Pituri kirjoitto että numeroita mistä valtuutettuja tavoittaa puuttuu kaupungin sivuilta monta. Ei niitä montaa puutu, mut persuilta kyl. Ohhoh taas.
Valtuutettujen puhelinnumerot
60
598
Vastaukset
- Anonyymi
No eipä niitä nummeroita tarvita kun eivät osaa asijoitakaan hoitaa.
- Anonyymi
Riittää kun tiedät vaali päällikön numeron.
- Anonyymi
Totta ja saat viestisi perille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta ja saat viestisi perille.
Oisko teidän sitten hyvä ottaa yhteyttä siihen johonkin "päällikköön". Mulle yritetään jotain aina vihjailla eikä mikään viesti ole kyllä mennyt yhtään mihinkään suuntaan!! Mulla ei ole harmaintakaan aavistusta siitä mistä te puhutte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko teidän sitten hyvä ottaa yhteyttä siihen johonkin "päällikköön". Mulle yritetään jotain aina vihjailla eikä mikään viesti ole kyllä mennyt yhtään mihinkään suuntaan!! Mulla ei ole harmaintakaan aavistusta siitä mistä te puhutte.
...Kerran R-kioskille tullessani siinä oli meidän huoltomies (ERITTÄIN OUDOSSA KOHTAA!) rupatellen kassalle, mutta ne tuijotti minua koko ajan. Sitten se äijä sanoi jotain Pukkilasta tai jotain. En tosissaan muista tarkkaan ja oivallanhan mä nyt yhteyden, kun mun isä on Pukkilasta, mutta sitä EN tajua että v*ttuako te jatkuvasti MINUN kauttani yritätte yhtään mitään, kerrassaan mitään? Te vain nolaatte siinä itsenne. Jos on asiaa mun isälle, mene vellihousu hänelle se sanomaan, jos on jotain asiaa minulle niin PUHUU eikä kuiski nurkissa raukka ja kuten oletettavaa on ettei teillä ole MITÄÄN asiaa minulle, niin t*rpa kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Kerran R-kioskille tullessani siinä oli meidän huoltomies (ERITTÄIN OUDOSSA KOHTAA!) rupatellen kassalle, mutta ne tuijotti minua koko ajan. Sitten se äijä sanoi jotain Pukkilasta tai jotain. En tosissaan muista tarkkaan ja oivallanhan mä nyt yhteyden, kun mun isä on Pukkilasta, mutta sitä EN tajua että v*ttuako te jatkuvasti MINUN kauttani yritätte yhtään mitään, kerrassaan mitään? Te vain nolaatte siinä itsenne. Jos on asiaa mun isälle, mene vellihousu hänelle se sanomaan, jos on jotain asiaa minulle niin PUHUU eikä kuiski nurkissa raukka ja kuten oletettavaa on ettei teillä ole MITÄÄN asiaa minulle, niin t*rpa kiinni.
...Ei ole eka huoltomies, joka YRITTÄÄ jotain isä-juttua mulle. Mene vellihousu HÄNELLE sanomaan, jos on jotain asiaa. Älä puutu minuun, kun minä en liity teidän v*mmaongelmiinne yhtään millään tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ei ole eka huoltomies, joka YRITTÄÄ jotain isä-juttua mulle. Mene vellihousu HÄNELLE sanomaan, jos on jotain asiaa. Älä puutu minuun, kun minä en liity teidän v*mmaongelmiinne yhtään millään tavalla.
...Ihan niin syvään päätyyn kuin haluatte. Hyvässä ja pahassa ja teidän epäonneksenne minä en ole isäni. Te olette täysin random, asiaan liittymätöntä tyyppiä vainonnut vuosikymmeniä. Ja se EI LIITY minun isääni. Te käsittelette sen MINUN ja poliisin kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ihan niin syvään päätyyn kuin haluatte. Hyvässä ja pahassa ja teidän epäonneksenne minä en ole isäni. Te olette täysin random, asiaan liittymätöntä tyyppiä vainonnut vuosikymmeniä. Ja se EI LIITY minun isääni. Te käsittelette sen MINUN ja poliisin kautta.
...Ja jokainen h*oranp*ska Vipe selvittää ne asiat. Se on sun elämäs. Mä en tule IKINÄ lopettamaan, kunnes sä selvität ne asiat. Ja se on se v*tun diili, jonka sä päätit tehdä mun kanssa. Mä en sulle ruvennut. Mä annoin siimaa. Sä päätit. Tää ei IKINÄ lopu, kunnes sä selvität ne virallisesta ja kauniisti sinne Poliisien papereihin... ihan niin pitkälle kuin sä haluat mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Sä tulet sulle täysin ventovieraan ihmisen luo. Luoja sinua auta, kun ainoa mistä tiedät jotain on mun isäni.
En ole minä todellakaan tullut teitä ketään kohti.
Ei tämä IKINÄ lopu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Jos Tommi Kiiverillä on jotain asiaa, niin sanoo sen ääneen. Tulee tänne kirjoittaa tai miten lie haluat. JOS siis on jotain asiaa.
On tosi "rohkeaa" siellä supatella kassoja ja nolata siellä sitten itsensä. Se on kato kuin se teinityttö "Mulla on kuva kun sä kaivat sitä". Kato kun siellä ei ole mitään sen takana. Nyt siinä on vain te... p*rseilemässä ja osoittamassa että te ETTE TIEDÄ mitään. Minä en tällä tiedolla mitään tehnyt, mutta ok te ette siis tiedä mitään ja sä sitten tolleen kuplana uhittelet mulle, vaikka me nyt molemmat tiedämme ettet sinä tiedä mitään. Tosi "rohkeaa". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ps. Silleen yleisesti, kun joku laittaa minut katsomaan jonnekin takaviistoon. Niin kun sä haluat katsoa MUN ARPIA, niin v*mma eikö olisi vain helppo pyytää? Se ois meillä keikilla paljon helpompaa, jos sä h*ora et leikkisi fiksumpaa kuin olet. Mun kallo ei todellakaan siis ole mikään salaisuus.
- Anonyymi
No yhyy! On sulla ongelmat. Mussuta kaupungille äläkä täällä. Hiiri.
- Anonyymi
Mussuta sinä kaupungille HEIDÄN päätöksistään ;P
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mussuta sinä kaupungille HEIDÄN päätöksistään ;P
Mistä HEIDÄN päätöksistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:DDD Tajuatko miten harvinaista on että kukaan mulle vastaa yhtään MITENKÄÄN? Tajuatko? Kun se tulee tietyllä tavalla, niin se viesti nyt vain on mulle tarkoitettu ja sillä selvä. Viestisi sopii mulle vastaukseksi paremmin kuin tähän ketjuun aloittajalle ;P
Ja miksi vastaan mulle? Se on outoa, kun mulle ei ikinä edes vastata. Mikä sinua nyt noin paljon kiinnostaa?
No, mutta nykytilanne on kuitenkin tehty tarkoituksella ja nähty ihan vaivaa kaikenmaailman KKV:n ja poliisin avulla eli kyllähän se sitten on ihan p*run varmasti juuri niin kuin joku halusi ja tämä "joku" nyt on... joku joka laittaa poliisitkin p*rseilemään.
Kaupungistakin puhuin, koska itse puhuit. Minä vain tulen perässänne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:DDD Tajuatko miten harvinaista on että kukaan mulle vastaa yhtään MITENKÄÄN? Tajuatko? Kun se tulee tietyllä tavalla, niin se viesti nyt vain on mulle tarkoitettu ja sillä selvä. Viestisi sopii mulle vastaukseksi paremmin kuin tähän ketjuun aloittajalle ;P
Ja miksi vastaan mulle? Se on outoa, kun mulle ei ikinä edes vastata. Mikä sinua nyt noin paljon kiinnostaa?
No, mutta nykytilanne on kuitenkin tehty tarkoituksella ja nähty ihan vaivaa kaikenmaailman KKV:n ja poliisin avulla eli kyllähän se sitten on ihan p*run varmasti juuri niin kuin joku halusi ja tämä "joku" nyt on... joku joka laittaa poliisitkin p*rseilemään.
Kaupungistakin puhuin, koska itse puhuit. Minä vain tulen perässänne."Ja miksi vastaan mulle? Se on outoa" >> "vastaat"
...Jep itselleen vastaaminen ON outoa ;P
No, mutta reagoin vain äkisti tänne tulleeseen viestiin ja siihen sitten tuli vähän virheitä sen takia. Aina mulla niitä silti on, mutta nyt vain halusin sen viestini vain pihalle enkä jaksanut keskittyä. Jos-ja-kun mä alan asiaa ajatella, niin uppoan ihan h*lvetin syvälle ja sitten siitä tekstistä ei tule ikinä loppua ja halusin pitää juttuni lyhyenä.
Eli... meikä kirjoittelee, mutta meikähän aina täällä kirjoittelee :) Sitten on ollut vähän hiljaisempaa muilla ja kun sitten tuli toi toisen "2025-08-27 18:28:41"-viesti mun Keijo Vilhunen juttujeni jälkeen, niin se tuntui varsin suoralta viestiltä mulle. Se siis taisi vastata mulle.
Sitten mä vastasin tähän ja se JATKOvastaa, mikä on jo ennen kuulumatonta!! Eli... se aiempi nyt saattoi olla ihan random viesti eli EI MINULLE tarkoitettu, vaikka sen sellaisena koinkin, mutta kun se vielä heti vastaa mun viestiniini (mitä ei siis ikinä edes tehdä), niin se jotenkin todisti sen et kyl se p*ru aiempikin viesti oli vain mulle "vastaus" sen mun toiseen ketjuun laittamani Vilhusjutun takia. Siinä ois selkeä yhteys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupungistakin puhuin, koska itse puhuit. Minä vain tulen perässänne....Ja ehkä toinen tänne ketjuun laitettuun viestiin laittoi sen "kaupungin" vain, jotta se sopisi juuri tänne ketjuun. Mutta minä sitten jatkoin siihen toisen viestiin. En olisi muutoin tehnyt niin.
1. TOINEN: "Mussuta kaupungille"
2. MINÄ: "Mussuta sinä kaupungille"
3. toinen ehkä mussuttaisi kaupungille, muttei tiedä mitä tarkoitan "päätöksillä"
Toinen puhuu kaupungista, minä lisään siihen päätöksen. Ei siinä mitään, se olisi normaalia keskustelua, mutta olen tätä Suomi24:n Orimattila-osiota seurannut intensiivisesti jo VUOSIA eikä täällä ole mitään keskustelua. Ihan yksin mä täällä olen ollut + noi mystiset koodiviestittelijät. Siksi mikään normaali keskustelu ei kuulosta uskottavalta. Ehkä toinen luuli mun olevan omia koodiviestittelijöitään? Jaa-a?
Selventääkö tämä mun pitkä vastaus nyt?
Alkuperäinen viesti oli "No yhyy! On sulla ongelmat. Mussuta kaupungille äläkä täällä. Hiiri."
Siinähän on vaikka minkälaista! Yhyy halventaa toisen ongelmaa. Vaatii että pitäisi olla kaupunkiin yhteydessä, vaikka tässä jotenkin aloittaja juurikin taisi valittaa siitä että puhelinnumero puuttuu. No, mutta siinä on myös selkeä kielto ettei täällä Suomi24:ssä saisi muka kommentoida ja tämähän on ihan älytön vaatimus. Tämä on keskustelupalsta tarkitettu juurikin tällaiselle. Orimattilalle tehty vielä ihan oma osionsakin. Mistä täällä nyt sitten pitäisi muka keskustella sitten???? Hiireksi kutsuu vielä toista. Hmmm? Siitä tulee vielä vahvemmin mieleen se että jotain nyt ahdistaa se että ihmiset sekä JULKISESTI ja ilman mahdollisuutta HENKILÖIMISEEN täällä kirjoittelee.
Hiiri? Ja onko se sitten jotenkin erilaista, jos siellä kävisi paikan päällä? Onko? Mä vain nimittäin olen kritisoinut paljon Orimattilan Vuokrataloja ja ihan ILMISELVÄSTI mun jutuista tietää että kenestä on kyse. Mä olen niin tarkkaa dataa laittanut ettei voi mitenkään jäädä epäselväksi että KUKA minä olen. Kyllä ne tietää kuka täällä siis sen jutun on kertonut ja mä olen sähköpostiakin heille laittanut asiasta (nimellä!) ja silti mulle v*ttuillaan että pitäisi jollain muulla tavalla asiat hoitaa kuin kirjoittamalla täällä (julkisesti). Mun siellä paikanpäällä käyminen ei muuta asian tilannetta MITENKÄÄN. Ei yhtään mitenkään.
Asia on jo kerrottu ja eri aiheissa siis sama juttu. Kun ei asia edisty, niin mä julkaisen. Sitten täällä on kiukuteltu että pitäisi olla yhteydessä pituriin ja mie vain ihmettelen että minkä ihmeen takia!! MIKSI? Meikä voi kato ihan itse julkaista just sen minkä haluan. Asianomaisille asia on jo laitettu. Mikä muuttuva elementti tässä nyt sitten siis olisi? :DDDD
Kun asiasta on jo asianomaisen kanssa keskusteltu/viestitelty, hän kyllä asian jo tietää. Se on sitten minun/aloittajan oma asia julkaiseeko asian. Mitään muuta ei tässä asiassa tarvita välikädeksi.
Ja vieläkö on jotain epäselvää???
Minä olen hokenut loputtomasti asian tilaa eikä se teidän kiukuttelulla muuksi muutu. Olen minä asiani siis jo sanonut, joten miksi vieläkin kysellä siitä? Eli oletuksella että nalkutus oli minulle, niin MINÄ EN VAIKENE. Ei minulla koskaan ollut aikomustakaan. Minä olen yksityisesti (=salassa) teille (?) ollut yhteydessä ettekä te itse ole asialle tehneet mitään, niin sitten minä sen julkaisen ja olen välittänyt Poliisille kaikenlaista. Minä olen aina hoitanut asiat ensin asianomaisen kanssa, ja kun hän lopettaa, niin SITTEN minä julkaisen. Meikä oli vuosia tosi "hiljaa". Mä laitoin asiakaspalautetta sinne tänne ja muuta, mutta....
