Taas tulee Nuku yö ulkona -yö.
Voisko liikuntatoimi järjestää telttakylän, tai isoja puolijoukkuetelttoja, joihin voisi tulla nukkumaan?
Ei uskalla yksin mihinkään mennä, mutta kimpassa vois olla tosi kivaa.
Vaikka johonkin Jymylinnan maastoon tai urheilukentälle ja vessat käytössä.
Heti tulisin.
Nuku yö ulkona - telttaleiri keskustaan
12
221
Vastaukset
- Anonyymi
Ja lasitettu parveke?
- Anonyymi
Kimppa kivaa!
- Anonyymi
kämppä?
- Anonyymi
Huolimatta muutaman aivottoman idioottimaisista vastauksista tämä olisi hyvä idea. Nykyään näiden aivovajaiden takia ei kunnon ihminen enää uskalla liikkua saati nukkua yöllä ulkona joten kannatan ehdotusta.
- Anonyymi
Poliisiako pelkäät? :DDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisiako pelkäät? :DDD
...Mun "ruokalähetti" pelkäsi, kun sen perässä oli ajanut poliisiauto. Pelkoja sitä on kaikenlaisia kunnollisilla orimattilalaisillakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Mun "ruokalähetti" pelkäsi, kun sen perässä oli ajanut poliisiauto. Pelkoja sitä on kaikenlaisia kunnollisilla orimattilalaisillakin.
...Nää on täällä niin herkkiä, joten ne ehkä säikähti kun oli uutinen viime sunnuntailta:
"Poliisin haaviin useita huumekauppiaita Hämeessä – rikoskomisario: Tämä voi auttaa laajojen rikoskokonaisuuksien avaamista
Hämeen poliisin katuvalvonnan yhteydessä jäi verekseltään kiinni useita huumausaineiden myyjiä viikonloppuna."
- Anonyymi
Niin että onko poliisi jotenkin alkanut päivystää siellä enemmän, vai mikä on ettei siellä uskalla enää öisin olla? Meikä ei ainakaan siellä jymyn suunnalla ollut tai kentillä. Noi listatut paikat oli just sellaisia missä EN ole hengaillut. Vessassa olen käynyt ;P, mutten nyt siellä yöllä missään kyllä enkä käynyt sitä varten puskassakaan.
- Anonyymi
...Ja mitä enemmän tässä visioin intuitiollani, niin sain mielikuvan että ne on nimenomaan ne vartijat, jotka täällä nyt viestittelee.
Se vain pamahti mulla yhtäkkiä mieleeni edellisen viestini jälkeen, kun aloin miettiä niitä mainittuja paikkoja taas. Oli jotenkin niin vartiointiliikkeen tyyppistä aluemainintaa ja yöpartiosta kai siis kyse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ja mitä enemmän tässä visioin intuitiollani, niin sain mielikuvan että ne on nimenomaan ne vartijat, jotka täällä nyt viestittelee.
Se vain pamahti mulla yhtäkkiä mieleeni edellisen viestini jälkeen, kun aloin miettiä niitä mainittuja paikkoja taas. Oli jotenkin niin vartiointiliikkeen tyyppistä aluemainintaa ja yöpartiosta kai siis kyse.Juurikin näin. Hyvä huomio. :DDDD
- Anonyymi
Sen vanhan kenkä kaupan taakse olisi hyvä paikka. Kuselle pääsee joki rantaan.
- Anonyymi
Teillä on ollut niin kamala huoli siitä että mä kuljeskelen tuolla öisin, niin jos siis suo jännittää, niin JOO mä näin siellä jonkun oudon hyypiön. Oli muuten outo paikka seisoskella, kun ei siinä ole edes mitään. Jäi just mielikuva että se odottaa jotain. Ja mä kun siinä olin Erkonsillan kohilla, niin huomas että se kovin levottomasti ihmetteli minua siinä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....2039689Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen394460Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1204002Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1063885- 2153541
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik342949Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1551522Mihin rakastuin sinussa?
Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its731416- 901214
Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!
Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A151181