Olen menossa ensi viikolla Nuuksioon. Olisiko joku paikallinen tai kauempanakin asuva halukas retkeilemään siellä kanssani. Mielellään nainen.
Seuraa Nuuksioon
6
1058
Vastaukset
- PorsasUrhea
Nuuksion lärviylängöllä on kesäisin kansaa melkein tiheämmässä kuin Helsingin keskustassa eli kyllä sieltä retkuilu & retkeilyseuraa löytyy niin Eemelille kuin Irmelille, välillä liikaakin, kun hillityt retkuilijat pakenevat syvemmälle metsiin kauas aluetta melu- ja roskausterrorillaan hallitsevien partiolaisten valtaamilta tulipaikoilta.
Wer hebt, er lebt
RÖH~- vesikko
Onneksi tulevat pian hirvikärpäset, sateet ja yöpakkaset!
- Juppinen
Helsingin kaupunkia, joka perii nykyään yöpymismaksua retkeilyalueillaan teltoissa yöpyjiltä! Tietysti porukka tulee paikkaan, jossa ei tällaista maksua peritä.
- sdsdasdsad
Siinäpä olikin kaksi tosi mahtavaa vastausta. Tällaistako on taso tällä palstalla?
- Millainen kirjoittaja
Mitähän muiden kirjoittajien vastauksien tason arviointi kertoo omasta tasostasi ... taidat olla joku keskenkasvuinen tai ahdistunut hihhuli...
- asdasdas
Millainen kirjoittaja kirjoitti:
Mitähän muiden kirjoittajien vastauksien tason arviointi kertoo omasta tasostasi ... taidat olla joku keskenkasvuinen tai ahdistunut hihhuli...
Olisin odottanut asiallisia vastauksia. Monikohan noista oli asiallinen? Häh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614277
- 1053475
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373100Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262588- 452257
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52029- 201969
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91358