harmittaa jälkeenpäin

Anonyymi-ap

Tällainen asia kun menin tyttäreni 13v päivystykseen hänen mahapolton vuoksi jota oli jatkunut pari päivää niin hetki istuttuamme hoitaja huuteli sisään ja vein tytön huoneeseen ja olin lähdössä pois niin hoitsu sanoi että ole mukana vain. kyseli kaikkea ja tunnusteli vatsaa päältä ja epäili ettei ainakaan umpisuoli ole, ja jäätiin odottelemaan lääkärin kutsua. noin tunnin kul pyysdettiin sisälle ja lääkäri oli nuorehko nainen ja sanoi että voin olla mukana kuulemassa kun tutkii ensin ja pyysi tyttäreni riisumaan vaatteet pois, tytär hieman katseli minua ihmeissään mutta homma ok ja ensin vatsan painelua ja sitten nolo hetki kun kysyi että onko ollut yhdynnässä tai vai onko immenkalvo vielä ehjä, niin olihan se kuulemma sormileikeissä jo rikkoontunut tyttö kertoili posket punaisina, eipä siinä mitään mutta sitten jalat telineisiin ja laittoi sormensa emättimen sisään ja tyttö hieman valitti jonka jälkeen toinen sormi pyllyyn ja sitten avasi jollain vehkeellä sitä peppureikää auki ja likka alkoi valittamaan kovemmin ja näin kun hän vaan levitti reikää enemmän ja enemmän jolloin likka huusi todella kovaa että sattuu ja yritti nostaa jalkaansa pois telineestä niin sanoin vaan että onko tuo aivan pakko tehdä niin lääkäri sanoi että minä kyllä tiedän mitä teen. Menin varmaan ihan punaiseksi enkä sanonut enään mitään ja tutkimuskin loppui siihen siltä osin. Omakannassa oli mainittu että äiti puuttui tutkimuksen kulkuun ja siltä osin jäi hieman puuttelliseksi mutta laboratoriokokeet selvittävät lisää. Teinköhän virheen.

10

557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olis kai lääkäri voinut edes selittää, mitä tehdään ja miksi tehdään.

• Anonyymi

Tällaista touhua, minulla samanlainen homma kun olin tyttären mukana alapää vaivojen vuoksi, tytär oli 14v ja makasi kanssa jalat "sarvissa" ja emättimessä oli tää en muista nyt instrumentin nimeä mutta sillä sinne pimppiin katsottiin tai avattiin sitä ja tytär sanoi jo sitä sisään laittaessa että sattuu, mutta lääkärinainen sanoi että kyllä se vähän tuntua voi, mutta sitten hän avasi sitä niin tytttö meinasi kanssa nostaa jo jalkaansa niin oikein kivahti että jalat takaisin, tuntui ilkeältä katsoa kun tyttö melkein huutaa saatumista ja lääk vaan avasi sen niin auki että ajattelin itsekin etä kohta repeää, no likka puristi sängyn reunaa että narina kuului ja tää lekuri meni tietokoneen ääreen jotain katsomaan ja mutisi jotain mistä en saanut selvää ja katsoin kun pimpin reunat oli piukeena niin sanoin että toi sattuu varmaan että pitäiskö ottaa pois niin sitten tuli hieman ärtyneen näköisenä ja mitä ihmettä työnsi sormensa persreikään niin että varmaaan kuulu käytävälle kun likka karjaisi.
      sitten vetäisi levittäjän pois jos voi sanoa niin raakana niin varmaan sattui sekin.
      ja kannassa oli kanssa maininta huoltajan puuttumisesta ns peliin.
      likka valitteli vielä seuraavana päivänäkin alapäätään mutta sitten tämäkin "episodi" unohdettiin ja onneksi ei ollut mitään vakavaa kuitenkaan. Kiitos jos jaksoitte lukea hieman epäselvän sepityksen.

• Anonyymi

olis kyllä tarvinnu jotain liukkaria ainaskin kun rektaali tutkitaan

• Anonyymi

en ole kyllä kuullut että noin nuoren tytön pimppiin mitään levittäjää laitetaan, tai pyllyreikään puhumattakaan sormesta. Voi olla että olen tietämätön näisä asioissa ja samoin ei kai nyt 14 vanhana yhdyntää suoriteta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en ole kyllä kuullut että noin nuoren tytön pimppiin mitään levittäjää laitetaan, tai pyllyreikään puhumattakaan sormesta. Voi olla että olen tietämätön näisä asioissa ja samoin ei kai nyt 14 vanhana yhdyntää suoriteta.

itse olin 20 kun seksiä oikeesti harrastin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä missä olet kasvanut,
        meidän kulmilla suurin osa aloitti 12-13 vuotiaana, aika nuorena, se oli silloin kultaisella 70-luvulla , kun ei joka asiasta tehty meetoo tutkintaa.

• Anonyymi

Entistä nuorempana aloitetaan sukupuolielämä ja kaikenlaiset taudit tarttuu kun ei osata suojautua . Sitten äidit saa viedä tyttäriään lekurille pitkään jatkuneiden oireiden takia eikä vielä lapsi ymmärrä mitä on tullut tehtyä .

• Anonyymi

minkä nuorena oppii sen vanhana muistaa

• Anonyymi

Niinpä, enpä usko että lääkäri tässä näkee mitään seksististä mutta sama joskus tuli mieleen kun poikaani vein ensiapuun kun oli saanut jalkapallon jalkoväliin ja valitti kipua siellä kivesten seudulla, poika oli 12v ja hieman itsekin yllätyin kun kotona katsoimme niitä kiveksiä tietenkään niihin kajoamatta että olipa penis kasvanut ja kehittynyt jopa isommaksi kun ukollani. No ensiavussa vanhempi naislääkäri tunnusteli kiveksiä ja työnsi siinä seisoma asennossa sormensa pojan pyllyyn. Poika hiemaan hämillään ja kun aikansa veivasi siellä ja toisella kädellä paineli kiveksiä niin erektiohan siitä seurasi ja OLEN varmaan väärässä mutta tuntui siltä että tää nainen taisi nauttia tilanteesta katsellessaan pojan sinisenpunaisena seisovaa penistä. Poika seisoi siinä sitten hänen edessään tovin ja erektio ei muuten hellittänyt yhtään ja joskus myöhemmin muistelimme tilannetta niin kertoi että pelkäsi enemmän sitä että laukeaisi kun sitä että äitikin tuijotti seisovaa elintä vieressä.

• Anonyymi

nokialla oli vanhempi hoitaja joka kanssa tykkäsi "seisottaa" nuorten poikien vehkeitä, joku pojista oli kertonut että aina kun oli hänen luonaan vast.otolla niin joutui seisomaan alastomana siinä ja hänellä oli pusero sen verran antava että tisseihin näki hyvin ja erektio oli varma ja sen kovuutta lisäsi vielä että työnsi sormensa pyllyyn ja kiveksiä puristeli samaan aikaan, että kyllähän näitä riittää, puhumattakaan niistä vanhemmista mieslääkäreistä tyttöjen tarkastuksissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      73
      3855
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      92
      3244
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      111
      2528
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      17
      1707
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      74
      1505
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      99
      1383
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      58
      1353
    8. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      131
      1350
    9. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      55
      1103
    10. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      58
      1073
    Aihe