Etelästä tullaan hyvien koirien kanssa metsoja haukuttamaan. Onko poikueita tullut hyvin tälle syksylle. Pariviikkoa pamautellaan haukkuun. Lentoon ei ammuta. Kyllä teerikin käy, jos haukkuun pääsee ampumaan.
Onko metsoja sumilla
44
570
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole, metsät hakattu aukeaksi. Ei soidin paikkoja.
- Anonyymi
No hyvä jotta teerikin kelpouvaa, täällä sitä syö kukkaan.
- Anonyymi
Silkkiuikkua voi ampua kontallaan😉
- Anonyymi
Ei kuulu sulle.
- Anonyymi
Kuten huomaatte, on ihan turha kysyä tällä suolipalstalla yhtään mitään. Räkänokat alkaa heti näsäviisastelemaam💩
- Anonyymi
Eipä tuo sinunkaan nillitys kovin aikuismainen ollut. 😂
- Anonyymi
Ja kuten huomattu..... On metsästystä ja " metsästystä".
Kyllähän se pääasiallinen homma on huoraus ja juopottelu!
- Anonyymi
Ei oo kuin aukkoa ja taimikkoa, mutta metsäyhtiön mukaan metsää sekin on ja metso tykkää istua männyntaimen nokassa
Mutta ei toinna tänne tulla kun kusella käymään ohimennen Kuusamoon. Salametästäjät jo elokuulla käyneet ne muutamat meton ampumassa autosta käsin - Anonyymi
Emäntiä voitte ampua polvihollilta ja niitä riittää.
Ainut miinus eivät ole oikein nättejä mutta sokeri vielä suussa sulaa.- Anonyymi
Jep, joku paikallinen kurppa löytyy Kievarista.
- Anonyymi
Ja lämpimän paskan tekee
- Anonyymi
Onko akkas lähtenyt toisen, fiksumman ukon matkaan. Ja nyt katkerana täällä 😭
- Anonyymi
Ei oo poekuveitanäkyny. Elekeä suotta tuluko. Jos jokunen löytyy, niin ammutaan ite.
- Anonyymi
Teällä ei koskaan ollunna yhen yhtä metsoa, mehtoja kyllä vaekka kuinka ja palajo.
Mikä teitä riivaa?? Ammutte viattomie elukoeta jotka ei oo tehny teille mittään pahhaa eikä me pysty tekemäänkään. Menkää Ukraenaan ampuilemmaan, jos uskallatte!!
- Anonyymi
Miksi ukrainalaisia pitäsi ampua?
- Anonyymi
Minä en ammu koskaan viattomia elukoita, vain rötöksiä tehneitä ja niitä riittää.
- Anonyymi
Viattomia on nekin elukat jotka on kaupan tiskissä.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ukrainalaisia pitäsi ampua?
Kuka niin on sanonu? Siellä on semmosie iivanoetten panssarivaunuja. Niitä voesitte ampuo.
- Anonyymi
Hiljaa tietämätön, Suomi on asuttu eränkävijöiden toimesta.
Anonyymi kirjoitti:
Hiljaa tietämätön, Suomi on asuttu eränkävijöiden toimesta.
Teällä näkkyy olovan monta tietämätöntä. Nyt oo yhtään eränkävijjää ennee. Nyt on nyt. Raukkoja elukoetten ampujie kyllä riittää.
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Kuka niin on sanonu? Siellä on semmosie iivanoetten panssarivaunuja. Niitä voesitte ampuo.
Haulikolla? 😂😂😂
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Tuommosille kelepaa vaan nallipyssy.
Ooppa nassikka vaiti eläkä puutu miesten hommiin, mee vaan juntuseen sukuloimaan senkin tonokki.
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Teällä näkkyy olovan monta tietämätöntä. Nyt oo yhtään eränkävijjää ennee. Nyt on nyt. Raukkoja elukoetten ampujie kyllä riittää.
Eipä taida lihatiskiltä löytyä yhtään vanhuuteen, sairauteen tai itsemurhan tehneen elukan lihaa, joku nekin on tappanut ja vielä palkkaa vastaan.
- Anonyymi
Tuolla Raatteen tien suunnassa paljonkin lintuja.
- Anonyymi
Niippaalla on useita mehtopoekueita.
- Anonyymi
Hossan suunnalla kuulemma metsoja riittää.
- Anonyymi
Olen ajellut noita metsäautoteitä.
Nyt on kyllä kanalintukanta kohallaan! - Anonyymi
Muutamia lintuja on jo saatu,myöhäiheränneitä jotka eivät viekä ole aloittaneet.
Raukkoja ootte mehtämiehet. Ampukkee semmosta jolla on ase kohistettu teitä kohti ja se ampuu sinua.
- Anonyymi
Punavihreät kieltävät metsästyksen alta aikayksikön.
- Anonyymi
Ensin yllytät ukrainalaisten kimppuun ja nyt poliisien! Hulluko oot?
- Anonyymi
Minä ammun vain lintuja jotka uhkaavat minua aseella, yksikään ei ole ehtinyt minua ampua.
- Anonyymi
Onhan niitä, mutta harvassa.
- Anonyymi
Syökää kanaa
- Anonyymi
Kylällä on poroja, ampukaa niitä. Kukaan ei tunnu niitä omistavan, joutavat etelän "herroille".
- Anonyymi
Punainen myssy, valtava pyssy... pateja pussit pullollaan,
Punainen takki, hirviä sakki... piiput tanassa kuljetaan,
Hirvimettällä, hirvimettällä... me kuljemme pitkin soita
Hirvimettällä, hirvimettällä... muija keittää jo perunoita!
Hirvimettällä, hirvimettällä... muija keittää jo perunoita! - Anonyymi
Yhden Metson tiedän 100 varmasti minkä vitriinin päällä on mutta en voi kertoa missä vitriini sijaitsee.
Menkäähän raukat siitä töehin. Me työskenneltiin lauvantaesinki kello 14.00 asti. Sitte kottiin saonan lämmitykseen ja senjäläkeen syötiin ja sitte kuunneltiin Kankkulan kaevolla ratiosta. Ei kerenny tappamaan viattommie elukoeta.
- Anonyymi
Rauhottaa pitäs tältä syksyltä linnun metsästys.
- Anonyymi
Linnut ne pitäsi rauhottaa eikä metästystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linnut ne pitäsi rauhottaa eikä metästystä.
Jopa vitsin murjaisit.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6252633Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4182076Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232050JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191616- 691587
Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe651502- 1261272
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231090Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.191064Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16998