Omistan Yamaha dtn joka on nyt ennen sisään ajoa 17mm kaasarilla ja 95pääsuuttimella mennyt reilu 90km/h ja nyt olen sisään ajanut mopoani 19mm kaasarilla jossa on 110 pääsuutin ja nyt tässä sisään ajon loppussa tehoa ei ole lisääntynyt yhtään kulkee sen 50kmh max ja kun yrittää vaihtaa pääsuutinta pienempään tai isompaan lopputulos on sama eli mopo booaa mutta ainoastaan toimii 110 pääsuuttimella? Osaako joku auttaa että mikä homma oikeen on? Olen kokeillut 95, 105, 115 pääsuuttimia ja booaa kaikilla kun haluaa antaa täyskaasua muttei ole ongelmaa 110pääsuuttimella mutta sittrn se kulkee sen 50kmh max
Mopo booaa täyskaasulla
Anonyymi-ap
1
288
Vastaukset
- Anonyymi
Liian iso kaasari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4366347Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1253659Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?952439Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251909Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1111271Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?841245- 631065
- 621048
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te76950- 43941