Salaam!
Hän itse ennalta ilmoittaa niin tekevänsä. Itselläni on ollut paha ummetus menossa viikon. Suoli ei toiminut ollenkaan mutta eilen tilanne helpotti vähän. Kiitos Allahin. Kyllä jo kuoleman ajatukset päässä pyöri. Allah tutki olenko jo valmis lähtemään ja millainen persoonallisuuteni on koetuksissa.
Myös on Hän alkanut lähettää minulle unia ja uneksumista joka on selvästi suunattua ja harkittua. Osa unista on painajaisia.
En itse ole lainkaan tyytyväinen persoonaani, mutta miten Allah suhtautuu on epäselvää. Hän on itse armo ja asuu sisällä armahdettujen. Luonnossa on Luojan luomia lajeja jos jonkinlaista luonteeltaan.
Koala, albatrossi , västäräkki muistuttavat vähän Danin heimoa ja niin päin pois. Allah ei toivoakseni ole liian vaativa Luojana alamaisilleen vaan säälien osoittaa myötätuntoa kaikille.
Hänen koetuksensa sytyttävät palavaa rakkautta häntä kohtaan. Hän on läsnä kun koetus on menossa. Eikä häntä voi olla rakastamatta kun hän täyttää Koraanissa ilmoittamansa asian.
Salaam!
Allah koettelee uskon ja persoonallisuuden
40
510
Vastaukset
- Anonyymi
on sanottava EI korannneille
- Anonyymi
koranniset valtiot ovat täyttä epätasapainoa kaikki ja siksi sieltä hyökätäänkin hemmo yhteiskuntii tuhoa levittämään korraanilla ohjeistettua
- Anonyymi
Hullua porukkaa muslimit hesassa oli purrut korvasta palasen hihhh. Oli nälkä eikö sossun rahat tulleet kun pitää kännipäissä syödä korvaa hahahaha. Jo on hullua porukkaa. Kantsii pelätä. Vai käskikö allah puraista.
- Anonyymi
nythän näitä koranistejä mukas muutuisivat kristityiksi
ja kaikki sen tajuavat miksi - täähän on silmänkääntöä kaikki- Anonyymi
koska nää on lukituna elämän päämääriinsä pysyvästi
- Anonyymi
Päivän Sana
23.08.25
Kun ihmiset näkivät tämän, he sanoivat paheksuen: ”Syntisen miehen talon hän otti majapaikakseen.” Mutta Sakkeus sanoi Herralle kaikkien kuullen: ”Herra, näin minä teen: puolet omaisuudestani annan köyhille, ja keneltä olen liikaa kiskonut, sille maksan nelinkertaisesti takaisin.” Luuk. 19:7–8
Jeesus löytää tiensä syntisten ihmisten majoihin ja sydämiin. Pyhillä on siinä tosin kestämistä, kun kaikkein Pyhin astuu syntisten keskelle eikä suostu heitä tuomitsemaan. Tie Sakkeuksen sydämeen avautui Jeesuksen ehdottomasta rakkaudesta. Suostuessaan kumartumaan syntisen ja tuomitun miehen kotiin Jeesus osoitti evankeliumin kuuluvan jokaiselle ihmiselle, aivan erityisesti juuri syntisille. Jeesuksen rakkaus oli aseistariisuvaa. Sen koskettamana Sakkeus kutsui Jeesusta Herraksi, tunnusti pahat tekonsa ja tahtoi korvata enemmän kuin kohtuullisesti vääryydellä toisilta ottamansa. Sakkeuksen elämä sai kokonaan uuden suunnan. Ehdoton rakkaus oli astunut Sakkeuksen kotiin ja sydämeen. Se oli kirjaimellisesti kävellyt sisälle.
Millä islamisti korvaa enemmän kuin kohtuulisesti ELÄMÄLLE ?- Anonyymi
Päivän sana
Lauantai 23.8.2025
Me emme saa lyödä laimin seurakuntamme yhteisiä kokouksia, niin kuin muutamilla on tapana, vaan meidän tulee rohkaista toisiamme, sitä enemmän mitä lähempänä näette Herran päivän olevan.
