Yli 10 vuoden jälkeenkin kaipaan sua usein enkä tiedä miksi enkä varmaan enää osaa rakastaa aidosti ketään 😔
Nainen arvaa kuka
22
398
Vastaukset
- Anonyymi
No Jii mies tietenkin!
- Anonyymi
En ole jii mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole jii mies
Ei se mitään
- Anonyymi
Olihan sinulla muita, ilmeisesti paljon parempia. Get over it.
- Anonyymi
Ruskeekieli.
- Anonyymi
En nuole kenenkään äässei toisinku useimmat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nuole kenenkään äässei toisinku useimmat
🤣🤣🤣🤣🤣my man🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤗🤗🫠😘
- Anonyymi
Tiedän kyllä
- Anonyymi
10 vuoden jälkeen😅ootko käynyt jäähyllä vai miks nyt vasta viestiä?
- Anonyymi
Sanoin että kaipaan usein voitko tajuta että jotkut voivat kaivata jonkun kanssa yhdessä vietettyjä hetkiä ja ihmistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoin että kaipaan usein voitko tajuta että jotkut voivat kaivata jonkun kanssa yhdessä vietettyjä hetkiä ja ihmistä
Mikset ota yhteyttä siihen? Mullakin otti mies yhteyttä muutamia kuukausia sitten. En tuntenut en tajunmut hänen äänestään että oli viiminen puhelu😒 jäi vain vaivaamaan. Jos oisin sittenkin nähty. Olisiko se auttanut mitään. Joskus meillä on viimeinen hetki tehdä asioita ja kun se kutsu tulee pitäisi sitä kuunnella. Anteeksi tämä
- Anonyymi
En kaipaa ketään 10 vuoden takaa. Mutta siis. Olen innoissani uusista kuvioista ja uusista ihmissuhteista.
n>m - Anonyymi
voin sano että haluan ihan jotain muuta ja ihan erilaisen miehen kun edeltäjät. mielummin ollaan ongelmissa ja köyhinä yhdessä kun mitään kulissia joka tuntuu pahalta jokaisena päivänä. en tuomitse mun miestä ikinä jos hänkään ei tuomitse mua
- Anonyymi
saadaanhan se Lee.. hakattua ja estettyä myös. voin vetää mukana turpssn
- Anonyymi
kelle se Leena on lähettänyt pyyntöjä ja muuta, viillrytiin ja hakattiin heistä päähän ja niiden töihin Js rahaan.
- Anonyymi
Minäkin kaipaan yli 10 vuoden takaista miestä. Olen miettinyt, että miksi en saa pois mielestä häntä. Tämä on sekä noloa, että hämmentävää..
- Anonyymi
niitä on jotka vienyt rahaa ja työtä, estänyt elämää, mt jutut ja lspsuusjitut. niitä hakataan Leenas mukaan lukien veitsellä päähän ja hakataan estettä ja pahaa elämään. ja kaikkia heitä. saavat takaisin kaikkea huonoa, kurjuutta ja pahaa 😈😂😜
- Anonyymi
jospa ymmärtävät jo ei olla samaa porukkaa, eikä oteta sitä Leenaa nukan eikä muitakaan ja hakataan kaikkea takaisin.
- Anonyymi
siis mukaan ja kaikesta hakataan niitä.
- Anonyymi
Olen vaikeasti ymmärrettävä ihminen.
- Anonyymi
Niin minäkin ja se nainenkin on. T. Aloittaja
- Anonyymi
Minäkin kaipaan sinua
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215544- 531615
- 171080
- 68972
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53967Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom145894- 48888
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle56872Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58838Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.107822