Kelan työmarkkinatuen, joka on nettona vaivaiset 595,36€ per kk.
Tuo summa ei riitä edes vuokraan maksuun. Kela kuvittelee, että jokainen joka asuu toisen kanssa jakaa kaikki rahat keskenään, vaikka näin asia ei ole. Onko tämä reilua toimintaa? Ei tietenkään ole. Vastaavasti Ex-kansanedustajat saavat sopeuttamistukea jopa yli 20 vuotta ilman työnhaku velvoitetta.
Kyllä tämä on sairas maa.
Työtön ja parisuhteessa elävä ei saa mitään muuta tukea kuin
16
179
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo summa on yli puolet alle köyhyysrajan alla oleva summa. Ei tässä maassa noudateta enää edes perustuslain mukaisia pykälöitä.
- Anonyymi
Kun siis putoat pois ansiosidonnaiselta, et sinne enää helposti takaisin pääse.
Tällä halutaan "kannustaa töihin pääsyä". Miten irvokasta tämä on? Moniko eduskunnassa edes haluaa ymmärtää, miten vaikeaa nykyisessä tilanteessa on töitä edes saada? Tuskin yksikään!- Anonyymi
Tulosi putoavat heti jopa 400€.
LISÄÄ RAHAA RIKKAILLE JA VÄHEMMÄN KÖYHILLE SEKÄ ENEMMÄN RAHAA UKRAINAN SODALLE. SE ON TÄRKEÄMPÄÄ KUIN SUOMEN OMA TALOUS JA TYÖLLISYYS!
- Anonyymi
Siis kaksi parisuhteessa elävää työtöntä vai onko toinen töissä?? Jätit taas oleellisen asian kertomatta.
- Anonyymi
Lisään vielä: ei muuta, kun politiikkaan mukaan. Siitä se ura urkenee.
Ps vältä demariloisia, tiedät miksi. - Anonyymi
Jätit ja jätit!
Jos et ymmärrä lukea aloitusta. Yksi työtön ja toinen on töissä. Kaiken saa vääntää rautalangasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätit ja jätit!
Jos et ymmärrä lukea aloitusta. Yksi työtön ja toinen on töissä. Kaiken saa vääntää rautalangasta.Töissä? Mutta tällä palstallahan väitetään, että töitä on mahdotonta saada nykyään.
- Anonyymi
Juu, mitätön ja onneton rupuraha joka ei riitä edes viikoksi.
- Anonyymi
Joillain riittää ja joillain ei jos saa asumistuen ja toimeen tulotuen lisäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus tarkoittaa nimenomaan sellaista henkilöä joka ei saa mitään muuta tukea!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eivät anna mitään lisätukia
- Anonyymi
Kokoomusmulkut hautaan, niin rahaa riittä rupuperseillekkin.
- Anonyymi
Jarkko Eloranta kun puhui virheellisesti 800€ summasta A-studiossa, edes hän ei tiedä, miten pienellä summalla tässä maassa työtön saa "pärjätä".
- Anonyymi
Eloranta saa itse 20 000 euron kuukausipalkkaa, joten ei ihme, että mittasuhteet hämärtyvät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eloranta saa itse 20 000 euron kuukausipalkkaa, joten ei ihme, että mittasuhteet hämärtyvät.
Sen kyllä uskoo ja huomaa, samaten on EK Häkämiehen puheet työttömien "tukiloukusta" itse kun tienaa yli 400.000€ per vuosi!
- Anonyymi
Maahan on otettu niin paljon elätettäviä että kenen luulette kärsivän , ei ainakaan näistä asioista päättäneiden ryhmä , vuosikymmeniä sitten maassa oli hyvä turva ja työttömien ja duunarien tuloissa ei suurta eroa ollut .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129046Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883610- 202053
- 821270
- 271105
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661082Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972