Helvetti päivän siel sisäl sen kersas kaa? Mee nyt ulos sen kaa aamul ja päiväl. Täytyyhän lapsen päästä ulos.
Sit lähetään 20 aikaan ulos. Meillä oltiin jo tuohon aikaan nukkumas jo 1 vuotiaan kaa. Voi taivas näit nykyajan teinivanhempii. Pihalla ei tehä mitään. Anoppi kerää marjat. Ku ei ei osaa eikä jaksa tulla ulos. Sukulaiset ajaa nurmikon. Voisit vaikka mennä ne rikkaruohot kitkee sielt karseest viidakosta tai vaikka kerää mustikoita metsästä. Vois löytyy mielenrauhakii metsästä ja helpompi hengittää.Kokeile. Ei tarvii niit älyttömii videoita duunata.... "Mist löytyy mielenrauha?" 🤣🤣🤣😤😤😤😤😤
Ootko sä todellakin koko
34
405
Vastaukset
- Anonyymi
Kotkasta????
- Anonyymi
Taas tämä piraattiradion omituinen lähetys alkaa. Rekkareiden kiertokulku- VHL kasaa ja pollarit ruuvaa irti joskus samoilta jotka on niitä pajassa painaneet vai mistä kyse? Ei sillä että siis että ymmärtäisin hölkäsen pöläystä just siksi kyselen, että mitähän nyt taas. T arvaa kuka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas tämä piraattiradion omituinen lähetys alkaa. Rekkareiden kiertokulku- VHL kasaa ja pollarit ruuvaa irti joskus samoilta jotka on niitä pajassa painaneet vai mistä kyse? Ei sillä että siis että ymmärtäisin hölkäsen pöläystä just siksi kyselen, että mitähän nyt taas. T arvaa kuka
Koukkunokka veti hiilet jo heti aamusta? :D
-sivustajakatonrajasta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koukkunokka veti hiilet jo heti aamusta? :D
-sivustajakatonrajastaNäin olen arvellutkin, että tämä sinun ns kohde vaihtuu lennosta impulsiivisesti. T sivullinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähe T menee täältä kaksuuntane mutaatio. Sua kukaan kaipaa tänne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Incognito".
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne tarkemmin, tänne virtuaaliseen tilaan vai johonkin fyysiseen tilaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Incognito".
-sivustaEi ole ollut aikoihin tarkoituskaan. Ilmeisesti jotain myöhäistäheränneitä löytyy jotka on tulkinneet nämä hienostuneet silmän isku- hymiö jargonin päin sanonko mitä. Näin ei ehkä enää ole.
- Anonyymi
Tapa ittes
- Anonyymi
Samat sanat sivusta just Sulle. Oon varmaan se kiusaaja taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain läski sadisti saa kirjoitella näin, vaikka aloituksiin tarkoitetut osumat on vähän niin ja näin, mutta psykoottisen pakkoajatuksen kohde on selkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤮🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain läski sadisti saa kirjoitella näin, vaikka aloituksiin tarkoitetut osumat on vähän niin ja näin, mutta psykoottisen pakkoajatuksen kohde on selkeä.
Mist sä tiedät et joku on läski? 😂😂😂 näköpuhelin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mist sä tiedät et joku on läski? 😂😂😂 näköpuhelin?
Kirjoituksen painavuudesta? :D
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoituksen painavuudesta? :D
-sivusta😂😂😂 varmaan on tosi rikas jos on varaa syödä hyvin
- Anonyymi
Aatella. Jollain on vielä varaa viinaksiinkin. Ehkä huumeisiinkin. Täytyy olla tosi rikas ihminen. Mutta sä taidat olla köyhä ja kateellinen kun käyt töissä ja maksat maailman sodat. Eikä sulla ole aikaa hillua. Mahtaa vituttaa.
- Anonyymi
peesi tälle. Alkuperäisellä ei ole muutenkaan elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
peesi tälle. Alkuperäisellä ei ole muutenkaan elämää.
Älä nainen alennu Spinnaamistas peesaamaan muka eri henkilönä
- Anonyymi
Hanki elämä ja lakkaa muiden elämää kadehtimasta idiootti
- Anonyymi
Saatko sinä hyvinkin kiinni tästä palstaäijän tarinallisuudesta, että kuka tai ketkä olisivat tällaisen absoluuttisen kadehtimisen kohteita? Ilmeisesti joku tai jotkut joilla on muksu tai muksuja aloituksen epistolaa myötäillen. Huoh
- Anonyymi
Vältellä...
