takalasien tummennus asennus

Uuge

Olen ymmärtänyt että takalasien tummennuskalvoja ei kannata alkaa ite laitteleen, olen nähny sen verran monta kuprullista lasia että...

Kuka niitä tekee sitten siististi ja mitä mahtaa maksaa?

8

11341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnistuu

tehdä itsekin, kun on huolellinen, mutta näin kesällä olisi hyvä päästä johonkin viileään tekemään se.

• pete

Laita googleen j.lustig niin pääset sivuille,löytyy hinnat ja yhteystiedot.Jälki on varmana hyvää,ja saat takuun kalvoille ja työlle. nim.5 autoa teippattanut jussilla!

• nyrkkipajaa kokeillut

teetä ammattimiehellä.hämeenlinnassa tummennuksia tekee lasi-janne ja jälki on ammattitaitoista takuu työtä 5-vuotta.maksaa noin 50eur/lasi.

• McRudi

...olen laittanut 5 autoon taka sivulasit. Onnistuu hyvin kun laitta kunnon kalvolla!! Jälki on varmaan riittävän hyvä normali tallaajalle, pilkunnussijat on sitten erikseen ja maksakoot yli 10 kertaa enemmän jonkun "ammattilaisen" työstä saatanan teinikorollaan. Nää vitun romut millä ajellaan on kulutustavaraaaaaa.

• Karhu78

Lustigilla tosiaankin kohtuu hinnat, laitoin takaikkunat(3kpl) käyttivät silloin ainakin 3M:n tuotteita ja antavat työlle pitkähkön takuun ainakin 2v. Hintaa kertyi n.200e ja se ei mielestäni ole paljoa kun kolme miestä hääräsi auton kimpussa kutakuinkin tunnin verran.

En alkaisi itse laittamaan, oli meinaan sen verran työlään näköistä hommaa vaikka vierestä vain katsoinkin.

• Nimetön

paljo maksaa motonetin tummennuskalvot? laitan kyllä ite ei ne asentajat sen kummempia ole

• Cordoba -02
        Nimetön kirjoitti:

paljo maksaa motonetin tummennuskalvot? laitan kyllä ite ei ne asentajat sen kummempia ole

ostin juuri Motonetistä Gilan tummaa kalvoa 3,05m X 50 cm...Hintaa rullalla oli 19,90 euroa (ja vieläkin halvempaa mallia olis löytynyt). Ei siis mitenkään kauhean kallis...kaksi iltaa olen nyt niiden kanssa puuhannut ja kyllä tuo homma hieman tuntuu harjoitusta vaativan. Tälläisille keskusteluille on siis tarvetta..:)

• Svetlaana

Hei, olimme tehnet lasien tummennukset yrityksessä a-mainos, siellä todella ammattilain mestari, joka teke niitä kymmennen vuotta. Todella hyvää jälki tulee. Suosittelen! Tuusulassa www.amainos.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1577
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1460
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      111
      1229
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      258
      977
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      971
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      907
    Aihe