NYT ON OIKEESTI MILJONIEN EUROJEN SOPIMUKSET KYSEESSÄ!
SYYTTÄKÖÖT ITSEÄÄN, MUTTA HE MAKSAVAT JOTKA MÄÄRÄÄVÄT.
AINAKIN 6 MILJOONA EUROA SAAN RAHAA, KOSKA KUNNIALLISTEN TAKIA RAUKESI SOPIMUS, KOSKA MINUA EI VOI VAATIA MAKSAMAAN TELEPALVELU LASKUA JOS ON RAJOITETUT KÄYTTÖ-OIKEUDET!
TELEPALVELUITA EI OLE LUOTU RIKOLLISTA KÄYTTÖÄ VARTEN, MUTTA FACEBOOK KUNNIALLISTEN MIELESTÄ RIKOLLISET SAAVAT VAPAASTI KÄYTTÄÄ TELEPALVELUITA JA HEITÄ EI HAITTAA VAIKKA HE EDUSTAVAT METAN KÄYTTÄJINÄ YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN MYÖS HEITÄ, MUTTA MINÄ KÄVIN HEIDÄN KUNNIOIDEN PÄÄLLE ARVOSTELEMALLA HEITÄ!
KYLLÄ MINULLE RAHA KELPAA, KOSKA RAHALLA SAA SENTÄÄN UUDEN ELÄMÄN JA SAA REHELLISESTI TYÖLLÄ MAKSAA VELAT!
Pääsen näköjään SUOMI 100 VUOTTA VANHEMPANA PANOSTAJANA TÖIHIN!
8
132
Vastaukset
- Anonyymi
Kuules Heluna...vaik menisit kaheksatta kertaa linnan juhliin, se lainapuku päällä, ja toimisit jonakin KV. ostajana, ni IKINÄ et tuu kykenee siihen mihin mä.
Voit ihan rauhassa repii vaikka nahkahousus, mua ne ei tuu puristaa mistään. ;)
-PA-avilaiset- Anonyymi
Ootko nyt ihan tosissasi Helunasta?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko nyt ihan tosissasi Helunasta?!
Tossa tapaukses kuolleet ei kummittele. ;)
- Anonyymi
Hakkeri Aleksanteri Kivimäki on YHDENVERTAISUUSLAIN mukaan yhdenvertainen METAN käyttäjien kanssa, koska HÄN KÄYTTI ULKOMAALAISIA SOME SIVUSTOJA JOILLA HAKKERIT KESKUSTELEVAT.
HÄN ON YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KUNNIALLINEN MYÖS, KOSKA EN MINÄ MITÄÄN RIKOLLISTA TEHNYT JOKA KOHDISTUU TOISTEN OMAISUUKSIIN.
NYT ON KYLLÄ SE MINUN UNEN KAIVO JONNE MINUN PITI SUKELTAA, KOSKA SIELLÄ OLI NIIN KAUNISTA!
Kilpailu on kovaa ja VANKILAN VARTIJAN tunnisti minut ja HÄN ON MIES JOKA ON TUTTU MENNEESTÄ.
Hän loukkasi minun kunniaa vankilassa, mutta hän oli tuo joka päästi SALILTA ulos vaikka he olivat SOPINEET TOISEN VARTIJAN KANSSA, että PITÄÄ OLLA TUNTI SALILLA. Minä sanoin : MIE EN TEIJÄN KANSSA SOVI MITTÄÄN VAAN SOPIKAA KESKENÄNNE!
Minä reippaana kävin kaikissa LAITEISSA joissa EI PAHEMMIN VOIMAA KYLLÄ TULE, mutta KUNTO KYLLÄ NOUSEE KUN JAKSAA VAAN POLKEA.
En minä edes jaksanut niillä 6 kilon painoilla tehdä, kun VAIN YHDEN SARJAN YHTÄ LIIKETTÄ.
Poljin pyörällä, kävelin vähän aikaa sillä yhdellä laitteella ja selkä laitteella jolla voi soutaa olin siinä. 25 kiloa laitoin painoksi vaikka EN MINÄ OLIS SAANUT NAISENA LAITTAA, kun 18 kiloa.
Vanhemman panostajan koulutukseen kuului EA, TYÖTURVALLISUUS JA TULITYÖ KORTTI KOULUTUKSET.
Työturvallisuus kortti koulutuksessa oltiin ja me oltiin tauolla tupakalla. Yksi mies joka oli kortti koulutuksessa hän sanoi : Minäkin olisin kyllä tähän koulutukseen lähtenyt jos olisin tiennyt.
