Mitä sinä oikein haluat minusta? Eikö voida puhua?
Tunnen olevani riittämätön, mitätön, yhdentekevä.
N(n) - >M(m)
En jaksa enää odottaa
19
469
Vastaukset
- Anonyymi
Jos joku saa aikaan ton tunteen, hän ei ole oikea henkilö. Rakastuessa tunne on päinvastainen, tuntee olevansa maailman tärkein ihminen ja sen toisen silmäterä
- Anonyymi
Laihduta ensin 10kiloa. Jutellaan sitten.
M(m) - > N(n)- Anonyymi
Lihoon lisää tosi mielellään ni saan olla rauhassa , sivusta N (n)
- Anonyymi
Minä en ikinä kirjottais tällasta viestiä sinulle 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣että vedä jätkä kätees va ja siitä takas tulosta sun ei kannata huolehtia. En ainakaan minä tule vaikka joku muu voikin tulla. Sie oot ns. Pilaantunut. Kääpä🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣fossiili 60v kuutamolla oleva keppajalka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ikinä kirjottais tällasta viestiä sinulle 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣että vedä jätkä kätees va ja siitä takas tulosta sun ei kannata huolehtia. En ainakaan minä tule vaikka joku muu voikin tulla. Sie oot ns. Pilaantunut. Kääpä🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣fossiili 60v kuutamolla oleva keppajalka
Keskikeppanaa nauttiva keppajalka :D on naisella tuliset tunteet näköjään
sivu-uuno
- Anonyymi
Mitä haluan sinusta heikkimarjatta? Eihän kukaan edes tunnista kuka olet.
- Anonyymi
Voi E-P tunnistin jo
- Anonyymi
Haluan olla lähelläsi enemmän kuin mitään muuta. Haluaisin nähdä sinut ensimmäisenä kun herään ja viimeisenä kun nukahdan. Haluaisin silittää hiuksia, katsoa silmiisi ja sanoa kuinka ihana olet.
Jaksa vielä ainakin sen aikaa, kunnes palaan?- Anonyymi
Minä odotan rakas kirsijoonatan suurta paluutasi.
sivumarjatta - Anonyymi
🤣🤣🤣🤣jep🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣*pihinääHiiiiiiiiiii😂🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä odotan rakas kirsijoonatan suurta paluutasi.
sivumarjattaH:ta sä odotat. Tunnistan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣jep🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣*pihinääHiiiiiiiiiii😂🤣🤣🤣🤣🤣
Kyllä kyllä. Pistä kulta sitä ääääääspostii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kyllä. Pistä kulta sitä ääääääspostii
No kerroppas oikeen koko syrämmestäs ketä sä mies oikeasti haluat että ottaa yhteyttä ja vahvan tunnisteen kera! Katsotaan sitten mistä ääääässsiä rupee tulemahan😊
- Anonyymi
Kuvatustani haluan vaimon itselleni tietysti itselleni kenellekkäsmuulle.
Puhutaan puhutaan kunhan tavataan. Älä soimaa itseäsi. Kahdesta tulee yksi, kun ne liitetään yhteen. Niinkuin lyhteet... - Anonyymi
Halusin sinusta tyttöystävän itselleni. Mutta ei se liene mahdollista kun et kertonut olevasi varattu.
- Anonyymi
Mistä tiedät jos en kertonut? 🤔
- Anonyymi
Ei minulta. Olet suloinen ja teet maailmasta paremman.
- Anonyymi
Repäise seuraavan kerran hihasta niin tajuan😬.
- Anonyymi
Olet vastakohta kaikelle sanomallesi. En vain selkeästi osaa. Yritän kokoajan viedä tilannetta parempaan päin, mutta onnistun vain huonontamaan sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215424- 501461
- 12871
- 47819
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58808Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52807- 46792
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom134788Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49786Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9766