KOSKA se ei muuttanut mitään, niin aloin julkaista asioita täällä Suomi24:ssä. Olen jo hokenut loputtomasti ettei minulla ikinä ollut mitään intressiä olla täällä tai kirjoitella täällä. Mä olen aina kaiken pyrkinyt hoitaa ensin suoraan. Kuten niistä varastetuista lihoista, niin olin ihan joka suuntaan yhteydessä ja kun odottelin siinä yli viikon, niin aloin miettiä. Mietin lisää ja sitten lopulta tein rikosilmoituksen. Tajuatko? Mä olen kyllä teihin (?) ollut yhteydessä, mutta te sitten ette vastaa ettekä aio asialle tehdä mitään. Se on se teidän PÄÄTÖS. Otin heti yhteyttä firmaan ja sieltä vastattiin samana päivänä "Otan yhteyttä heti kun saan Prismasta selvityksen.". Vielä tänäkääääään päivänä ei ole mitenkään - yhtään mitenkään - vastattu. Minä kyllä otin yhteyttä. Minä olen oman osani hoitanut ja siinä on teillä (?) ollut valtavasti vaihtoehtoja ja te olette aina valinneet sen että ette tee mitään ja vaikenette.
Minä tätä en ole päättänyt. Te olette. Mitään - ei yhtään mitään, ei lainkaan - olisi koskaan tullut julkisuuteen, jos te olisitte vastanneet ja hoitaneet asian. En ole MITÄÄN ennenkään julkisuudessa tehnyt. Olen ollut täysin erakko ilman ihmiskontakteja käytännössä vuosikymmeniä. Se en ole MINÄ, joka tämän julkisuuden siis valitsi. Se ei ole se ERAKKO, joka ei ole lainkaan missään. Te tämän teitte ja valitsitte ja vuodesta toiseen ylläpidätte.
Mä ymmärrän teidän v.i.r.h.e.e.n.. Te ette voineet mitenkään tietää kuka olen juurikin koska minua ei ole missään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se on kuin ottaa joku tulppa pois, vaikka tietää ettei sitä saisi tehdä. Asiasta huomautetaan, mutta te haluatte poistaa tulpan. En ymmärrä miksi, mutta te sitten poistatte tulpan ja se KAIKKI valuu pois. Joku selkeä visiohan tässä on jollain ollut, mutta minä en sitä halunnut, siinä oli kiellot ja silti joku teki sen PÄÄTÖKSEN. EI se siitä itsestään lähtenyt. Se poistettiin tarkoituksella.
Ja nyt se on poissa eikä sammiossa ole enää mitään sisällä. Se on tyhjä. Joten... mikäs sen nyt sitten täyttäysi enää? Ja kaikki on jo levinnyt maaperään ja pohjaveteen. Hmmm? Jaa-a? Mitenkähän te nyt siten sitten vain "poistatte". Ei käy kateeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mistä puhut, mutta minä puhuin siitä että minun valittamiseni ei tule ikinä loppumaan, koska sen aiheuttajat ei poistu. Minä en itse ole päätöstä tehnyt eikä minulle valittaminen siis tule mitään auttamaan. Jos jotain v*tuttaa MINUN valittamiseni, niin sitten valittaa näiden nykytilanteiden aiheuttajille. Jos he vaikka tekisivät jotain tilanteelle, mutta koska tässä nyt on mennyt jo vuosikausia ja paljon tuhoa tehty, niin minun on vaikea kuvitella että mikään yksittäinen juttu nyt enää tulee koskaan mitään korjaamaan. Homma nyt sitten on näin ja pysyy näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mistä puhut, mutta minä puhuin siitä että minun valittamiseni ei tule ikinä loppumaan, koska sen aiheuttajat ei poistu. Minä en itse ole päätöstä tehnyt eikä minulle valittaminen siis tule mitään auttamaan. Jos jotain v*tuttaa MINUN valittamiseni, niin sitten valittaa näiden nykytilanteiden aiheuttajille. Jos he vaikka tekisivät jotain tilanteelle, mutta koska tässä nyt on mennyt jo vuosikausia ja paljon tuhoa tehty, niin minun on vaikea kuvitella että mikään yksittäinen juttu nyt enää tulee koskaan mitään korjaamaan. Homma nyt sitten on näin ja pysyy näin.
...siksikin olen toisinaan viitannut Vastaamo tapaukseen, jossa se materiaali julkaistiin jo kaikki nettiin, niin ei kukaan silloin enää maksa kiristysrahoja. Sen jälkeen kaikki tekee niin kuin itse parhaakseen katsovat. Mitään kiristysmahdollisuutta ei ole enää olemassa. Se valta on siis menetetty ja tuho jo aiheutettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...siksikin olen toisinaan viitannut Vastaamo tapaukseen, jossa se materiaali julkaistiin jo kaikki nettiin, niin ei kukaan silloin enää maksa kiristysrahoja. Sen jälkeen kaikki tekee niin kuin itse parhaakseen katsovat. Mitään kiristysmahdollisuutta ei ole enää olemassa. Se valta on siis menetetty ja tuho jo aiheutettu.
...Te voitte julkaista kaiken, mutta te ette tule löytämään mitään... koska siellä ei ole mitään. Mä oletan että te luulitte löytävänne jotain? Ne Lidl:n tytöt sanoi "Mulla on kuva, kun sä kaivat sitä". Wow? No...? Ei selkeästikään tiennyt MITÄ mä kaivoin ja siinäs on kuva, mun kuvaaminen oli tosin laitonta ja myöskin yritys kiristää sillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ja miksi vastaan mulle? Se on outoa" >> "vastaat"
...Jep itselleen vastaaminen ON outoa ;P
No, mutta reagoin vain äkisti tänne tulleeseen viestiin ja siihen sitten tuli vähän virheitä sen takia. Aina mulla niitä silti on, mutta nyt vain halusin sen viestini vain pihalle enkä jaksanut keskittyä. Jos-ja-kun mä alan asiaa ajatella, niin uppoan ihan h*lvetin syvälle ja sitten siitä tekstistä ei tule ikinä loppua ja halusin pitää juttuni lyhyenä.
Eli... meikä kirjoittelee, mutta meikähän aina täällä kirjoittelee :) Sitten on ollut vähän hiljaisempaa muilla ja kun sitten tuli toi toisen "2025-08-27 18:28:41"-viesti mun Keijo Vilhunen juttujeni jälkeen, niin se tuntui varsin suoralta viestiltä mulle. Se siis taisi vastata mulle.
Sitten mä vastasin tähän ja se JATKOvastaa, mikä on jo ennen kuulumatonta!! Eli... se aiempi nyt saattoi olla ihan random viesti eli EI MINULLE tarkoitettu, vaikka sen sellaisena koinkin, mutta kun se vielä heti vastaa mun viestiniini (mitä ei siis ikinä edes tehdä), niin se jotenkin todisti sen et kyl se p*ru aiempikin viesti oli vain mulle "vastaus" sen mun toiseen ketjuun laittamani Vilhusjutun takia. Siinä ois selkeä yhteys....HALUATTEKO te että mä puhun Vilhusesta? Te vain puskette minua jatkuvasti eteenpäin eli ootteko te nyt niin ujoja että toivotte että MINÄ asiat jotenkin hoitaisin? Onko teillä asiaa Vilhuselle? Jos tän kanavan kautta jotain voi tehdä, niin voittehan te itsekin yrittää. Minä en rupea muiden viestejä välittämään.
Ja ei, en ole missään jengissä enkä tule olemaan eikä tuolla kellään eikä millään ole mulle väliä. Miksi te edes vaivaudutte? Oisko kannattanut joku helpompi kaveri valita, vai onko juurikin se että te tarvitsitte minut. Mä en vieläkään usko että te tajusitte ollenkaan. Ette te tee mulla mitään, mä olen ikuinen libero (mitä lie tarkoittikaan). Ikuinen. Mulle on ihan sama miten päin. Mun vanhemmat seksuaalisesti hyväksikäytti minua ja se jotenkin sotki mun pään vissiin. SITÄ mä vain tässä meinaan :/
Mitä te haluatte minulta? Mihin minunlaistani muka tarvitaan? Ettekö te itse uskalla?
Mä en todellakaan sillä huumesätkällä te mitään. En sitä ota. Jätin asian sikseen, mutta se on vain jos musta nyt niin tuntuu. Ei mulla ole tarvetta sitä ilmoittaa, muttei mitään syytä olla ilmoittamattakaan. Tätä mä tarkoitan. Ja te idi**tit haluatta jotain diiliä mun kanssa? Te löydätte 20 vuotta käytännössä ilman ihmiskontakteja eläneen tyypin ja luulette että mä teen jonkun diilin teidän kanssa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Te voitte julkaista kaiken, mutta te ette tule löytämään mitään... koska siellä ei ole mitään. Mä oletan että te luulitte löytävänne jotain? Ne Lidl:n tytöt sanoi "Mulla on kuva, kun sä kaivat sitä". Wow? No...? Ei selkeästikään tiennyt MITÄ mä kaivoin ja siinäs on kuva, mun kuvaaminen oli tosin laitonta ja myöskin yritys kiristää sillä.
...No olipas outo poisto! Kaikenlaista on kirjoiteltu ja nyt lähti. Oli ehkä tekoälyn tekosia. Jaa-a? Tää on sitten lottoamista että mikä siinä oli muka pielessä. Kai se että kerroin niin kuin on! Sehän tässä just on se ongelma, kun mä KERRON MITEN ASIAT ON, mutta se poistetaan. Kui noi ikinä tajuaa mitään, jos ei niille saa kertoa?
...Ja mä muuten olen rauhallinen, kun mun arki on rauhallinen. Ja te päätitte sotkea mun arjen ja kaikenlisäksi vielä tavalla, jota ei pysty korjata. Nyt se on ikuisesti sekaisin. Hienoa duunia!
Ja te luulette että te väkivallalla rauhoitatte minut? Ei. Mä vain suutun ja musta tulee s*disti. Ei tässä ole muita reittejä.
Jos te haluatte, niin te varmaan poistatte sen kaiken. Sen... mitä ei voi enää poistaa. Tää ei lopu enää koskaan. Tää on mun synnyinkaupunki. Mä jo tulin takaisin mun loppusijoituspaikkaan. Mä kuolen täällä. Ja nyt mä olen sitten vihainen tän mun loppuajan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...No olipas outo poisto! Kaikenlaista on kirjoiteltu ja nyt lähti. Oli ehkä tekoälyn tekosia. Jaa-a? Tää on sitten lottoamista että mikä siinä oli muka pielessä. Kai se että kerroin niin kuin on! Sehän tässä just on se ongelma, kun mä KERRON MITEN ASIAT ON, mutta se poistetaan. Kui noi ikinä tajuaa mitään, jos ei niille saa kertoa?
...Ja mä muuten olen rauhallinen, kun mun arki on rauhallinen. Ja te päätitte sotkea mun arjen ja kaikenlisäksi vielä tavalla, jota ei pysty korjata. Nyt se on ikuisesti sekaisin. Hienoa duunia!
Ja te luulette että te väkivallalla rauhoitatte minut? Ei. Mä vain suutun ja musta tulee s*disti. Ei tässä ole muita reittejä.
Jos te haluatte, niin te varmaan poistatte sen kaiken. Sen... mitä ei voi enää poistaa. Tää ei lopu enää koskaan. Tää on mun synnyinkaupunki. Mä jo tulin takaisin mun loppusijoituspaikkaan. Mä kuolen täällä. Ja nyt mä olen sitten vihainen tän mun loppuajan."Mä jo tulin takaisin mun loppusijoituspaikkaan. Mä kuolen täällä. Ja nyt mä olen sitten vihainen tän mun loppuajan."
...Mä olin aina aivojeni sisässä vihainen, muttei se näy ulos. Mä pysyn kuin pyhällä hengellä kasassa, vaikka siellä on suuri paine. Mä pysyn kasassa... mä osaa. Mä osaan hallita kaaosta ja iso osa sitä on arjen rutiinit. Kun arki menee kuten ennenkin, se muu ei haittaa. Ja nää sotki mun arjen. Ne huomasi että mä teen tiettyjä juttuja aina tietyllä tavalla; ja nää TARKOITUKSELLA iski niihin kuin mikäkin sotapommitus. En ihan ymmärrä että MIKSI te ne mun rauhoituskeinot poistitte, mun ankkurit?
Eli meikä on sadisti hajoamassa palasiksi ja te käytte katkomassa mun kaikki ankkurit mun arjen koossa pitämiseen? Mä yhä olen sitä mieltä että te ette tätä tarkoituksella tehneet. Te kai ajattelitte SAVUSTAA mut pois, mutta mä en ole menossa minnekään, nyt mä vain olen vihainen.
On aina ollut se taka-ajatus että joku tiesi kuka mä olen eli tekikö joku minusta tarkoituksella sadistin? Miksi minut? KUKA minua tarvitsisi? Mä aina yritän ja olen tässä jo kohta 20 vuotta yrittänyt ihmetellä että onko siellä muka jotkut paremmat aivot taustalla. Ketään en ole nähnyt. Kukaan ei ole ilmoittautunut ja nonstop törmään vain ihmisiin, jotka eivät lainkaan ymmärrä yhtään mistään yhtään mitään.
Tää muistuttaa mun sieltä 20-vuotiaana olosta, kun kaikenmaailman perhetutut tulee mulle selittämään ihan p*skaa ja enokin taisi kerran kaupassa heittää mulle että kerro sitten terkkuja mun vanhemmille, kun käyn siellä. Hmmm? Mä aina nauroin tätä, koska taisi mennä vuosia vai mikä se juttu siinä oli, mutten mä nyt ollut ainakaan ihan hetiaikoinan heitä tapaamassa :DDD Mutta joo kerrotaan terkkuja! Oli vissiin aikaa kulunut niin paljon etten sitten muistanut koskaan kertoa.
Eli se pointtini? Mä elin tällaista samaa elämää jo siellä 20 vuotta sitten ja ainakin silloin se lähettäjä oli mun oma perheeni. Edes perhetutut ja sukulaiset eivät tienneet yhtään mitään ;P - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mä jo tulin takaisin mun loppusijoituspaikkaan. Mä kuolen täällä. Ja nyt mä olen sitten vihainen tän mun loppuajan."
