Uudella dieselautolla ei ole enää mitään arvoa liikkeestä lähdön jälkeen.

Anonyymi-ap

Miksi sinä olet ostanut sellaisen?

12

178

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaipa sillä ajaa yli 20 vuotta, jolloin arvonmenetys ei haittaa

• Anonyymi

Eikös auto osteta käyttöä eikä mitään rahanarvoa varten??

• Anonyymi
        UUSI

Aloittaja ei ole koskaan ostanut uutta autoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja ei ole koskaan ostanut uutta autoa.

En minäkään, mutta kyllä auto pitää ajaa loppuun asti.

• Anonyymi

Uudella dieselillä ajaa hyvin sen 30 vuotta, jonka pellit kestää nykyisin. Ennen ei ollut mitään rajaa, kun peltikin oli peltiä eikä paperipeltiä, niin kuin nykyisin.

• Anonyymi
        UUSI

Eikös säännölliset ruostesuojaukset ole sitä varten, että pellit kestää auton iän? Mahdolliset pikku jutut korjata heti jne.

• Anonyymi

Tämä on kyllä mielenkiintoinen ilmiö, että ihmisiä jaksaa kiinnostaa muiden tekemät valinnat ja varsinkin muiden tekemien hankintojen arvostelu.

Itselleni on ihan sama, että onko joku hankkinut dieselauton, hybridiauton, sähköauton, tai bensiiniauton. Jokainen kantaa sen vastuun omasta päätöksestään, eikä kaikille ole merkitystä sen kulkuvälineen jälleenmyyntiarvosta.

Oma valintani oli viimeksi kokeilunhalusta sähköauto, eikä minua kiinnostaa lainkaan se, että mikä sen auton arvon on ensi vuonna, kun ostan seuraavan autoni, joka voi olla edelleen sähköinen, tai sitten hybridi, diesel, tahi bensa. Tällä hetkellä olen kallistumassa sähköautoon, koska se on tehokas ja vaivaton tapa liikkua. Ainoa huono puoli on energian kulutus kovilla pakkasilla, mutta siitäkin selviää.

• Anonyymi
      UUSI

No autonhan voi rakentaa mistä vaan varmaksi todetusta bensiinipelistä, eikä tartte pissata dieseltankkiin maailmankaikkeuden muuntuessa, tärkeämpää se planeetalta toiselle infrastruktuurin rakentaminen, ohenmäki ja peltosalmi eivät ole planeettoja.

• Anonyymi
      UUSI

Sähköautolla vielävähemmän. Ei mene kaupaksi käytetyt eikä uudet.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä on arvoa. Mullakin on 2006 vuosimallin diesel Volkkari. Hintama pidän 17 000 euroa.
      Ajettu 245000km.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      623
      2606
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      418
      2056
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2040
    4. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1586
    5. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      67
      1554
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1498
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      126
      1262
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      23
      1090
    9. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      19
      1044
    10. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      988
    Aihe