Hepr. 10:25
Tämä on aikas juketsi, kun ihminen rupeaa ymmärtämään tämän AINA OLEVAN
- siitä pitäisi tiedottaa, mutta huoli siitä on jätettävä itseltä pois, koska elämä kaikki on LUOJAN LUOMAA JOKAISELLE
- Anonyymi
Samuli Siren Yksin en kulje
https://www.youtube.com/watch?v=1XD5OLNUdyA&list=RD1XD5OLNUdyA&start_radio=1&pp=ygUOeWtzaW4gZW4ga3VsamWgBwE=
- Ei ole OMIA polkuja, Jeesus on TIE, totuus ja elämä. Näin lukee Raamatussa, eikä Sana valehtele. Eikä taivaaseen ole oikoteitä.. Siunaten teitä Jeesuksen rakkaudesta. Raija,,Hyvyyden voimassa, kaikkia kohtaan.💗💗💗
Sitä ISÄ RAKASTAA jota hän rankaisee. - Anonyymi
Salaam!
Sunna kertoo että Mahdin aikana luopumus on sellainen että herätään uuteen päivään hartaina uskovina, mutta iltaan mennessä langetaan syntielämään.
Tässä muutaman lyhyen minuutin pituinen video jossa Mufti Menk uutisoi asiaa ja motivoi turvautumaan oikeaan IMAAMIIN.
https://youtu.be/3J2Pgk2eIS4?si=zsA5zyxK5d5taCfe
Mun täytyy itse myöntää olevani tuon Fitnan uhri ja kelvoton oppaaksi Imaani Mahdia esittelemään. Multa puuttuu alkeishygienia ja käytös rakkaudellinen. Sydämeni on kovettunut ja hakee kostoa sen sijaan että tahtoisin pelastaa sieluja. Niin vähän olen tutustunut sunnaan ja Koraaniin että toivoa olisi paremmasta mikäli elinaikaa riittäisi, ja voisi kunnolla niitä opiskella. Mutta elinaika on Jumalan käsissä.
Oppikaa YouTubessa tai muualla vaikuttavilta imaameilta oikea asenne. Heillä on sydän yhä puhdas ja vilpitön islamin suhteen.
Kunpa Jumala auttaisi pääsemään voitolle tästä Fitnasta ja sen houkutuksista.
1996 arkkienkeli Gaabriel sanoi hyväksyn sapatin viettosi niin kauan kuin se tapahtuu tasan perjantai klo 17 - lauantai klo 17 välillä sekuntiakaan poikkeamatta. Mutta jo puolen vuoden kuluttua lankesin kun hain töitä Kotkan kirjastosta. Jouduin kulkemaan silloin pe klo 17 jälkeen junalla. Työpaikka olisi ollut muka tärkeämpi kuin sapatti. Kovin olen fitnalle ollut altis aina. Pitäisi olla vakaa usko ja tarmo toimia Jumalaa miellyttävällä tavalla eikä laiskasti uskoa.- Anonyymi
Ja karman laki tekee oikeutta kaiken pistäen nolla toleranssiin
Käden katkaisialta katkee myös oma käsi.
- Anonyymi
Raamatunteksti(t) 23,8,2025
Sirak (apokr.) 47
8Kaikista teoistaan Daavid antoi kiitoksen Herralle,
Pyhälle, Korkeimmalle hän niistä antoi kunnian.
Koko sydämestään hän ylisti Luojaansa
ja osoitti hänelle rakkauttaan.
9Hän asetti laulajia alttarin eteen
esittämään psalmeja suloisin sävelin;
{joka päivä he laulullaan ylistivät Herraa.}
10Hän teki juhlista kauniita ja arvokkaita
ja sääti juhla-ajoille vaikuttavat menot.
Herran pyhää nimeä tuli silloin ylistää
niin että temppeli kajahteli jo aamuvarhaisesta.
