Olen ymmärtänyt että takalasien tummennuskalvoja ei kannata alkaa ite laitteleen, olen nähny sen verran monta kuprullista lasia että...
Kuka niitä tekee sitten siististi ja mitä mahtaa maksaa?
takalasien tummennus asennus
8
11341
Vastaukset
- onnistuu
tehdä itsekin, kun on huolellinen, mutta näin kesällä olisi hyvä päästä johonkin viileään tekemään se.
- pete
Laita googleen j.lustig niin pääset sivuille,löytyy hinnat ja yhteystiedot.Jälki on varmana hyvää,ja saat takuun kalvoille ja työlle. nim.5 autoa teippattanut jussilla!
- nyrkkipajaa kokeillut
teetä ammattimiehellä.hämeenlinnassa tummennuksia tekee lasi-janne ja jälki on ammattitaitoista takuu työtä 5-vuotta.maksaa noin 50eur/lasi.
- McRudi
...olen laittanut 5 autoon taka sivulasit. Onnistuu hyvin kun laitta kunnon kalvolla!! Jälki on varmaan riittävän hyvä normali tallaajalle, pilkunnussijat on sitten erikseen ja maksakoot yli 10 kertaa enemmän jonkun "ammattilaisen" työstä saatanan teinikorollaan. Nää vitun romut millä ajellaan on kulutustavaraaaaaa.
- Karhu78
Lustigilla tosiaankin kohtuu hinnat, laitoin takaikkunat(3kpl) käyttivät silloin ainakin 3M:n tuotteita ja antavat työlle pitkähkön takuun ainakin 2v. Hintaa kertyi n.200e ja se ei mielestäni ole paljoa kun kolme miestä hääräsi auton kimpussa kutakuinkin tunnin verran.
En alkaisi itse laittamaan, oli meinaan sen verran työlään näköistä hommaa vaikka vierestä vain katsoinkin.- Nimetön
paljo maksaa motonetin tummennuskalvot? laitan kyllä ite ei ne asentajat sen kummempia ole
- Cordoba -02
Nimetön kirjoitti:
paljo maksaa motonetin tummennuskalvot? laitan kyllä ite ei ne asentajat sen kummempia ole
ostin juuri Motonetistä Gilan tummaa kalvoa 3,05m X 50 cm...Hintaa rullalla oli 19,90 euroa (ja vieläkin halvempaa mallia olis löytynyt). Ei siis mitenkään kauhean kallis...kaksi iltaa olen nyt niiden kanssa puuhannut ja kyllä tuo homma hieman tuntuu harjoitusta vaativan. Tälläisille keskusteluille on siis tarvetta..:)
- Svetlaana
Hei, olimme tehnet lasien tummennukset yrityksessä a-mainos, siellä todella ammattilain mestari, joka teke niitä kymmennen vuotta. Todella hyvää jälki tulee. Suosittelen! Tuusulassa www.amainos.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1111229
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258977- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907