Temu pitää käyttäjien maksutiedot turvassa tekemällä yhteistyötä useimpien suurten maksupalveluntarjoajien kanssa.
Tässä on joitakin Temun hyväksymiä maksutapoja:
- Yleisimmät luotto-/pankkikortit, mukaan lukien Visa, Mastercard, Discover, American Express, JCB, Diners Club, Maestro ja Cartes Bancaires
- Temu-krediitti
- Apple Pay
- Google Pay
- PayPal
- Voit myös käyttää Klarnan "maksa 30 päivän kuluessa" -palvelua tai kuukausirahoituspalvelua.
Voiko Klarna maksulla maksaa heti?
Temu maksutavat
31
657
Vastaukset
- Anonyymi
Temu on romukaupias ja levittää myrkyllisiä tuotteita tyhmin ihmisten iloksi.
- Anonyymi
En ole koskaan tilannut sieltä mitään, enkä tule koskaan tilaamaankaan!
- Anonyymi
Myy ihan luokatonta sontaa.Ostin kengät,.kesti n. 2 viikkoa,joka kohdasta rikkoutuvat ja nyt Roskildessa.Eräs Teemun t paita lensi myös roskiin,kauheeta polyesteriä joka ei hengittänyt yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan tilannut sieltä mitään, enkä tule koskaan tilaamaankaan!
Jos kerran tilaat, kadut sitä kauan, kun et ole heti aloittanut tilaamista kun aukesi.
Ei ole tarvista ostaa Temusta, paitsi yhden tuotteen ostin sieltä kun vastaavaa tuotetta ei löytynyt muualta. Sieltä löytyy erikoisia tuotteita mitä en ole nähdyt ennen, jos tarvitsee tuotteen on sen oltava kunnollinen, hinta ei aina ratkaise.
- Anonyymi
Olen tilannut sieltä suunnalta jo yli 15 vuotta. Jo 10 v lähes kaiken, ainoastaan kenkiä en ole ostanut. Kengissä on ollut sama merkki jo 25 vuotta ja aina niitäkin tilaa 3 paria ja kaksi paria tai kaikki palautan.
- Anonyymi
Yhden ainoan kerran kerkesin vuosi sitten tilata Temusta ja toista kertaa en ikinä tilaa. Tuotteet oli sellaisia että roskiin meni.
Silikonivuuasta ei lähtenyt paha halu edes useammassa tiskauksessa ja etikkavedessä liottamalla. Airfryeriin tarkoitetut paperivuuat oli sellaisia joihin tarttui kiinni ku täi tervaan vaikka rasvaa sipaisi pohjalle.
En olisi tuolta tilannutkaan, mutta sitä silikonivuokaa ei ollut saatavana kotimaisista verkkokaupoista eikä täällä kivijalastakaan ja kun en pelkästään sitä viitsinyt tilata niin kylkeen otin ne paperivuuat.
Klarnalla ainakin silloin pystyi maksamaan heti jo tilatessa.
Onneksi jo tilanne parantunut niin että jo kaksi erikokoista vuokaa olen kivijalkakaupasta saanut ostettua, ne riittää. - Anonyymi
Muista myös Klarnan laskutuslisä ja onko Temullakin omansa? Ei olekaan enää halpaa.
Jos valitsee 14 vrk maksuajan (taitaa olla minimiaika), lasku tulee Klarnan vasta sitten. Eli ei voi heti maksaa.- Anonyymi
Temun lisistä en tiedä, mutta ainakaan Klarnalta ei tullut mitään laskutuslisiä kun tilasin muualta kuin Temusta ja 30 päivän maksuajalla. Lasku tuli yleensä melko heti tilauksen jälkeen ja tuotteet kerkesi hyvin tulla ennen maksupäivää ja jos ei ollutkaan sopivaa niin kerkesi palautuksenkin hoitaa ennen maksua. Muutamassa ostoksessa Klarnaa käytin kun oli pakko verkosta tilata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Temun lisistä en tiedä, mutta ainakaan Klarnalta ei tullut mitään laskutuslisiä kun tilasin muualta kuin Temusta ja 30 päivän maksuajalla. Lasku tuli yleensä melko heti tilauksen jälkeen ja tuotteet kerkesi hyvin tulla ennen maksupäivää ja jos ei ollutkaan sopivaa niin kerkesi palautuksenkin hoitaa ennen maksua. Muutamassa ostoksessa Klarnaa käytin kun oli pakko verkosta tilata.
Klarnalta tuoli mulle kaksi ylimääräistä laskua, ei liity Temuu laisinkaan.