Sirak (apokr.) 47:8-10
Leikejä saa esitellä miten tykää, mutta yksi on JOLLA ON ELÄMÄÄN VALTA- Anonyymi
Allahu Appit tulevat palamaan vielä rovioilla itsesytytetyillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Allahu Appit tulevat palamaan vielä rovioilla itsesytytetyillä.
Tavallaan mikään ei häviä
- mutta joutuu tekosensa käymään läpi saatanallisin menetelmin
- Anonyymi
Päivän Sana
24.08.25
Nöyrät näkevät tämän ja iloitsevat, niiden mieli virvoittuu, jotka etsivät Jumalaa. Ps. 69:33
Mitä parempaa voisi saavuttaa :
Mutta kristitty, joka painaa päänsä Herran edessä ja kuuntelee, mitä Jumalalla on sanottavaa hänestä ja Herrasta, löytää levon sielulleen. Hän voi laskea käsistään oman elämänsä hallitsemisen. Hän löytää levon Jumalan teoista.- Anonyymi
.... Kaikki te työtä tekevät ja raskautetut, minä annan teille levon.....
Mutta
.... all praise is due to ALLAH......
Ylistystä ja ILOA ei voi saada ilman Jumalan vaikutusta ja myös laupeus ja armahtavaisuus ovat hänestä lähtöisin.
Jumalan vaatimus uskon suhteen pysyy ennallaan. Niin oli jo Daavidin ja Salomon aikoina asia.
Ei ole muuta Jumalaa kuin Jumala! - Anonyymi
Siinäse onkin ONKO LUODUN LIIKE TURHAA ja tyhjäksi käyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.... Kaikki te työtä tekevät ja raskautetut, minä annan teille levon.....
Mutta
.... all praise is due to ALLAH......
Ylistystä ja ILOA ei voi saada ilman Jumalan vaikutusta ja myös laupeus ja armahtavaisuus ovat hänestä lähtöisin.
Jumalan vaatimus uskon suhteen pysyy ennallaan. Niin oli jo Daavidin ja Salomon aikoina asia.
Ei ole muuta Jumalaa kuin Jumala!kaikki ylistys kuuluu Allahille - kyllä tämä ylistys kaikki raukee turhaan
- Anonyymi
Haluatteko kunnon naurut katsokaa tämä 😹 https://youtube.com/shorts/WzyMD-WG_LI?feature=shared
- Anonyymi
Aina pakko noiden Mersu persujen änkää joka paikkaan. Koittakaa tunkea sinne mini aivoihinne se että Suomessa on uskonnon vapaus jota te ette saa pois
- Anonyymi
Valtausjärjestelmät eivät ole mitään uskontoa ja vääräuskoisten tappamiset onkos se uskontoa
- Anonyymi
Puollustakaas nyt jo sitä oikeuttanne tappamisessa
MIKÄ ON ANTANUT TEILLE POHJAN TÄHÄN INTOISUUTEEN JA TUHOAMISVIETTIIN- Anonyymi
Päivän Sana
22.09.25
Jumala on kyllä osoittanut viisautensa, mutta kun maailma ei omassa viisaudessaan oppinut tuntemaan Jumalaa, Jumala katsoi hyväksi julistaa hulluutta ja näin pelastaa ne, jotka uskovat. Juutalaiset vaativat ihmetekoja, ja kreikkalaiset etsivät viisautta. Me sen sijaan julistamme ristiinnaulittua Kristusta. 1 Kor. 1:21–23
Maailma ei viisauden kautta oppinut tuntemaan Jumalaa eikä kyennyt lainkäskyjä noudattaen elämään hänen tahtonsa mukaan, niinpä Jumala päätti hullutuksen kautta pelastaa tämän maailman. Hulluuteen kuuluu Jumalan ihmiseksi tulo neitsyt Mariasta vastoin kaikkea säädyllisyyttä ja siihen kuuluu ristin mielettömyys, kun itse Jumala kuolee roiston kuoleman. Hulluuteen kuuluu kasteen vaatimattomuus, jossa Pyhä Henki tekee suuria tekojaan, ja siihen kuuluu ehtoollisen yksinkertaisuus, jossa nautimme Jumalan Pojan ruumiin ja veren. Hulluuteen kuuluu Jumalan rosoinen sana, joka tästä kaikesta kertoo. ”Autuas se, joka ei loukkaannu minuun,” sanoi Jeesus. Älä sinäkään loukkaannu Jumalan pelastustekojen vaatimattomuuteen, vaan usko ne iloisesti ja varmasti tosiksi ja sinua koskeviksi. Sinullakin on Vapahtaja, joka on Kristus, Herra.
