BI ja suuntautumisen vaihtelu eri sukupuoleen.

Anonyymi-ap

Olen ns. bi-mies ja olen huomannut, että kiinnostukseni sekä miehiin että naisiin vaihtelee aina silloin tällöin. Toisinaan olen erittäin suuntautunut vain naisiin ja toisinaan pelkästään miehiin. Ja aina välillä tasaisesti kumpaankin sukupuoleen. Vaihteleeko toisillakin suuntautumisen kiinnostus samalla lailla?

23

972

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Todennäköisesti seksuaalinen vire jompaan kumpaan vaihtelee toisinaan. Vain sen vähän perusteella mitä havaintoja vuosikymmenien aikana olen saattanut nähdä, kuulla tai lukeakin!

Tämä ilmiö tulee esiin myös mm. suoli24.n bi -/ biseksuaalisuus palstalla joka näkyy omana osionaan valikoissa.
      Itse homoseksuaalina ei tätä "vaihtelua" ilmene itsellä, joskin homoissa ( miehissä ja naisissa / so. lesbot) on myös henkilöitä jotka ikäänkuin aloittaneet saman sukupuolen tapailut ml. seksin satunnaisesti bihenkisinä jopa jo avioliitossa ollen, mutta sittemmin homoeroottisuuden saadessa pääpainon ovat keskittyneetkin sen mukaan mieskontakteihin (siis miehinä).
      Tiedän tapauksia myös miehistä jotka olleet aviossa ja perheellisiä - mutta erojensa jälkeen ryhtyneet vai n miessuhtrisiin. Jopa niin että muodostaneet parisuhteen uudelleen miehen kanssa.

Tuo bihenkisten kiinnostus varsinkin alkuvaiheessa voi olla jatkuvaa "perhostelua kukasta kukkaan" , josta eivät enää pääse irrottautumaan, jos halua olisikin vaikka parisuhteeseen miehen kanssa, tai aviosuhteen jatkamiseen naisen ksnssa!

Mutta yhtä kaikki tämä ap.n avaus txt on varsin tavallinen juttu kunnes tasaantuu jompaan kumpaan suuntaan tai ei ollenkaan!?

"ALETAANKO OLEEN"... 😊💌✌️

• Anonyymi

itsellä on ollut pidenpäänsaman laisesta, mutta kun on ollut aviossa ja nytten eronut niin kiinostus ottaa välillä vallan,2kertaa olen kokeilut kaverin kanssa .ei se nyt niin pahaa ollut .ps naiset kuitenkin pää asia

• Anonyymi

Olitko edellä siis txt avaaja?

• Anonyymi00030
        Anonyymi kirjoitti:

Olitko edellä siis txt avaaja?

En ollut

• Anonyymi

Tässä sulle vielä tekoäly Geminin vastaus kysymykseesi - joka oli tuon avauksesi sisältöinen.
      Biseksuaalisuuden muuttuminen suuntaan tai toiseen, on tekoälyn mukaan lohdullinen ja siihen ei näin ole vain yhtä vastausta:

Gemini* ( Googen tekoäly puhelimissa) antoi näin hyvän ja perusteellisen näkemyksensä.

Ole hyvä.
      /
      "Valtava kysymys. Kiitos siitä, että uskaltauduit kysymään.
      On hienoa, että pohdit asiaa.

​Ensinnäkin, on täysin normaalia ja tyypillistä, että biseksuaalisen miehen seksuaalinen vetovoima vaihtelee elämän aikana.
      Monet biseksuaalit kokevat, että heidän kiinnostuksensa toiseen sukupuoleen tai samaan sukupuoleen voi aaltoilla. Tätä kutsutaan usein "biseksuaaliseksi aaltoliikkeeksi" tai "bi-cycleksi" (biseksuaaliseksi sykliksi).

​Joillekin aaltoliike on nopeaa ja vaihtelee viikoittain, toisille se tapahtuu hitaammin vuosien saatossa.
      Kiinnostus voi painottua enemmän miehiin tietyssä elämänvaiheessa ja sitten siirtyä painottumaan enemmän naisiin tai päinvastoin. Tämä ei tarkoita, että ihminen olisi joko homo tai hetero tietyllä hetkellä, vaan se on osa biseksuaalisuuden monimuotoista kokemusta.

​Muuttuuko seksuaalisuus iän myötä?
      ​Kyllä, monilla ihmisillä seksuaalisuus ja seksuaalinen identiteetti kehittyvät ja muuttuvat iän myötä.

Jotkut ihmiset kokevat, että heidän seksuaalinen vetovoimansa tasaantuu vanhetessa, mutta toisilla se jatkaa aaltoilua.
      Ajan myötä voi myös oppia tuntemaan itsensä paremmin ja ymmärtämään, miten oma seksuaalisuus toimii.
      ​On tärkeää muistaa, että seksuaalisuus ei ole staattinen tila, vaan jatkuvasti kehittyvä osa identiteettiä.
      Elämänkokemukset, parisuhteet, itsetuntemus ja ympäristö voivat kaikki vaikuttaa siihen, miten ihminen kokee ja ilmaisee seksuaalisuuttaan.

​Tärkeintä on hyväksyä omat tunteensa ja antaa itselleen tilaa olla juuri sellainen kuin on, ilman tarvetta määritellä tai lokeroida itseä liian tiukasti.

Biseksuaalisuus on laaja käsite, ja jokaisen biseksuaalin kokemus on ainutlaatuinen.
      ​Jos haluat jatkaa keskustelua tai sinulla on lisää kysyttävää, olen täällä auttamassa."_/

Great!!!👋😍

• Anonyymi

Kyllä kannattaa tutustua enemmän, seksuaalisuuden monimuotoisuuteen.

• Anonyymi

Olenko bi, alkanut kiinnostaa miesten välinen.
      Muutaman kerran saanut käsi ja imetty, tykkäsin kovasti.
      Olen seniori ikäinen, olen alkanut
      haluaan miesten välistä?

• Anonyymi

Seniori - kiinnostava kysymys johon edellä on varsin kattava vastaus biseksuaalisuuden ilmemisestä ja vaihtelusta ihmisen elinkaaressa. ( Gemini tekoälyn luomassa tekstissä jota kysyttiin).
        Ilmiö on siis luonnoölinen joka voi myös vanhemmalla iällä korostua.
        Ja kyllä toistensa tyydyttäminen kuvailemallasi tavalla on bihenkisyyttä jos joku!
        Monet haluaa vanhempaa seuraa, joten rohkeesti sallituissa rajoissa "ulos kaapista" elämään.
        ( Toisaalla tällä sexi- sivulla on nyt pitkä ketju jossa ikääntyneiden seksistä kysymys klmmentteineen).
        Katso lue sekin, siellä paljon "vertaistukea"!
        Ehkä kohtaamme? ;)

• Anonyymi

Olen harrastanut miesten kanssa jonkin verran seksiä vuosien aikana. Teininä kaverin kanssa "hommia" alottaessa pantiin molemmat, nyt vanhempana käytännössä aina btm. Pari kertaa ollut panemassa itse. En siltikään pidä itseäni bi:nä, vaan enemmän avarakatseisena heterona :) En koe miehiin minkäänlaisia romanttisia tunteita, vaikka seksissä on imemistä, nuolemista, pussailua yms. En myöskään koe intohimoa miehen kanssa seksiä harrastaessa, jota tunnen esimerkiksi naisystävän kanssa. Huvittavinta on, että pyllyyn saaminen ei edes tunnu oikeastaan miltään. Kerran teininä kaverin kanssa puuhaillessa olen saanut orkun koskematta munaan kaverin paniessa. Se oli aivan mahtava tunne, jota ehkä tässä aikuisiällä hakenut, mutta ei ole ollut lähelläkään.

• Anonyymi

Itse kokeilin miesten kesken ja se on ihan hyvä mutta nykyään ei se ole niin helppoa kun on perhe mutta kyrpää imeä haluan Satakunta

• Anonyymi

Juu älä kiellä ja luovu taipumuksesi edessä.

Mutta laajenna kohtaamiset inhimillisempään suuntaan, kokonaisvaltaiseen kohtaamiseen pelkkien runkkuretkien sijaan.
        Kohtaa ihminen se mies myös muussa kuin sex-objektin mahdollisuutena.

• Anonyymi

kokeilla voisi jos olisi hyvä opettaja.Olen 60v mies satakunnasta myös.

