Mikähän tätä maata oikein vaivaa.

Anonyymi-ap

Ensin Presidentin turvamies teki itsemurhan ja nyt kansanedustaja.

Molemmat ovat tehneet itsemurhan, kun Stubb on Presidenttinä.

Naisena minusta tuntuu, että tässä on oikeesti jostain muusta kyse, koska molemmat olivat TEHTÄVISSÄ JOISSA HE EDUSTAVAT SUOMEN KANSAA ELI MEITÄ ALKUPERÄISIÄ SUOMALAISIA.

Minulle nousee kuva, että HE ANTOIVAT HENKENSÄ MIELUMMIN MEIDÄN SUOMALAISTEN PUOLESTA JOITA HE EDUSTIVAT.

37

412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä juuri lueskelin tuota samaa uutista.

• Anonyymi

Heidän omatunto ei enää kestänyt maanpetoksia!

• Anonyymi

Ehkä osa on päässyt perille satanistikultin menoista tai joutunut osallistumaan niihin.
      Välttämättä pää ei kestä sitä.
      Stubb ehkä osallistunut cremation of care rituaaliin, yllättäen "merkittävä rooli" valkoisessa talossa.

• Anonyymi

Voitko selittää lisää, mikä tuo cremation of care on?

• Anonyymi

• Anonyymi

Molemmat ovat tehneet itsemurhan, kun Purra on valtiovarainministerinä. Purralle on muunmaalaisten huivit ym. asusteet tärkeämpiä kuin suomalaisten hyvinvointi ja työolot. Hondan Suomen maahantuonti loppuu ja Hondat tuodaan tästälähtien Virosta Purran talouspolitiikan takia.

• Anonyymi

Hiljaa retardi

• Anonyymi

Purran äitihän oli muistaakseni PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJÄ ja hän on itse tuon ilmoittanut.
        HÄN ON SENTÄÄN KUNNIALLISEN ÄIDIN LAPSI JA KUNNIALLINEN NAINEN MUUTENKIN.

HÄN EDUSTAA MYÖS METALAISIA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Purran äitihän oli muistaakseni PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJÄ ja hän on itse tuon ilmoittanut.
        HÄN ON SENTÄÄN KUNNIALLISEN ÄIDIN LAPSI JA KUNNIALLINEN NAINEN MUUTENKIN.

HÄN EDUSTAA MYÖS METALAISIA

Lisään tähän, että MINUN ÄITINI EI OLE PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJÄ VAAN ITSEPÄINEN ELÄKELÄINEN JOKA KÄY VIELÄKIN TÖISSÄ, KOSKA HÄN EI HALUA, ETTÄ MINÄ JATKAN HÄNEN SIIVOUS URAA.

• Anonyymi

Ei tässä Purralla ole mitään tekemistä asian kanssa. Kyllä tää on melkoisen erikoista että työpaikalla itsareita alettu tekemään. Jos on mielenterveysongelmia ja suunnittelee tollasta niin kyllä se jossain yksityisessä paikassa aina tehdään.

Tällainen on kuin joku näytösluonteinen juttu…eli jos ette tee niin kuin sovittu (jotain hämäräjuttuja) niin tämä siitä seuraa.

• Anonyymi

Minusta Stubb on hyvä presidentti. Paljon parempi kuin Niinistö ja muut vanhat käävät.

Eiköhän nämä henkilöt tee itsemurhan siksi kunneivät näe enää valoa eikä ole uskoa huomiseen. En usko että se olisi presidentin syytä.

• Anonyymi

Ja höpö höpö. Kaikkea muuta! Kummallista että virkaansa hoitavat ihmiset (poliisi ja kansanedustaja) tekevät itsarin työpaikalla?? Jotain läpeensä outoa tossa on.

• Anonyymi

Surkein pressa kaikista tähän astisista!

• Anonyymi

Jospa siellä on ollut jotain man to man kuvioita ja eipä se resitentin vaimokaan enää niin onnelliselle näytä😒

• Anonyymi

Turvallisuusalalla ei siedetä homoutta, tuskin eduskunnassakaan.

• Anonyymi

Ei näytä Presidenttikään ja tuota olen ihmetellyt pidempään, koska hän on Suomen Presidentti EI EUROOPAN.

