Millä erityisillä perusteilla olette saaneet apua esim. sähkölaskuun tai kotivakuutukseen Kelasta tai sossusta?
Tuohan on vaan heidän vakiintunut fraasi " et ole esittänyt erityisiä perusteita" eikä mitkään maailman perusteet heille kelpaa.
Erityiset perusteet Kela ja sossu
11
110
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Paskiainen
- AnonyymiUUSI
Totuus sattuu - vaikka poistatitkin sen näkyvistä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totuus sattuu - vaikka poistatitkin sen näkyvistä!
Menkää hörhöt muualle leikkimään.
Tällä palstalla voi ihmiset jakaa toisilleen hyödyllistä tietoa.
Miksi turhaan pilata sitä? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Menkää hörhöt muualle leikkimään.
Tällä palstalla voi ihmiset jakaa toisilleen hyödyllistä tietoa.
Miksi turhaan pilata sitä?Hyöhyllistä kaikille olisi, jos hoitaisit itse elämäsi kulut niinkuin kaikki muutkin aikuiset, etkä rahan kerjäämisen lisäksi yritä jopa kerjätä ilmaisia vinkkejä kerjäämiseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyöhyllistä kaikille olisi, jos hoitaisit itse elämäsi kulut niinkuin kaikki muutkin aikuiset, etkä rahan kerjäämisen lisäksi yritä jopa kerjätä ilmaisia vinkkejä kerjäämiseen.
Vau en tiennytkään, että Kelalla ja sossulla on Suomessa tasan yksi asiakas kun kaikki muut aikuiset hoitaa itse elämänsä kulut.
Onneksi kirjoituksestasi paistaa läpi katkeruus ja onnettomuus.
Se vahvistaa vanhaa sanontaa: raha ei tuo onnea. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vau en tiennytkään, että Kelalla ja sossulla on Suomessa tasan yksi asiakas kun kaikki muut aikuiset hoitaa itse elämänsä kulut.
Onneksi kirjoituksestasi paistaa läpi katkeruus ja onnettomuus.
Se vahvistaa vanhaa sanontaa: raha ei tuo onnea."Se vahvistaa vanhaa sanontaa: raha ei tuo onnea."
Silti monikin (esim. aloittaja) haluaa lisää rahaa Kelalta.
- AnonyymiUUSI
He leikkaavt kaiken pois Tupamäki Binga ja Sanni kokoomus ja persut.
Köyhiä, varattomia lisää ja kohta voitte uskoa tulee paljon enmmän kuolemia, pahaa oloa ja kans anouse kapinaan.
Meillä on kyllä historian sairain hallitus kautta historian. Kuka äänestää heitä, en ymmärrä. - AnonyymiUUSI
Jos saat perustoimeentulotukea Kelalta, kela maksaa kohtuulisen sähkölaskun ja kotivakuutuksen.
- AnonyymiUUSI
Erityisiä perusteita ovat ne perusteet mitä Kela haluaa määritellä.
Voit kuitenkin selvittää asiaasi myös siten, että ne erityiset perusteet esität suoraan lakikirjasta, tai vaihtoehtoisesti siitä että Kela käyttää päätöksenteossaan väärää tietoa.
Aina voi kysellä erityisiä perusteita miksi haluaa pysyä hengissä, ei siihen mitään Kelan perusteita tarvitse esittää riittää kun katsoo mitä perustuslaissa sanotaan hengissä pysymisestä, ja sitten vain selvittämään miksi Kela on tekemässä ratkaisua joka voi vaarantaa sen.
Jos viranomainen käyttää väärää tietoa päätöksentekonsa pohjana, se on lainvastaista toimintaa, tiedot täytyy korjata. - AnonyymiUUSI
Kunnon perutustelut ja tietenkin savossa!
Perustusuuno, itäsuomi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058859Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723268- 171744
- 771136
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79975- 55973
- 65920