- Anonyymi
Kumiluotia? :D
-sivustagozilla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumiluotia? :D
-sivustagozillaPitäisikö sinun pikku mukelo pelata vaikka erä änäriä tai jotain wanna be G.I joe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö sinun pikku mukelo pelata vaikka erä änäriä tai jotain wanna be G.I joe
En harrasta, kuten joku Vatipää JAG IT-"guruna". ;)
-karhuarivienvälistä
- Anonyymi
En ole. Lapset eivät ole päivällä kotona joka päivä. Tulevat iltapäivällä kotiin. Ulkoilevat myös iltaisin. Juu klo. 20. 00 lapset nukkumassa. Anoppi keräsi vai itselleen marjoja. Se sukulainen joka ajaa nurmikkoa on aviomieheni. Ens viikolla kun saadaan raivaussaha käydään vähän läpi viidakkoa. Ja meidän piha taitaa olla paremmin hoidettu kun teidän. 🫤
- Anonyymi
Miksi kirjottelet täällä?🤔
- Anonyymi
koska tuntee kuinka joku vie siitä, niinhän ne noilla jutuillaan tekee ja toiset taas yrittää päästä pois niistä noin. tuo ruohojuttu on jokin sisäpiiri juttu, ei ole missään ollut ongelmaa mutta löysin paikan jossa ei vaan pääse tekemään, tai alkuun kyllä ja jos mietit asiaa, esim vaikka miksi joku ei koko vuoren aja nurmikkoa, niin häviää itseltä. tai jos joku haluaa lisää jotain se hyökkää jonkun kimppuun ja sanoo että ensin pitää tehdä kuten
kuten muutkin.... on paikkoja jossa elämä on vaan mahdotonta sen toiminnan takia, jos on siis elämää ja tekee omia juttuja ja välillä on aikataulut sekaisin. noihin kellonaikoihin jos ei ole aamuherätystä, lapsi nukkuu paremmin jo käy illasta happihyppeöyllö eikä kukaan tiedä onko he olleet sisällä vai ulkona koko sen päivän. mutta näissä voi olla kääntöpuolikin onko joku sanonut ja tehnyt näin itse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koska tuntee kuinka joku vie siitä, niinhän ne noilla jutuillaan tekee ja toiset taas yrittää päästä pois niistä noin. tuo ruohojuttu on jokin sisäpiiri juttu, ei ole missään ollut ongelmaa mutta löysin paikan jossa ei vaan pääse tekemään, tai alkuun kyllä ja jos mietit asiaa, esim vaikka miksi joku ei koko vuoren aja nurmikkoa, niin häviää itseltä. tai jos joku haluaa lisää jotain se hyökkää jonkun kimppuun ja sanoo että ensin pitää tehdä kuten
kuten muutkin.... on paikkoja jossa elämä on vaan mahdotonta sen toiminnan takia, jos on siis elämää ja tekee omia juttuja ja välillä on aikataulut sekaisin. noihin kellonaikoihin jos ei ole aamuherätystä, lapsi nukkuu paremmin jo käy illasta happihyppeöyllö eikä kukaan tiedä onko he olleet sisällä vai ulkona koko sen päivän. mutta näissä voi olla kääntöpuolikin onko joku sanonut ja tehnyt näin itse.mutta minä en ole missään yhteisjutuissa, mukana, kammoksun niitä. ja noita ensin menettää sitten saa, varma tapa saada kaikille paha, mieli ja sota käyntiin. itse teen jotain pientä joskus, ja joitain ystäviä muuten väistetään ja ollaan vain ihan omissa oloissa 🫶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä? Mitä sä oikein utelet kokoajan muiden asioista?
- Anonyymi
Ei oo kuule aloitusviesti sulle.Sori.Turhaan skriivaat siinä. :D
Sillä silmänalusjuonneämmällä on vaan yksi lapsi.
No eikä ole ja meillähän on 2 taloa...ja kummassakin hyvin hoidetut pihat.
Itse hoidan, ei tarvii miehen sitäkään tehdä, toisin ku teillä.Hah hah... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse hoidan, ei tarvii miehen sitäkään tehdä, toisin ku teillä.Hah hah...No hyvä että itse hoidat kaiken ja pystyt siihen. Me tehdään yhdessä. Ruohonleikkuu tosin nyt hänen vastuulla kun en pysty sitä enää tekemään. Sitähän sanotaan mitä paremmin hoidettu piha sitä huonompi liitto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se sinä tarkoitat näillä erityispiirteisen ihmisen vibaisilla kysymyksillä mitä tälle palstaäijän, eli aloittajan larppihahmolle esität? Tarkoitatko esim sitä, että äidit lapsiaan hoitakoon ja netistä pois olkoot? T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä? Mitä sä oikein utelet kokoajan muiden asioista?
Koska sillä ei ole muumit laaksossa ja sen suppea ajatusmaailma pyörii tietyn kehän ympärillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse hoidan, ei tarvii miehen sitäkään tehdä, toisin ku teillä.Hah hah...Onko se lapsi siis sun miehelle? Vai miksi häntä noin kyttäät. Ehtiihän siinä varmasti pihaa "hoitaa" kun pitää naapureiden tekemisiä kyttäillä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6352798Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H252237Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4302179- 892006
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201819Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671590- 1281372
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231300Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271231- 661164