Olen joutunut jonkun epämääräisen jengin piilo paikkaan. Makaan likaisella patjalla pimeän murjun nurkassa. Huoneessa on joukko miehiä, jotka suunnittelevat jotain keskenään. Minua ei kuitenkaan pelota. Päin vastoin: yllättäen huomaan olevani seksuaalisesti ylikierroksilla, suorastaan kiimainen!
Hinkkaan itseäni patjaan ja nostan hameeni ylös. Koskettelen alapäätäni ja pikkuhousuni ovat aivan märät. Miehet katsovat minua ilmeettöminä mutta eivät reagoi.
"Voisko joku pliiiiis nussii mua?" alan vonkua. "Mun ois pakko saada jotain kovaa!"
Olen kuin juoksuaikainen kissa!
Yksi miehistä lähtee tulemaan luokseni. Hän riisuu samalla paitansa. Miehen ylävartalo on uskomattoman komea! Hän on lihaksikas, leveähartainen. Leveä rintakehä on ruskettunut ja sileä, karvaton. Se on aivan ihana!
"Ota mut, Adonis!" minä anelen.
Alan vinkua kiihkosta kun Adonis avaa housunsa ja riisuu ne. Esiin tulee paksu kyrpä erektiossa! Se on upea!
Käyn selälleni patjalle ja levitän reiteni kutsuvasti. Adonis tulee reisieni väliin ja työntää kyrpänsä määrätietoisesti pilluuni. Hän alkaa nussia minua kuin työtään tekevä työmies: rytmikkäästi, teknisesti ihanan oikein, melkein äänettömästi.
Adoniksen suustaa pääsee vain vaimeita tuhahduksia, mutta minä sen sijaan kiljun ja voihkin innosta. Pilluni litisee ja lotisee märkänä, kun Adoniksen mäntä kyntää sitä...
Tässä kohtaa tajuan näkeväni unta, mutta toivon sen jatkuvan. Yritän vastustaa heräämistä. Herään silti, joka on pettymys. Kello on 4 ja olen yksin.
Tämä novelli on siis suoraan unestani, jonka näin viime yönä. En näe useinkaan eroottisia unia, joten siksi tämä uni oli hyvin erikoinen.
Ota minut, Adonis
1
867
Vastaukset
- Anonyymi
Tuollaiselle kiimattarelle pitäs toteuttaa uni ? Voisin olla se 🤤
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 686812
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on636793Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1485456Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504483En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204089Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53660- 373248
- 283173
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris752779Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta402259