Mikä on vastassa, kun elämän porttia kohden käymme - Anonyymi
Päivän sana
Maanantai 22.9.2025
Hyvä on kiittää Herraa, laulaa ylistystä sinun nimellesi, Korkein.
Ps. 92:2
- Anonyymi
"Omenapuun käärme Raamattu"
-ei ole virallinen nimi millekään tekstille, vaan se viittaa todennäköisesti Raamatun 1. Mooseksen kirjan tarinaan syntiinlankeemuksesta. Siinä Eedenin puutarhassa käärme, joka kristillisen tulkinnan mukaan on Saatana, houkutteli ihmisen syömään kielletyn hedelmän, joka usein kuvataan omenana, jolloin ihminen rikkoi Jumalan käskyn.
https://www.raamattu.fi/raamattu/KR92/GEN.3
1. Mooseksen kirja 3
Syntiinlankeemus
Käärme oli kavalin kaikista eläimistä, jotka Herra Jumala oli luonut. Se sanoi naiselle: »Onko Jumala todella sanonut: ’Te ette saa syödä mistään puutarhan puusta’?» Nainen vastasi käärmeelle: »Kyllä me saamme syödä puutarhan puiden hedelmiä. Vain siitä puusta, joka on keskellä paratiisia, Jumala on sanonut: ’Älkää syökö sen hedelmiä, älkää edes koskeko niihin, ettette kuolisi.’» Silloin käärme sanoi naiselle: »Ei, ette te kuole. Mutta Jumala tietää, että niin pian kuin te syötte siitä, teidän silmänne avautuvat ja teistä tulee Jumalan kaltaisia,
näin Alahin luulevat olevansa jumalansa kaltaisia
Ja muitten pötiin tukevasti istuvia määräysvaltaisina- - Anonyymi
Taivas On Uskoni Määrä - Ossi Hämäläinen
https://www.youtube.com/watch?v=7fmgeajER2U&list=RD7fmgeajER2U&start_radio=1&pp=ygUZdGFpdmFzIG9uIHVza29uaSBtw6TDpHLDpKAHAQ==
Kaunista ja toivomus olla valmis - kun lähtömme tulee..... - Anonyymi
Päivän sana
Tiistai 23.9.2025
Elävät, elävät sinua ylistävät, niin kuin minä tänään ylistän!
Jes. 38:19- Anonyymi
Päivän Sana
23.09.25
Minut itseni uhrataan jo pian, lähtöni hetki on tullut. Olen kilpaillut hyvän kilpailun, olen juossut perille ja säilyttänyt uskoni. Minua odottaa nyt vanhurskauden seppele, jonka Herra, oikeudenmukainen tuomari, on antava minulle tulemisensa päivänä, eikä vain minulle vaan kaikille, jotka hartaasti odottavat hänen ilmestymistään. 2 Tim. 4:6–8
Voisinpa olla yhtä valmis lähtemään tästä maailmasta kuin oli veljemme Paavali. Hän tiesi kohtalonsa, pian miekka tulisi heilahtamaan ja hän jättäisi tämän elämän. Paavali ei kuitenkaan tunnu olevan asiasta kovinkaan murheellinen, melkeinpä päinvastoin. Hän tiesi, että parempaa oli tulossa. Hänen jatkuva huolensa heikkojen kristittyjen vapaudesta, kaikista seurakunnista ja monenlaisista harhaopeista päättyisi viimein. Paavali saisi tehtävänsä hyvin täytettyään mennä Herransa iloon ja lepoon. Hän oli kilpaillut hyvän kilpailun ja säilyttänyt uskon. Herran luona hän saisi nyt rauhassa odottaa lopullista Jumalan kansan sapatinlepoa. Se koittaisi pian Herran ilmestyessä näkyvästi takaisin maanpäälle.