Ei hänkään halunnut muuta, kun RÄJÄYTTÄÄ.
Noin 30kiloa oli ne mitä minä räjäytin Espoossa.
Ei ollut kovin kaukana niistä paikoista missä olin asunut, mutta siskoni asui melkein siinä naapurissa ELI MINÄ VÄHÄN NIIN, KUIN PERINTEISESTI AMMUIN HÄNEN PERSEEN TAKANA ISO-SISKON OIKEUDELLA PIENEMPÄNÄ.
Pikku-siskon joka on 3 vuotta nuorempi minua, mutta me ollaan oltu melkein saman kokoisia lapsena Ruotsissa. Minun piti leikki pihalla siskon kanssa NÄTISTI. Leikit loppu siihen, kun LEIKITTIIN SEURAA JOHTAJAA LEIKKIÄ. Olin noin 5 senttiä pidempi ja sen verran kapeampi, koska minä sirompi mitä siskoni.
Minulla oli korkeampi kipu kynnys mitä siskolla, koska minä olin SERKKU-POIKIEN PARAS KAVERI ja välillä otettiin yhteen ja jos toinen löi minua nyrkillä niin minä löin takaisin, mutta EI ME HIUKSISTA REVITTY.
Siskon kanssa leikit meni aina niin, että MINÄ OLIN JOHTAJA JOKA KEKSI AINA LISÄÄ HAASTAVAMPIA REITTEJÄ. PYÖRÄKATOKSEN PELTIKATON REUNA KÄVI KIPEÄÄ JOS SATTU VÄÄRIN NOUSEMAAN SEN REUNAN YLI.
Minä kiikuin ensin itse näytin ja hyppäsin sieltä katolta ylämäkeen, koska minun piti AUTTAA sisko sinne katolle. Sain hänet sinne katolle ja kiikuin itse perässä ja sanoin : NYT SITTEN HYPÄTÄÄN NÄIN!
Minä kiikuin ja hyppäsin niin monta kertaa, että minä sanoin lopulta: En minä jaksa enää hypätä ja jos et uskalla hypätä niin jää sinne.
Minä lähin mummolaan ja mummo aina kysy ; Mihin siskos nyt jätit?
Kerran siskoni jäi pulkka mäen päälle huutamaan minulle, että : MÄ MEEN KERTOON ISILLE!
Huusin takasin, että ; Minä meen mummon luo.
Olohuoneen ikkunasta näytin mummolle ja sanoin: Tuolla se MÄRY IITA seisoo ja aiko mennä sanomaan isille!
Meille tuli riita siitä, kun minä halusin laskea YKSIN omalla pulkalla sen mäen alas ja sisko EI USKALTANUT LASKEA YKSIN ALAS. Minä sanoin hänelle, että : Miks sun piti tulla ylös jos et uskalla laskea alas?
Minun olis pitänyt laskea hänen kanssa joten minä istuin omaan pulkkaan ja laskin alas sekä huusin hänelle, että jää sinne sitten.
Hän AINA HAUKKUU, että MINUN KAVERIT ON IDIOOTTEJA JA MINUSTA ME OLLAAN AINA OLTU KAHDESTAAN, kun SISKONI IDIOOTTIMAISUUS ON PUSKENUT HYVIN VAHVASTI ESIIN.- Anonyymi
SISKONI ON ONNEKSI SYNTYNYT RUOTSISSA JOTEN HÄN RUOTSISTA TULLUT RASISTI.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SISKONI ON ONNEKSI SYNTYNYT RUOTSISSA JOTEN HÄN RUOTSISTA TULLUT RASISTI.
SISKONI OLI TUO VIISAS JOKA KEKSI AIKOINAAN, ETTÄ MINUN PITÄÄ MUUTTAA HÄNEN KAVERINSA TALOON RAASEPORIIN. SE OLI KUNNIANLOUKKAUS MINUN EX-MIEHENI JA HÄNEN VAIMONSA MIELESTÄ, MUTTA EXÄN VENÄLÄINEN EX-VAIMO JOKA ASUU HELSINGISSÄ EI LOUKKAA HEIDÄN KUNNIOITA EIKÄ MYÖSKÄÄN EXÄN VAIMON EX-MIES JOKA MUISTAAKSENI ASUU TAMPEREELLA!
MINÄ VAIN YKSIN LOUKKAAN KUNNIOITA JA MINÄ SENTÄÄN VIELÄ KÄVIN OMIEN TYTTÄRIENI KANSSA RAASEPORIN LINNAN RAUNIOILLA JOSSA OLI AIKOINAAN OIKEASTI ASUNUT KUNINGAS!
