harmittaa jälkeenpäin

Anonyymi-ap

Tällainen asia kun menin tyttäreni 13v päivystykseen hänen mahapolton vuoksi jota oli jatkunut pari päivää niin hetki istuttuamme hoitaja huuteli sisään ja vein tytön huoneeseen ja olin lähdössä pois niin hoitsu sanoi että ole mukana vain. kyseli kaikkea ja tunnusteli vatsaa päältä ja epäili ettei ainakaan umpisuoli ole, ja jäätiin odottelemaan lääkärin kutsua. noin tunnin kul pyysdettiin sisälle ja lääkäri oli nuorehko nainen ja sanoi että voin olla mukana kuulemassa kun tutkii ensin ja pyysi tyttäreni riisumaan vaatteet pois, tytär hieman katseli minua ihmeissään mutta homma ok ja ensin vatsan painelua ja sitten nolo hetki kun kysyi että onko ollut yhdynnässä tai vai onko immenkalvo vielä ehjä, niin olihan se kuulemma sormileikeissä jo rikkoontunut tyttö kertoili posket punaisina, eipä siinä mitään mutta sitten jalat telineisiin ja laittoi sormensa emättimen sisään ja tyttö hieman valitti jonka jälkeen toinen sormi pyllyyn ja sitten avasi jollain vehkeellä sitä peppureikää auki ja likka alkoi valittamaan kovemmin ja näin kun hän vaan levitti reikää enemmän ja enemmän jolloin likka huusi todella kovaa että sattuu ja yritti nostaa jalkaansa pois telineestä niin sanoin vaan että onko tuo aivan pakko tehdä niin lääkäri sanoi että minä kyllä tiedän mitä teen. Menin varmaan ihan punaiseksi enkä sanonut enään mitään ja tutkimuskin loppui siihen siltä osin. Omakannassa oli mainittu että äiti puuttui tutkimuksen kulkuun ja siltä osin jäi hieman puuttelliseksi mutta laboratoriokokeet selvittävät lisää. Teinköhän virheen.

6

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olis kai lääkäri voinut edes selittää, mitä tehdään ja miksi tehdään.

• Anonyymi

Tällaista touhua, minulla samanlainen homma kun olin tyttären mukana alapää vaivojen vuoksi, tytär oli 14v ja makasi kanssa jalat "sarvissa" ja emättimessä oli tää en muista nyt instrumentin nimeä mutta sillä sinne pimppiin katsottiin tai avattiin sitä ja tytär sanoi jo sitä sisään laittaessa että sattuu, mutta lääkärinainen sanoi että kyllä se vähän tuntua voi, mutta sitten hän avasi sitä niin tytttö meinasi kanssa nostaa jo jalkaansa niin oikein kivahti että jalat takaisin, tuntui ilkeältä katsoa kun tyttö melkein huutaa saatumista ja lääk vaan avasi sen niin auki että ajattelin itsekin etä kohta repeää, no likka puristi sängyn reunaa että narina kuului ja tää lekuri meni tietokoneen ääreen jotain katsomaan ja mutisi jotain mistä en saanut selvää ja katsoin kun pimpin reunat oli piukeena niin sanoin että toi sattuu varmaan että pitäiskö ottaa pois niin sitten tuli hieman ärtyneen näköisenä ja mitä ihmettä työnsi sormensa persreikään niin että varmaaan kuulu käytävälle kun likka karjaisi.
      sitten vetäisi levittäjän pois jos voi sanoa niin raakana niin varmaan sattui sekin.
      ja kannassa oli kanssa maininta huoltajan puuttumisesta ns peliin.
      likka valitteli vielä seuraavana päivänäkin alapäätään mutta sitten tämäkin "episodi" unohdettiin ja onneksi ei ollut mitään vakavaa kuitenkaan. Kiitos jos jaksoitte lukea hieman epäselvän sepityksen.

• Anonyymi

olis kyllä tarvinnu jotain liukkaria ainaskin kun rektaali tutkitaan

• Anonyymi

en ole kyllä kuullut että noin nuoren tytön pimppiin mitään levittäjää laitetaan, tai pyllyreikään puhumattakaan sormesta. Voi olla että olen tietämätön näisä asioissa ja samoin ei kai nyt 14 vanhana yhdyntää suoriteta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en ole kyllä kuullut että noin nuoren tytön pimppiin mitään levittäjää laitetaan, tai pyllyreikään puhumattakaan sormesta. Voi olla että olen tietämätön näisä asioissa ja samoin ei kai nyt 14 vanhana yhdyntää suoriteta.

itse olin 20 kun seksiä oikeesti harrastin.

• Anonyymi

Entistä nuorempana aloitetaan sukupuolielämä ja kaikenlaiset taudit tarttuu kun ei osata suojautua . Sitten äidit saa viedä tyttäriään lekurille pitkään jatkuneiden oireiden takia eikä vielä lapsi ymmärrä mitä on tullut tehtyä .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      639
      2807
    2. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      25
      2247
    3. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      430
      2179
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      89
      2016
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1829
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      67
      1590
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1372
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1300
    9. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      27
      1241
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      66
      1174
    Aihe