Polulla on taukoja mutta matka senkuin jatkuu ja jatkuu, kerää voimia jaksamiseesi.
- Anonyymi
APUA...mikä laulu??
"tiedoton"
2008-07-12 10:50:47
Ilmoita
Kuka voisi auttaa? Kaipailen laulun sanoja/tekijää/nimeä...mitä vain tietoja laulusta jossa lauletaan:siel ei enää tarvii laskelmoida, mitkä ihmissuhteet kannattaa... kerro mulle, jossakin on taivas...kerro siellä Jeesus asustaa... Isot kiitokset jo kaikille jotka vaivautuvat:)
https://keskustelu.suomi24.fi/t/6016818/apua---mika-laulu
https://www.youtube.com/watch?v=jRHw6Dg3I6w
Kerro mulle jossakin on taivas- Anonyymi
Esko Valtaoja – Universumin MYSTEERIT
https://www.youtube.com/watch?v=V9p8al9TOKA&t=4857s&pp=ygUTdW5pdmVyc3VtaW4gbGFhanV1cw==
Elämä on rajatomuutta ja täysin hallitua,
- Anonyymi
Islamin maalisuuta ja siksi JÄÄVÄÄ
Tämäkin hämmennys selviää, kun huomaamme, että islam on koneisto toisten heimojen valloitukseen. Kuten olemme jo nähneet, islam tekee naisista välineen oman päämääränsä saavuttamiseen, käyttäen heidän lisääntymiskapasiteettiaan kasvattaakseen lukumääräänsä.
Naiset nähdään kuitenkin kaksiteräisenä miekkana. Monet kuuluisat erimielisyydet kautta historian ovat syntyneet mustasukkaisuudesta. Troijan Helenalla sanottiin olleen "kasvot, jotka aiheuttivat tuhannen laivan vesillelaskun" (ja kymmenen vuoden sodan), ja Markus Antoniuksen taistelu Julius Ceasarin kanssa sai alkunsa Kleoptran suosion tavoittelemisesta. Nämä esimerkkinä kuinka armeijat ja yhteiskunnat joutuvat selkkaukseen naisten suosion tavoittelun vuoksi.
Erityisesti heimokonflikteissa voi kilpailu naisista, ja erityisesti uskottomuus, aiheuttaa vaarallisia erimielisyyksiä, jotka rikkovat rauhan ja johtavat tuhoon. Muhammed, jolla oli yksitoista vaimoa sekä jalkavaimoja ja seksiorjia, sai varmasti osuutensa naisongelmista. Lopulta ongelmat kasvoivat sellaiseen mittaan, että hän neuvoi heitä hunnuttamaan itsensä.
Saatuaan naiset hallintaan Muhammed huomasi ongelmiensa vähentyneen, ja hän saattoi keskittyä jihadiin. Sharia-laki heijastaa tätä asettamalla naiset heikompaan asemaan syntymästään lähtien.
Nainen islamissa
Suurin osa helvetin asukkaista on naisia
hakemalla löytyy lisäselvitystä jos kiinostaa- Anonyymi
tästähän on näitten tapa verhota ihtesä
((( Erityisesti heimokonflikteissa voi kilpailu naisista, ja erityisesti uskottomuus, aiheuttaa vaarallisia erimielisyyksiä, jotka rikkovat rauhan ja johtavat tuhoon. Muhammed, jolla oli yksitoista vaimoa sekä jalkavaimoja ja seksiorjia, sai varmasti osuutensa naisongelmista. Lopulta ongelmat kasvoivat sellaiseen mittaan, että hän neuvoi heitä hunnuttamaan itsensä. ))) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tästähän on näitten tapa verhota ihtesä
((( Erityisesti heimokonflikteissa voi kilpailu naisista, ja erityisesti uskottomuus, aiheuttaa vaarallisia erimielisyyksiä, jotka rikkovat rauhan ja johtavat tuhoon. Muhammed, jolla oli yksitoista vaimoa sekä jalkavaimoja ja seksiorjia, sai varmasti osuutensa naisongelmista. Lopulta ongelmat kasvoivat sellaiseen mittaan, että hän neuvoi heitä hunnuttamaan itsensä. )))Eipä nuo naisongelmat ole outoja suomalaisillekaan. Kalevala kertoo niitä tukuttain. Ja 10000 aborttia vuodessa kertoo omaa kieltään. Oon elänyt Suomessa koko ikäni ja yhtä ja toista on naisten kontolla.
