Huolestuttavasti on tainnut peukun näyttäminen rantautua myös Keuruulle. Nuorisoa uimalaitoksella ilta ja yö aikaan, peukkua näytetään ja taitaa valitettavasti näitä vahvempiakin käsimerkkejä mukana olemuksien perusteella. Toivottavasti Poliisi partioi ja myös jalkautuu nuorison pariin myös näin arki-iltaisin.
Myös vanhemmille varoituksen sana, lisää seurantaa ja keskustelua.
Peukun näyttäjät Keuruulla
15
1053
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisikö peukun näyttäminen kriminalisoida?
- Anonyymi
Ehdottomasti
- Anonyymi
Peukku sille!👍
- Anonyymi
"Peukku”-nimeen liitetyt mielleyhtymät ovat saaneet myös ABC-huoltoasemaketjun luopumaan peukku-sanan käytöstä markkinoinnissaan."
- Anonyymi
Kaikki vaan siksi että ihmiset eivät jaksa sanoa pee äl vee.
- Anonyymi
Alfa
- Anonyymi
Mä myyn peukkuu lapsille ja vammaisille.
- Anonyymi
Peukkudiilerit tulee rangaistukseksi kyllästää desomorfiinilla. Halvemmaksi se tulee kuin niille annetut vankilapalvelut Suomessa.
- Anonyymi
Kyylät ja takakireet papat vois pistää myllyyn.
- Anonyymi
Aion yrittää päästä glögilonkeron avulla irti peukusta. Rukoilkaa puolestani ja lähettäkää voimaa!
- Anonyymi
Voimia
- Anonyymi
:D samaa mieltä
- Anonyymi
Tiesitkö että olet silti nisti? Sun lonkeros tarttuu koko yhteisöön ja näin ollen olet menettänyt ihmis- ja elinarvosi.
- Anonyymi
Sillon kun minä olin nuori, ei ollut mitään päihteitä. Ja ne jotka eksyivät elon polulta, saivat ansaitsemansa kohtalon. Jeesus isämmaa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716