• Anonyymi

Noilla aloilla on vähän sellaista, että kehenkään ei saisi ihastua, rakastua. Ei saa seurustella kenenkään kanssa, kavereita ei saa olla. Ei saa olla harrastuksia eikä saa itse valita missä ja miten asuu. Työvuorotkin laitetaan kohteisiin mitä eniten inhoat tai ei anneta yhtään ainuttakaan työvuoroa, jolloin joudut lähinnä ulosottoon. Aika yksinäistä ja veemäistä tulee elämästä. Olet loopin alla 24/7 eikä sulle edes makseta siitä mitään. Kotona sitten jalat ristissä ja maaten sohvalla odotat seuraavaa työvuoroa syljeskellen kattoon kun missään ei saa käydä, mitään ei saa tehdä eikä ketään saa tavata.

• Anonyymi

Työntekijöillä on noin TARKAT TURVALLISUUS OHJEET MAAN SISÄLLÄ, mutta Presidentti Stubbia EI HUOLESTUTA YHTÄÄN SE, että KAIKKI MITÄ JULKAISTAAN METAN, X TAI TIK TOK SOME SIVUSTOILLE ON HEIDÄN YHTIÖIDEN OMAISUUTTA EI SUOMEN VALTION.

ONNEKSI OLEN LOUKANNUT KUNNIOITA JA PRESIDENTTI NIINISTÖN AIKANA OLIN SAKKO VANKINA. HÄN ON SENTÄÄN IKÄNSÄ PUOLESTA SOPIVAMPI MINUN ISÄKSI MITÄ STUBB.
        TARJA HALONEN ON IKÄNSÄ PUOLESTA SOPIVAMPI ÄIDIKSI MITÄ STUBBIN VAIMO.
        EN OLE KOSKAAN MOITTINUT HEITÄ.

Olen sentään itse myös Presidentti sukuja, mutta EN OLE ÄÄNESTÄNYT SEN JÄLKEEN, KUN PÄÄSIN KUNNIANLOUKKAUS VANKEUDESTA VAPAAKSI, KOSKA ON KUNNIANLOUKKAUS ÄÄNESTÄÄ JA OLLA POLITIIKASTA KIINNOSTUNUT. KOSKA MINÄ OLIN FACEBOOKISSA KIINNOSTUNUT POLITIIKASTA, MUTTA TULI PAIKALLISTEN KUNNALLIS JA KIRKOLLIS POLIITTOKOJEN KANSSA RIITAA JOTEN MINÄ PÄÄTIN, ETTÄ HOITAKOOT POLITIIKKANSA KOSKA SAIVAT KOKOOMUSLAISINA KUNNIAA!

• Anonyymi

Ihanko oikein suomalaisten puolesta piti henki itseltään riistää?
      Pitäisikö marttyyriksi julistaa?

• Anonyymi

Ei tarvi vaan omaisten on paljon helpompi käsitellä asia.
        Jätetään puolue pois niin hän oli kansanedustaja joka luopui hengestään meidän SUOMALAISTEN PUOLESTA, koska hän ei voinut edustaa REHELLISESTI SUOMALAISIA JOTKA OLLAAN YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAISIA HÄNEN KANSSA.
        Seksuaalisella suuntautumisella ei ole mitään tekemistä SUOMALAISUUDEN KANSSA.

• Mä tuolla sinkut puolella jo puhuin tästä. Että meidän täytyy nyt ihan tosi muuttua. Muuttua inhimilliseksi, eikä olla tälläsiä jääkalikoita. Kaikki ei kestä tällästä tunteettomuutta. Täytyy vähän aatella muitakin eikä pelkästään itseensä.

• Anonyymi

Erityisherkät ihmiset ollaan empaattisia ja me eletään tunteilla sekä ymmärretään asioita, mutta kyllä mekin osataan esittää.

Lapin sota on päättynyt 80vuotta sitten ja suomalaiset ovat tuon jälkeen alkaneet sanomaan : Katotaan…

• Anonyymi

Oot mukava tyyppi JeroP. Ollaan täällä joskus keskusteltukin. Inhimilliset tyypit tunnistaa, vaikka anonyymipalstallakin. Sinunlaisia tarvitaan.

