harmittaa jälkeenpäin

Anonyymi-ap

Tällainen asia kun menin tyttäreni 13v päivystykseen hänen mahapolton vuoksi jota oli jatkunut pari päivää niin hetki istuttuamme hoitaja huuteli sisään ja vein tytön huoneeseen ja olin lähdössä pois niin hoitsu sanoi että ole mukana vain. kyseli kaikkea ja tunnusteli vatsaa päältä ja epäili ettei ainakaan umpisuoli ole, ja jäätiin odottelemaan lääkärin kutsua. noin tunnin kul pyysdettiin sisälle ja lääkäri oli nuorehko nainen ja sanoi että voin olla mukana kuulemassa kun tutkii ensin ja pyysi tyttäreni riisumaan vaatteet pois, tytär hieman katseli minua ihmeissään mutta homma ok ja ensin vatsan painelua ja sitten nolo hetki kun kysyi että onko ollut yhdynnässä tai vai onko immenkalvo vielä ehjä, niin olihan se kuulemma sormileikeissä jo rikkoontunut tyttö kertoili posket punaisina, eipä siinä mitään mutta sitten jalat telineisiin ja laittoi sormensa emättimen sisään ja tyttö hieman valitti jonka jälkeen toinen sormi pyllyyn ja sitten avasi jollain vehkeellä sitä peppureikää auki ja likka alkoi valittamaan kovemmin ja näin kun hän vaan levitti reikää enemmän ja enemmän jolloin likka huusi todella kovaa että sattuu ja yritti nostaa jalkaansa pois telineestä niin sanoin vaan että onko tuo aivan pakko tehdä niin lääkäri sanoi että minä kyllä tiedän mitä teen. Menin varmaan ihan punaiseksi enkä sanonut enään mitään ja tutkimuskin loppui siihen siltä osin. Omakannassa oli mainittu että äiti puuttui tutkimuksen kulkuun ja siltä osin jäi hieman puuttelliseksi mutta laboratoriokokeet selvittävät lisää. Teinköhän virheen.

9

420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olis kai lääkäri voinut edes selittää, mitä tehdään ja miksi tehdään.

• Anonyymi

Tällaista touhua, minulla samanlainen homma kun olin tyttären mukana alapää vaivojen vuoksi, tytär oli 14v ja makasi kanssa jalat "sarvissa" ja emättimessä oli tää en muista nyt instrumentin nimeä mutta sillä sinne pimppiin katsottiin tai avattiin sitä ja tytär sanoi jo sitä sisään laittaessa että sattuu, mutta lääkärinainen sanoi että kyllä se vähän tuntua voi, mutta sitten hän avasi sitä niin tytttö meinasi kanssa nostaa jo jalkaansa niin oikein kivahti että jalat takaisin, tuntui ilkeältä katsoa kun tyttö melkein huutaa saatumista ja lääk vaan avasi sen niin auki että ajattelin itsekin etä kohta repeää, no likka puristi sängyn reunaa että narina kuului ja tää lekuri meni tietokoneen ääreen jotain katsomaan ja mutisi jotain mistä en saanut selvää ja katsoin kun pimpin reunat oli piukeena niin sanoin että toi sattuu varmaan että pitäiskö ottaa pois niin sitten tuli hieman ärtyneen näköisenä ja mitä ihmettä työnsi sormensa persreikään niin että varmaaan kuulu käytävälle kun likka karjaisi.
      sitten vetäisi levittäjän pois jos voi sanoa niin raakana niin varmaan sattui sekin.
      ja kannassa oli kanssa maininta huoltajan puuttumisesta ns peliin.
      likka valitteli vielä seuraavana päivänäkin alapäätään mutta sitten tämäkin "episodi" unohdettiin ja onneksi ei ollut mitään vakavaa kuitenkaan. Kiitos jos jaksoitte lukea hieman epäselvän sepityksen.

• Anonyymi

olis kyllä tarvinnu jotain liukkaria ainaskin kun rektaali tutkitaan

• Anonyymi

en ole kyllä kuullut että noin nuoren tytön pimppiin mitään levittäjää laitetaan, tai pyllyreikään puhumattakaan sormesta. Voi olla että olen tietämätön näisä asioissa ja samoin ei kai nyt 14 vanhana yhdyntää suoriteta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en ole kyllä kuullut että noin nuoren tytön pimppiin mitään levittäjää laitetaan, tai pyllyreikään puhumattakaan sormesta. Voi olla että olen tietämätön näisä asioissa ja samoin ei kai nyt 14 vanhana yhdyntää suoriteta.

itse olin 20 kun seksiä oikeesti harrastin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä missä olet kasvanut,
        meidän kulmilla suurin osa aloitti 12-13 vuotiaana, aika nuorena, se oli silloin kultaisella 70-luvulla , kun ei joka asiasta tehty meetoo tutkintaa.

• Anonyymi

Entistä nuorempana aloitetaan sukupuolielämä ja kaikenlaiset taudit tarttuu kun ei osata suojautua . Sitten äidit saa viedä tyttäriään lekurille pitkään jatkuneiden oireiden takia eikä vielä lapsi ymmärrä mitä on tullut tehtyä .

• Anonyymi

minkä nuorena oppii sen vanhana muistaa

• Anonyymi

Niinpä, enpä usko että lääkäri tässä näkee mitään seksististä mutta sama joskus tuli mieleen kun poikaani vein ensiapuun kun oli saanut jalkapallon jalkoväliin ja valitti kipua siellä kivesten seudulla, poika oli 12v ja hieman itsekin yllätyin kun kotona katsoimme niitä kiveksiä tietenkään niihin kajoamatta että olipa penis kasvanut ja kehittynyt jopa isommaksi kun ukollani. No ensiavussa vanhempi naislääkäri tunnusteli kiveksiä ja työnsi siinä seisoma asennossa sormensa pojan pyllyyn. Poika hiemaan hämillään ja kun aikansa veivasi siellä ja toisella kädellä paineli kiveksiä niin erektiohan siitä seurasi ja OLEN varmaan väärässä mutta tuntui siltä että tää nainen taisi nauttia tilanteesta katsellessaan pojan sinisenpunaisena seisovaa penistä. Poika seisoi siinä sitten hänen edessään tovin ja erektio ei muuten hellittänyt yhtään ja joskus myöhemmin muistelimme tilannetta niin kertoi että pelkäsi enemmän sitä että laukeaisi kun sitä että äitikin tuijotti seisovaa elintä vieressä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      113
      3665
    2. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      23
      2739
    3. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      122
      2304
    4. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      6
      2243
    5. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      8
      1964
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      36
      1606
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      58
      1066
    8. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      970
    9. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      74
      942
    10. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      48
      888
    Aihe