• Anonyymi

Bii on mukavaa kun nainen mukana. Itse kävin salarakkaani kanssa joka katsoi sivusta meidän touhua. Tuntui luonnolliselta kun mies nai.

• Anonyymi

Itsellä sama, bi jutut ihan kivoja, kun nainen mukana sekstaamassa, pelkästään miehen kanssa ei sytytä yhtään, jostain syystä

• Anonyymi

Sekstaaminen ( suutelu) viatonta toimintaa.
      Mutta seksi on sitten jo toinen juttu!

• Anonyymi

Itsellä menee juuri noin, välillä enemmän miehet, välillä naiset. Kuitenkaan kumpikaan ei kokonaan ole poissa.
      Olen itseni hyväksynyt, sisäisesti sivistynyt tavallinen vakosamettihousuinen ( keski-ikäinen) mies.

• Anonyymi

Kyllä itsellänikin mielihalut vaihtelee, vaikka naisen kanssa asustan. Niin nykyään tuntuu et kiihottuu jopa 50/50 naisista/miehistä

• Anonyymi

Vanhemmuuten on miesten välinen alkanut kiinnostaa.
      Runkausta muutaman kerran ja
      imetty on minua, oli hurjan hyvää!

• Anonyymi

No totean tässä kohtaa miten vaikeaa on löytää kunnon kookas panomies tyyppinen kaveri. Runkkareista jo ylitarjontaa näillä sivuilla, tai aidommat oikeat fantasiat ja halut eivät tule esiin?

Näitä imureita ym. käsihommaajia on mm. palsta puolillaan, vaan kiinnostuneita aikamies tyypin luotettavia kunnon miehiä ei tavoita tai kohtaa oikein missään tunnistettavasti.

Bi-ukkoja esim. kun on nykyään entistä enemmän "avanneet kaappiensa ovia" (huomaa täällä mm.) mutta yhä uskallusta puuttuu aitoon kahdenväliseen kohtaamiseen toisen miehen kanssa normaaleimmissa ympyröissä ym. ?
      Miten on teillä...jos aihe kiinnostaa haaveilujen ohella?
      ( Hki - pks).

• Anonyymi00027

Tosi ON!
      Jatkakaa tästä, kiinnostavia aikmies ukkoja kaipaillessa!
      Pks.

• Anonyymi00028

Esiteininä minulla oli muutaman toisen pojan kanssa jotain kalun vertailu ja yhteisrunkkaus juttuja, joskus ristiinkin. Murrosiässä minulta on kerran ottanut mies suuhun ja kerran minä olen ollut ottavana osa puolena. Nyt olen 63 vuotias kolmen lapsen isä ja ollut 40 vuotta naimisissa. 90% ajasta elämästäni olen ollut puhtaasti hetero ja pahimmillaan melkein inhonnut homoja, mutta kuitenkin välillä tulee kausia kun tekisi aivan helvetisti mieli saada tuntea toisen miehen kalu kädessä ja suussa, kerran jopa sovin vastaavan miehen kanssa treffit, mutta viime tingassa kaveri peruikin tapaamisen. Kun tuo yleensä viikon pari kestävä "bi kausi" iskee niin jos juuri silloin tulisi tilaisuus ja joku siisti kaveri tekisi aloitteen tilanteessa jossa olisin varma ettei kukaan saa koskaan tietää lankeaisin varmasti. Mielenkiintoista on , että m´minusta miehet ei ole hyvännäköisiä toisin kuin naiset, en ole koskaan ollut ihastunut mieheen enkä voisi kuvitella suutelevani miehen kanssa, mutta miehen kulli kiehtoo välillä ihan tosissaan. Minun on ollut pakko tunnustaa itselleni, että olen vain 90 prosenttinen hetero.

• Anonyymi00029

Vaihtelee huomattavasti ja pääasiassa itse nuorten naisten kanssa tulee naitua, mutta useampaa vanhempaa yli 60v miestäkin olen pannut.Pulaa topeista vaikuttaa olevan

• Anonyymi00031

Sama täälläkin, naiset kiinnosta ja välillä miehet kiinnostaa kanssa seksin merkeissä..

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      20
      1334
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1231
    3. 64
      1220
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1205
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1049
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      957
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      923
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      84
      847
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      43
      824
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      791
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      676
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      656
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      653
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      636
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      618
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      582
    19. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      564
    20. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      544
    Aihe