Esim. Omat vatsavaivani lähti liikkeelle jo 2020 ja olen koko ajan esittänyt lääkärille epäileväni parasiittia. Vasta tänään lähes kuusi vuotta myöhemmin pääsin parasiittikokeeseen. Jos ilmenee että se on parasiitti niin noiden naisten kiukuttelun tähden olen pulassa.
Missäköhän kuplassa tai pilven päällä ne ovat eläneet jotka pitävät Suomea puhtoisena maana naisasioiden suhteen. Muslimit sitä paitsi ovat jälkikorjuussa. Suomessa Venäläiset suoritti varsinaisen korjuun 2011 alkaen. Ja kun lukee Rooman marttyyrien kohtaloa niin tietää kyllä Rooman korjanneen kaiken Pohjois-Afrikassa ennen kuin muslimit saapuivat jälkikorjuuseen sinne.
Islam uskontona on sitä paitsi eri asia kuin Etelän Kuningas. Tuo Kuningas on keinoja kaihtamaton kun taas Islam ei. Islamilla on omat Koraanissa esitetyt sääntönsä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä nuo naisongelmat ole outoja suomalaisillekaan. Kalevala kertoo niitä tukuttain. Ja 10000 aborttia vuodessa kertoo omaa kieltään. Oon elänyt Suomessa koko ikäni ja yhtä ja toista on naisten kontolla.
Esim. Omat vatsavaivani lähti liikkeelle jo 2020 ja olen koko ajan esittänyt lääkärille epäileväni parasiittia. Vasta tänään lähes kuusi vuotta myöhemmin pääsin parasiittikokeeseen. Jos ilmenee että se on parasiitti niin noiden naisten kiukuttelun tähden olen pulassa.
Missäköhän kuplassa tai pilven päällä ne ovat eläneet jotka pitävät Suomea puhtoisena maana naisasioiden suhteen. Muslimit sitä paitsi ovat jälkikorjuussa. Suomessa Venäläiset suoritti varsinaisen korjuun 2011 alkaen. Ja kun lukee Rooman marttyyrien kohtaloa niin tietää kyllä Rooman korjanneen kaiken Pohjois-Afrikassa ennen kuin muslimit saapuivat jälkikorjuuseen sinne.
Islam uskontona on sitä paitsi eri asia kuin Etelän Kuningas. Tuo Kuningas on keinoja kaihtamaton kun taas Islam ei. Islamilla on omat Koraanissa esitetyt sääntönsä.Ismam on valtaus ja tuhon järestelmäh ja kaukana uskosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ismam on valtaus ja tuhon järestelmäh ja kaukana uskosta
Onko todella noin? Lue ensin Daniel 11, jossa osoitetaan maailman loppuun asti Etelän Kuninkaan ja Pohjoisen Kuninkaan käyvän sotaa.
Hadith kertoo islamissa on enää vaahto valtameren pinnalla kun Mahdi saapuu.
Luin eilen ensimmäistä suomenkielistä Koraanin käännöstä. Siinä pisti silmään että se alue joka islamin on ottanut vastaan suojataan joutumasta pakanoiden tai uskottomien käsiin takaisin. Jos pakanat yrittää ottaa alueen haltuunsa ja kieltää islamin tuolla alueella niin syntyy sota.
