Olen joutunut jonkun epämääräisen jengin piilo paikkaan. Makaan likaisella patjalla pimeän murjun nurkassa. Huoneessa on joukko miehiä, jotka suunnittelevat jotain keskenään. Minua ei kuitenkaan pelota. Päin vastoin: yllättäen huomaan olevani seksuaalisesti ylikierroksilla, suorastaan kiimainen!
Hinkkaan itseäni patjaan ja nostan hameeni ylös. Koskettelen alapäätäni ja pikkuhousuni ovat aivan märät. Miehet katsovat minua ilmeettöminä mutta eivät reagoi.
"Voisko joku pliiiiis nussii mua?" alan vonkua. "Mun ois pakko saada jotain kovaa!"
Olen kuin juoksuaikainen kissa!
Yksi miehistä lähtee tulemaan luokseni. Hän riisuu samalla paitansa. Miehen ylävartalo on uskomattoman komea! Hän on lihaksikas, leveähartainen. Leveä rintakehä on ruskettunut ja sileä, karvaton. Se on aivan ihana!
"Ota mut, Adonis!" minä anelen.
Alan vinkua kiihkosta kun Adonis avaa housunsa ja riisuu ne. Esiin tulee paksu kyrpä erektiossa! Se on upea!
Käyn selälleni patjalle ja levitän reiteni kutsuvasti. Adonis tulee reisieni väliin ja työntää kyrpänsä määrätietoisesti pilluuni. Hän alkaa nussia minua kuin työtään tekevä työmies: rytmikkäästi, teknisesti ihanan oikein, melkein äänettömästi.
Adoniksen suustaa pääsee vain vaimeita tuhahduksia, mutta minä sen sijaan kiljun ja voihkin innosta. Pilluni litisee ja lotisee märkänä, kun Adoniksen mäntä kyntää sitä...
Tässä kohtaa tajuan näkeväni unta, mutta toivon sen jatkuvan. Yritän vastustaa heräämistä. Herään silti, joka on pettymys. Kello on 4 ja olen yksin.
Tämä novelli on siis suoraan unestani, jonka näin viime yönä. En näe useinkaan eroottisia unia, joten siksi tämä uni oli hyvin erikoinen.
Ota minut, Adonis
2
1142
Vastaukset
- Anonyymi
Tuollaiselle kiimattarelle pitäs toteuttaa uni ? Voisin olla se 🤤
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain2629382Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve52811Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim2131972Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1051930- 1451439
SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,641418Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1281349Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931016- 71921
- 40838