Mun jalkoja on kehuttu paljon, ja olis ihanaa jos joku haluais palvoa niitä, niiden ansaitsemalla orientoituneella otteella ❤️
Jalkafetissiä keski-suomi?
13
362
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanaahan se olisi, voisithan kertoa niistä lisää 😍 Kik AdrianoPie
- Anonyymi
Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli
Käytätkö ohuita sukkahousuja..???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytätkö ohuita sukkahousuja..???
Vedä päähäs ja pakene vuorille apinoita naimaan hönö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedä päähäs ja pakene vuorille apinoita naimaan hönö
Eikö apinatkaan sulle antanut kun sukkahousut päässä. Mahdat olla järkyttävä tapaus.
Mistä päin oot?:)
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla tietenkin buaahaa
Buaahaa spede se jaksaa.
- Anonyymi
Pirihoro taas tyrkyllä
- Anonyymi
Ei ole pakko. Voit mennä poiskin. Ketään et kiinnosta.
Sama juttu oulus ois jalkoja tarjolla saa käyttää vapaasti ja ottaa kuvia myös käytän sukkiksii ja nylon sukkia ois kiva saada lastit nylon jaloille ja sukkiksille
- Anonyymi
Ois kiimasta saada palvoa , nuolla sun jalkojasi kun nauttisit siitä. Nuolisin muutakin jos antaisit.
Anonyymi kirjoitti:
Ois kiimasta saada palvoa , nuolla sun jalkojasi kun nauttisit siitä. Nuolisin muutakin jos antaisit.
No pistä kikkiä ni suunitellaan🤣😏 jalkapoikaoulu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen765894Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2745180Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453274Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052693Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään92629Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41635Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151575Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291428Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211370Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei131927