Minun mielestäni monelta ihmisiltä puuttuu empatia kyky. Yleensä se merkitsee tunnevammaisuutta ja narsismia ihmisessä.
Tunnepuolen empatia kyky puuttuu monelta ihmiseltä.
25
285
Vastaukset
- Anonyymi
Kovin yleistä.
- Anonyymi
Kovin yleistä on yhden narsistin tavatessaan määritellä kaikki maakunnan ihmiset narsisteiksi. Vrt tämä kaiken tietävä tunnelmoiva palstahäirikkö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovin yleistä on yhden narsistin tavatessaan määritellä kaikki maakunnan ihmiset narsisteiksi. Vrt tämä kaiken tietävä tunnelmoiva palstahäirikkö.
tuskin kaikki maakunnan alkuasukkaat on narsisteja. kuitenkin voi nähdä että narsismi on hirvittävän paljon yleisempää itä-suomessa kuin muualla. muualla narsisteja on prosentti tai kaksi. pahimmillaankin joitain prosentteja.
karjalassa enemmistö ihmisiä juoruaa, puhuu pahaa ja kadehtii ja on epäluotettavia ja itsetunto heikko. lisäksi ahdasmielisiä muualta tulleita kohtaan. ja omien vikojen projisointi muihin on yleistä täällä. siksi on perusteltua ajatella, että itä-suomessa on narsismia erittäin paljon enemmän kuin muualla. myös itärajan takana tämä on yleistä niin lienee rajan läheisyys vaikuttanut asiaan. kateus on narsistin käyttövoima ja maakunnassa ihmiset on erittäin kateellisia kaikesta mahdollisestia ja puukkoa saa selkään heti kun selän kääntää. myös tämä on narsismin oire - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kovin yleistä on yhden narsistin tavatessaan määritellä kaikki maakunnan ihmiset narsisteiksi. Vrt tämä kaiken tietävä tunnelmoiva palstahäirikkö."
Jos Karjalassa elää pidempään ja joka suunnalla saa puukon selkään, kohtaa juoruilut ja kateuden eikä voi luottaa edes sairaalassa siihen että toimitaan vaitiolovelvollisuuden piirissä vaan juorutaan, niin ei se ole enää mikään "yksi yksittäistapaus" vaan se kuvaa alueen mentaliteettia joka on narsistinen.
Lisäksi kun muut sanovat samaa ja kun paikallisia on haastatellut niin he itse on kertoneet että kaikki kadehtii kaikkia täällä ja kaikki asiat juorutaan. Missään muualla en tiedä tällaista olevan kuin itä-suomessa. Oma kokemus on vain P-karjalasta mutta kertovat että E-karjalassa on aivan sama meininki ja myös savossa pitkälle.
Ei siis ole yleistystä jos sanoo, että enemmistö tämän maakunnan väestöstä on käytöshäiriöisiä ihmisiä valitettavasti. Aivan ihmiselle sopimattomia piirteitä on lapsentasoinen kierous, ahdasmielisyys, juoruilu, epäluotettavuus, selkäänpuukottaminen ja hirmuinen kateus. Kenenkään on turhaa edes yrittää väittää vastaan sillä nuo piirteet on leimaavia ihmisten piirteitä tällä alueella. Sen seurauksena maakunta voi erittäin huonosti ja on alikehittynyt. Itsemurhia on paljon ja monenlaisia ongelmia. Kun ihmisiin ei voi luottaa niin seuraus on tämä.
Täällä on pieni määrä luotettavia ja moraalisia kunnollisia ihmisiä mutta heistäin isoin osa on jo pois muuttanut. Ne jotka heistä täällä edelleen asuu, on ihmisiä joihin ei voi myöskään luottaa koska enemmistö pilaa heidänkin maineen. Siksi hyvä ja parempi maakunnan väestönosa kärsii käytöshäiriöisen enemmistön aiheuttamasta maineenmenetyksestä syyttömänä. Ongelma on myös se, että nämä kierotkin osaa esittää luotettavaa ja empaattista joten et voi koskaan tietää näistä esittääkö joku kunnollista vai onko sellainen oikeasti. Siksi suositus on että kunnolliset karjalaiset muuttavat muualle maahan koska siellä saavat elää kärsimättä heimolaistensa ilkeydestä ja teoista.
- Anonyymi
Eräiltä hyvä veli -verkoston jäseniltä Joensuussa se puuttuu tyystin. Koivumaan johdolla pyöritetään kiusaamisrinkiä, johon kuuluu mm. lakimiehiä. Kiusataan ja savustetaan ulos. Aiheutetaan elinikäisiä traumoja. Ei edes alkeellisia käytöstapoja Koivumaalla, Martikaisella ja esim. Harjulla.
- Anonyymi
Empatiakyvyttömät laukovat mitä sylki suuhun tuo, ei mitään tilanneymmärrystä tai kykyä asettua toisen asemaan. Surullista. Jotkut ovat jopa mielestään hauskoja ja nokkelia naljailijoita, vaikka muita ei naurata yhtään.
- Anonyymi
itä-suomessa on valtavasti narsismia ja pahuutta. narsisteilla ei juuri empatiaa ole
- Anonyymi
Höpö höpö.