...Mä olin aina aivojeni sisässä vihainen, muttei se näy ulos. Mä pysyn kuin pyhällä hengellä kasassa, vaikka siellä on suuri paine. Mä pysyn kasassa... mä osaa. Mä osaan hallita kaaosta ja iso osa sitä on arjen rutiinit. Kun arki menee kuten ennenkin, se muu ei haittaa. Ja nää sotki mun arjen. Ne huomasi että mä teen tiettyjä juttuja aina tietyllä tavalla; ja nää TARKOITUKSELLA iski niihin kuin mikäkin sotapommitus. En ihan ymmärrä että MIKSI te ne mun rauhoituskeinot poistitte, mun ankkurit?
Eli meikä on sadisti hajoamassa palasiksi ja te käytte katkomassa mun kaikki ankkurit mun arjen koossa pitämiseen? Mä yhä olen sitä mieltä että te ette tätä tarkoituksella tehneet. Te kai ajattelitte SAVUSTAA mut pois, mutta mä en ole menossa minnekään, nyt mä vain olen vihainen.
On aina ollut se taka-ajatus että joku tiesi kuka mä olen eli tekikö joku minusta tarkoituksella sadistin? Miksi minut? KUKA minua tarvitsisi? Mä aina yritän ja olen tässä jo kohta 20 vuotta yrittänyt ihmetellä että onko siellä muka jotkut paremmat aivot taustalla. Ketään en ole nähnyt. Kukaan ei ole ilmoittautunut ja nonstop törmään vain ihmisiin, jotka eivät lainkaan ymmärrä yhtään mistään yhtään mitään.
Tää muistuttaa mun sieltä 20-vuotiaana olosta, kun kaikenmaailman perhetutut tulee mulle selittämään ihan p*skaa ja enokin taisi kerran kaupassa heittää mulle että kerro sitten terkkuja mun vanhemmille, kun käyn siellä. Hmmm? Mä aina nauroin tätä, koska taisi mennä vuosia vai mikä se juttu siinä oli, mutten mä nyt ollut ainakaan ihan hetiaikoinan heitä tapaamassa :DDD Mutta joo kerrotaan terkkuja! Oli vissiin aikaa kulunut niin paljon etten sitten muistanut koskaan kertoa.
Eli se pointtini? Mä elin tällaista samaa elämää jo siellä 20 vuotta sitten ja ainakin silloin se lähettäjä oli mun oma perheeni. Edes perhetutut ja sukulaiset eivät tienneet yhtään mitään ;P"olen tässä jo kohta 20 vuotta yrittänyt ihmetellä että onko siellä muka jotkut paremmat aivot taustalla. Ketään en ole nähnyt."
...Mun ei ollut tarkoitus (vielä) jatkaa, mutta tohon tuli vahingossa 20, kun piti olla 10 eli tää, kun palasin Orimattilaan tammikuussa 2016.
- Jouduin heti ongelmiin ja Vuokratalojen h*ora pilkkasi minua vahvalla oletuksella etten muka maksaisi vuokraa. Kaikesta muustakin minua pilkattiin etten muka osaisi siivota asuntoa tai palauttaa lappuja ajoissa jne. Tämä ei liittynyt mitenkään minuun, joten on outoa mistä se vaino oikein on saanut alkunsa.
- Mun naiivi visio oli että kun mä nyt aikuisena ja "oikeana" palaan tänne, niin mä pystyisin puhdistaa mun maineen. Minua ensin kohdeltiin huonosti, mutta mä aidosti uskoin että se LAANTUISI. Mä luulin että se vaimenee, kun nää tajuaakin olevansa väärässä.
- Kävi niin että MINÄ olin tässä väärässä ja niiden vaino vain paheni!!! Näähän sekos ihan täysin ja vaikka voi tavalliset ihmiset olla idi**tteja, niin kun Poliisi yrittää lavastaa ja KKV on selkeästi laitettu siivoilemaan juttuja, niin ei tuo vahingossa tapahtu! Poliisi EI TUNNE minua, joten hänellä ei ole mitään syytä vihata minua yhtään mistään. Random tuntemattomat ei vihaa minua ja joissain putiikeissa se on yleensä joku ahdasmielinen mummo, joka ennakkoluulojensa takia hyökkää mun päälle jo ensinäkemältään. Poliisilla ei puhelimitse voi olla tällaista.
Mä ällistyin täysin niistä Poliisi& KKV-jutuista. Mulla ei vieläkään ole mitään teoriaa, mutta joku tosi hämärä juttu siellä nyt on. Mä yhä eniten uskon että siellä on väärinkäsitys, mutta koska se ei jo ala laantua (Ei seKÄÄN!), niin jos joku mokasi, niin se päätti että homma hoidetaan silti loppuun asti. On siis pohdittava että mikä tämän kaiken aloitti. Minä sitä EN aloittanut.
Tällaista oli jo maanisesti silloin ennen kuin muutin pois 2007 ja näistä räikein/selkein on se työkkäri, joka suuttuu, kun en hänelle sano että käyttäisin huumeita. Se oli niin friikki kokemus. Mielestäni sen h*oran esiinkaivaminen olisi yksi helpommista keinoista päästä tässä hommassa eteenpäin, mutten ole vielä siinä vaiheessa.
Se ei siis myöskään ollut ainoa se työkkärin h*ora, vaan myös ihan mun perhetutut selitti mulle aina ihan p*skaa. Niin selitti kotikyläni poikakin ja KAIKKI. Ihan kaikki. Eli...
kun tätä kaikkea nyt tarkastelee ja muistaa että yksittäisiä poikkeuksia lukuunottamatta Lahdessa elo oli helppoa. Ei siellä ollut noita eikä IKINÄ vartija käyneet mun päälle. Ongelmia on ollut vain Orimattilassa ja kaikkina mun elinvuosinani. Ei tällaista tapahdu ellei SYY VAINOLLE OLISI PERHEENI. Siellä siis se syy, mutta sekin on monimutkainen juttu että MITEN se sitä on.
En jaksa nyt heti tätä prosessoida, kun muutoinkin palasin "etuajassa" vain koska toi väärin mennyt vuosimäärä jäi ärsyttämään liikaa. Se nimenomaan sotki juttuni ymmärtämistä. Tää uusin (noin 10 vuotta) voi hyvinkin olla jotain Vilhusjuttuja enemmän, mutta epätodennäköisemmin silloin jo 20 vuotta sitten. Ketään ei voinut kiinnosta se kuka olen, mutta joo... se on ihan eri prosessointi se!!! Ei vielä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mä jo tulin takaisin mun loppusijoituspaikkaan. Mä kuolen täällä. Ja nyt mä olen sitten vihainen tän mun loppuajan."
Eli se pointtini? Mä elin tällaista samaa elämää jo siellä 20 vuotta sitten ja ainakin silloin se lähettäjä oli mun oma perheeni. Edes perhetutut ja sukulaiset eivät tienneet yhtään mitään ;P"Eli meikä on sadisti hajoamassa palasiksi"
...tai mikä lie. Ne on silti ihan liian monimutkaisesti siellä päässäni eikä mikään normaali homma toimi. Mulla tulee niin ristiin rastiin ajatuksia että ilmeisesti s/m on se HELPOIN? Ei tartte jotenkin... "päättää", kun ei oikein osaa sanoa että mitä mä lopulta edes tunnen.
Toihan on nyt täysin eri juttu jo, mutta... *kiukuttaa* En tiedä miten sanoa. Näitä samoja jumeja oli mulla eilenkin. Kaiken kaikkiaan tosi turhauttavaa.
No... Eli te suututitte minua ja näissä OLOSUHTEISSA, kun poliisikin hyvin erikoisesti soittelee (lavastaa minut) ja tunnin sisään käsitellään se gyneraiskaus. Ei näitä vain mitenkään voi sattumalta hoitaa TUNNIN SISÄÄN. wtf? Joku yhteys siellä on, vaikken tiedä että miten se ois loppujen lopuksi mennyt.
No, kun meikä ei oikein reagoi mihinkään, mutta kun tälleen komboja ja voimalla tulee, niin alkaa munkin aivoissa siellä muinaisosissa tapahtua jotain :DDDD
No... meikä on aika koomapotilas, mutta kun tässä nyt vuorotellaan ja yhdistetään seksuaalisuuteen liittyvää väkivaltaa, niin meikähän herää :D Ja niin se kevään 2020 h*mo myös mulle huusi "Herää, vit*n hiiri!" (huomaa sana "Hiiri") :DDD Ai, mun pitäisi herätä???! Se oli hei helmikuussa 2020. Mihin pitäisi herätä? No, vuonna 2021 mut gyneraiskattiin ja Poliisi tekee outoja. Siinä sekoituksessa mulla paremmin aivot reagoin näihin herättely-yrityksiin.
Mä voisin jotenkin veikata että asia ois tehty tarkoituksella, mutta JOS... te tiesitte kuka mä olen, niin miksi h*lvetissä se kaikki muu?! Eiks ois voinut vain mennä suoraan asiaan? Jos ei, niin ette te kyllä t.i.e.n.n.e.e.t.. Teidän touhut on täysin vahinko. Sitä vainoa on tullut aika tasaisella tahdilla ja äääärimmäisen laaja-alaisesti laajalla tavalla. Ei siellä ole ollut mitään yhtä tiettyä ja näkyy että te tartutte oljenkorsiin. Ette te ole tajunneet mitä te teette :(
Mä näkisin siellä vain nimenomaan LAAJA-alaista. Ei siellä ole mitään ideaa, mutta toivotaan että määrä korvaisi laadun. Laitetaan vain ihan armoton määrä ilman mitään idea että mitä te edes teette. Te kuin tutkalla etsitte ja etsitte ja yritätte iskea ihan mihin tahansa. Ei teillä vain tossa touhussa ole mitään järkeä, ei minkäänlaista.
No, meikä silti heräsi, vaikka epäilen teidän tajuavan yhtään. Mikäs siinä se on kuin hyppykivet joen oli. Mie sitten kuljen niitä pitkin ihmettelemään että mitä täältä löytyy. Puhunko mä liian psykedelisesti? Sori. Eli mä olin pääni sisässä vihainen, mutta nyt viha on myös ulkopuolella. Ennen varoin, mutta nyt mun ei tartte ja ne provosoi toinen toisiansa. Poliisi p*rseilee, niin nyt ei ainakaan yhdestä poliisista tartte välittää. Jos ei ois mitään väärää tehty, niin en olisi pystynyt käydä vastaan. Joku silti näitä usuttaa mun päälleni eli siinä on jotain huolestuttavaa eli onko ne tarkoituksella tuotu mulle silputtavaksi? Ja jos siihen jokee ilmestyy niitä hyppykiviä tyhjästi, niin kannattako niitä nyt käyttää. Ne on niin huolella ja tarkoituksella siihen laitettu.
...kuin joku haluaisi minun menevän jonnekin suuntaan.
Mä silti olen sinnikkääsit ollut aina menossa kotiin päin. Mä jopa yritin muuttaa Artjävelle, mutta jostain syystä ne siellä siirsi mun tänne nykyiseen sijaintiini. Tämä ei ole Artjärvellä, joten miksi... Miksi mut tänne laitettiin? Pois pois pois. Haluaako joku mut pois? Kauas pois?
Voisitte yrittää ampua mut? Sillee mä poistuisin. Ammu mut jonkun kivan räjähdevaraston edessä, niin saadaan paremmin levitettyä ettei vain jää mitään jäljelle :DDD
(mun juttu levähti jotakuinkin kolmeen eri suuntaan enkä saa niitä koottua yhteen taustallakin soi häiritsevästi Rihannan G4L)
Mulla on silti olo että niitä hyllykiviä ilmestyy siihen mun eteeni tyhjästä. Mä pystyn aina edetä niiden avulla, mutta onhan se nyt huolestuttavaa että KUKA niitä siihen laittaa.
Mä hajoan, mutta se on se ideankin. Mun estot siellä vain poistuu. Osa musta kuolee, mutta se on se osa, joka jo tapettiin. Miksi ylläpitää sitä, mitä... no... :( Mä OLEN kiltti tyttö, muttei muo koskaan siten kohdeltu tietyiltä tahoilta... ja sitten ne tahot mainasi olla ihan kaikki tahot eikä löyty enää niitä, jotka tietäisi kuka mä todella olen. Joten... mä väsyin ylläpitämään sitä mikä musta PITI tulla. Onhan ihokin terve alunperin, mutta siihen tulee arpia myöhemmin. Lopulta arpia on tosi paljon. Ja sitten mä olen enemmänkin arpinen kuin mitään muuta. Se on se mitä mä TODELLA olen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Eli meikä on sadisti hajoamassa palasiksi"
...tai mikä lie. Ne on silti ihan liian monimutkaisesti siellä päässäni eikä mikään normaali homma toimi. Mulla tulee niin ristiin rastiin ajatuksia että ilmeisesti s/m on se HELPOIN? Ei tartte jotenkin... "päättää", kun ei oikein osaa sanoa että mitä mä lopulta edes tunnen.
Toihan on nyt täysin eri juttu jo, mutta... *kiukuttaa* En tiedä miten sanoa. Näitä samoja jumeja oli mulla eilenkin. Kaiken kaikkiaan tosi turhauttavaa.
No... Eli te suututitte minua ja näissä OLOSUHTEISSA, kun poliisikin hyvin erikoisesti soittelee (lavastaa minut) ja tunnin sisään käsitellään se gyneraiskaus. Ei näitä vain mitenkään voi sattumalta hoitaa TUNNIN SISÄÄN. wtf? Joku yhteys siellä on, vaikken tiedä että miten se ois loppujen lopuksi mennyt.
No, kun meikä ei oikein reagoi mihinkään, mutta kun tälleen komboja ja voimalla tulee, niin alkaa munkin aivoissa siellä muinaisosissa tapahtua jotain :DDDD
No... meikä on aika koomapotilas, mutta kun tässä nyt vuorotellaan ja yhdistetään seksuaalisuuteen liittyvää väkivaltaa, niin meikähän herää :D Ja niin se kevään 2020 h*mo myös mulle huusi "Herää, vit*n hiiri!" (huomaa sana "Hiiri") :DDD Ai, mun pitäisi herätä???! Se oli hei helmikuussa 2020. Mihin pitäisi herätä? No, vuonna 2021 mut gyneraiskattiin ja Poliisi tekee outoja. Siinä sekoituksessa mulla paremmin aivot reagoin näihin herättely-yrityksiin.
