sitä ajatusta, että miksi olisin halunnut auttaa minulle täysin tuntematonsta ihmistä, sen sijaan että olisin saanut tehdä töitä kauan itselle hyvin mieluisassa työpaikassa! Nuo kysymykset olisi pitänyt esittää minulle kasvotusten, mutta sen sijaan muut olettivat tietävänsä paremmin kuin minä itse mikä on minulle tärkeää ja mikä ei! Käsi ylös, kuka haluaa että noin toimittaisiin sinun elämässäsi! Että sinulle kerrottaisiin vain muiden suulla kenestä olisi kyse ja kun et ymmärtäisi mistään mitään, joutuisit elämään vuosia arvoitusten keskellä ja se veisi sinut lähes kuoleman äärelle, koska kokisit kaiken niin vaikeana ymmärtää ja hyväksyä! Ja kun viimeinkin ymmärtäisit ihmettelisit, että miksi sinun pitäisi auttaa sellaista henkilöä, jota et halua auttaa, etkä pysty auttamaan kaikkien rankkojen vuosien jälkeen! Se olisi sinulle täysin mahdotonta! Minulla ei tuntunut olevan minkäänlaista ihmisarvoa, olin kuin pakolainen vieraassa maassa! Minua kohdeltiin huonosti ja ei ymmärretty sitä, että minullakin on tunteet ja minua ei olisi koskaan saanut asettaa sellaiseen tilanteeseen mihin minut asetettiin mitään kertomatta, koska en ymmärtänyt mitään koko projektista moniin vuosiin! Siksi oli itsestään selvää jo kuusi vuotta sitten, etten halua olla koskaan missään tekemisissä tietyn henkilön kanssa!
En pysty ymmärtämään
Anonyymi-ap
3
146
Vastaukset
- Anonyymi
Sinäkin olet palstasetä kuin työyhteisön lämmin sydän
- Anonyymi
Ps onko tämä palstasedän projektijargon ollut sen erään innokkaan kaljun Ken-nuken älyttömän skeidan ns pääteesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps onko tämä palstasedän projektijargon ollut sen erään innokkaan kaljun Ken-nuken älyttömän skeidan ns pääteesi
Ja mihin tämän olisi ensinnäkään pitänyt niinku yltää? Olette aika suonia, vains.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405565
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2234511Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️364464Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?724285Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264232Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1563731- 883042
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.203025Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273011Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill102130