osaa käyttää alkoholia väärin....miten
sen nyt määritellään, jos kaataa viinan
maahan onko se alkoholin väärin käyttöä...
Kuitenkin avopuolisoni oli sellainen
perinteinen kaappijuoppo. Hänen piti saada
se jokapäiväinen annoksensa.Pulloja alkoi
löytyä sieltä sun täältä, mutta hänellä oli
kaikkeen uskottava selitys. Samoin "ylityöt"
osoittautuivat Baariilloiksi, elikkä osaa ne naisetkin.
Kävin juuri saunassa ja lähden tässä saman tein
tohon lähi paariin ottamaan "yhdet" Palaan illemmalla astialle.
Kyllä ne naisetkin
4
505
Vastaukset
udella?
Kun puhut menneessä muodossa avopuolisosta, tuliko teillä ero sen alkon vuoksi, tai ainakin yhtenä syynä?
Mulla on joskus ollut sama ajatus, että kovasti puhutaan miesten juomisesta.
Toisinaan tulee sellainen olo (tällä palstalla), että naiset ois aika/lähes täysin raittiita.
Ja vaikka olen ite eronnut "viinaan menevästä" miehestä. Se oli syy, en voi olla varma, oliko ainoa syy, kun siinä tulee kaikenlaista mukana.
Mutta en missään vaiheessa ole sanonut itsekään olevani 'raivoraitis', 'lasiin sylkijä'.
En ollut silloin, enkä ole vieläkään.
Kyllä varmaan jokapäiväinen juominen on väärinkäyttöä, ainakin jos haluaa tulla humalaan asti. Ja myös salailu, selittely. Pahimpia vaiheita sitten ehkä se, kun laiminlyö sovittuja asioita, ei pidä lupauksiaan, ei hoida velvollisuuksiaan.- ierikka
eronneet ja syynä tämä alkoholismi
kaikkine lieveilmiöineen, sekä
epärehellisyys. Yritin
esittää AA-ta, muttä hän ei tarvinnut.
Nyt hänellä on ilmeisesti työpaikkakin
katkolla, mutta eihän se enää mulle kuulu
aikuinen eläköön miten tahtoo ja mikä
parasta tänään hän hakee viimeisetkin
tavaransa pois, että näin tuore tapaus. - kirsikka
ierikka kirjoitti:
eronneet ja syynä tämä alkoholismi
kaikkine lieveilmiöineen, sekä
epärehellisyys. Yritin
esittää AA-ta, muttä hän ei tarvinnut.
Nyt hänellä on ilmeisesti työpaikkakin
katkolla, mutta eihän se enää mulle kuulu
aikuinen eläköön miten tahtoo ja mikä
parasta tänään hän hakee viimeisetkin
tavaransa pois, että näin tuore tapaus.on jokaisen otettava juomisestaan. Jos aa ei auta niin aika toivoton tapaus. Samoin kävi minulle yritin kaikin keinoin saada miestäni irti alkosta olisin halunnut pitää lapsilla isän. mutta ei halunnut apua. joi 9-vuotta eromme jälkeen melkein yhtä soittoa kunnes tuli aika lähteä tästä ajasta. vieläkin koskee viimeiseen asti toivoimme että jonakin päivänä tulee se viimeinen pisara ja hakee apua. Sitä tuntee itsensä niin avuttomaksi kun ei voi muuta kun katsella toisen alamäkeä. Alkoholi tekee elämästä helvetin koko perheelle juuri niin lieveilmiöineen. Olen kuitenkin tyytyväinen että valitsin lapset heidän elämäänsä en halunnut tuhota. Josku kuitenkin miettii miten elämä olisi mennyt jos alkoholin käyttö olisi pysynyt kohtuudessa.
- ilkeitä
Naiset osaa humalassa myös muuttua tosi ilkeiksi ja euroopan omistajaksi, jos varsinkin mies sattuu omistamaan esim. maita ja mantuja. Mulla on yksi tuttu sukulaismies, jonka luona ei voi edes käydä kylässä, kun akka on niin kauhea. Siis se ämmä muuttuu kännissä niin kauheaksi juopoksi, ettei sitä yksinkertaisesti katso kukaan. En ymmärrä miksi se mies ei potkaise sitä ämmää pellolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle794134Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2023352Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473026Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle812732Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3812455- 1812092
- 381623
- 781615
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231418Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391402