Tästä kai on kyse myös Ortodoksisen Karjalan tapauksessa. 1930 luvulla Karjalassa vainottiin ortodoksista uskoa ja yritettiin luterilaistaa Karjala. Se ei ollut viisasta politiikkaa. Ortodoksisuus on ylempi usko kuin Luterilaisuus. Itse asiassa Ortodoksit saivat aikaan protestanttisen liikkeen synnyn ja opin ja aatteet. Jo 1200 luvulla he arvosteli Paavin kirkkoa käyttäen ennalta samoja oppeja kuin protestantit. Eli esim. Rooman rikkautta arvosteltiin sekä kiirastulta, aneita ja paavin jalkojen suutelemista. Protestantit veivät asian toki vielä pitemmälle.
Sä inhoat muslimeja. En osaa sanoa oletko oikeilla jäljillä kun en tunne yhtäkään tosi muslimia itse. Ja kuten sanoin heitä on vaikea löytää. Kuin vaahtoa ovat.....
Myönnän että saatan erehtyä Mahdin suhteen monin tavoin. Olen kirjoihin kiintynyt ja asioihin en ihmisiin. Mutta yhä luotan Jumalaan ja siihen että oikea Mahdi on hänen edustajansa. Se tekee asioista oikealla tolalla olevia. Ennen oikeaa Mahdia tulee 30 väärää Mahdia. Nämäkin vaikuttavat uskovilta ulospäin mutta lopulta vaativat kannattajiltaan että heitä pidetään Jumalina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko todella noin? Lue ensin Daniel 11, jossa osoitetaan maailman loppuun asti Etelän Kuninkaan ja Pohjoisen Kuninkaan käyvän sotaa.
Hadith kertoo islamissa on enää vaahto valtameren pinnalla kun Mahdi saapuu.
Luin eilen ensimmäistä suomenkielistä Koraanin käännöstä. Siinä pisti silmään että se alue joka islamin on ottanut vastaan suojataan joutumasta pakanoiden tai uskottomien käsiin takaisin. Jos pakanat yrittää ottaa alueen haltuunsa ja kieltää islamin tuolla alueella niin syntyy sota.
Tästä kai on kyse myös Ortodoksisen Karjalan tapauksessa. 1930 luvulla Karjalassa vainottiin ortodoksista uskoa ja yritettiin luterilaistaa Karjala. Se ei ollut viisasta politiikkaa. Ortodoksisuus on ylempi usko kuin Luterilaisuus. Itse asiassa Ortodoksit saivat aikaan protestanttisen liikkeen synnyn ja opin ja aatteet. Jo 1200 luvulla he arvosteli Paavin kirkkoa käyttäen ennalta samoja oppeja kuin protestantit. Eli esim. Rooman rikkautta arvosteltiin sekä kiirastulta, aneita ja paavin jalkojen suutelemista. Protestantit veivät asian toki vielä pitemmälle.
Sä inhoat muslimeja. En osaa sanoa oletko oikeilla jäljillä kun en tunne yhtäkään tosi muslimia itse. Ja kuten sanoin heitä on vaikea löytää. Kuin vaahtoa ovat.....
Myönnän että saatan erehtyä Mahdin suhteen monin tavoin. Olen kirjoihin kiintynyt ja asioihin en ihmisiin. Mutta yhä luotan Jumalaan ja siihen että oikea Mahdi on hänen edustajansa. Se tekee asioista oikealla tolalla olevia. Ennen oikeaa Mahdia tulee 30 väärää Mahdia. Nämäkin vaikuttavat uskovilta ulospäin mutta lopulta vaativat kannattajiltaan että heitä pidetään Jumalina.Päivän sana
Keskiviikko 24,9,2025
Raamatunteksti(t)
Kirje efesolaisille 5
15Katsokaa siis tarkoin, miten elätte: älkää eläkö tyhmien tavoin, vaan niin kuin viisaat. 16Käyttäkää oikein jokainen hetki, sillä tämä aika on paha.