TÄMMÖSIÄ EI VOI SATTUA, KUN KERRAN ELÄMÄSSÄ VAIN, ETTÄ SUOMESSA EX-MIES JA HÄNEN UUSI VAIMONSA TEKEE MIEHEN EX-VAIMOSTA JA HÄNEN TYTTÄRISTÄÄN SUOMEN PRINSESSOJA JA 6 ÄLYKKÖÄ VAATII VIELÄ SIIHEN PÄÄLLE KUNNIOITTAMAAN HEITÄ ELI ALKAMAAN SUOMEN PRINSESSAKSI OMIEN TYTTÄRIENI KANSSA!
EN MINÄ OLLUT TÄHÄN OIKEIN VALMISTAUTUNUT JA EN MINÄ OMASTA MIELESTÄ NIIN KAUNIS OLE.
MINÄ VOIN ALKAA BULGARIAN PRINSESSAN YSTÄVÄKSI SUOMEN PRINSESSANA, KOSKA BULGARIA ON IHAN KIVA MAA JA AINAKIN MINÄ OLEN SAANUT SIELLÄ HYVÄÄ SEKÄ YSTÄVÄLLISTÄ PALVELUA YKSINHUOLTAJA-ÄITINÄ JA LASTENI KANSSA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SISKONI OLI TUO VIISAS JOKA KEKSI AIKOINAAN, ETTÄ MINUN PITÄÄ MUUTTAA HÄNEN KAVERINSA TALOON RAASEPORIIN. SE OLI KUNNIANLOUKKAUS MINUN EX-MIEHENI JA HÄNEN VAIMONSA MIELESTÄ, MUTTA EXÄN VENÄLÄINEN EX-VAIMO JOKA ASUU HELSINGISSÄ EI LOUKKAA HEIDÄN KUNNIOITA EIKÄ MYÖSKÄÄN EXÄN VAIMON EX-MIES JOKA MUISTAAKSENI ASUU TAMPEREELLA!
MINÄ VAIN YKSIN LOUKKAAN KUNNIOITA JA MINÄ SENTÄÄN VIELÄ KÄVIN OMIEN TYTTÄRIENI KANSSA RAASEPORIN LINNAN RAUNIOILLA JOSSA OLI AIKOINAAN OIKEASTI ASUNUT KUNINGAS!
TÄMMÖSIÄ EI VOI SATTUA, KUN KERRAN ELÄMÄSSÄ VAIN, ETTÄ SUOMESSA EX-MIES JA HÄNEN UUSI VAIMONSA TEKEE MIEHEN EX-VAIMOSTA JA HÄNEN TYTTÄRISTÄÄN SUOMEN PRINSESSOJA JA 6 ÄLYKKÖÄ VAATII VIELÄ SIIHEN PÄÄLLE KUNNIOITTAMAAN HEITÄ ELI ALKAMAAN SUOMEN PRINSESSAKSI OMIEN TYTTÄRIENI KANSSA!
EN MINÄ OLLUT TÄHÄN OIKEIN VALMISTAUTUNUT JA EN MINÄ OMASTA MIELESTÄ NIIN KAUNIS OLE.
MINÄ VOIN ALKAA BULGARIAN PRINSESSAN YSTÄVÄKSI SUOMEN PRINSESSANA, KOSKA BULGARIA ON IHAN KIVA MAA JA AINAKIN MINÄ OLEN SAANUT SIELLÄ HYVÄÄ SEKÄ YSTÄVÄLLISTÄ PALVELUA YKSINHUOLTAJA-ÄITINÄ JA LASTENI KANSSA.En varmasti SYYLLISTY KUNNIANLOUKKAUKSEEN jos BULGARIAAN SUOMEN PRINSESSANA MENEN, KOSKA MINÄ OLEN IHO- JA NIVELPSORIAATIKKO JOKA EI KÄYTÄ EDES PÄIHTEITÄ, MUTTA MINÄ TIEDÄN KOKEMUKSTA, ETTÄ 8-10 PÄIVÄÄ RIITTÄÄ IHOPSORIASIKSEN PARANTAMISEEN.
EI HEKÄÄN TYKKÄÄ TURISTEISTA JOTKA TULEE BILETTÄMÄÄN, KOSKA MUSTAMERI ON TÄYNNÄ PARANTAVIA MINERAALEJA.
En ole koskaan käynyt edes Espanjassa, koska jos minä lähden aurinkolomalle niin minä menen Bulgrariaan koska minä hoidan IHONI SEKÄ NIVELIÄ!
