Uudet kadunnimet olisivat hieno kunnianosoitus taiteilijoille, joiden työt ovat laajasti tunnettuja ja keräiltyjä. Ja todellakin lasikaupunkibrändi tarvitsee niitä. Mutta onko ongelma nyt se, että kunnioitettavat henkilöt ovat naisia? Olisiko tällaista masinoitus vastustusta, jos he olisivat miehiä?
Vastaukset 9
- Anonyymi
Kadunnimet pitää olla helposti luettavia ja sellaisia että niitä ei sekoiteta muiden katujen nimien kanssa.
Kadunnimeksi joko etu- tai sukunimi, mutta ei sellaisia missä on sekä etu- että sukunimi.
Helenankatu tai Tynellinkatu on parempi kuin Helena Tynellin katu.
Muuten olen sitä mieltä, että ihmisten nimet eivät sovi yleisten katujen , rakennusten ja aukioiden tai torien nimeksi. - Anonyymi
En kannata
- Anonyymi
Erkki Junkkarisen katu !!
- Anonyymi
kuka asuu osoitteessa Lesbo-Inkeri Räikkösenkuja 1 ?
- Anonyymi
LeeCooper street
- Anonyymi
Ei uusissa nimissä sinänsä ole mitään vikaa, mutta niiden katujen sijainti mihin ne aiottiin sijoittaa. Mitä järkeä on Nanny Stillin kadulla Lidlin/Nesteen ympyrästä Prisman ympyrään??? Pieni pätkä katua ja kaukana Lasimuseosta eikä edes johda sinne vaan Prismaan ja rautatieasemalle.
Sitä paitsi riihimäkeläinen lasitaiteilija Aimo Okkolin ansaitsisi oman kadun, jos joku olisi pakko nimetä uudestaan.
Näitä nimimuutoksia ja muita ihme uudistuksia ovat tekemässä henkilöt joilla ei ole mitään käsitystä Riihimäen historiasta. - Anonyymi
Siinäkin varmasti työllistänyt itsensä ja konsultin kohtalaisen turhalla työllä joku kaupungin suojatyöpaikassa irtisanomissuojaa nauttiva henkilö …
- Anonyymi
Iiro Viinenen avenue !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498