Et vastailekaan enää. Yritin ainakin taistella meidän jutun eteen en voi tehdä kaikkea yksin.
No en häiritse sitten enää jos
12
456
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ollu sulle toi tunnepurkaus
- Anonyymi
Kukaan ei tiedä ei arvaa.. sulle dulle dof kinkelaade koff vai karhu. Makunsa kullakin.
- Anonyymi
Tosi hyvä
- Anonyymi
Voi voi noita tunnuksettomia...
- Anonyymi
Voi harmi teitä
- Anonyymi
Huono feikki sano Heikki.
- Anonyymi
Samoin. P:lle
- Anonyymi
Edelleen toivon entiselle tervettä ja tyttölapsien kanssa hienosti toimeen tulevaa kumppania. En tiedä kauan täällä hilun
- Anonyymi
Pyydän anteeksi. En käy täällä enää kovin usein. Töitä on viime aikana ollut niin paljon, etten ole ehtinyt joka päivä palstalle lukemaan. Viikonloppuisin on vapaampi. Jos olisin tiennyt, että kirjoitat mulle, kävisin täällä ja tulisin onnelliseksi siitä, että välität. Mutta mistä tiedän, että se olet sinä?
T nainen - Anonyymi
Mua on satutettu.
- Anonyymi
Minä en satuttaisi koskaan jos haluaisit minut... Olisin aina tukenasi.
- Anonyymi
Kukaan ei tiedä, kuka olet. Kerro tuo suoraan sille oikealle ihmiselle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962179
- 1291398
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231370Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291318- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371038- 89975
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56924- 122797
- 82786