Mä voisin jotenkin veikata että asia ois tehty tarkoituksella, mutta JOS... te tiesitte kuka mä olen, niin miksi h*lvetissä se kaikki muu?! Eiks ois voinut vain mennä suoraan asiaan? Jos ei, niin ette te kyllä t.i.e.n.n.e.e.t.. Teidän touhut on täysin vahinko. Sitä vainoa on tullut aika tasaisella tahdilla ja äääärimmäisen laaja-alaisesti laajalla tavalla. Ei siellä ole ollut mitään yhtä tiettyä ja näkyy että te tartutte oljenkorsiin. Ette te ole tajunneet mitä te teette :(
Mä näkisin siellä vain nimenomaan LAAJA-alaista. Ei siellä ole mitään ideaa, mutta toivotaan että määrä korvaisi laadun. Laitetaan vain ihan armoton määrä ilman mitään idea että mitä te edes teette. Te kuin tutkalla etsitte ja etsitte ja yritätte iskea ihan mihin tahansa. Ei teillä vain tossa touhussa ole mitään järkeä, ei minkäänlaista.
No, meikä silti heräsi, vaikka epäilen teidän tajuavan yhtään. Mikäs siinä se on kuin hyppykivet joen oli. Mie sitten kuljen niitä pitkin ihmettelemään että mitä täältä löytyy. Puhunko mä liian psykedelisesti? Sori. Eli mä olin pääni sisässä vihainen, mutta nyt viha on myös ulkopuolella. Ennen varoin, mutta nyt mun ei tartte ja ne provosoi toinen toisiansa. Poliisi p*rseilee, niin nyt ei ainakaan yhdestä poliisista tartte välittää. Jos ei ois mitään väärää tehty, niin en olisi pystynyt käydä vastaan. Joku silti näitä usuttaa mun päälleni eli siinä on jotain huolestuttavaa eli onko ne tarkoituksella tuotu mulle silputtavaksi? Ja jos siihen jokee ilmestyy niitä hyppykiviä tyhjästi, niin kannattako niitä nyt käyttää. Ne on niin huolella ja tarkoituksella siihen laitettu.
Mä silti olen sinnikkääsit ollut aina menossa kotiin päin. Mä jopa yritin muuttaa Artjävelle, mutta jostain syystä ne siellä siirsi mun tänne nykyiseen sijaintiini. Tämä ei ole Artjärvellä, joten miksi... Miksi mut tänne laitettiin? Pois pois pois. Haluaako joku mut pois? Kauas pois?
Voisitte yrittää ampua mut? Sillee mä poistuisin. Ammu mut jonkun kivan räjähdevaraston edessä, niin saadaan paremmin levitettyä ettei vain jää mitään jäljelle :DDD
(mun juttu levähti jotakuinkin kolmeen eri suuntaan enkä saa niitä koottua yhteen taustallakin soi häiritsevästi Rihannan G4L)
Mulla on silti olo että niitä hyllykiviä ilmestyy siihen mun eteeni tyhjästä. Mä pystyn aina edetä niiden avulla, mutta onhan se nyt huolestuttavaa että KUKA niitä siihen laittaa.
Mä hajoan, mutta se on se ideankin. Mun estot siellä vain poistuu. Osa musta kuolee, mutta se on se osa, joka jo tapettiin. Miksi ylläpitää sitä, mitä... no... :( Mä OLEN kiltti tyttö, muttei muo koskaan siten kohdeltu tietyiltä tahoilta... ja sitten ne tahot mainasi olla ihan kaikki tahot eikä löyty enää niitä, jotka tietäisi kuka mä todella olen. Joten... mä väsyin ylläpitämään sitä mikä musta PITI tulla. Onhan ihokin terve alunperin, mutta siihen tulee arpia myöhemmin. Lopulta arpia on tosi paljon. Ja sitten mä olen enemmänkin arpinen kuin mitään muuta. Se on se mitä mä TODELLA olen."Eli meikä on sadisti hajoamassa palasiksi"
...Toi oli varmaan liikaa sanottu. Vähän vaikea sanoa, joskus on ja joskus ei :DDD
(onpa taas vaikeaa kirjoittaa)
Epäonnistunut yksilö mä silti olen.
(ihan liian vaikea kirjoittaa. Jätän tähän) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Toi oli varmaan liikaa sanottu. Vähän vaikea sanoa, joskus on ja joskus ei :DDD
(ihan liian vaikea kirjoittaa. Jätän tähän)...Mulla on muuten F21 ja F44
Vaikka mä itsekin sen tiedän, niin vähän on joskus vaikea näitä lauseita rakentaa, kun yrittää silleen miettiä että KUKA MÄ OLEN, kuka mä todella olen.
Tilanne on silti se että se "kiltti pikkutyttö" on kuollut ja sillä selvä. Ei se hyvin voi.
Sitten tilanne on se että mulla on tunteita, mutta ne tuntuu olevan vihan, sadismin ja t*hmien lakien takana. Jotenkin kaikki ovet on lukittuna. Raivostuttavaa. Se on just sitä ettei minnekään pääse ilman niitä. On kuin ainoa reitti ulos olisi palavan oven läpi. Onko pakko palaa??
Ois ollut niiiiiin monta helppoa tietä. Kaikki oli avoilla *hengittää syvään* ja sitten...
Sitten sitä kai herää todellisuuteen ja tajuaa että joo ne mahdollisuudet on rajattomat, mutta vain muille, ei mulle. Ei mulle. Niin ei ikinä käy. Ja mä kyllästyin siihen tyhjän ylläpitämiseen.
Se on sitä samaa kuin kirjoitella täällä. En tiedä oliko täällä sääntöjä, muttei kukaan muukaa niitä noudata. Tosin silti vain mun viestejä katosi silloin aikoinaan. Niitä poistoja tuli analysoitua. Oli kausia, kun multa katosi aina kaikki, ja nyt ei ole viime aikoina kadonnut enää mikään, vaikka itsekin olen sitä mieltä että menee jo aika yli. Ei ne siitä silti katoa. Ihmeellista vaihtelua.
No, oli mikä oli, niin täällä on täysi anarkia ja myös siis niissä poistoissa. Sitten on se etten alunperinkään tehnyt mitään ja kaikkeni tein pitääkseni asiat järjestyksessä ja rauhallisena. Kaikille osapuolille on annettu hyvin tilaa ja mahdollisuus selvittää asiaa.
Muttei ne halua.
Muo vain hämää täysin se että ne selkeästi puhuu jollekin ihan eri tyypille, ei mulle. Ei kenellekään MUN osalle. Nää puhuu vain mun isälle. Ne käyttää siellä täällä sanoja, joista mulle tulee isäni mieleen, muttei mulla todellakaan ole siis mitään käsitystä siitä että mitä siellä on meneillään. En aidosti tiedä mitään isästäni nykyään. En ole asunut sen kanssa sitten vuoden 2004. Mulla oli auto käytössä jonkun aikaa, mutta muuttaessani pois Orimattilasta keväällä 2007, niin autoa ei ole ollut siitä lähtien, ei siis ole tullut käytyä.
Sitä mä vaan, kun teen mä niin tai näin (olen kiltti tai sadisti, sairas tai en plaa plaa plaa), niin aina kaikki ihmiset silti puhuu vain mun isästäni. Ihan turhaa hommaa. Tosi tympeää.
Minä en tätä ole valinnut. Mä olen aina tosi-tosi huolellinen. Sen verran on kaikenlaisia ihmisiä tavannut tai ehkä just niin päin että olen aina ollutkin varovainen ja sen takia sitten mun kaveritkin on olleet sitä sun tätä. Mä osaan mielestäni TOSI hyvin olla harmiton. Mä olen överiharmiton.
Silti täällä vainotaan ja riivataan minua ihan kuin p*rua itseään!! Mä uskon vahvasti että se on vain TOTUUS. Se on just sitä että mä olen kävelevä totuus eikä ne pääse musta eroon. Se on kuin äpärä, jonka pelkkä olemassa olo paljastaa sen ilmiselvän tapahtuneen. Mut eikö olisi vain helpompaa jo hyväksyä se TODELLISUUS, kun ei sen äpärän tappaminen poista sitä TOSIASIAA. Te vain huijaatte itseänne.
No, minua provosoitiin ja se herätteli s/m-ajatuksia ja kun laki ei suojele minua, niin minä en niin jaksa siitä laistakaan välittää. Se ei ole minua suojellut, en tee sillä mitään. Mullakin on tunteita ja niiden ilmaisu on läpi mun elämän muka ollut jotenkin liian vaikeaa MUILLE ihmisille. Siis MUN tunteet on muille vaikeita? No, voi ei. No, mulla itsellänikin on vähän tekemistä niiden ristiriitojen kanssa, mutta kun hyväksyy s/m ja sen että laki/viranomaiset on p*rseestä, niin se vähentää sitä ristiriitaa ja asiat alkaakin luonnistua <3 Alkaa tuntua tosi tyhmältä rajoittaa itseään, koska kukaan ei oikein siitä hyödy eikä kukaan kärsikään.
Ja se on sitä "Eli meikä on sadisti hajoamassa palasiksi"
Mä en löydä syitä sille miksi mun pitäisi rajoittaa itseäni. Mä voin huvikseni omistaa Arvelinille biisejä eikä kukaan kai kuollut. Mä voin kirjoitella Vilhusesta eikä senkään takia tai kukaan kuollut. On vain tyhmää ettei asioista puhu, mä kiukutan itse itseäni. Ihan turhaan. T*hmät lait.
Mutta se on kuin näiden pällien tekemä tuho eli sitä ei saa enää takaisin. Sillä tiellä mä olen toisaalta ollut jo kauan eli eipä tässä taida enää olla väliä sillä että kuinka KAUAS mä menen, kun suunta on pysynyt kuitenkin viivasuorasti täysin samana alusta alkaen. Eli tuhota itseni, karkuun juoksemisen sijasta mennä kohti sitä, joka mut tappoi. Takaisin sinne, eikä sieltä pois. Kohti.
Mä kyllästyin välttelemään sitä mitä mä olen. Se on just ärsyttävää, kuin kivi kengässä ne v*tun pikkujannut kaupassa leikkien kovista. Järkkäri?? Oikeasti järkkäri? Mitä v*ttua joku pälliJÄRKKÄRI mulle uhittelee? Mitä sä uhittelet mulle, MIKSI?! herra isä, lapsi, lopeta jo.
En mie vaan lapsena uhitellut. En muista ainakaan että olisin. Kyllä mä aina osasin olla nätisti oli kyseessä sitten rikolliset tai lähetyspiiri. Olisin ehkä osannut olla paremmin jos eräs kotiopettajan tytär ois saanut kouluttaa. Meikä tykkäsi kurista <3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Mulla on muuten F21 ja F44
Vaikka mä itsekin sen tiedän, niin vähän on joskus vaikea näitä lauseita rakentaa, kun yrittää silleen miettiä että KUKA MÄ OLEN, kuka mä todella olen.
Tilanne on silti se että se "kiltti pikkutyttö" on kuollut ja sillä selvä. Ei se hyvin voi.
Sitten tilanne on se että mulla on tunteita, mutta ne tuntuu olevan vihan, sadismin ja t*hmien lakien takana. Jotenkin kaikki ovet on lukittuna. Raivostuttavaa. Se on just sitä ettei minnekään pääse ilman niitä. On kuin ainoa reitti ulos olisi palavan oven läpi. Onko pakko palaa??
Ois ollut niiiiiin monta helppoa tietä. Kaikki oli avoilla *hengittää syvään* ja sitten...
Sitten sitä kai herää todellisuuteen ja tajuaa että joo ne mahdollisuudet on rajattomat, mutta vain muille, ei mulle. Ei mulle. Niin ei ikinä käy. Ja mä kyllästyin siihen tyhjän ylläpitämiseen.
Se on sitä samaa kuin kirjoitella täällä. En tiedä oliko täällä sääntöjä, muttei kukaan muukaa niitä noudata. Tosin silti vain mun viestejä katosi silloin aikoinaan. Niitä poistoja tuli analysoitua. Oli kausia, kun multa katosi aina kaikki, ja nyt ei ole viime aikoina kadonnut enää mikään, vaikka itsekin olen sitä mieltä että menee jo aika yli. Ei ne siitä silti katoa. Ihmeellista vaihtelua.
No, oli mikä oli, niin täällä on täysi anarkia ja myös siis niissä poistoissa. Sitten on se etten alunperinkään tehnyt mitään ja kaikkeni tein pitääkseni asiat järjestyksessä ja rauhallisena. Kaikille osapuolille on annettu hyvin tilaa ja mahdollisuus selvittää asiaa.
Muttei ne halua.
Muo vain hämää täysin se että ne selkeästi puhuu jollekin ihan eri tyypille, ei mulle. Ei kenellekään MUN osalle. Nää puhuu vain mun isälle. Ne käyttää siellä täällä sanoja, joista mulle tulee isäni mieleen, muttei mulla todellakaan ole siis mitään käsitystä siitä että mitä siellä on meneillään. En aidosti tiedä mitään isästäni nykyään. En ole asunut sen kanssa sitten vuoden 2004. Mulla oli auto käytössä jonkun aikaa, mutta muuttaessani pois Orimattilasta keväällä 2007, niin autoa ei ole ollut siitä lähtien, ei siis ole tullut käytyä.
Sitä mä vaan, kun teen mä niin tai näin (olen kiltti tai sadisti, sairas tai en plaa plaa plaa), niin aina kaikki ihmiset silti puhuu vain mun isästäni. Ihan turhaa hommaa. Tosi tympeää.
Minä en tätä ole valinnut. Mä olen aina tosi-tosi huolellinen. Sen verran on kaikenlaisia ihmisiä tavannut tai ehkä just niin päin että olen aina ollutkin varovainen ja sen takia sitten mun kaveritkin on olleet sitä sun tätä. Mä osaan mielestäni TOSI hyvin olla harmiton. Mä olen överiharmiton.