PSORIAATTIKOJA EI SAA SYRJIÄ, KOSKA MEITÄ ON NIIN VÄHÄN.
EN MINÄ OLE VEDONNUT TUOHON, MUTTA MINULLA ON OIKEUS VAATIA OIKEUTTA, KOSKA HE OIKEESTI SYRJIVÄT JA MINULLA ON TODETTU MYÖS KUULON ALENEMISTA.
JOS HUONO KUULOISET EI SAA EDES KIRJOITTAMALLA KOMMUNIKOIDA, KOSKA SE LOUKKAA KUULEVIEN KUNNIAA NIIN SILLOIN HE LOUKKAA MYÖS MINUN KUNNIAA JOIDEN KUULOSSA EI OLE MITÄÄN VIKAA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En varmasti SYYLLISTY KUNNIANLOUKKAUKSEEN jos BULGARIAAN SUOMEN PRINSESSANA MENEN, KOSKA MINÄ OLEN IHO- JA NIVELPSORIAATIKKO JOKA EI KÄYTÄ EDES PÄIHTEITÄ, MUTTA MINÄ TIEDÄN KOKEMUKSTA, ETTÄ 8-10 PÄIVÄÄ RIITTÄÄ IHOPSORIASIKSEN PARANTAMISEEN.
EI HEKÄÄN TYKKÄÄ TURISTEISTA JOTKA TULEE BILETTÄMÄÄN, KOSKA MUSTAMERI ON TÄYNNÄ PARANTAVIA MINERAALEJA.
En ole koskaan käynyt edes Espanjassa, koska jos minä lähden aurinkolomalle niin minä menen Bulgrariaan koska minä hoidan IHONI SEKÄ NIVELIÄ!
PSORIAATTIKOJA EI SAA SYRJIÄ, KOSKA MEITÄ ON NIIN VÄHÄN.
EN MINÄ OLE VEDONNUT TUOHON, MUTTA MINULLA ON OIKEUS VAATIA OIKEUTTA, KOSKA HE OIKEESTI SYRJIVÄT JA MINULLA ON TODETTU MYÖS KUULON ALENEMISTA.
JOS HUONO KUULOISET EI SAA EDES KIRJOITTAMALLA KOMMUNIKOIDA, KOSKA SE LOUKKAA KUULEVIEN KUNNIAA NIIN SILLOIN HE LOUKKAA MYÖS MINUN KUNNIAA JOIDEN KUULOSSA EI OLE MITÄÄN VIKAA!Jos vartija oli äitinsä kanssa niin, kun minä niin nuohan on varmaan KAIKKI kolme loukanneet minun kunniaa ja jos äitinsä on samanlainen, kun minun äiti niin HEHÄN PASKOVAT YHDESSÄ URAKALLA jos RAHAA ON TIEDOSSA!
Äidit ovat kaikista pahimpia KUNNIOIDEN LOUKKAAJIA ja varsinkin jos omat LAPSET on kyseessä.
Me keskusteltiin äidin kanssa vielä matkalla yhdestä tiestä joka oli vanha savottatie ja minä jäin miettimään ja kysyin äidiltä, että : Onkohan tuossa ollut joku muu tie, koska mummon vaari ja mummo ovat voineet kävellä tuota tietä kun he ovat menneet Petsamoon Salmijärvelle.
Minä kerroin hänelle, että : He ovat lähteneet Kiistalasta ja se on ilmeisesti ollut aika riitaisa paikka, koska nimi viittaa suoraan siihen.
Kerroin myös, että Sodankylän ja Kittilän kunnat on olleet Sodankylän kunta siihen aikaan, kun he ovat Petsamoon lähteneet. He ovat olleet SODANKYLÄN KUNTALAISIA JOTEN EI KAI SODANKYLÄN KUNTALAISIA VOI PAKOTTAA KITTILÄN KUNTALAISIKSI! Tuohan on ollut KUNNIANLOUKKAUS, koska SUVUN SYNTYMÄKUNTA OLI VAIHTUNUT, KUN HE OLIVAT TSAARIN VALTAKUNNASSA DIPLOMAATTEINA TÖISSÄ.
Mummoni vaari ja mummo ovat IHAN VARMASTI OLLEET YHTÄ ITSEPÄISIÄ.
Jos SODANKYLÄN KUNNASTA ON LÄHETTY NIIN EI VOI KITTILÄN KUNTAAN PALATA!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215554- 531635
- 181097
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53977- 68972
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom146903Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57890- 48888
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58848Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.113836