Seuraa Nuuksioon

Eemeli

Olen menossa ensi viikolla Nuuksioon. Olisiko joku paikallinen tai kauempanakin asuva halukas retkeilemään siellä kanssani. Mielellään nainen.

6

1013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PorsasUrhea

      Nuuksion lärviylängöllä on kesäisin kansaa melkein tiheämmässä kuin Helsingin keskustassa eli kyllä sieltä retkuilu & retkeilyseuraa löytyy niin Eemelille kuin Irmelille, välillä liikaakin, kun hillityt retkuilijat pakenevat syvemmälle metsiin kauas aluetta melu- ja roskausterrorillaan hallitsevien partiolaisten valtaamilta tulipaikoilta.

      Wer hebt, er lebt

      RÖH~

      • vesikko

        Onneksi tulevat pian hirvikärpäset, sateet ja yöpakkaset!


      • Juppinen

        Helsingin kaupunkia, joka perii nykyään yöpymismaksua retkeilyalueillaan teltoissa yöpyjiltä! Tietysti porukka tulee paikkaan, jossa ei tällaista maksua peritä.


    • sdsdasdsad

      Siinäpä olikin kaksi tosi mahtavaa vastausta. Tällaistako on taso tällä palstalla?

      • Millainen kirjoittaja

        Mitähän muiden kirjoittajien vastauksien tason arviointi kertoo omasta tasostasi ... taidat olla joku keskenkasvuinen tai ahdistunut hihhuli...


      • asdasdas
        Millainen kirjoittaja kirjoitti:

        Mitähän muiden kirjoittajien vastauksien tason arviointi kertoo omasta tasostasi ... taidat olla joku keskenkasvuinen tai ahdistunut hihhuli...

        Olisin odottanut asiallisia vastauksia. Monikohan noista oli asiallinen? Häh


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe