Salaam!
Hän itse ennalta ilmoittaa niin tekevänsä. Itselläni on ollut paha ummetus menossa viikon. Suoli ei toiminut ollenkaan mutta eilen tilanne helpotti vähän. Kiitos Allahin. Kyllä jo kuoleman ajatukset päässä pyöri. Allah tutki olenko jo valmis lähtemään ja millainen persoonallisuuteni on koetuksissa.
Myös on Hän alkanut lähettää minulle unia ja uneksumista joka on selvästi suunattua ja harkittua. Osa unista on painajaisia.
En itse ole lainkaan tyytyväinen persoonaani, mutta miten Allah suhtautuu on epäselvää. Hän on itse armo ja asuu sisällä armahdettujen. Luonnossa on Luojan luomia lajeja jos jonkinlaista luonteeltaan.
Koala, albatrossi , västäräkki muistuttavat vähän Danin heimoa ja niin päin pois. Allah ei toivoakseni ole liian vaativa Luojana alamaisilleen vaan säälien osoittaa myötätuntoa kaikille.
Hänen koetuksensa sytyttävät palavaa rakkautta häntä kohtaan. Hän on läsnä kun koetus on menossa. Eikä häntä voi olla rakastamatta kun hän täyttää Koraanissa ilmoittamansa asian.
Salaam!
Allah koettelee uskon ja persoonallisuuden
16
130
Vastaukset
- Anonyymi
on sanottava EI korannneille
- Anonyymi
koranniset valtiot ovat täyttä epätasapainoa kaikki ja siksi sieltä hyökätäänkin hemmo yhteiskuntii tuhoa levittämään korraanilla ohjeistettua
- Anonyymi
nythän näitä koranistejä mukas muutuisivat kristityiksi
ja kaikki sen tajuavat miksi - täähän on silmänkääntöä kaikki- Anonyymi
koska nää on lukituna elämän päämääriinsä pysyvästi
- Anonyymi
Päivän Sana
23.08.25
Kun ihmiset näkivät tämän, he sanoivat paheksuen: ”Syntisen miehen talon hän otti majapaikakseen.” Mutta Sakkeus sanoi Herralle kaikkien kuullen: ”Herra, näin minä teen: puolet omaisuudestani annan köyhille, ja keneltä olen liikaa kiskonut, sille maksan nelinkertaisesti takaisin.” Luuk. 19:7–8
Jeesus löytää tiensä syntisten ihmisten majoihin ja sydämiin. Pyhillä on siinä tosin kestämistä, kun kaikkein Pyhin astuu syntisten keskelle eikä suostu heitä tuomitsemaan. Tie Sakkeuksen sydämeen avautui Jeesuksen ehdottomasta rakkaudesta. Suostuessaan kumartumaan syntisen ja tuomitun miehen kotiin Jeesus osoitti evankeliumin kuuluvan jokaiselle ihmiselle, aivan erityisesti juuri syntisille. Jeesuksen rakkaus oli aseistariisuvaa. Sen koskettamana Sakkeus kutsui Jeesusta Herraksi, tunnusti pahat tekonsa ja tahtoi korvata enemmän kuin kohtuullisesti vääryydellä toisilta ottamansa. Sakkeuksen elämä sai kokonaan uuden suunnan. Ehdoton rakkaus oli astunut Sakkeuksen kotiin ja sydämeen. Se oli kirjaimellisesti kävellyt sisälle.
Millä islamisti korvaa enemmän kuin kohtuulisesti ELÄMÄLLE ?- Anonyymi
Päivän sana
Lauantai 23.8.2025
Me emme saa lyödä laimin seurakuntamme yhteisiä kokouksia, niin kuin muutamilla on tapana, vaan meidän tulee rohkaista toisiamme, sitä enemmän mitä lähempänä näette Herran päivän olevan.
Hepr. 10:25
Tämä on aikas juketsi, kun ihminen rupeaa ymmärtämään tämän AINA OLEVAN
- siitä pitäisi tiedottaa, mutta huoli siitä on jätettävä itseltä pois, koska elämä kaikki on LUOJAN LUOMAA JOKAISELLE
- Anonyymi
Samuli Siren Yksin en kulje
https://www.youtube.com/watch?v=1XD5OLNUdyA&list=RD1XD5OLNUdyA&start_radio=1&pp=ygUOeWtzaW4gZW4ga3VsamWgBwE=
- Ei ole OMIA polkuja, Jeesus on TIE, totuus ja elämä. Näin lukee Raamatussa, eikä Sana valehtele. Eikä taivaaseen ole oikoteitä.. Siunaten teitä Jeesuksen rakkaudesta. Raija,,Hyvyyden voimassa, kaikkia kohtaan.💗💗💗
Sitä ISÄ RAKASTAA jota hän rankaisee. - AnonyymiUUSI
Salaam!
Sunna kertoo että Mahdin aikana luopumus on sellainen että herätään uuteen päivään hartaina uskovina, mutta iltaan mennessä langetaan syntielämään.