- Anonyymi
Eikö aloittajaa ala kyllästyttää kirjoitella omista mentaaliongelmistaan?
- Anonyymi
Minä olen monesti nähnynnä empatian kun olen ollut vessassa.
- Anonyymi
Minullapa on isompi empatia kuin sinulla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullapa on isompi empatia kuin sinulla...
Minulle kasvoi pakaraan kerran kaksi empattia. Lääkäri poisti ne puukolla.
- Anonyymi
Olen miettinyt tuota narsismia.
En ole asiantuntija eikä ole kokemusta, mutta uskallan epäillä että julkisessa mielenterveyshoidossa kenellekään sanottaisiin että sinä olet narsisti, vai onko joku ihan oikeasti saanut papereihinsa narsismidiagnoosin?
Epäilen että narsismidiagnooseja tehdään lähinnä oikeuspsykiatriassa, kun jotakin pahaa on jo tapahtunut ja johtanut oikeus- ja rangaistustoimiin.
Siinä valossa tuo tavallisten ihmisten leimaaminen ja nimittely narsisteiksi tuntuu kovin ohuelta ja näyttäytyy ko. sanaa käyttävän yksilön tarkoitushakuiselta tehostesanalta.- Anonyymi
Narsistit saa harvoin diagnooseja johtuen siitä että narsistit ei tunne itsessään olevan mitään vikaa. ei he mene lääkärille valittamaan narsismia.
jokainen voi opiskella narsismista ja oppia tunnistamaan heitä heidän piirteistään. siinä ei tarvita koulutusta koska narsistit on kaikkialla samanlaisia.
narsistin piirteitä on se että kaikkea peilataan kateuden läpi. narsistin kaksi ainoaa aitoa tunnetta on viha ja kateus, muu on teeskentelyä.
narsisti puukottaa selkään, seuraa, kerää tietoja muista, juoruaa, ja projisoi omat vikansa aina muihin. hän odottaa muiden pyytävän häneltä anteeksi joita vastaan on itse rikkonut.
narsistit on uhmaikäisiä mentaalisesti.
narsismi sanaa käytetään usein leimaamiseen mutta pystyn narsismiin kattavasti perehtyneenä sanomaan, että itä-suomessa on narsismia erittäin runsaasti. täällä näkyy väestön piirteissä kaikki klassiset narsismin piirteet. narsisteila ei ole itsetuntoa. kun narsisti murjoo muita ihmisiä niin hän uskoo olevansa silloin suuri ja vahva. narsistille oksettavia piirteitä on hyvyys ja empatia. ne hän tulkitsee heikkoudeksi kuten anteeksi pyytelynkin.
narsistit eivät kehity ihmisenä.
- Anonyymi
Narsistejä on paljon. Narsistit eivät ajattele muuta kuin itseänsä.
- Anonyymi
Ilman virallista diagnoosia ihmisen sanominen narsistiksi on herjaamista ja erittäin alhainen teko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman virallista diagnoosia ihmisen sanominen narsistiksi on herjaamista ja erittäin alhainen teko.
Suuri osa narsisteistä eivät itse tiedosta olevansa narsisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuri osa narsisteistä eivät itse tiedosta olevansa narsisti.
No kuka sen heille kertoo jos psykiatrin virallista lausuntoa ei ole?
Oletko sinä psykiatreja viisaampi että voit leimata narsisteiksi kaikki joista et pidä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
menemättä yksilöön voi sanoa että karjalassa on narsismia väestössä erittäin runsaasti. se näkyy kaikkialla klassisina narsismin piirteinä täällä kuten kateutena, vastuuttomuutena, lapsellisuutena, projisointina, selkäänpuukottamisena, tietojen keräilynä, juoruiluna ja alhaisena moraalina. myös vainoharhaisuutena.
- Anonyymi
Kun kohtaa, niin jälkikäteen kyllä tietää, jos kohtasi narsistin. Vuosien päästä.
- Anonyymi
Aloittaja narsistilta on kyllä kaikki tunnepuoli pahasti vinksahtanut.
- Anonyymi
Henkilö joka ahkerasti haukkuu muita narsisteiksi, on yleensä itse sellainen.
- Anonyymi
niinhän sitä ala-asteella sanotaan,
joka toista haukkuu, ite on sellainen... - Anonyymi
narsistit tosiaan projisoi omat vikansa muihin ja voi sanoa joitain narsisteiksi. toisaalta se että esim minä sanon että karjalassa on paljon narsismia, ei tee minusta narsistia. narsismi näkyy karjalassa erittäin vahvasti kaikkialla ja se on kiistaton tosiasia jonka sanominen ei tee sanojasta narsistia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
narsistit tosiaan projisoi omat vikansa muihin ja voi sanoa joitain narsisteiksi. toisaalta se että esim minä sanon että karjalassa on paljon narsismia, ei tee minusta narsistia. narsismi näkyy karjalassa erittäin vahvasti kaikkialla ja se on kiistaton tosiasia jonka sanominen ei tee sanojasta narsistia.
Juu ei, eihän se juuri SINUSTA narsistia tee, mutta muista kyllä...😂😂😂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va236408Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen1645763Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko725158Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas924729Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht2294676Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1914603Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin64569Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa694438Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä154019Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast543977