Silti täällä vainotaan ja riivataan minua ihan kuin p*rua itseään!! Mä uskon vahvasti että se on vain TOTUUS. Se on just sitä että mä olen kävelevä totuus eikä ne pääse musta eroon. Se on kuin äpärä, jonka pelkkä olemassa olo paljastaa sen ilmiselvän tapahtuneen. Mut eikö olisi vain helpompaa jo hyväksyä se TODELLISUUS, kun ei sen äpärän tappaminen poista sitä TOSIASIAA. Te vain huijaatte itseänne.
No, minua provosoitiin ja se herätteli s/m-ajatuksia ja kun laki ei suojele minua, niin minä en niin jaksa siitä laistakaan välittää. Se ei ole minua suojellut, en tee sillä mitään. Mullakin on tunteita ja niiden ilmaisu on läpi mun elämän muka ollut jotenkin liian vaikeaa MUILLE ihmisille. Siis MUN tunteet on muille vaikeita? No, voi ei. No, mulla itsellänikin on vähän tekemistä niiden ristiriitojen kanssa, mutta kun hyväksyy s/m ja sen että laki/viranomaiset on p*rseestä, niin se vähentää sitä ristiriitaa ja asiat alkaakin luonnistua <3 Alkaa tuntua tosi tyhmältä rajoittaa itseään, koska kukaan ei oikein siitä hyödy eikä kukaan kärsikään.
Mä en löydä syitä sille miksi mun pitäisi rajoittaa itseäni. Mä voin huvikseni omistaa Arvelinille biisejä eikä kukaan kai kuollut. Mä voin kirjoitella Vilhusesta eikä senkään takia tai kukaan kuollut. On vain tyhmää ettei asioista puhu, mä kiukutan itse itseäni. Ihan turhaan. T*hmät lait.
Mutta se on kuin näiden pällien tekemä tuho eli sitä ei saa enää takaisin. Sillä tiellä mä olen toisaalta ollut jo kauan eli eipä tässä taida enää olla väliä sillä että kuinka KAUAS mä menen, kun suunta on pysynyt kuitenkin viivasuorasti täysin samana alusta alkaen. Eli tuhota itseni, karkuun juoksemisen sijasta mennä kohti sitä, joka mut tappoi. Takaisin sinne, eikä sieltä pois. Kohti.
Mä kyllästyin välttelemään sitä mitä mä olen. Se on just ärsyttävää, kuin kivi kengässä ne v*tun pikkujannut kaupassa leikkien kovista. Järkkäri?? Oikeasti järkkäri? Mitä v*ttua joku pälliJÄRKKÄRI mulle uhittelee? Mitä sä uhittelet mulle, MIKSI?! herra isä, lapsi, lopeta jo.
En mie vaan lapsena uhitellut. En muista ainakaan että olisin. Kyllä mä aina osasin olla nätisti oli kyseessä sitten rikolliset tai lähetyspiiri. Olisin ehkä osannut olla paremmin jos eräs kotiopettajan tytär ois saanut kouluttaa. Meikä tykkäsi kurista <3"ois saanut kouluttaa."
...Oho. Niin tiputin tohon loppuun ilman mitään että lähinnä mielessäni oli eräs kerta lähetyspiirissä, kun äitini ei ollut paikalla. Tää sitten ojensi minua ja mä oikeasti tykkäsin. Mun äiti ei ikinä katsonut mun perään, niin mä TAHTOMATTANI aiheutin pahennusta aina kaikkialla. Lapsena ne sen salli, muttei aikuisena ole enää :(
Rikollisten kanssa vissiin opin enemmän olemaan vanhempieni kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Mä olen todellakin tosi outo valinta uhkailulle ja kiristämiselle. Onpa tullut tutuksi teidän tekniikat! :DDD Hirveä paineistus vain oletetaan että jotain tulisi ulos. Tjaa-tjaa. Paine on kova, muttei ole mitään mitä tulla vain ulos :(
Ette te sitä tajunneet. Huijaatte.
Etsikää, etsikää, etsikää lisää. Uhkaillaan uhkaillaan. Menkään niin pitkälle kuin haluatte. Meikäkin kutsuu kaikki mukaan. Mennään porukalla etsimään että onko siellä mun elämässä jotain :DDD - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Mulla on muuten F21 ja F44
Muttei ne halua.
En mie vaan lapsena uhitellut. En muista ainakaan että olisin. Kyllä mä aina osasin olla nätisti oli kyseessä sitten rikolliset tai lähetyspiiri. Olisin ehkä osannut olla paremmin jos eräs kotiopettajan tytär ois saanut kouluttaa. Meikä tykkäsi kurista <3"joku pälliJÄRKKÄRI mulle uhittelee? Mitä sä uhittelet mulle, MIKSI?! herra isä, lapsi, lopeta jo."
...Kun joku on palkattu jonnekin jostain syystä, niin ne syyt määrittelee sen mitä siellä tehdään. Esim. kirjastotäti voi antaa kudontaohjeita, mutta kirjastotätiä ei voi PAKOTTAA neuvomaan kutomisessa. Hän voi ehkä ohjata neulontakirjojen pariin, mutta siihen se jää. Ala alan mukaan. (ja niin edespäin)
Sitten kun mietitään TIETOTURVAA, niin minä itsehän tässä olen se jota suojellaan. Kun järkkärit, kaupat ja kansalaiset kirjoittelevat minusta, niin se olen MINÄ... vain MINÄ, jota varten se laki on luotu. Ei niissä laissa ajatella ihmistenoikeutta juoruilla. Nähdä saa, jos mä julkisellapaikalla kuljen, mutta se ainoa asia mitä SUOJELLAAN - lailla suojellaan - olen MINÄ. Tässä on sellainen perspektiivi että mä kyllä TIEDÄN miksi tietyt lait on tehty.
Olen mm. pedofilian ja insesti uhri, niin kyllä mä niin ku osaan ajatella MIKSI erilaisia hassultakin kuuluvia asioita on kielletty ja miksi siellä ei saa erilaisia asioita kertoa. Täähän on klassinen ongelma että joo sanompa että isäni teki jotain ja sitten joku kertoo että kuka minä TAI isäni on, niin siitähän saa pääteltyä kaikki. Ne on kerrottava erillään. Te ette tajua yhtään mitään tietoturvasta, mutta uhrit (?) ymmärtää sen äärimmäisen hyvin.
Järkkäri-vartijat-poliisit kommunikoi keskenään LAITTOMASTI ja siellä on sakki aivan päästään vialla, kun eivät tajua sitä oman alansa PERUSideaa. Sehän on kuin aita, jossa on reikä ja te itse sen reiän siihen teitte. Eikä vain se auta että te sen tukkisitte jälkikäteen, vaan te SALLITTE siitä aidasta kulkemisen jo eli te kumositten sen "lain". Eli "teidän luvallanne" siitä saisi kulkea. Ok? Oliko teille annettu tosin LUPA tällaiseen järjestelyyn, häh?
Kun minä tiedän mitä suojellaan, niin minä ymmärrän ne pienet hassulta tuntuvat säännötkin. Minä ymmärrän ne täysin ja te oletta jatkuvasti rikkoneet niitä kaikkia siellä. Minä tiedän mitä MINÄ suojelen ja minä tiedän että lait on tehty suojelmaan niitä myös, minua ja kaikkia. Minä täällä taistelen sitä vastaan ja teidän tekniikoista huomaa että te taistelette niitä LAKEJA VASTAAN. Te yritätte niitä kiertää jatkuvasti. Te teette sen kuitenkin tarkoituksella eli se kupoaa sinun ideasi. Se vartija kiilasi minut ovenrakoon TARKOITUKSELLA eli se oli ahdistelua... ja minä tajusin sen jo heti lähestyessä. Se oli jättäytynyt siihen ainoaan auki olevaan oveen. Ovissa ei hengailla eikä sillä ollut MITÄÄN syytä olla siinä. Miksi sä feikkaat? KENELLE sä feikkaat, kun kukaan ei edes usko.
Tuli jo jossain kirjoitettua sitä että mulla on täysi laillinen oikeus kulkea SALASSA. Se ei ole laitonta. On hyvin harvinaista että edes rikollisille laitetaan nilkkapanta. Ihmistä ei SAA seurata. Se on todella tiukkaan rajoitettu. Minä en riko siinä mitään lakia enkä edes sääntöä. Moraalisesti väärin on vain vainota minua, stalgata... kulkeminen salassa ei ole laitonta, mutta toisen ihmisen SEURAAMINEN salassa on toisinaan laitonta ja tässä tapauksessa selkeän epäilyttävää. Tässä vaiheessa muistutan siitä miten oma isäni (oli myöskin järkkäri) seuraili minua aina, mm. pimeässä ja umpimetsässä, perässä kulkien ja teknisillä välineillä. Se äijä oli h*iriintynyt. Minä... en tehnyt mitään väärää. Minä SAAN kulkea ilman että te h*llut vainoatte minua. Jos... joku ongelma on ollut, niin ilmoitahan toki siitä, muttei mitään ongelmaa vain koskaan ole ollut... muuta kuin h*iriintyneitä vinoajia perässäni, ottaen laittomia kuvia ja levitellen niitä LAITTOMASTI. Se on todellakin laitonta. Sitä ON rajoitettu miten julkisellapaikalla olevista saa ottaa kuvia ja levittäminen on pääasiassa aina laitonta. Ota se niin päin.
Sakki laittaa riistakameroitaan ja nimenkin jo pitäisi kertoa että suurimmalla osalla se on ihan laittomista syistä siellä, ilman mitään järkevää syytä.
Kun nyt laittaisitte sinne päähänne että TE siinä olette epäilyttäviä, ei se kulkija. Näe itsesi siellä vaanimassa ja stalgeroimassa muita. Te olette kuin isäni siellä pimeässä, siellä puskassa tai pihakeinussa stalgeroiden minua ja kaveriani. Jotain LAITONTAKO oli muka tapahtumassa meillä teinitytöillä? Ja vaikka se h*llu keksisi mitäkin lähespäteviä selityksiä, niin siinä vain ei ole mitään järkeä että sen "piti" tulla myös aina katselmaan minua suihkussa. Hmmm?
Mä vain sanon että minä tiedän KETÄ tässä suojellaan niillä lailla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä hajoan, mutta se on se ideankin. Mun estot siellä vain poistuu. Osa musta kuolee, mutta se on se osa, joka jo tapettiin. Miksi ylläpitää sitä, mitä... no... :( Mä OLEN kiltti tyttö, muttei muo koskaan siten kohdeltu tietyiltä tahoilta... ja sitten ne tahot mainasi olla ihan kaikki tahot eikä löyty enää niitä, jotka tietäisi kuka mä todella olen. Joten... mä väsyin ylläpitämään sitä mikä musta PITI tulla. Onhan ihokin terve alunperin, mutta siihen tulee arpia myöhemmin. Lopulta arpia on tosi paljon. Ja sitten mä olen enemmänkin arpinen kuin mitään muuta. Se on se mitä mä TODELLA olen."(mun juttu levähti jotakuinkin kolmeen eri suuntaan enkä saa niitä koottua yhteen taustallakin soi häiritsevästi Rihannan G4L)"
...Mä todellakin olen levähtänyt ihan valtavasti eri suuntiin ;P no, mutta vitsit sikseen. Tulin vain sanomaan että mä olen vanha todistaja... yhä täällä. Mä tiedän sen eron, mitä muut ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"(mun juttu levähti jotakuinkin kolmeen eri suuntaan enkä saa niitä koottua yhteen taustallakin soi häiritsevästi Rihannan G4L)"
...Mä todellakin olen levähtänyt ihan valtavasti eri suuntiin ;P no, mutta vitsit sikseen. Tulin vain sanomaan että mä olen vanha todistaja... yhä täällä. Mä tiedän sen eron, mitä muut ei....Mulla on ollut jo vuosia oli kuin "AMPUA SEINÄN LÄPI". Se fiilis seuraa mun mielessäni ja hissukseen mulla alkaa olla olo että on tainnut osua. Jotain on osunut.
Kun niitä lähettää sinne takaisin, niin jotain siellä on osunut. Ja ne alkaa tutkanlailla löytyä. Hissukseen, koska tässä on kuitenkin mennyt vuosia. Myös hutireissuja on paljon, mutta kun niitä on paljon MYÖS NE alkaa antaa kuvaa, koska jos ne on kerran huti, niin sitten se aiottu suunta on... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Mulla on ollut jo vuosia oli kuin "AMPUA SEINÄN LÄPI". Se fiilis seuraa mun mielessäni ja hissukseen mulla alkaa olla olo että on tainnut osua. Jotain on osunut.
Kun niitä lähettää sinne takaisin, niin jotain siellä on osunut. Ja ne alkaa tutkanlailla löytyä. Hissukseen, koska tässä on kuitenkin mennyt vuosia. Myös hutireissuja on paljon, mutta kun niitä on paljon MYÖS NE alkaa antaa kuvaa, koska jos ne on kerran huti, niin sitten se aiottu suunta on......Ja todellakin hulluudesta puheenollen en mä olen ainoa täällä, joka on hullu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ja ehkä toinen tänne ketjuun laitettuun viestiin laittoi sen "kaupungin" vain, jotta se sopisi juuri tänne ketjuun. Mutta minä sitten jatkoin siihen toisen viestiin. En olisi muutoin tehnyt niin.
1. TOINEN: "Mussuta kaupungille"
2. MINÄ: "Mussuta sinä kaupungille"
3. toinen ehkä mussuttaisi kaupungille, muttei tiedä mitä tarkoitan "päätöksillä"
Toinen puhuu kaupungista, minä lisään siihen päätöksen. Ei siinä mitään, se olisi normaalia keskustelua, mutta olen tätä Suomi24:n Orimattila-osiota seurannut intensiivisesti jo VUOSIA eikä täällä ole mitään keskustelua. Ihan yksin mä täällä olen ollut noi mystiset koodiviestittelijät. Siksi mikään normaali keskustelu ei kuulosta uskottavalta. Ehkä toinen luuli mun olevan omia koodiviestittelijöitään? Jaa-a?
Selventääkö tämä mun pitkä vastaus nyt?
Alkuperäinen viesti oli "No yhyy! On sulla ongelmat. Mussuta kaupungille äläkä täällä. Hiiri."
