kaikki ne ihmiset, jotka ovat osallistuneet kertoen kautta rantain tiettyyn ihmiseen liittyen, ovat tulleet liian lähelle minua ikään kuin tietäisivät paremmin kuin minä itse mitä elämältäni haluan! En usko että kukaan haluaisi muiden kertovan mitä yksittäisen ihmisen pitäisi elämässään tehdä. Yksityiset asiat kuuluvat vain ihmiselle itselleen!
Oikeastaan
3
107
Vastaukset
- Anonyymi
Niin metsäsianvittunaama tuomo
- Anonyymi
Minun on välttämätöntä saada tehdä töitä rauhassa, koska tarvitsen sen tunteen, ettei kukaan enää kerro mitään kenestäkään! Jos olisin saanut jatkaa itselle mieluisassa vakituisessa työpaikassa olisin ollut onnellinen ja tasapainoinen ja hyvinvoiva ihminen on sellainen joka haluaa tutustua uusiin ihmisiin! Sen sijaan minut heitettiin sioille välittämättä siitä mitä itse haluan! Olisin taatusti aivan eri ihminen jos elämäni tärkein unelma olisi toteutunut! Ja kaikki ne vuodet tekivät minusta ahdistuneen, stressaantunen ja todella huonosti voivan monella tapaa! Ehkä pystyn tutustumaan uuteen ihmiseen vasta vuosien päästä, tai en enää koskaan, kiitos siitä kaikille jotka aloititte elämänni tuhoamisen! Toivon että saan korvauksia menetyksistäni, muuten menetän elämänhaluni lopullisesti! Tällä hetkellä en jaksa tutustua keneenkään ja en ehkä enää koskaan!
- Anonyymi
Ehkä juuri se uneni toteutuu jonka näin muutama vuosi sitten, että vasta vuonna 2030 jaksan tutustua ikäiseeni uuteen ystävään! Jos ajattelee kuinka kauan elämääni häirittiin, tuo uni jonka näin kertoo sen, kuinka paljon aikaa tarvitsen selvitäkseni tasapainoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215604- 531695
- 211173
- 691017
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53987Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162968- 48918
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129906Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858