Kirje efesolaisille 5:15-16
SEKOTAJAT VALTAAVAT VALEIN -NÄMÄ PAHUUTTAAN LEVITTÄJÄT
- Anonyymi
Päivän Sana
24.09.25
Sinä päivänä kuurot kuulevat kirjan sanat, sokeat pää- sevät synkästä pimeydestä ja heidän silmänsä näkevät. Kurjat riemuitsevat jälleen Herrasta ja köyhimmät iloitsevat Israelin Pyhästä. Jes. 29:18–19
Jo nyt tämä uusi elämä on todellisuutta ja samalla se odottaa vielä täyttymystään. Jo nyt meillä on onni tuntea Jeesus Kristus ja elää hänen ominaan. Jo nyt hengellisesti sokeiden silmät ovat auenneet, meidänkin, ja synkeä pimeys on saanut vaihtua uuteen toivoon. Kirjan sanat, Raamatun pyhät sanat, ovat saaneet vakuuttaa meidät synneistämme ja Kristuksen armosta, joka ne kaikki peittää. Kaikille evankeliumi on yhtä saavutettavissa, ovat he sitten maailman kurjia tai hyvinvoinnissa eläviä rikkaita. Vaikka tämä riemu on jo nyt totta, me odotamme vielä lopullista täyttymystä. Silloin viimeisetkin murheet otetaan harteiltamme pois, sairaudet katoavat kuin aamun sumu ja rauha saa lopullisesti täyttää levottomat sielumme. Taivaassa matkan vaivat ovat vain kaukainen muisto, jos niitä enää muistetaan ollenkaan.
ON VAIN YKSI POLKU
Elämän virta
https://www.youtube.com/watch?v=Glqf3Qn9sbg&list=RDGlqf3Qn9sbg&start_radio=1&pp=ygUORWzDpG3DpG4gdmlydGGgBwE=- Anonyymi
Elämän virta
https://www.youtube.com/watch?v=Glqf3Qn9sbg&list=RDGlqf3Qn9sbg&start_radio=1&pp=ygUORWzDpG3DpG4gdmlydGGgBwE=
Määrätty on tuleva tie, mitäs muuta se olisi ? - Anonyymi
Päivän sana
25,9,2025 Torstai
Raamatunteksti(t)
Psalmi 65
5Autuas se, jonka sinä valitset!
Hän saa tulla luoksesi
ja asua pyhäkössäsi.
Ravitse meidät huoneesi antimilla,
temppelisi pyhyydellä!
6Mahtavilla teoilla sinä, Jumalamme, vastaat meille,
sinä siunaat ja autat meitä.
Sinuun luottavat kaikki maan ääret
ja kaukaiset meren rannat.
Psalmi 65:5-6
Yhtäläisuus on kaikkialla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivän sana
25,9,2025 Torstai
Raamatunteksti(t)
Psalmi 65
Hän saa tulla luoksesi
ja asua pyhäkössäsi.
temppelisi pyhyydellä!
Yhtäläisuus on kaikkiallaLuodut Toisilleen
https://www.youtube.com/watch?v=WeZQPN6r5gA&list=RDWeZQPN6r5gA&start_radio=1&pp=ygURTHVvZHV0IFRvaXNpbGxlZW6gBwE=
Elämän LUOJA ON KAIKEN YLLÄPITÄJÄ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivän sana
25,9,2025 Torstai
Raamatunteksti(t)
Psalmi 65
Hän saa tulla luoksesi
ja asua pyhäkössäsi.
temppelisi pyhyydellä!
Yhtäläisuus on kaikkiallaMutta kukas mikäs peijakas sielä omenapuun oksistossa kiemurtelee, ihteesä mata pitkin vetäjä ja pölyä nielevä.
JOO TÄMÄ JOLLA ELÄMÄ ON SIINÄ URAA MAAHAN HINKATA
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦525059Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.913912En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v153203- 372814
- 442185
- 212172
- 392146
- 92025
- 641711
Sielunkumppanini ja nykyinen kaivattuni ovat hyvin samankaltaisia ihmisiä
Ja uskon että he punovat langansa yhteen pian. Sielunkumppanille voi olla kova paikka hyväksyä kuinka välittävä ja herkk341662