Tuntuu kun satutettu niin ei halua kokea tuskaa enää ikinä ja välttelee miehiä 😞
Arvatkaa miltä
18
338
Vastaukset
- Anonyymi
ja muutenkin ihmisiä
- Anonyymi
Jep.
- Anonyymi
Jos on tunteita, niin voi sattuakin, mutta voi tuntua myös välillä tosi hyvältä. Olen sitä mieltä, että ihmisen elämäntarkoitus on käyttää niitä tunteita, vaikka ne olisivat välillä surullisia tunteita. Jos ei olisi tunteita, olisimme aika tavalla sisäisesti kuolleita. Tunteilu on dynaamista elämää, tunteettomuus on tyhjyys, seisahtua, liikkumattomuus. Väitän ettei kaukana tulevaisuudessa ihmisillä ole enää tunteita olemassa ja siitä seuraa ihmisten sukupuuttoon kuoleminen.
- Anonyymi
Voi Tuomo reppana
- Anonyymi
Mä taas syytän itteeni, et päästin erään ihmisen ihoni alle joka ei sinne kuulu.
Kuin hänelle, miehelle.- Anonyymi
Kiva oli kuitenkin ensin kekkuloida ja testata miten nappaa syöttiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - sekoitat mut kokoajan tuohon toiseen kirjoittelijaan 😵💫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elä elä palstalla🙄
Sivusta
- Anonyymi
Tuttua. E
- Anonyymi
Tiedän ihan tarkkaan. Olen joutunut käymään lapsuuttani läpi, kun aloin ihmettelemään miksi kaikki asosiaaliset entiteetit on aina minun kimpussa. Ihan oikeeta skeidaa kokenut, vuosien vainoamista lyhyenkin suhteen jälkeen yms. henkistä ja fyysistä väkivaltaa, pelossa elämistä suhteissa pitkään. Enää en suostu pelkäämään mitään.
Mutta olen niin sielu haavoilla, että en kykene kauheasti läheisiin ihmissuhteisiin. Ihan jonkun uskallan päästää ja nekin vaan ystävyyspohjalta. Mutta olen saanut ihan oikeaa apua, kun olen sitä pyytänyt. Kannattaa hakea vertaisten pariin jotain kautta, ettei elämä mene hukkaan. Mistään romanttisesta rakkaudesta en osaa haaveilla, ne haaveet todella ammuttiin alas. Ehkä joskus, en kokonaan sulje ovia. - Anonyymi
Älähän nyt. Elämässä on muutakin kun miehet. Etsi muita asioita jotka tuovat iloa ja onnea. ❤️
- Anonyymi
Et taida ymmärtää aloittajaa miltä voi ihan oikeasti tuntua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin onhan se raskasta jos on huonoja kokemuksia miehistä MUTTA silti kaipaa rakkautta ja haluaisi uskoa että se oikea löytyy mutta ei siltikään luota eikä uskalla päästää ketään lähelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sitä nuorempana vielä haluaa löytää hyvän kumppanin, ihan luonnollista. Vanhemmiten miettii, miten ei jaksaisi enää mitään draamoja ja alkaa arvostamaan omaa rauhaa. Mutta siltikin kannattaa etsiä niitä muita asioita. Ja se tekee oikeasti naisesta myös paljon kiinnostavamman, kun on se oma elämä. Kiinnostava = ihailtava jollain lailla, eikä pelkän ulkokuoren perusteella, vaan ihminen joka tuntee itsensä ja tietää jotain siitä, mitä on tekemässä täällä. Joku voi luulla, että kun vaan on kiltti ja kiva, mutta ei se mene niin. Kiltit ja kivat saa lähinnä turpaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin onhan se raskasta jos on huonoja kokemuksia miehistä MUTTA silti kaipaa rakkautta ja haluaisi uskoa että se oikea löytyy mutta ei siltikään luota eikä uskalla päästää ketään lähelleen.
Kyllä. Eikä yhtään ei.
T.niin
https://m.youtube.com/watch?v=ImKY6TZEyrI
- Anonyymi
Välttelyä voi tapahtua, mutta jos on täysin eri ihmisten kanssa tekemisissä, niin silloin välttelyä ei esiinny. Kaikki saattaa johtua erilaisesta kokemuksesta.
- Anonyymi
Minusta naiset on vaan pelottavia. Yhden kanssa olisi kiva olla. Mutta pelottaisi kyllä vähän, jos hän suuttuisi, mutta olisin kiltisti.
- Anonyymi
Jos tunteet ei kohtaa tai tulee torjutuksi, tällaisia tunteita tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215614- 531705
- 211183
- 691027
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53997Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162968- 48918
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129906Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858