• Anonyymi

Tunsin kaksi itsemurhan tehnyttä ja neljä ihmistä puhuivat itsemurhasta. Tänään kuuntelin surullista musiikkia. Oli myös syksy, kun toinen itsemurhan tehnyt kuoli vuosikymmeniä sitten. Nyt nuori kansanedustaja kuoli eduskunnassa. Hänellä oli koko elämä edessä.

Meillä on vaikenemisen ja tunteettomuuden kulttuuri. Olen yrittänyt rimpuilla siitä irti.

Voisi järjestää surukulkueen kaikkien itsemurhan tehneiden muistoksi ja heidän läheistensä tukemiseksi.

• Anonyymi

Mieti tätä kun matkustin Englantiin kuningataräiti kuoli ja kun lähdin pois niin taas kuoli kuninkaallinen. Et näin se on mun liikkeet vaikuttanut taas 🤣

• Anonyymi

Ai kun hauskaa...

• Anonyymi

On tehnyt ison päätöksen. Voi liittyä parisuhteeseenkin.
      Mutta jospa nyt budjetoitaisi jo viimein ennaltaehkäisevään työhön, kriisityöhön, työpaikkakiusaamisiin, koulukiusaamisiin, mielenterveyteen.
      Surullista 😔 niin nuori ihminen vielä.
      Mikä on ollut niin suuri asia, ettei sen yli ole pystynyt elämään ja apua pyytämään.
      Rauha hänen sielulleen 🫂🕊

• Anonyymi

Myös joillakin lääkkeillä voi olla sivuvaikutuksena itsetuhoisia ajatuksia.

• Anonyymi

Hänellä oli todettu vakava sairaus keväällä.

• Anonyymi

Budjetoivat köyhät kyykkyyn

• Anonyymi

No,ihmisillä on omia salaisuuksia ja niiden paljastumisen pelko sille rakkaalle voi aiheuttaa epätoivon.
        Pedofiili jolla on omatunto hän voi lopettaa itsensä myös.Homot/lesbot yms.häpeää itseään esim.läheisten vuoksi(läheiset hyvin tuomitsevia).
        Häpeä yleensäkkin ajaa ihmisen erinäisiin omituisiin juttuihin.
        Jotkut taas on nähneet nuorena jo kaiken ja ajattelee ettei ole mieltä jatkaa.
        Jotkut on sanoneet että olivat harkinneet vakavasti nuorena itsaria mutta eivät tehneet sitä.
        Elivät seniorielämään asti todeten että olisi pitänyt tehdä se silloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänellä oli todettu vakava sairaus keväällä.

Niin mutta MIKSI työpaikalla piti tehdä?? Tuo on kyllä hyvin erikoista. Tämä on tismalleen sama kuin se Stubbin virka-asunnolla ollut poliisi joka haulikolla?? ampui itsensä virkatehtävissä ollessaan?? Ei ole normaalia jos itsaria suunnittelee kyllä ne hoidetaan jossain yksityisessä paikassa aina.

• Anonyymi

Se olikin Stub(huomaa sukunimi), joka oli turvamies

👓🧤

• Anonyymi

Suomea, valmistetaan agenda 2030:lle. Ja ihon sisään laitettavaan mikrosiruun ja maksutapaan jolla kontrolloidaan lopulta koko ihmistä niinkuin robottia. Moni ei kestä ajaa tätä asiaa eteenpäin.

• Anonyymi

Niin tai eivät halua ajaa eteenpäin ja tuovat sen esiin. Siinä se ongelma taitaa olla. Siihenhän toki pitää saada enemmistö edustajista mukaan. Toisin ajattelijoista tehdään esimerkki muille.

• Anonyymi

Ja heti tänään haetaan eduskuntaan töihin valiokunta-avustajaa. Sattumaako?

• Anonyymi

Itsari on helpoin tapa välttää todellisuus siirtymällä ajasta ikuisuuteen . Viisas valintahan se on miksi elää vuosikymmeniä ja kuolla sitten ?????

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      88
      4525
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      26
      3314
    3. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      20
      3065
    4. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      41
      2936
    5. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      49
      2777
    6. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      117
      2767
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      17
      2569
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2305
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2115
    10. Vornanen ja oulainen

Voi voi Ville mihin sekaannuit🥶
      Oulainen
      7
      1841
    Aihe