On ettet irti halua päästää?
Mikä siinä
28
521
Vastaukset
- Anonyymi
Koska rakastan sinua mies. Miksi haluaisin päästää irti? ❤️
- Anonyymi
Ja minä sinua nainen! ❤️
Sivusta
- Anonyymi
No päästetään perkele niin ei tartte kysellä enää!!
- Anonyymi
Miksi palaat aina takaisin?
- Anonyymi
Vakio kysymykset: Kenelle? Keneltä?
- Anonyymi
Kyllä minä voin päästää, tunteet vaan aina palaa. En tahdo jaksaa kuin hieman urheilua päivittäin. Ei minusta kovin aktiivista seuraa saa.
- Anonyymi
Päästän sitten susta irti, jos sitä niin kovasti toivot. Kohtelet mua taas kuin ilmaa. Et katso päälle, et moikkaa. En ilmeisesti merkitse sulle yhtään mitään. Olen sulle vain joku yhdentekevä työkaveri. Taidat tosissaan inhota mua.
- Anonyymi
Sitä samaa teet itse mulle. En halua miestä jolle oon ihan yhden tekevä
- Anonyymi
Et sinä oikeasti halua kenenkään irti päästävän. Jos haluaisit, niin laittaisit t-miehelle, TH:lle, tai muun vastaavan tunnisteen. Tuosta saattaisi asianomainen edes hieman aavistaa, että voi olla hänelle.
- Anonyymi
Rakastan ja haluan, enemmän kuin mitään muuta ❤️🤗☺️
- Anonyymi
Niin mäkin sua ❤️
- Anonyymi
Kuka kenestä
- Anonyymi
Päästä itse ensin.
- Anonyymi
On the way.
- Anonyymi
Kyllä oikeat tietää älkää kyselkö.
- Anonyymi
Menin rakastumaan häneen ja se ei lopu. Ihanaa ja kamalaa. Hän täyttää mun pään ja mä en voi sille yhtään mitään.
- Anonyymi
Alkaako teidän molempien etunimet samalla kirjaimella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Ja mä on nainen ja hän on mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Ja mä on nainen ja hän on mies.
T ja M
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaa. Olisin voinut kirjoittaa samanlaisen tekstin. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päättyykin vielä samaan. -edellinen
- Anonyymi
Jos ihmiset ovat samankaltaisia...
- Anonyymi
Se ei ole vaihtoehto, niin kauan kuin hän ei sitä pyydä.
- Anonyymi
Koska tykkäät siitä, etten luovuta.
- Anonyymi
My baby....
- Anonyymi
Varmaan siksi, kun sinäkään et ole päästänyt. Näen kiinnostuksesi todella selkeästi.
- Anonyymi
Minä tahtoisin vaan aina olla yhden naisen kanssa. Mutta olen liian hankala ja arka, siksi on oltava yksin. Mutta ei se että on hyväksynyt joutuvansa nyt olemaan yksin, poista sitä, että kaipaa rakkautta. Olen vähän erikoinen. En ymmärrä ihmissuhteiden dynamiikkaa kovin hyvin. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi
I sure have let go. But sometimes it's a bit fun to look into thre rear view mirror and see what (horrors) I left behind.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215424- 501461
- 12881
- 47819
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58808Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52807- 46792
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom134788Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49786Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9766