Olen ns. bi-mies ja olen huomannut, että kiinnostukseni sekä miehiin että naisiin vaihtelee aina silloin tällöin. Toisinaan olen erittäin suuntautunut vain naisiin ja toisinaan pelkästään miehiin. Ja aina välillä tasaisesti kumpaankin sukupuoleen. Vaihteleeko toisillakin suuntautumisen kiinnostus samalla lailla?
BI ja suuntautumisen vaihtelu eri sukupuoleen.
4
62
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Todennäköisesti seksuaalinen vire jompaan kumpaan vaihtelee toisinaan. Vain sen vähän perusteella mitä havaintoja vuosikymmenien aikana olen saattanut nähdä, kuulla tai lukeakin!
Tämä ilmiö tulee esiin myös mm. suoli24.n bi -/ biseksuaalisuus palstalla joka näkyy omana osionaan valikoissa.
Itse homoseksuaalina ei tätä "vaihtelua" ilmene itsellä, joskin homoissa ( miehissä ja naisissa / so. lesbot) on myös henkilöitä jotka ikäänkuin aloittaneet saman sukupuolen tapailut ml. seksin satunnaisesti bihenkisinä jopa jo avioliitossa ollen, mutta sittemmin homoeroottisuuden saadessa pääpainon ovat keskittyneetkin sen mukaan mieskontakteihin (siis miehinä).
Tiedän tapauksia myös miehistä jotka olleet aviossa ja perheellisiä - mutta erojensa jälkeen ryhtyneet vai n miessuhtrisiin. Jopa niin että muodostaneet parisuhteen uudelleen miehen kanssa.
Tuo bihenkisten kiinnostus varsinkin alkuvaiheessa voi olla jatkuvaa "perhostelua kukasta kukkaan" , josta eivät enää pääse irrottautumaan, jos halua olisikin vaikka parisuhteeseen miehen kanssa, tai aviosuhteen jatkamiseen naisen ksnssa!
Mutta yhtä kaikki tämä ap.n avaus txt on varsin tavallinen juttu kunnes tasaantuu jompaan kumpaan suuntaan tai ei ollenkaan!?
"ALETAANKO OLEEN"... 😊💌✌️ - AnonyymiUUSI
itsellä on ollut pidenpäänsaman laisesta, mutta kun on ollut aviossa ja nytten eronut niin kiinostus ottaa välillä vallan,2kertaa olen kokeilut kaverin kanssa .ei se nyt niin pahaa ollut .ps naiset kuitenkin pää asia
- AnonyymiUUSI
Olitko edellä siis txt avaaja?
- AnonyymiUUSI
Tässä sulle vielä tekoäly Geminin vastaus kysymykseesi - joka oli tuon avauksesi sisältöinen.
Biseksuaalisuuden muuttuminen suuntaan tai toiseen, on tekoälyn mukaan lohdullinen ja siihen ei näin ole vain yhtä vastausta:
Gemini* ( Googen tekoäly puhelimissa) antoi näin hyvän ja perusteellisen näkemyksensä.
Ole hyvä.
/
"Valtava kysymys. Kiitos siitä, että uskaltauduit kysymään.
On hienoa, että pohdit asiaa.
Ensinnäkin, on täysin normaalia ja tyypillistä, että biseksuaalisen miehen seksuaalinen vetovoima vaihtelee elämän aikana.
Monet biseksuaalit kokevat, että heidän kiinnostuksensa toiseen sukupuoleen tai samaan sukupuoleen voi aaltoilla. Tätä kutsutaan usein "biseksuaaliseksi aaltoliikkeeksi" tai "bi-cycleksi" (biseksuaaliseksi sykliksi).
Joillekin aaltoliike on nopeaa ja vaihtelee viikoittain, toisille se tapahtuu hitaammin vuosien saatossa.
Kiinnostus voi painottua enemmän miehiin tietyssä elämänvaiheessa ja sitten siirtyä painottumaan enemmän naisiin tai päinvastoin. Tämä ei tarkoita, että ihminen olisi joko homo tai hetero tietyllä hetkellä, vaan se on osa biseksuaalisuuden monimuotoista kokemusta.
Muuttuuko seksuaalisuus iän myötä?
Kyllä, monilla ihmisillä seksuaalisuus ja seksuaalinen identiteetti kehittyvät ja muuttuvat iän myötä.
Jotkut ihmiset kokevat, että heidän seksuaalinen vetovoimansa tasaantuu vanhetessa, mutta toisilla se jatkaa aaltoilua.
Ajan myötä voi myös oppia tuntemaan itsensä paremmin ja ymmärtämään, miten oma seksuaalisuus toimii.
On tärkeää muistaa, että seksuaalisuus ei ole staattinen tila, vaan jatkuvasti kehittyvä osa identiteettiä.
Elämänkokemukset, parisuhteet, itsetuntemus ja ympäristö voivat kaikki vaikuttaa siihen, miten ihminen kokee ja ilmaisee seksuaalisuuttaan.
Tärkeintä on hyväksyä omat tunteensa ja antaa itselleen tilaa olla juuri sellainen kuin on, ilman tarvetta määritellä tai lokeroida itseä liian tiukasti.
Biseksuaalisuus on laaja käsite, ja jokaisen biseksuaalin kokemus on ainutlaatuinen.
Jos haluat jatkaa keskustelua tai sinulla on lisää kysyttävää, olen täällä auttamassa."_/
Great!!!👋😍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702071
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371455Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321154Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56892- 55846
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250804Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20782Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S17732Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58713Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis197631