Siinähän on vaikka minkälaista! Yhyy halventaa toisen ongelmaa. Vaatii että pitäisi olla kaupunkiin yhteydessä, vaikka tässä jotenkin aloittaja juurikin taisi valittaa siitä että puhelinnumero puuttuu. No, mutta siinä on myös selkeä kielto ettei täällä Suomi24:ssä saisi muka kommentoida ja tämähän on ihan älytön vaatimus. Tämä on keskustelupalsta tarkitettu juurikin tällaiselle. Orimattilalle tehty vielä ihan oma osionsakin. Mistä täällä nyt sitten pitäisi muka keskustella sitten???? Hiireksi kutsuu vielä toista. Hmmm? Siitä tulee vielä vahvemmin mieleen se että jotain nyt ahdistaa se että ihmiset sekä JULKISESTI ja ilman mahdollisuutta HENKILÖIMISEEN täällä kirjoittelee.
Hiiri? Ja onko se sitten jotenkin erilaista, jos siellä kävisi paikan päällä? Onko? Mä vain nimittäin olen kritisoinut paljon Orimattilan Vuokrataloja ja ihan ILMISELVÄSTI mun jutuista tietää että kenestä on kyse. Mä olen niin tarkkaa dataa laittanut ettei voi mitenkään jäädä epäselväksi että KUKA minä olen. Kyllä ne tietää kuka täällä siis sen jutun on kertonut ja mä olen sähköpostiakin heille laittanut asiasta (nimellä!) ja silti mulle v*ttuillaan että pitäisi jollain muulla tavalla asiat hoitaa kuin kirjoittamalla täällä (julkisesti). Mun siellä paikanpäällä käyminen ei muuta asian tilannetta MITENKÄÄN. Ei yhtään mitenkään.
Asia on jo kerrottu ja eri aiheissa siis sama juttu. Kun ei asia edisty, niin mä julkaisen. Sitten täällä on kiukuteltu että pitäisi olla yhteydessä pituriin ja mie vain ihmettelen että minkä ihmeen takia!! MIKSI? Meikä voi kato ihan itse julkaista just sen minkä haluan. Asianomaisille asia on jo laitettu. Mikä muuttuva elementti tässä nyt sitten siis olisi? :DDDD
Kun asiasta on jo asianomaisen kanssa keskusteltu/viestitelty, hän kyllä asian jo tietää. Se on sitten minun/aloittajan oma asia julkaiseeko asian. Mitään muuta ei tässä asiassa tarvita välikädeksi.
Ja vieläkö on jotain epäselvää???
Minä olen hokenut loputtomasti asian tilaa eikä se teidän kiukuttelulla muuksi muutu. Olen minä asiani siis jo sanonut, joten miksi vieläkin kysellä siitä? Eli oletuksella että nalkutus oli minulle, niin MINÄ EN VAIKENE. Ei minulla koskaan ollut aikomustakaan. Minä olen yksityisesti (=salassa) teille (?) ollut yhteydessä ettekä te itse ole asialle tehneet mitään, niin sitten minä sen julkaisen ja olen välittänyt Poliisille kaikenlaista. Minä olen aina hoitanut asiat ensin asianomaisen kanssa, ja kun hän lopettaa, niin SITTEN minä julkaisen. Meikä oli vuosia tosi "hiljaa". Mä laitoin asiakaspalautetta sinne tänne ja muuta, mutta....
KOSKA se ei muuttanut mitään, niin aloin julkaista asioita täällä Suomi24:ssä. Olen jo hokenut loputtomasti ettei minulla ikinä ollut mitään intressiä olla täällä tai kirjoitella täällä. Mä olen aina kaiken pyrkinyt hoitaa ensin suoraan. Kuten niistä varastetuista lihoista, niin olin ihan joka suuntaan yhteydessä ja kun odottelin siinä yli viikon, niin aloin miettiä. Mietin lisää ja sitten lopulta tein rikosilmoituksen. Tajuatko? Mä olen kyllä teihin (?) ollut yhteydessä, mutta te sitten ette vastaa ettekä aio asialle tehdä mitään. Se on se teidän PÄÄTÖS. Otin heti yhteyttä firmaan ja sieltä vastattiin samana päivänä "Otan yhteyttä heti kun saan Prismasta selvityksen.". Vielä tänäkääääään päivänä ei ole mitenkään - yhtään mitenkään - vastattu. Minä kyllä otin yhteyttä. Minä olen oman osani hoitanut ja siinä on teillä (?) ollut valtavasti vaihtoehtoja ja te olette aina valinneet sen että ette tee mitään ja vaikenette.
Minä tätä en ole päättänyt. Te olette. Mitään - ei yhtään mitään, ei lainkaan - olisi koskaan tullut julkisuuteen, jos te olisitte vastanneet ja hoitaneet asian. En ole MITÄÄN ennenkään julkisuudessa tehnyt. Olen ollut täysin erakko ilman ihmiskontakteja käytännössä vuosikymmeniä. Se en ole MINÄ, joka tämän julkisuuden siis valitsi. Se ei ole se ERAKKO, joka ei ole lainkaan missään. Te tämän teitte ja valitsitte ja vuodesta toiseen ylläpidätte.
Mä ymmärrän teidän v.i.r.h.e.e.n.. Te ette voineet mitenkään tietää kuka olen juurikin koska minua ei ole missään....Ja todellakin random kansalainen EI OLE ongelma, te vain olette amatöörejä. Älkää mulle kiukutelko, jos te ette osaa hallita muuttuvia elementtejä. Kuten autotie, niin se pitää ihan oikeasti SULKEA, jos haluaa sen omaan 100% käyttöönsä. Poliisi tekee tällaista, mutta niillä nyt onkin siihen laillinen oikeus. Poliisillakin VOI olla ongelma, kun meikä tulee himaan ja rappukäytävässä on rynnäkkö, mutta meikä ei tee mitään väärin ja poliisilla ON ihan riittävästi harjoituksia ja tekniikkamitälie tähän.
Ilmari Käihkö ja joku muutkin tästä mäkätti että mikä ero on tekniikalla, taktiikalla ja strategialla tai jotain, mutta mä en näitä termejä hallitse enkä koe että mun tarvitsisikaan. Mä nyt en vain osaa käyttää niitä oikein, ok. Deal with it!
Mä olen tosi varma.
Mä en voi olla ongelma ja jos mä oon, niin sä oot ammattitaidoton ja jos kovinkin kovis, niin mä varmaan olisin jo kuollut, mut mä en ole. Aika kauan mä tässä olen porskuttanut :)
Oisko...? Oisko teillä vähän se ongelma että kun leffoissa kaikki on niin coolia ja sit vain tehdään näin-ja-näin ja sitten TODELLISUUDESSA te talutatte mummoja tien yli eikä kukaan saa nyt tehdä mitään, kun on orava räystäällä. Näin se tosielämä menee. Vammaisia on joka paikassa todellakin, ihan epidemia!!
Mä silti olen sitä sanonut että TE tätä teette kuitenkin. Just kuten se että missä mä sijaitsen on teidän päättämä. Joku ideahan teillä oli, kun mä kuitenkin halusin Artjärvelle.
Mulla on aina olo että asiat jää kesken ja kun tätä on jatkunut vuosia ja on tullut analysoitua kaikkea, niin jää mielikuva että ne on todellakin tehty niin että ne aina tulee jäämään kesken. Ei se mitään! :) Meikä jatkaa ja jatkaa ja etsii sitä että MISSÄ se aina katkeaa. Sivuun minut aina laitetaan. Pois pois pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...HALUATTEKO te että mä puhun Vilhusesta? Te vain puskette minua jatkuvasti eteenpäin eli ootteko te nyt niin ujoja että toivotte että MINÄ asiat jotenkin hoitaisin? Onko teillä asiaa Vilhuselle? Jos tän kanavan kautta jotain voi tehdä, niin voittehan te itsekin yrittää. Minä en rupea muiden viestejä välittämään.
Ja ei, en ole missään jengissä enkä tule olemaan eikä tuolla kellään eikä millään ole mulle väliä. Miksi te edes vaivaudutte? Oisko kannattanut joku helpompi kaveri valita, vai onko juurikin se että te tarvitsitte minut. Mä en vieläkään usko että te tajusitte ollenkaan. Ette te tee mulla mitään, mä olen ikuinen libero (mitä lie tarkoittikaan). Ikuinen. Mulle on ihan sama miten päin. Mun vanhemmat seksuaalisesti hyväksikäytti minua ja se jotenkin sotki mun pään vissiin. SITÄ mä vain tässä meinaan :/
Mitä te haluatte minulta? Mihin minunlaistani muka tarvitaan? Ettekö te itse uskalla?
Mä en todellakaan sillä huumesätkällä te mitään. En sitä ota. Jätin asian sikseen, mutta se on vain jos musta nyt niin tuntuu. Ei mulla ole tarvetta sitä ilmoittaa, muttei mitään syytä olla ilmoittamattakaan. Tätä mä tarkoitan. Ja te idi**tit haluatta jotain diiliä mun kanssa? Te löydätte 20 vuotta käytännössä ilman ihmiskontakteja eläneen tyypin ja luulette että mä teen jonkun diilin teidän kanssa?"Mitä te haluatte minulta? Mihin minunlaistani muka tarvitaan? Ettekö te itse uskalla?"
"Alkuperäinen viesti oli "No yhyy! On sulla ongelmat. Mussuta kaupungille äläkä täällä. Hiiri.""
...Teidän painostus olisi jotenkin järkevämpää, jos tämä olisi jotain minkä minä olisin tehnyt ja teillä olisi joku asiakin. Nyt minua on vuositolkulla vainottu ihan vainoamisen vuoksi ilman että kukaan on koskaan sanonut mitään ja minä olen vain hokenut ettei mulla todellakaan ole siis mitään asiaa teille.
Te haluatte jutella? No JUTTELE! Kukaan ei ole sanonut mitään ja vaikka sähköpostissakin mulle luvataan että vastataan, niin ei ole vastattu. Matkahuollolle laitoin vuonna 2022 viestiä ja nimenomaan vaadin vastausta, muttei mitään vastausta ei koskaan tullut. Te olette vaiti.
No... meikä TÄÄLLÄ sitten kirjoittelee ja ujopiimät voitte sitten tänne laittaa, jos on jotain asiaa, kun ette uskalla tulla sieltä autosta pihalla :DDD - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mitä te haluatte minulta? Mihin minunlaistani muka tarvitaan? Ettekö te itse uskalla?"
"Alkuperäinen viesti oli "No yhyy! On sulla ongelmat. Mussuta kaupungille äläkä täällä. Hiiri.""
...Teidän painostus olisi jotenkin järkevämpää, jos tämä olisi jotain minkä minä olisin tehnyt ja teillä olisi joku asiakin. Nyt minua on vuositolkulla vainottu ihan vainoamisen vuoksi ilman että kukaan on koskaan sanonut mitään ja minä olen vain hokenut ettei mulla todellakaan ole siis mitään asiaa teille.
Te haluatte jutella? No JUTTELE! Kukaan ei ole sanonut mitään ja vaikka sähköpostissakin mulle luvataan että vastataan, niin ei ole vastattu. Matkahuollolle laitoin vuonna 2022 viestiä ja nimenomaan vaadin vastausta, muttei mitään vastausta ei koskaan tullut. Te olette vaiti.
No... meikä TÄÄLLÄ sitten kirjoittelee ja ujopiimät voitte sitten tänne laittaa, jos on jotain asiaa, kun ette uskalla tulla sieltä autosta pihalla :DDD...Jos ei sitä voi kirjoittaa ja tehdä virallisesti, sitä ei tarvitse tehdäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mitä te haluatte minulta? Mihin minunlaistani muka tarvitaan? Ettekö te itse uskalla?"
No... meikä TÄÄLLÄ sitten kirjoittelee ja ujopiimät voitte sitten tänne laittaa, jos on jotain asiaa, kun ette uskalla tulla sieltä autosta pihalla :DDDKiva lukea sun juttuloita. ;-)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Jos ei sitä voi kirjoittaa ja tehdä virallisesti, sitä ei tarvitse tehdäkään.
...Meikä on todellakin vähän "aikaa ja paikkaanorientoitumaton", joten mä vain jätän PYSYVIÄ ja ajattomia maamerkkejä kaikkialle. Ikinä en ei ole tullut tehtyä sellaista, mitä en voisi poliisille kertoa eli kaikki on viranomaisille aina mennyt ja niin se meillä (laitostuneilla?) mielisairailla juuri toimiikin. Muo vain naurattaa ihmiset, jotka ei tottele lääkärin ohjeita ja sitten ei parane. Meikä ottaa lääkärin ohjeet ja jos ei niillä parane, niin sitten se on LÄÄKÄRIN VIKA. Joku on mokannut jossain.
Minä kerron aina KAIKEN sinne ja niin paljon kuin siis minä osin-muistini-menettäneenä kykenen kertoa. Se on siellä heillä. Näin se tiimityöskentely toimii. Minä kerron kaiken ja vastaan aina rehellisesti kaikkeen. Sitten jos... vain jos... ne on ammattilaisia, niin asiat onnistuu.
Minä olen oman osuuteni suorittanut. Minä olen kaiken kertonut. Minä olen ollut aito ja juuri se KUKA OLEN. Selkeää se ei tule olemaan ja jos se olisi, niin se ei selkeästikään olisi silloin minun tekemääni, koska minä EN OLE selkeä.
Kun mä olen vuosikymmeniä niin että ihan kaikki on avointa, niin naurattaa että joku luulee että muo voisi kiristää salaisuuksilla. Oikeasti. Kun kukaan väittäisi yhtään mitään, niin meikä ottaa yhteyttä psykopolille vaan et meikä on vissiin sekoillut jotain, tai sitten toi k*sipää valehtele :DDD Olenko mä nyt jotenkin UNOHTANUT tehneeni jotain?? :D
Ja palaan alkuperäiseen aiheeseen: Minulla ei ole mitään salattavaa ja KAIKKI kirjataan ylös. Mulla ei omassa päässäni juuri ole mitään, kaikki on ulkoistettu. Esim. mä en muista koskaan elettyä päivääni ja joka päivä siksi kirjoitan ylös kellonajan kun menin nukkumaan ja nousin ylös, koska en suurimmaksi osaksi kykene sitä muistaamaan. Jos se ei ole kirjallisena, sitä ei ole olemassa. Jos on jotain virallista mä kerron/välitän sen viranomaisille. KAIKEN. Ihan kaiken.
