hyviä tunteita vain hetkellisesti ja se johtuu siitä, mitä olen joutunut kokemaan sen jälkeen kun menetin suuren unelmani toteutumisen! Miksi en saanut tehdä töitä rauhassa, miksi täysin vieraat ihmiset kertoivat tietystä henkilöstä joka paikassa! Työpaikka on vain työntekoa varten, ei siellä saa käsitellä yksityiselämään liittyviä aiheita ilman henkilön lupaa, kuten minun tapauksessani! Minut asetettiin kaikkialla ikäänkuin ympyrään ja kaikilla tuntui olevan oikeus kerto elämääni liittyviä asioita. Ja se jos mikä vie luottamuksen ihmisiin totaalisesti! Ja myös siihen henkilöön, josta jatkuvasti tiedotettiin! Siksi en halua enää koskaan nähdä tiettyä henkilöä! Voin pahoin pelkästä ajatuksesta!
Pystyn tuntemaan
Anonyymi-ap
2
119
Vastaukset
- Anonyymi
On voinut olla narsisti hoveineen siellä työpaikalla ja ottanut ap:n kohteekseen tai sitten kyseisen työpaikan ilmapiiri on koostunut ja ollut ekstroverteille sopiva, jos aloittaja on introvertti. Nämä aloitukset kuulostavat aloittajan hätähuudoilta.
- Anonyymi
Jos tämän kautta palstain kertomiseen käytetyn energian käyttäisit elämäsi parantamiseen olisit löytänyt jo tummatukkainen saman ikäisen miehen jolle avaat ne ketarat !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215544- 531615
- 171080
- 68972
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53967Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom145894- 48888
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle56872Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58838Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.107822