Mitä kuuluu kuuskymppisille ?

Anonyymi-ap

Mikä on homman nimi ? Mikä teitä askarruttaa tänä päivänä ?
Minä olin kuuskymppinen aikaapäiviä. Silloin oli lama ja taas on.

22

186

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eläkkeellä on hyvä olla. Nyt 6 vuotta ja ei päivääkään palkkatyössä. Suorituspohjaisessa työssä rasittuu niin ei kannata mennä vastuuseen enää. Katsoin ammattini tilastosivuja ja huomasin että 3/4 osaa ei koskaan enää ota vastaan työtä päästyään eläkkeelle. Nyt on aikaa itselle ja pienille kotitöille ihan rauhassa. Talous on kunnossa kun ei tuhlaa. Nämä on sellaisia sukupolviasioita. Kun on tottunut kohtuullisuuteen niin kestää aikaa. Terveyskin kunnossa niin mikäs on eläessä. Kaikki mitä kerroin kuulostaa fraasilta mutta hyvä arki on todellista onnea. Omistaminen ja liika juhliminen vie järjen. Maailman muuttuminen epävakaaksi euroopassa on surullista. Venäjän diktatuuri rikkoo törkeästi vakautta maailmassa. Veljenion 72v ja sanoi vaikka lähtevänsä heti rintamalle jos tarvis. Kuntokin on hyvä. Rosvovaltio vieressä huolettaa.

• Anonyymi

Israel on se karmein rosvovaltio!
        Venäjä tulee vasta toisena.
        Ukrainallekaan en kovasti kehuja anna, se sotii kyllä mielellään, saahan ko. maan johtaja valtavasti rahallista tukea EU:lta. Ja mihin nää isot rahamäärän miljardit oikeen päätyvät hmmm....
        Niin että sellaisia veijareita nuo kaikki ovat!

• Anonyymi

Tuumin tässä, että pitäisikö aloittaa taas keikkatyöt kun talvi tulossa ja sitä luppoaikaa on ruhtinaallisesti , vaikka käyn kuntosalilla, kävelyllä, leivon, siivoan, teen käsitöitä ja olen aktiivisesti mukana oman yhdistykseni toiminnassa, SILTI voisi tehdä muutakin. Ja kun minulla on parikin ammattia (hoiva, opetus) niin mielellään minut palkattaisiin tuuraajaksi tai keikkalaiseksi.

Muutoinhan elämä näin eläkkeellä on mahtavaa; elämme puolisoni kanssa uutta nuoruutta kun ei ole aikatauluja eikä hirveästi huolijakaan ja voidaan tehdä periaatteessa mitä huvittaa. Terveys on molemmilla suht hyvä ja mieli virkeä, ja rakkauttakin riittää (yhdessä 46 vuotta) niin mikäs tässä on nauttiessa

Riili

• Askarruttaa mennä toimenpiteeseen jossa ujutetaan nivuksen kautta letkuja sydämeen ja siellä aletaan temppuilemaan niillä.

• Anonyymi

Se on todella yleinen operaatio ja suht riskitönkin. MOnelle tutulle se tehty. Itse onneksi vielä säästynyt siltä, onkohan oliiviöljyllä mitään tekemista sen kanssa?

• Anonyymi kirjoitti:

Se on todella yleinen operaatio ja suht riskitönkin. MOnelle tutulle se tehty. Itse onneksi vielä säästynyt siltä, onkohan oliiviöljyllä mitään tekemista sen kanssa?

Juu hirvittää vaaan kun itse olen sellainen komplikaatioimuri jotta miten käy.

Mikä yhteys oliiviöljyllä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öljyä operaatiioon vai käyttänyt liikaa elämänsä aikana?

• Anonyymi
        Siili25 kirjoitti:

Juu hirvittää vaaan kun itse olen sellainen komplikaatioimuri jotta miten käy.

Mikä yhteys oliiviöljyllä?

Käytän oliiviöljyä ainoastaan + joka aamu lusikallinen oliiviöljyä mehun sekaan. AIka monessa tutkimuksessa on todettu, että oliiviöljy voitelee ja hoitaa verisuonistoa ja poistaa ns. huonoa rasvaa. Näin maallikkotermein.

• Anonyymi

Onko varma että mennään nivusen kautta. Usein mennään myös kyynärtaipeesta. Yleensä sydämen varjokuvaukset on turvallisia. Samalla laitetaan stentti jos on ahtautta. Kaikki ok.

• Ohjeessa lukee että nivustaipeesta. Kyse ei ole sydämen varjokuvauksesta vaan rytmihäiriötutkimuksesta ja siitä mahdollisesti seuraavasta ablaatiosta.

• Anonyymi

Minulle tehtiin varjoainekuvaus muutama vuosi sitten ja kanyyli mistä varjoaine laitettiin oli ranteessa

• Anonyymi

Tottakai se rytmihäiriö pitää hoitaa. Aivoinfarkti johtuu usein juuri rytmihäiriöistä. Ethän sitä halua.

• Nii. Kukapa haluaisi mutta ei ne riskittömiä ole tutkimuksetkaan.
        Pitää punnita hyödyt ja haitat.

• Anonyymi
        Siili25 kirjoitti:

Nii. Kukapa haluaisi mutta ei ne riskittömiä ole tutkimuksetkaan.
        Pitää punnita hyödyt ja haitat.

Puolisolle tehtiin myös varjoainekuvaus, joka pelasti hengen. Ilman sitä ei olisi tiedetty kuinka tukossa suonet oli ja ilman sitä ei olisi saanut lähetettä leikkaukseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Puolisolle tehtiin myös varjoainekuvaus, joka pelasti hengen. Ilman sitä ei olisi tiedetty kuinka tukossa suonet oli ja ilman sitä ei olisi saanut lähetettä leikkaukseen.

Monellakin.minulla ei kyse varjoainekuvauksesta.

• Anonyymi

Ei ollut huolta eikä hätää silloin, kun olin 60. Nyt on vähän, kun 10 vuotta on vierähtänyt.

• Anonyymi

Ei mitään hommia.

• Anonyymi

Onneksi terveys on vielä mallillaan. Voi tienata lisäansioita pienen eläkkeen päälle.
      Suomen taloustilanne huolettaa. Mahtaakohan pahin olla vielä edessäpäin. Nyt on puhuttu huumeista. Onko peli menetetty, jos ei pystytä poistamaan syytä onnistuuko seurausten parantaminen. Näyttäis vähän siltä, että Aleksanteri 13. Stubb tavoittelee innokkaasti suuren valtiomiehen roolia. Toivottavasti ei leiki tulella. Palaa näpit

• Anonyymi

Älä ota upseerien murheita, kun et ole saanut heidän lahjojaankaan. Kyllä Stubukka tietää ja osaa 'leikkinsä'.

• Anonyymi

Pitäisi saada nainen poikamiehelle.

• Anonyymi
        UUSI

Poikamiehen pitää ensin selvittää itselleen miksi ei saa naista ja sitten tehdä mahdolliset "korjaustoimenpiteet" tapoihinsa ja käytökseensä niin tilanne saattais muuttua toiseksi.
        Taitaa tyypillä olla liikaa vaatimuksia siitä millainen sen naisen pitäisi olla. Näihin usein törmää kun hetken jututtaa.

• Anonyymi
      UUSI

Kerro miksi et saa naista. Eihän se niin vaikeaa ole. Kuuntelen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      209
      2718
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      52
      1916
    3. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      419
      1548
    4. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      153
      1493
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      366
      1412
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1288
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      25
      1276
    8. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1216
    9. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      60
      1058
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      948
    Aihe