Te sitten yrittätte vain jutella mun kanssa JUURI NIIN ettei jäisi mitään todistustaineistoa ja minä en tee mitään ilman että siitä jää jälki. Mä kirjaan KAIKEN. Mä en ikinä tee mitään ilman että se on jonnekin laitettu ylös Mitään ei tule tapahtumaan ilman että se on virallisesti ylös laitettu ja usein myös eri viranomaisille välitetty. Jatkanko, vai alatko jo ymmärtää?
Mä en tule IKINÄ pitämään mitään vain päässäni. IKINÄ. Jos sä sanot jotain, niin mä aidosti saatan sen unohtaa, jos se ei lue jossain, joten sitä ei ole olemassa. On hyödytöntä mun kanssa siis tehdä jotain diilejä, kun mä hädin tuskin kykenen käsitellä jonkun random kohtaamisen ihmisen kanssa.
tajuatko?
Miksi te yritätte mulle? Aina te yritätte vetää mut sivulle ja minä en siellä tule IKINÄ olemaan. Siellä ei ole mitään ja sitä mukaan kun muistan jossain tuollaisissa tilanteissa olleeni, niin kerron niitä viranomaisille.
Te salaatte, mutta kun kyseessä on viranomaiset, minä en ole koskaan salannut mitään. Mulla ei ole normaaleja ihmissuhteita ollut vuosiKYMMENIIN. Tajutkaa jo miten noloa teidän on yrittää mun kanssa tehdä jotain diiliä. Ihan sama - täysin merkityksetöntä - diili se koskaan olisikaan, mä sen kuitenkin välittäisin heti poliisille tai julkaisisin netissä. - Anonyymi
Meikä ainakin kirjoittelee täällä niin paljon kuin haluaa. Toi Yhyy-viesti tuli mun kirjoiteltua Keijo Vilhusesta ja koin sen silloin liittyvän toisiinsa. Joskus silti tuntuu että kelitkin on jotekin salaliittoteoria eli joskus nyt vain tapahtuu outoja yhteensattumia, ei sille mitään voi.
Ei mulla silti ole olo etten voisi Vilhusesta kirjoittaakaan. Sen ongelmakohta on siitä että jos se ei tähän asiaan mitenkään liity... ja siis yhtään mitenkään, niin sitten se on ihan turhanpäiväistä. "Aarnio-poppoosta" puhuin aiemmin, kun olen ihmettelyt sitä miten KKV ja Poliisi on tässä hommassa ollut mukana. Mun paras inspiraatio on siis ollut siinä Aarnio-tapauksessa eli jos siellä on jotain tuollaista, niin ehkä sitten on täälläkin. ...Ja sitä kautta sitten tuli toi Vilhunenkin, kun täällä joku Keijo jatkuvasti kirjoittelee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva lukea sun juttuloita. ;-)
"Juttuloita"? Mä en ole moista sanaa ikinä käyttänyt... missään. Sun hymiö on myös aika erikoinen. Sitä en vanno, mutten nyt muista just tuollaista täällä nähneeni Orimattila-osiossa.
Oikeasti. Mä vasta jälkikäteen jotenkin hahmotin sitä Supermarketin toimintaakin. Mulle jäi aina olo että se isolaukainen yritti houkutella minua sinne takahuoneeseen ja olen 100% varma ettei mulle koskaan ole asiaa sinne. Mä en koko s**staisessa kaupassakaan olisi ollut ellen olisi tarvinnut ruokaa. Te jotenkin ihan liikaa oletatte että kukaan haluaisi teiltä mitää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Juttuloita"? Mä en ole moista sanaa ikinä käyttänyt... missään. Sun hymiö on myös aika erikoinen. Sitä en vanno, mutten nyt muista just tuollaista täällä nähneeni Orimattila-osiossa.
Oikeasti. Mä vasta jälkikäteen jotenkin hahmotin sitä Supermarketin toimintaakin. Mulle jäi aina olo että se isolaukainen yritti houkutella minua sinne takahuoneeseen ja olen 100% varma ettei mulle koskaan ole asiaa sinne. Mä en koko s**staisessa kaupassakaan olisi ollut ellen olisi tarvinnut ruokaa. Te jotenkin ihan liikaa oletatte että kukaan haluaisi teiltä mitää....Kun Poliisikin yrittää väkisin saada minua huutamaan ja lyömään luuria korvaan heille, niin kyllä sitä ihmettelee teidän motiiveja.
Teillä on ihan liian VÄÄRÄ TYYPPI. Siis niinku aivan sieltä toisesta ääripäästä jopa, niin vetää sanattomaksi miten väärässä te siis voitte olla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Kun Poliisikin yrittää väkisin saada minua huutamaan ja lyömään luuria korvaan heille, niin kyllä sitä ihmettelee teidän motiiveja.
Teillä on ihan liian VÄÄRÄ TYYPPI. Siis niinku aivan sieltä toisesta ääripäästä jopa, niin vetää sanattomaksi miten väärässä te siis voitte olla....Ja tänne jonnekin just tänään selostinkin tarkasti ja intiimistä sitä että miksi te ootte ihan pihalla. Mä en tuostu tekemään mitään laitonta enkä ilman todisteita. Sitten te just yritätte väkisin painostaa minua tekemään laitonta ja just siirtää hommaa sinne, mistä ei jäisi todisteita. Te ootte täysin järjiltänne!!! On niin ihan LIIAN PITKÄ MATKA, vaikka siinä edes olisi jotain toivoa teillä. Ihan liiiian pitkä matka.
Mä olen tätä p*skaa ihmetellyt ja just sitä - erityisesti sitä - työkkärin h*oraa miettinyt siellä 20 vuotta sitten, kun se ihan suuttuu, kun en sano käyttäväni huumeita. Se SUUTTUI, se piti minua lapsellisena siinä. Kun elo oli tuollaista jo siellä 20 vuotta sitten, niin se auttaa ymmärtämään nykyisyyttä.
No, ihan varmasti siellä on sekaisin fiksu ja t*hmää, sellaista joka tietää ja sellaista joka ei. Pääasiassa nää on idi**tteja, mutta jotain fiksuakin tässä joskus on, mutta se nyt saattaa olla täysin sattumanvarainen osuma tai sitten ne on laittanut homman tekoälylle. Veikkaisin viimeisintä, koska tässä on hämy teknologiaelementti. Minun oma toimintani tätä ei ole aiheuttanut.
Ok, te luulette että on fiksu ja mä annan esimerkin. On monivalinta ja siihen pitää rastita kaikki mitkä sopii kysymykseen. Ok, ihminen voi olla ihan mistä tahansa syystä merkkaamatta jotain, mutta siinä on siis ero että mitä sinne KONEELLE menee ja mitä ihminen ajattelee todella niitä siinä rastitessaan. Sitten voi myös käydä virhe, vaikka aidosti yrittikin vastata tarkasti eli oli käsittänyt kysymyksen väärin, joku pieni ajatusvirhe. Se voi mennä väärin siis tarkoituksella ja vahingossa, muttei vieläkään kone sitä tajua. Johonkin ne sitä kyselyä silti tarvitsee, ei ne muuten sitä tekisi.
No, valinnat on tehty ja kaikesta päätellen, joku ei niitä ole uskonut ja menee sinne muuttamaan (eli Työkkäri ei usko etten käytä huumeita) ja siellä on itselläkin saattanut käydä aito muka, vaikka olisikin yrittänyt vastata aidosti. Sitten nämä SUURET DATAMÄÄRÄT syötetään koneelle ja se laittaa tuloksen. Se on ihan 100% varmasti sekaisin. Se ei tule onnistumaan. Se ei tule sitä tajuamaan. Teillä on rikkinäinen koodi.
Ok, teillä on rikkinäinen koodi ja te yhä sitä yritätte vekslata ja korjata teidän "tutkimuksillanne" tajuamatta yhtään mitään. Mä suosittelisin laittamaan ne takaisin minun itse tekemiini alkuasetuksiin :) SielläKIN voi siis olla virheitä, mutta se on epätodennäköisempää ;P - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ja tänne jonnekin just tänään selostinkin tarkasti ja intiimistä sitä että miksi te ootte ihan pihalla. Mä en tuostu tekemään mitään laitonta enkä ilman todisteita. Sitten te just yritätte väkisin painostaa minua tekemään laitonta ja just siirtää hommaa sinne, mistä ei jäisi todisteita. Te ootte täysin järjiltänne!!! On niin ihan LIIAN PITKÄ MATKA, vaikka siinä edes olisi jotain toivoa teillä. Ihan liiiian pitkä matka.
Mä olen tätä p*skaa ihmetellyt ja just sitä - erityisesti sitä - työkkärin h*oraa miettinyt siellä 20 vuotta sitten, kun se ihan suuttuu, kun en sano käyttäväni huumeita. Se SUUTTUI, se piti minua lapsellisena siinä. Kun elo oli tuollaista jo siellä 20 vuotta sitten, niin se auttaa ymmärtämään nykyisyyttä.
No, ihan varmasti siellä on sekaisin fiksu ja t*hmää, sellaista joka tietää ja sellaista joka ei. Pääasiassa nää on idi**tteja, mutta jotain fiksuakin tässä joskus on, mutta se nyt saattaa olla täysin sattumanvarainen osuma tai sitten ne on laittanut homman tekoälylle. Veikkaisin viimeisintä, koska tässä on hämy teknologiaelementti. Minun oma toimintani tätä ei ole aiheuttanut.
Ok, te luulette että on fiksu ja mä annan esimerkin. On monivalinta ja siihen pitää rastita kaikki mitkä sopii kysymykseen. Ok, ihminen voi olla ihan mistä tahansa syystä merkkaamatta jotain, mutta siinä on siis ero että mitä sinne KONEELLE menee ja mitä ihminen ajattelee todella niitä siinä rastitessaan. Sitten voi myös käydä virhe, vaikka aidosti yrittikin vastata tarkasti eli oli käsittänyt kysymyksen väärin, joku pieni ajatusvirhe. Se voi mennä väärin siis tarkoituksella ja vahingossa, muttei vieläkään kone sitä tajua. Johonkin ne sitä kyselyä silti tarvitsee, ei ne muuten sitä tekisi.
No, valinnat on tehty ja kaikesta päätellen, joku ei niitä ole uskonut ja menee sinne muuttamaan (eli Työkkäri ei usko etten käytä huumeita) ja siellä on itselläkin saattanut käydä aito muka, vaikka olisikin yrittänyt vastata aidosti. Sitten nämä SUURET DATAMÄÄRÄT syötetään koneelle ja se laittaa tuloksen. Se on ihan 100% varmasti sekaisin. Se ei tule onnistumaan. Se ei tule sitä tajuamaan. Teillä on rikkinäinen koodi.
Ok, teillä on rikkinäinen koodi ja te yhä sitä yritätte vekslata ja korjata teidän "tutkimuksillanne" tajuamatta yhtään mitään. Mä suosittelisin laittamaan ne takaisin minun itse tekemiini alkuasetuksiin :) SielläKIN voi siis olla virheitä, mutta se on epätodennäköisempää ;P...Aidosti autan teitä kertomalla että se aidoin tietolähde - eli minä itse - olen mielisairas ja kun on sairas, niin se ei silloin ole terve. Loogista?
No, meikä ei kykene edes eheää dataa antamaan, koska... kuten jo sanoin.
Mun data - mitä ikinä sieltä tuleekin - on silti 100% OIKEIN. Jos te "korjaatte" ne kohdat, niin silloin teidän vastaaja oli mielentään terve. Kone ei tällaista tajua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Aidosti autan teitä kertomalla että se aidoin tietolähde - eli minä itse - olen mielisairas ja kun on sairas, niin se ei silloin ole terve. Loogista?
No, meikä ei kykene edes eheää dataa antamaan, koska... kuten jo sanoin.
Mun data - mitä ikinä sieltä tuleekin - on silti 100% OIKEIN. Jos te "korjaatte" ne kohdat, niin silloin teidän vastaaja oli mielentään terve. Kone ei tällaista tajua....Kukaan ei tee yhtään mitään sillä että mitä joku LUULEE minusta. Vaikka te loisitte jonnekin jonkun suht eheän alter egon mulle, niin ette te tee hevonv*ttuakaan sillä. Sillä ei ikinä tule olemaan mitään merkitystä kuinka eheksi te sen saatte. Täähän on ihan leffakamaa. Te kirjoitatte kirjaa ja yritätte vain luoda mahdollisimman realistisen roolihahmon, mutta mitä h*lvettiä te sillä luulitte tekevänne??!!
Joku POLIISI (!!!) on mukana yrittämässä luoda sitä teidän harhaanne realistisemmaksi. Ja vaikka te tekisitte siitä kuinka realistisen oloisen tahansa, niin se on täysin merkityksetön tekele. Vain joku "oloinen" hahmo, jota ei koskaan ollut olemassakaan. Mä tiedän että te sekoatte ton kanssa, mutta se on teidän oma ongelmanne.
Kun te LAVASTATTE (miettikää nyt hei!!) minua ihan jatkuvasti, niin teidän pitäisi tajuta että ne tilanteet ei ole aitoja. Se mitä te teette ei ole realistista, kun itsekin tiedätte lavastavanne siinä. Yrittäen väkisin tuottaa jotain, mitä ei ole koskaan ollut olemassa. Te maanisesti yritätte ylläpitää jotain täysin kuvitteellista hahmoa jota ei... ikinä... ollut... olemassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Kukaan ei tee yhtään mitään sillä että mitä joku LUULEE minusta. Vaikka te loisitte jonnekin jonkun suht eheän alter egon mulle, niin ette te tee hevonv*ttuakaan sillä. Sillä ei ikinä tule olemaan mitään merkitystä kuinka eheksi te sen saatte. Täähän on ihan leffakamaa. Te kirjoitatte kirjaa ja yritätte vain luoda mahdollisimman realistisen roolihahmon, mutta mitä h*lvettiä te sillä luulitte tekevänne??!!