Oli sellainen tapaus että aion tilata, mutta en tilannut, enkä siis edes tosiaan maksanut. Eikä tullut mitään ilmoitusta sähköpostiin.
Sitten tuli kuitenkin niistä laskut.
Maksoin kun oli vai 20 ja 30. ei pääsisi palkoille jos valittaisi.
Sitten yli 6 kk jälkeen tuli ilmoitus rahan palautuksesta, 30 e. Kysyivät tilinumeron.
- Anonyymi
Jos valitsee Klarnalta 30pv maksuajan, lasku tulee sähköpostiin samantien, voi maksaa heti tai eräpäivänä, itse maksan yleensä, kun tavarat saapuneet.
- Anonyymi
Pankkikortilla maksat netissä antamalla verkkokaupalle korttisi numeron, voimassaoloajan ja kolminumeroisen turvakoodin (CVC/CVV) sekä vahvistamalla maksun omilla verkkopankkitunnuksillasi tai maksusovelluksella, kuten Nordea ID. Maksaminen on turvallista vahvan tunnistautumisen ansiosta, kunhan toimit huolellisesti ja tarkistat aina kauppiaan ja summan tiedot ennen vahvistusta.
- Anonyymi
Pankkikortilla maksat netissä antamalla VERKKOPANKILLE.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pankkikortilla maksat netissä antamalla VERKKOPANKILLE.....
Kyllä sen joutuu antamaan yritykselle, jos ostat kortilla etkä maksa suoraan verkkopankin kautta.
Aina ei ole mahdollista (esim. Temu+muita ulkomaisia yrityksiä) maksaa suoraan verkkopankista, vaan vaaditaan kortin tiedot yritykselle, että voi tilata ja yritys veloittaa suoraan kortilta.
Siksihän näitä mokia monelle sattuu ja ihmisiä päästään huijaamaan.
Pankki tietää kyllä kortin numeron. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen joutuu antamaan yritykselle, jos ostat kortilla etkä maksa suoraan verkkopankin kautta.
Aina ei ole mahdollista (esim. Temu muita ulkomaisia yrityksiä) maksaa suoraan verkkopankista, vaan vaaditaan kortin tiedot yritykselle, että voi tilata ja yritys veloittaa suoraan kortilta.
Pankki tietää kyllä kortin numeron.Maksa PayPalin kautta. Ei mene korttisi tiedot yritykselle mistä ostat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksa PayPalin kautta. Ei mene korttisi tiedot yritykselle mistä ostat.
Itse en maksa kännykällä yhtään mitään. Enkä siis laita kortille tilini tietoja.
PayPal ei toimi tietokoneella, enkä osta em. Temusta. Ellei pysty verkkopankin kautta maksamaan, tavara jää ostamati. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en maksa kännykällä yhtään mitään. Enkä siis laita kortille tilini tietoja.
PayPal ei toimi tietokoneella, enkä osta em. Temusta. Ellei pysty verkkopankin kautta maksamaan, tavara jää ostamati.Mitä horiset? Etteikö Pay Pal muka toim-sii tietokoneella.? On aina toiminut ja toimii edelleen, et ilmeisesti vaan osaa käyttää tietokonetta.
Paras tapa ehdottomasti tuo PayPal, ei jaa maksutietojasi eteenpäin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä horiset? Etteikö Pay Pal muka toim-sii tietokoneella.? On aina toiminut ja toimii edelleen, et ilmeisesti vaan osaa käyttää tietokonetta.
Paras tapa ehdottomasti tuo PayPal, ei jaa maksutietojasi eteenpäin.Noin on. PayPal toimii tavallaan puskurina siinä myyjän ja ostajan välissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina ei ole mahdollista (esim. Temu muita ulkomaisia yrityksiä) maksaa suoraan verkkopankista, vaan vaaditaan kortin tiedot yritykselle, että voi tilata ja yritys veloittaa suoraan kortilta.
Pankki tietää kyllä kortin numeron."Aina ei ole mahdollista (esim. Temu+muita ulkomaisia yrityksiä) maksaa suoraan verkkopankista, "
SUORAAN Verkko pankilla maksaminen on kaikkein turvattominta maksamista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PayPal ei toimi tietokoneella, enkä osta em. Temusta. Ellei pysty verkkopankin kautta maksamaan, tavara jää ostamati."PayPal ei toimi tietokoneella, enkä osta em. Temusta. "
PayPal maksaminen onnistuu oikein hyvin tietokoneelta. Ostan ja maksan aina tietokoneelta. Tietokoneella näkee kaiken , arvostelut ja vastaavat helpommin.