Tässä muutaman lyhyen minuutin pituinen video jossa Mufti Menk uutisoi asiaa ja motivoi turvautumaan oikeaan IMAAMIIN.
https://youtu.be/3J2Pgk2eIS4?si=zsA5zyxK5d5taCfe
Mun täytyy itse myöntää olevani tuon Fitnan uhri ja kelvoton oppaaksi Imaani Mahdia esittelemään. Multa puuttuu alkeishygienia ja käytös rakkaudellinen. Sydämeni on kovettunut ja hakee kostoa sen sijaan että tahtoisin pelastaa sieluja. Niin vähän olen tutustunut sunnaan ja Koraaniin että toivoa olisi paremmasta mikäli elinaikaa riittäisi, ja voisi kunnolla niitä opiskella. Mutta elinaika on Jumalan käsissä.
Oppikaa YouTubessa tai muualla vaikuttavilta imaameilta oikea asenne. Heillä on sydän yhä puhdas ja vilpitön islamin suhteen.
Kunpa Jumala auttaisi pääsemään voitolle tästä Fitnasta ja sen houkutuksista.
1996 arkkienkeli Gaabriel sanoi hyväksyn sapatin viettosi niin kauan kuin se tapahtuu tasan perjantai klo 17 - lauantai klo 17 välillä sekuntiakaan poikkeamatta. Mutta jo puolen vuoden kuluttua lankesin kun hain töitä Kotkan kirjastosta. Jouduin kulkemaan silloin pe klo 17 jälkeen junalla. Työpaikka olisi ollut muka tärkeämpi kuin sapatti. Kovin olen fitnalle ollut altis aina. Pitäisi olla vakaa usko ja tarmo toimia Jumalaa miellyttävällä tavalla eikä laiskasti uskoa.- AnonyymiUUSI
Ja karman laki tekee oikeutta kaiken pistäen nolla toleranssiin
Käden katkaisialta katkee myös oma käsi.
- AnonyymiUUSI
Raamatunteksti(t) 23,8,2025
Sirak (apokr.) 47
8Kaikista teoistaan Daavid antoi kiitoksen Herralle,
Pyhälle, Korkeimmalle hän niistä antoi kunnian.
Koko sydämestään hän ylisti Luojaansa
ja osoitti hänelle rakkauttaan.
9Hän asetti laulajia alttarin eteen
esittämään psalmeja suloisin sävelin;
{joka päivä he laulullaan ylistivät Herraa.}
10Hän teki juhlista kauniita ja arvokkaita
ja sääti juhla-ajoille vaikuttavat menot.
Herran pyhää nimeä tuli silloin ylistää
niin että temppeli kajahteli jo aamuvarhaisesta.
Sirak (apokr.) 47:8-10
Leikejä saa esitellä miten tykää, mutta yksi on JOLLA ON ELÄMÄÄN VALTA- AnonyymiUUSI
Allahu Appit tulevat palamaan vielä rovioilla itsesytytetyillä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Allahu Appit tulevat palamaan vielä rovioilla itsesytytetyillä.
Tavallaan mikään ei häviä
- mutta joutuu tekosensa käymään läpi saatanallisin menetelmin
- AnonyymiUUSI
Päivän Sana
24.08.25
Nöyrät näkevät tämän ja iloitsevat, niiden mieli virvoittuu, jotka etsivät Jumalaa. Ps. 69:33
Mitä parempaa voisi saavuttaa :
Mutta kristitty, joka painaa päänsä Herran edessä ja kuuntelee, mitä Jumalalla on sanottavaa hänestä ja Herrasta, löytää levon sielulleen. Hän voi laskea käsistään oman elämänsä hallitsemisen. Hän löytää levon Jumalan teoista.- AnonyymiUUSI
.... Kaikki te työtä tekevät ja raskautetut, minä annan teille levon.....
Mutta
.... all praise is due to ALLAH......
Ylistystä ja ILOA ei voi saada ilman Jumalan vaikutusta ja myös laupeus ja armahtavaisuus ovat hänestä lähtöisin.
Jumalan vaatimus uskon suhteen pysyy ennallaan. Niin oli jo Daavidin ja Salomon aikoina asia.
Ei ole muuta Jumalaa kuin Jumala! - AnonyymiUUSI
Siinäse onkin ONKO LUODUN LIIKE TURHAA ja tyhjäksi käyvää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
.... Kaikki te työtä tekevät ja raskautetut, minä annan teille levon.....
Mutta
.... all praise is due to ALLAH......
Ylistystä ja ILOA ei voi saada ilman Jumalan vaikutusta ja myös laupeus ja armahtavaisuus ovat hänestä lähtöisin.
Jumalan vaatimus uskon suhteen pysyy ennallaan. Niin oli jo Daavidin ja Salomon aikoina asia.
Ei ole muuta Jumalaa kuin Jumala!kaikki ylistys kuuluu Allahille - kyllä tämä ylistys kaikki raukee turhaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5552175Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4011776Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221590Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641418JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191166- 561112
- 1181097
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16888Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka13858Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66823