Joku POLIISI (!!!) on mukana yrittämässä luoda sitä teidän harhaanne realistisemmaksi. Ja vaikka te tekisitte siitä kuinka realistisen oloisen tahansa, niin se on täysin merkityksetön tekele. Vain joku "oloinen" hahmo, jota ei koskaan ollut olemassakaan. Mä tiedän että te sekoatte ton kanssa, mutta se on teidän oma ongelmanne.
Kun te LAVASTATTE (miettikää nyt hei!!) minua ihan jatkuvasti, niin teidän pitäisi tajuta että ne tilanteet ei ole aitoja. Se mitä te teette ei ole realistista, kun itsekin tiedätte lavastavanne siinä. Yrittäen väkisin tuottaa jotain, mitä ei ole koskaan ollut olemassa. Te maanisesti yritätte ylläpitää jotain täysin kuvitteellista hahmoa jota ei... ikinä... ollut... olemassa...."Upset the established order and everything becomes chaos."
Te rakennatte itsenne jonkun päälle, joka ei tule kestämään. Se hajoaa AINA, kun minä tulen vain paikalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Kukaan ei tee yhtään mitään sillä että mitä joku LUULEE minusta. Vaikka te loisitte jonnekin jonkun suht eheän alter egon mulle, niin ette te tee hevonv*ttuakaan sillä. Sillä ei ikinä tule olemaan mitään merkitystä kuinka eheksi te sen saatte. Täähän on ihan leffakamaa. Te kirjoitatte kirjaa ja yritätte vain luoda mahdollisimman realistisen roolihahmon, mutta mitä h*lvettiä te sillä luulitte tekevänne??!!
Kun te LAVASTATTE (miettikää nyt hei!!) minua ihan jatkuvasti, niin teidän pitäisi tajuta että ne tilanteet ei ole aitoja. Se mitä te teette ei ole realistista, kun itsekin tiedätte lavastavanne siinä. Yrittäen väkisin tuottaa jotain, mitä ei ole koskaan ollut olemassa. Te maanisesti yritätte ylläpitää jotain täysin kuvitteellista hahmoa jota ei... ikinä... ollut... olemassa....Se termostaattih*mo sanoi vain asioita, jotka olin itse kertonut. Sillä ei siis ollut mitään väliä mitä mä sanon. Se oli jokatapauksessa käyttämässä niitä mun omia sanoja. Jutun tavoite oli siis muualla. Ja mähän tiesin että ne tulee sen hajottamaan, mutta mä luulin et se ois kuin se viikon kestänyt "tiputtavan-hanan-korjaus", jossa lopulta ne hajotti myös vessanpöntön ja kaiken. Se silti loppui joskus. Nyt oletin samaa eli odotin talven yli (lämmitys) ja sitten valitsin hetken, jolloin mulla oli aikaa tapella niiden kanssa noin viikon. No noin viikon mä heidän kanssaan taas tappelin, mutta ne jätti sen termostaatin rikki. Se mulle oli yllätys.
Ihan jun tässä ketjussa just oli aiheena, niin ootteko koskaan miettineet että asiat voisi hoitaa helpomminkin O.o ööö? Vois yrittää PUHUA? Ehkä?
No, mutta te nyt ette osaa kommunikoida, mutta se meni just niin että jo etukäteen tiesin että ne sen hajottaa ja kuin bumerangi mun omat jutut tulee mystisessä muodossa takaisin päin. Esim. se hoki sitä nukkumisjuttua, joka ei alunperinkään ollut mitenkään oleellinen. No, mutta *huokaisu*
Eli teillä ei niinku ole MITÄÄN. Wau. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva lukea sun juttuloita. ;-)
Kiva et tykkäät. Yleensä mulle ja jo vuosien ajan mulle on vain auottu päätä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva et tykkäät. Yleensä mulle ja jo vuosien ajan mulle on vain auottu päätä :)
Tykkään kun oot oma ittes ja sanot asiat niin kuin ne on. ;-)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään kun oot oma ittes ja sanot asiat niin kuin ne on. ;-)
Se on kiva se. Mä silti yritin muuttaa asioita tätä kautta. Ei näytä asiat muuttuneen, ei ainakaan minulla paremmaksi. Sitä en tiedä mikä joukkokato tuolla keskustassa sitten on ollut. Minulle asti se ei ole tullut.
Viimeisimpiä kun poliisikin oli yhteydessä niin tulee vain jotain p*skaa.
""Saatujen selvitysten perusteella on tärkeää kiinnittää huomiota siihen, ettei luottamus asianmukaiseen viranomaistoiminnan hoitamiseen vaarannu."
"Kantelu ei anna aihetta enempiin toimenpiteisiin."
Tää on just Poliisin ongelma: Olla tekemättä mitään, mutta silti ylläpitää mielikuvaa ihan kuin ne tekisi.
Ongelma on vain jos kansalaiset ei enää luottaisikaan. Sehän kertoo aika paljon, eikö? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kiva se. Mä silti yritin muuttaa asioita tätä kautta. Ei näytä asiat muuttuneen, ei ainakaan minulla paremmaksi. Sitä en tiedä mikä joukkokato tuolla keskustassa sitten on ollut. Minulle asti se ei ole tullut.
Viimeisimpiä kun poliisikin oli yhteydessä niin tulee vain jotain p*skaa.
""Saatujen selvitysten perusteella on tärkeää kiinnittää huomiota siihen, ettei luottamus asianmukaiseen viranomaistoiminnan hoitamiseen vaarannu."
"Kantelu ei anna aihetta enempiin toimenpiteisiin."
Tää on just Poliisin ongelma: Olla tekemättä mitään, mutta silti ylläpitää mielikuvaa ihan kuin ne tekisi.
Ongelma on vain jos kansalaiset ei enää luottaisikaan. Sehän kertoo aika paljon, eikö?...Mulle on jäänyt mieleen, kun mä valmistuin peruskoulusta ja kaikille jaettiin ruusu. Meidät laitettiin aakkosjärjestykseen sukunimen mukaan. Mun kohdalla opettajan automatisoitu elekieli pysähtyi, se tunnisti minut "ahaa!" ja koukkasi ottamaan sen yhden katkenneen ruusun sieltä mulle. Just mulle?
Kuten KOKO mun elämän, mä vaadin että saan ehjän. Muutkin sai. Mä haluan EHJÄN ruusun. Me jäätiin tappelemaan siihen, kunnes mä luovutin (ainakin mielessäni haistatellen opettajalle). Kiva että sai eka ja vika siis ehjän ruusun. Mulle se oli loogista antaa siinä ideaalikeskellä?
Mulle?
Ootteko te huomanneet että SÄÄNNÖT MUUTTUU. Niitä on aina helppo muuttaa sopimaan niin että MINUT jätetään ilman. Ne on joustava ja juoheva tämä maa :) <3 Ihana maa, jossa KAIKKI aina löytää sen jokun selkeän tekaistunkin syyn vainota minua. Tällä kertaa se oli että se KESKIMMÄINEN on se? Aika friikki.
Huoltoyhtiö ei voi tulla työajan ulkopuolella, mutta se tulee heti aamulla työajan ulkopuolella, kun mä en ollut vielä heräillyt.
Säännöistä ei voi joustaa, mutta niissä aina joustetaan mun kohdalla. Kun teen valituksen, niin pahoitellaan, ja mulle on tässä nyt pahoiteltu vuosiKYMMENIÄ. Jännä että te ette saa niitä teidän systeemejä kuntoon, vaikka te niitä jatkuvasti kehitätte.
Täällä ei todellakaan ole yhtään firma, joka ei olisi laittomasti vainonnut minut. Se on aika hyvä prosentti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Mulle on jäänyt mieleen, kun mä valmistuin peruskoulusta ja kaikille jaettiin ruusu. Meidät laitettiin aakkosjärjestykseen sukunimen mukaan. Mun kohdalla opettajan automatisoitu elekieli pysähtyi, se tunnisti minut "ahaa!" ja koukkasi ottamaan sen yhden katkenneen ruusun sieltä mulle. Just mulle?
Kuten KOKO mun elämän, mä vaadin että saan ehjän. Muutkin sai. Mä haluan EHJÄN ruusun. Me jäätiin tappelemaan siihen, kunnes mä luovutin (ainakin mielessäni haistatellen opettajalle). Kiva että sai eka ja vika siis ehjän ruusun. Mulle se oli loogista antaa siinä ideaalikeskellä?
Mulle?
Ootteko te huomanneet että SÄÄNNÖT MUUTTUU. Niitä on aina helppo muuttaa sopimaan niin että MINUT jätetään ilman. Ne on joustava ja juoheva tämä maa :) <3 Ihana maa, jossa KAIKKI aina löytää sen jokun selkeän tekaistunkin syyn vainota minua. Tällä kertaa se oli että se KESKIMMÄINEN on se? Aika friikki.
Huoltoyhtiö ei voi tulla työajan ulkopuolella, mutta se tulee heti aamulla työajan ulkopuolella, kun mä en ollut vielä heräillyt.
Säännöistä ei voi joustaa, mutta niissä aina joustetaan mun kohdalla. Kun teen valituksen, niin pahoitellaan, ja mulle on tässä nyt pahoiteltu vuosiKYMMENIÄ. Jännä että te ette saa niitä teidän systeemejä kuntoon, vaikka te niitä jatkuvasti kehitätte.
Täällä ei todellakaan ole yhtään firma, joka ei olisi laittomasti vainonnut minut. Se on aika hyvä prosentti....Mä muuten hiplasin sen sänkileukaa kerran luokkaan tullessani. Mun kaveri sai siitä p*skahalvauksen. Mä en edes tajunnut että siinä olisi ollut mitään erikoista.
Se näitä juttuja :/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(ihan liian vaikea kirjoittaa. Jätän tähän)""Eli meikä on sadisti hajoamassa palasiksi ...tai mikä lie. Ne on silti ihan liian monimutkaisesti siellä päässän"
...Muistin taas tän tänne kirjoittaneeni ja se kiukuttaa minua. Pääni on täynnä epämääräisiä ajatuksia, jotka ei ole ollenkaan valmiiksi prosessoituja. Sitten niitä tupsahtelee tänne kuin varmoina totuuksina. En olisi edes asiaa sen suuremmin prosessoinut, mutta kun se jo tuli tänne epähuomiossa, raakileena, niin jäi loputon fiilis et se pitäisi korjata.
Mä olen nyt asiaa yrittänyt vähän miettiä, muttei mulla vieläkään ole mitään selkeää näkemystä. Tää voi jäädä ikuiseksi mysteeriksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
""Eli meikä on sadisti hajoamassa palasiksi ...tai mikä lie. Ne on silti ihan liian monimutkaisesti siellä päässän"
...Muistin taas tän tänne kirjoittaneeni ja se kiukuttaa minua. Pääni on täynnä epämääräisiä ajatuksia, jotka ei ole ollenkaan valmiiksi prosessoituja. Sitten niitä tupsahtelee tänne kuin varmoina totuuksina. En olisi edes asiaa sen suuremmin prosessoinut, mutta kun se jo tuli tänne epähuomiossa, raakileena, niin jäi loputon fiilis et se pitäisi korjata.
Mä olen nyt asiaa yrittänyt vähän miettiä, muttei mulla vieläkään ole mitään selkeää näkemystä. Tää voi jäädä ikuiseksi mysteeriksi.Se on ikuinen mysteeri ;DDDD
- Anonyymi
..."on parempi olla varovainen kuin katua." on sanottu ja meikä siinä 35-vuotiaana totesin että "Ja p*skat!". Kato mun elämää! Kato!! En minä teitä suojele hengelläni, kun te ette IKINÄ suojelleet minua. Haistakaa v*ttu!!
- Anonyymi
...Oli lyhyt mysteeri tää mun alin viesti. Siinä oli nimittäin toi mun ...-jatkomerkintä alussa, joten luulin aiemman viestin kadonneen ja näkyi alareunassa että 1 olisi poistettu.
Kävikin ilmi että olen kiukkuisena vain vanhasta tottumuksesta sen ...-merkinnän siihen laittanut ja yksi poistettu on jo ollut siinä vaiheessa. Se mut suututtanut uutinen oli muuten "Älä haksahda vakoojaksi – tutkija kertoo, millaisia syöttejä tiedustelupalvelujen värvääjät asettavat". Ei ihan suoraa yhteyttä enkä nyt siis kannata vakoojaksi ryhtymistä, mutta muo vain kiukutti siis yleisesti tämä valtiovalta ja jotenkin rivien välissä oli vain kaikkea v*tun ärsyttävää. Sitä oli jotenkin tosi paljon tuolla ja sitten toi naurettava sanonta sen uutisen lopussa.
"*** muistuttaa lopuksi, ettei jokaista uutta tuttavuutta tarvitse epäillä.
– Ihminen voi ystävystyä aikuisenakin, hän naurahtaa. Mutta jos sosiaalinen kanssakäyminen saa oudon käänteen tai sävyn, on parempi olla varovainen kuin katua."
Mä olen elänyt TOOOOSI varovaisesti koko mun elämän ja sitä mä kadun. Kun sillä ei IKINÄ ollut mitään merkitystä, ihan turhaa. Täysin hukkaan heitetty elämä. - Anonyymi
...Ja käteen v*täviä, naisten ja lasten raiskaajia ei ole mitään syytä suojella. Ei teillä ole minkäänlaista funktiota. Ei teidän pyhä olemassa olonne ole jotain mitä pitäisi suojella.
- Anonyymi
...Salaisissa auttamisissa on se "kiva" piirre ettei niitä todellakaan huomaa. Aina voi väittää eli siis valehdella että kyseessä olisi joku turvallisuusuhka, muttei mitään sellaista koskaan ollut eikä niillä pälleillä ikinä ollut harmaintakaan aavistusta asioista. Onhan se silti edes jonkinlainen TOSIASIA, kun ne vetoaa turvallisuusuhkaan, koska kansalaiset saattaisi säikähtää, jos käy ilmi ettei niillä ikinä mitään v*tun juttua ollutkaan, ne vain p*rseili siellä. Tieto lisää tuskaa?
- Anonyymi
Päivän hauskin uutinen. Keijo on homo.
T. Pena - Anonyymi
Mitä joku tekee valtuutettujen puhelin numerolla? Turha niille on soitella mistään asijasta kun eivät mitään saa aikaseksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013811
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482721- 1142549
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392048Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301817Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221591- 271562
- 221358
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701315Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81291