Loputtomiin ja miettii toista mutta ei lähesty kunnolla? Eikö se ole ajan tuhlausta ja miksi ei lopeta jos ei teekään mitään.
Onko mitään järkeä että jahkailee
15
417
Vastaukset
- Anonyymi
Onko liian vaikea tilanne
- Anonyymi
Siksi että monta samanlaista varalla.
- Anonyymi
Mikä pitäisi lopettaa, sinun tunteesi toiseen vai? Siitähän sinä kirjoitat.
- Anonyymi
Mikä sun tilanne nyt on ja missä pyörit? Ooks menossa johonki lounaalle?
- Anonyymi
Jahkailun lopettaminen on oikeesti halusta kiinni tehdä asioita oikeasti. Joku voi sanoa, on sinun vuoro ottaa yhteyttä. Jos ihminen haluaa oikeasti jotain, hän ei mieti kenen vuoro on ottaa yhteyttä, vaan tekee sen, varsinkin jos on vielä sosiaalisempi osapuoli. Jahkailuhan on pähkäilyä, ollako vai eikö olla, yhteydessä.
- Anonyymi
Minä en ainakaan, hyvä kun vessaan pääsen.
- Anonyymi
No käy nyt sitte nopeasti, mutta jätä puhelin keittiön pöydälle näkösälle. -tiktok
- Anonyymi
Olen haaveillut vasta 7v. Joko pitäisi lopettaa haikailu? T. Jormasi
- Anonyymi
Ei ole kyse ajan tuhlauksesta. Asiat pitää saada ensin selväksi omassa päässään ja sydämessään. Varovaisuus on vain viisasta. Yleensä nämä "jahkailijat" muodostavat pysyvimmät parisuhteet, koska niihin lähteminen on vakaasti harkittu ja rauhallisesti edetty. Mikäli tunteet ovat aitoja, ei ole mikään kiire.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä kunhan ei vaan jahkaile "onnensa ohi"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä kunhan ei vaan jahkaile "onnensa ohi"
Useita vuosia jos jahkailee, niin se on mielestäni jo liian paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useita vuosia jos jahkailee, niin se on mielestäni jo liian paljon
Minusta oikein mitään ei kannata ajatella määränä vaan elämän laatuna. Milloin joku asia sittten tapahtuukin, se on ihana asia ja tuo elämään nimenomaan sitä laatua.
- Anonyymi
Juu jahkailevat lopunelämän eroaisko vai ei. 🐒
- Anonyymi
Asioille voi olla syynsä ja erittäin hyvä syy miksi on hyvin varovainen ja usein se varovaisuus on kannattanut ja tajunnut että onneksi ei kiirehtinyt mihinkään.
- Anonyymi
en jaksa ainakaan jahkailla tullu monta kiinnostavaa vastaan eron jälkeen vielä en oo lentäny kun koittanu pitää silmii auki. kiva ois saada jotakin fyysistä että pääsis lopullisesti eteenpäin kun mä en oo vielä sitä tehny. hävettää ku toine meni eteenpäi siinki jo paris viikos. mul on jotai ongelmia kun oon vaan täällä ja mikään ei etene
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215544- 531615
- 171080
- 68972
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53967Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom145894- 48888
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle56872Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58838Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.107822