Tietokoneella voi vielä ostovaiheessa katsella helpolla muita samanlaisia ja niiden hintoja, kuin pikkuruisessa puhelimessa.
"Ellei pysty verkkopankin kautta maksamaan, tavara jää ostamati."
Pankin verkko pankilla maksaminen on kaikkein turvattominta.
Toki sekin on melko turvallista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"PayPal ei toimi tietokoneella, enkä osta em. Temusta. "
PayPal maksaminen onnistuu oikein hyvin tietokoneelta. Ostan ja maksan aina tietokoneelta. Tietokoneella näkee kaiken , arvostelut ja vastaavat helpommin.
Tietokoneella voi vielä ostovaiheessa katsella helpolla muita samanlaisia ja niiden hintoja, kuin pikkuruisessa puhelimessa.
"Ellei pysty verkkopankin kautta maksamaan, tavara jää ostamati."
Pankin verkko pankilla maksaminen on kaikkein turvattominta.
Toki sekin on melko turvallista.Suomalaisista luotettavista verkkokaupoista olen ostanut "pankkimaksulla". Ne muutamat kerrat, kun tilaan ulkomailta, niin valitsen aina verkkokaupan, jossa on PayPal mahdollisuus ja maksan sillä.
- Anonyymi
Aloitus oli ihan kuin joku Temun mainos.
En ikinä ostaisi sieltä mitään.- Anonyymi
En minäkään.
Temu-härveli tuhosi asunnon
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/d92d54e8-e984-452f-9be2-ebb3fe73644b
En ostaa mitään, mutta varsinkaan en osta mitään sähköä käyttäviä laitteita ohi virallisten tuontikanavien. Sellaisen hankinta on suuri turvallisuusriski.
- Anonyymi
MIKSI TE OSTATTE ROSKAA JA HALPAA TAVARAA JATKUVASTI?
Minkä korvikkeena?
Huonoa laatua jok näkyy.- Anonyymi
Mielenterveys on pahasti pielessä, jos pitää ostella Temu romua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenterveys on pahasti pielessä, jos pitää ostella Temu romua.
On todettu joidenkin niistä olevan terveydelle vaarallisia. Kiinalaiset eivät välitä, minkälaista roinaa Eurooppalaiset ostavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On todettu joidenkin niistä olevan terveydelle vaarallisia. Kiinalaiset eivät välitä, minkälaista roinaa Eurooppalaiset ostavat.
Suomalaisten tulisi hieman ajatella.
Miksi helvetissä suomalainen ostaisi kiinasta kiinalaista sälää ????
- Anonyymi
Ihminen ja varsinkin suomalainen on tyhmä ja ostaa kun halvalla saa, oli tavara mitä tahansa kuraa. Sitten jonottaa tunteja ulkona saadakseen ilmaisen euron maksavan mainosämpärin.
- Anonyymi
Aloitukseen en kommentoi, mutta pakko kommentoida yleisesti Temusta tilaamiseen, kun tämänkin ketjun asenteellisia ja yleistäviä kommentteja lukee.
Temusta saa varmasti paskaa tavaraa, mutta sitä samaa paskaa saa ihan suomen kaupoistakin, joskin reilusti kalliimmalla hinnalla.
Ihminen tarvitsee esim. vaatteita. Vaatteet ovat kalliita köyhälle ihmiselle. Oma taloudellinen tilanne on muutama vuosi sitten romahtanut vaimon sairauden takia ja rahat ei tahdo riittää omiin tarpeisiin. Siksi olen tilannut vaatteita Temusta halvalla. Housuja, paitoja, kalsareita ja sukkia mm. Vaatteitteni suhteen olen aina ollut vaativa ja Temusta tilaamieni vaatteiden hyvä laatu on yllättänyt. Esim. "entisessä elämässäni" suosin kotimaista ja silti voin sanoa, että esim. minulla ei ole koskaan ollut niin hyviä ja mukavia pitkiä kalsareita, kuin Temusta tilaamani kalsarit.
Kesällä oli pakolliset sukujuhlat, joihin piti saada pikkutakki, koska 20 vuotta vanha ei enää mahtunut päälle. Ei ollut varaa maksaa sataa euroa, minkä se halvimmillaan olisi maksanut. Temusta tuli 20 eurolla erittäin tyylikäs sininen bleiseri.
En ole ylpeä ostoksistani Kiinasta kotimaisten kauppojen sijaan, mutta kun rahaa on vähän ja sille en mahda mitään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223037- 402644
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381503- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125903- 32816
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621