Koska oon trollannut homofoobosia ja tyhmiä idiootteja teinien discord servulla joskus 2020, et voi olla tosissas💀🙄
Oon komee, älykäs, hyvä kaikessa ja todella fiksu? Mutta olet mieluummin ilkeän halventajan kanssa
18
276
Vastaukset
- Anonyymi
Listen ya ladies, this one seems a keeper
- Anonyymi
Aika turhaa elämää elänyt oot
- Anonyymi
Hyi hitto pedo
- Anonyymi
Ei muuta mies ku tossua toisen eteen ja kertomaan, että netissä on ikäviä kirjoituksia jos vaikka paijaavat, koska olet mies jonka mielestä näin ei voi enää jatkua. Sivusta
- Anonyymi
Anna todisteet, ja vie juttu oikeuteen, niimpä et voi koska en ole tehnyt mitään pedofiilista, minä en ole pedofiili, en ole koskaan ollut, halventajista epäilen sitä vahvasti, minulla on jopa näyttöä siitä, että vähintään yksi halventajista on tähän suuntaan
- Anonyymi
Mitä tämä trollaaminen on pitänyt sisällään?
- Anonyymi
Olen 100% varma joka sanoo olevansa komea ei sitä varmasti ole. Joku mummu on voinut sanoa joskus et oot komia poika, mutta hän olisi sanonut niin joka tapauksessa.
- Anonyymi
Omien kokemuksieni mukaan esimerkiksi empaattiseksi itseään tituuleeraavat ihmiset harvoin antavat tätä omasta mielestään dominanttia ja kaiken määrittävää piirrettään ilmi mitenkään muilla tavoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omien kokemuksieni mukaan esimerkiksi empaattiseksi itseään tituuleeraavat ihmiset harvoin antavat tätä omasta mielestään dominanttia ja kaiken määrittävää piirrettään ilmi mitenkään muilla tavoin.
Kommentoin vain sitä, että yleensä siitä puhe mistä puute. Jos joku on vaikka kaunis, ei hänellä ole mitää syytä sitä toitottaa kovaan ääneen koko maailmalle. Lisäksi jos naiselle on kauneutta, hän paremminkin haluaisi korostaa muita puolia itsestään, etteivät ihmiset pitäisi häntä vain kauniina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin havaittua, että jos mies sanoo olevansa romanttinen, niin hän on todellisuudessa romanttisen täydellinen vastakohta.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin havaittua, että jos mies sanoo olevansa romanttinen, niin hän on todellisuudessa romanttisen täydellinen vastakohta.
-sivustaPitää paikkansa jos mies on sanonut olevansa romanttinen ja ei ole voinut sitä todellisuudessa mitenkään todistaa, eli ilmeisesti yhteys on jäänyt puuttumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoin vain sitä, että yleensä siitä puhe mistä puute. Jos joku on vaikka kaunis, ei hänellä ole mitää syytä sitä toitottaa kovaan ääneen koko maailmalle. Lisäksi jos naiselle on kauneutta, hän paremminkin haluaisi korostaa muita puolia itsestään, etteivät ihmiset pitäisi häntä vain kauniina.
Samaa itsekin tarkoitin, eri kulmasta vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-sivustaJuu, tai nostavat itsestään jalustalle sellaisia ominaisuuksia jotka ovat itsestäänselviä jokaiselle kypsälle aikuiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää paikkansa jos mies on sanonut olevansa romanttinen ja ei ole voinut sitä todellisuudessa mitenkään todistaa, eli ilmeisesti yhteys on jäänyt puuttumaan.
On aina hauskaa kun joku halventaja spekuloi täällä.
Halventajien tarkoitus on saada minut näyttämään sellaiselta mitä en ole, ja sitä he tekevät täällä, se on halventamista.
- Anonyymi
Et muuta täällä tee kuin halvennat ilkeästi.
Kaikki tuo pska mitä puhut, on käytännössä sinusta itsestäsi sanottua, ei siitä toisesta tyypistä, jonka kimppuun hyökkäät.- Anonyymi
Kuullostaa loogiselta. Pahinta tässä on, etteivät nämä asiat varmasti täällä ainakaan selkene ja tule ratkaistuksi.
- Anonyymi
Sekä vaatimaton ja nöyräkin vielä 😂
- Anonyymi
Kyllä kiitos olemme 🤔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215544- 531615
- 171080
- 68972
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53967Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom145894- 48888
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle56872Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58838Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.107822