En pysty ymmärtämään

Anonyymi-ap

sitä ajatusta, että miksi olisin halunnut auttaa minulle täysin tuntematonsta ihmistä, sen sijaan että olisin saanut tehdä töitä kauan itselle hyvin mieluisassa työpaikassa! Nuo kysymykset olisi pitänyt esittää minulle kasvotusten, mutta sen sijaan muut olettivat tietävänsä paremmin kuin minä itse mikä on minulle tärkeää ja mikä ei! Käsi ylös, kuka haluaa että noin toimittaisiin sinun elämässäsi! Että sinulle kerrottaisiin vain muiden suulla kenestä olisi kyse ja kun et ymmärtäisi mistään mitään, joutuisit elämään vuosia arvoitusten keskellä ja se veisi sinut lähes kuoleman äärelle, koska kokisit kaiken niin vaikeana ymmärtää ja hyväksyä! Ja kun viimeinkin ymmärtäisit ihmettelisit, että miksi sinun pitäisi auttaa sellaista henkilöä, jota et halua auttaa, etkä pysty auttamaan kaikkien rankkojen vuosien jälkeen! Se olisi sinulle täysin mahdotonta! Minulla ei tuntunut olevan minkäänlaista ihmisarvoa, olin kuin pakolainen vieraassa maassa! Minua kohdeltiin huonosti ja ei ymmärretty sitä, että minullakin on tunteet ja minua ei olisi koskaan saanut asettaa sellaiseen tilanteeseen mihin minut asetettiin mitään kertomatta, koska en ymmärtänyt mitään koko projektista moniin vuosiin! Siksi oli itsestään selvää jo kuusi vuotta sitten, etten halua olla koskaan missään tekemisissä tietyn henkilön kanssa!

3

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinäkin olet palstasetä kuin työyhteisön lämmin sydän

• Anonyymi

Ps onko tämä palstasedän projektijargon ollut sen erään innokkaan kaljun Ken-nuken älyttömän skeidan ns pääteesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps onko tämä palstasedän projektijargon ollut sen erään innokkaan kaljun Ken-nuken älyttömän skeidan ns pääteesi

Ja mihin tämän olisi ensinnäkään pitänyt niinku yltää? Olette aika suonia, vains.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      23
      3123
    2. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      720
    3. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      713
    4. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      581
    5. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      580
    6. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      35
      577
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      19
      520
    8. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      511
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      509
    10. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      36
      495
    Aihe