasva niin näkee päivisin tehdä töitä.
Oftan Chlora -silmävoide!! TÄRKEÄÄ!! Lue tämä, jos käytät Oftan Chloraa.
Anonyymi-ap
0
208
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161