Sain juuri vihdoin orin kyrpää ja spermaa

Anonyymi-ap

Tositarina nyt! Olen pitkään hoitanut Papu nimistä oria tallilla jonka kanssa minä harjoittelen ihan kaikkea hänen kanssaan joten olemme todella läheisiä. Olin lähiakoina huomannut kuinka alkoi kiihottamaan paljon kun putsasin orin penistä. Katsoin aina kuinka mahtavan suuri se oli kun se aina sykki käsissäni. Tämä sai ajatukseni laukkaamaan ihan hullunlailla. Halusin sitä kovasti, mutta en uskaltanut. Aluksi vain runkkasin oria kunnes hänellä lensi spermat suoraan maahan. Hän tykkäsi siitä kovasti, joten aloin tekemään sitä useimmin ja aloin uskaltaa hieman itsekkin osallistua asiaan hieromalla itseäni housujen päältä samalla. Aina tein sen salassa ja yritin piilottaa jäljet. Varmaan joku tietää jo tuhmista puuhistani mutta ei se haittaa ;) Monet pesukerrat vain kiihottivat minua enemmän ja aloin haluta kunnolla sen penistä pilluuni myös. Olen saanut todella monta orgasmia kun runkkailen oria samalla. Saan noin 3 tai 4 orgasmia yleensä itselleni kun teen sitä samalla. Jokaisen kerran jälkeen aloin vain suoraan enemmän haluamaan, joten kerran päätin ottaa housutkin pois ja sormittaa itseäni samalla. Se piti tehdä kun tallilla ei ollut melkein ketään koska se teki sitten ääntä! Se tuntui niin hyvältä kun tungin sormet pilluun ja runkkasin häntä samalla. Kuvittelin kuinka se olisi hänen penis pillussani, mutta tosi vaikeaa oli koska sormeni ei ollut yhtään tarpeeksi isoja verrattuna siihen mahtavaan kyrpään. Olin niin halukas että aloin imemään sitä suurta penistä. Laitoin suun siihen ja aloin imemään samalla kun runkkasin. Ori tuli suurella paineella suuhuni joten piti ottaa suu pois kun hän päästi spermansa. Siinä oli jo kunnon uusi kokemus! Seuraavalla kerralla halusin uskaltaa ottaa vihdoin sitä suurta kyrpää. Seuraava päivä koitti. Jäin taas tosi myöhään tallille ja sanoin työtovereilleni että jään siivoomaan hieman enemmän tälläkertaa. Kaikki lähtivät lopulta ja sain huokaista. Nyt oli aika. Etsin rakkaan Papun ja aloin samanlailla putsata häntä josta hän tykkäsi. Hänen suuri kyrpänsä alkoi kasvamaan ja tulla esiin hiljalleen. Se oli niin valtava! Aloin jo kiihottua. Pillussa tunsin kuinka haluan jo sen sisääni. Runkkailin ensimmäisenä hieman ja imin. Sen jälkeen riisunnuin kokonaan. Ensiksi annoin orin nuolla pilluani ja se tuntui taivaalliselta. Sain erittäin suuren orgasmin melkein heti! Sitten tuntui että olin valmis suurelle kyrvälle. Otin siitä kiinni, menin hänen alleen konttausasentoon ja aloin asettamaan sitä minuun. Otin siitä kiinni ja ohjasin sen pilluni huulille. Tunsin kuinka se oli niin valtava. Vähitellen tungin itseäni orin penikseen, aahhhhhh. Se oli sisälläni. Mietin vain kuinka ihanalta se tuntui. Aloin liikkumaan siinä ja sain niin helposti orgasmin. Se oli maailman tavaallisin asia mitä olen koskaan kokenut. Tunsin kun suuri orin penis oli sisälläni sykkimässä. Siinä liikuin edestakas monta kertaa ja hieroin itseäni samalla. Tunsin kuinka ori oli valmiinapurkautumaan, joten menin vain syvemmälle. Ori tuli sisääni mahtavalla peniksellään suurella paineella. Pilluni vuoti spermasta ja oli ihan täynnä. Tunsin kun orin penis sykki sisälläni ja pumppasi spermaa sisääni joka nykäisyllä. Olin niin täynnä häntä! Oli niin kiihottavaa kun hän tuli sisälleni ja täytti minut spermallansa. Sain samalla orgasmin myös kun hän tuli sisääni joka oli myös suuri. Varmaan suurin orgasmi mitä olen saanut! Nyt olen täynnä spermaa ajattelin. Seuraavaksi piti lähetä ja siivota. Kaikki tämä oli todella hankalaa kun sisääni oli juuri tungettu erittäin suuri penis joka avasi minua niin paljon. Sain varmaan ainakin 10 orgasmia siinä yhteensä joten olin miltein kävelykyvytön. Sain lopulta siivottua ja lähdin kotiin. Tutui niin hyvältä kun olin saanut orin suurta kyrpää vihdoin. Sen jälkeen tein tätä melkein kolme kertaa kuussa, koska harvoin pystyn olemaan täysin yksin tallilla. Tänäkin päivänä teen tätä! Olen nyt varmaan 1 ja puoli vuotta tehnyt tätä ja viimekerta oli melkein viikko sitten. Joka kerta on taivaallinen ja toivoisin että joku voisi vaikka tulla katsomaan kerran kun tulen orin panetuksi. Se olisi todella kiihottavaa ja nähdä kyrpäsi samalla kun runkkailet tai voit jopa spermata sisääni orin spermojen sekaan. Jos olet kiinnostunut niin laita s postia minulle. Olen eila.lempinen ät gmail piste com

14

1510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Spedellä taas suoltaa tuubaa tuutin täydeltä buaahaa

• Anonyymi

aina buuahaa sieltä tuleekin ei yllätys

• Anonyymi

No mitäs buaahaa spede syydät. Voisit kyllä lopettaa vuosia kestäneen ittestäs ilmottelun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitäs buaahaa spede syydät. Voisit kyllä lopettaa vuosia kestäneen ittestäs ilmottelun.

ajai kukas nyt vihasena sain sut vihaseks lällällää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ajai kukas nyt vihasena sain sut vihaseks lällällää

No kukas sut sai ja vielä lällättää. Eikös täällä ole ikäraja 18v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kukas sut sai ja vielä lällättää. Eikös täällä ole ikäraja 18v.

olisiko nyt vanhuksella nukkuma aika näytät hieman äkäiseltä! Hyviä öitä nyt nukkumaan

• Anonyymi

siis s postini oli eila.lempinen85 ät gmail piste com
      anteeksi huomasin vasta nyt virheeni!

• Anonyymi

Satua

• Anonyymi

Sait siis Satua Älä valehtele et ole naista saanut ikinä.

• Anonyymi

Eläimiin sekaantuminen on rikos nykyään suomessa, annettu vihje viranomaisille.

• Anonyymi

kiihottavaa kiihotuin tästä kirjottele lisää kiitos

• Anonyymi

Muistithan riisua kärryt ensin pois!!!

• Anonyymi

Aloittaja voisi ottaa oppia täältä: www.Animal Sex

• Anonyymi
      UUSI

kiihottavaa tykkään tästä lisää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      170
      2071
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      37
      1455
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      132
      1154
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      902
    5. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      846
    6. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      250
      814
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      782
    8. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      735
    9. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      713
    10. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      198
      634
    Aihe