Minulla eka perämoottori. -80 luvun 2T Mercury 20hp.
Mitkä on talvisäilytys toimenpiteet?
Varmaan tätä kysytty tuhat kertaa
4
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Pihalle, minne vaan mahtuu, vaikka makuulleen. Vanha 2-tahti kestää kyllä. Varmuuden varalta voi vaihtaa öljyt, mutta en oo ite viiteen vuoteen sitäkään tehnyt.
- AnonyymiUUSI
paaliin
- AnonyymiUUSI
Lappoletkulla tankki tyhjäksi ja lopuksi tankki ylösalaisin, lähtee roskat pois. Pienkonebensat tankkiin. Niitä pitää käytellä noin litran verran, että kaikki bensa vaihtuu.
Perä irti ja vesipumpun vaihto. Kun perä on irti, niin kone ihan hetkeksi kuivilla käyntiin ja reilu ruuttaus säilytysöljyä kaasarista sisään.
Vaihteistoöljyn vaihto ja tiivisteroppujen tiivisteiden vaihto. Syksyllä on hyvä tsekata, ettei uuden koneen öljyn seassa ole vettä tai öljypropussa metallilastua.
Jos kaikki on ok, niin kaksi seuraavaa vuotta riittää kun vaihtaa pienkonebensat ja ruuttaa viimeisellä ajolla säilytysöljyt kaasarista sisään.
Näin tekisin itse.- AnonyymiUUSI
Mitä öljyä kaasarist eikö tulppien rei'istäkin voi ne öljyt ruutata käykö ihan joku moottoriöljy vai 2T öljy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4149156Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893760- 212228
- 871393
- 1141148
- 271145
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss801116- 751110
- 551063