Ootko nainen tarpeeksi kaunis ja poikkeava, että ihmiset muistavat sinut vielä pitkään?

Anonyymi-ap

Tiesitkö, että ihmiset ei muista tavallisen näköisiä ihmisiä, vaan pitää olla komea tai kaunis, älykäs, fiksu, kiltti, maailmaa mullistava ja äärettömän narsistinen ja mielenkiintoinen persoona. Mutta halo-effekti on ehkä jopa tärkein elementti kaikessa, tiedätkö kun oot lihonut 10 kiloa, ja meet näkeen kaivattuas, ja vaikka kaivattusi vakuuttelee, että hän yhä pitää sinusta ja välittää, niin huomaat selkeästi, että kaivattusi on etäisempi, ei ole niin interaktiivinen ja ei ole täysin niin läsnä, se johtuu juurikin tuosta.

Eikä se riitä, että on vain tavallisen kaunis, tavallisen kauniita on miljardeja. Pitää olla poikkeava, erityisen näköinen, että jää ihmisten mieleen , ei vain "tavallisen kauniina/tavallisen komeana miehenä". Pitää olla vaikka poikkeuksellisen muotoinen nenä, tai erittäin kauniit silmät, vaikka näyttävä leuka tai jotain muuta vastaavaa.

Yllätys, että eletään biologisessa maailmassa, jossa eliöt valitsee toisensa toisen ulkoisten sekä henkisten lahjojen perusteella, jos ei ole ulkoisesti tai henkisesti lahjakas ei saa periä parhaita mahdollisia geenejä aina, poikkeuksena tietenkin sellaiset kauhuskenaariot, jossa henkilö on väkisin pakotettu lisääntymään, mutta sellaiset yksilöt luonnollisesti pyritään karsimaan yhteiskunnasta pois ja heidän lapsensa usein abortoidaan, mikä on minusta hyvin oikein, sillä jotain vikaa pitää olla päässä, että sellaiseen kykenee.

Mutta me tavalliset voimme hyvällä käytöksellä, viisaudella, älyllä ja ahkeralla tutkimuksella parantaa persoonaamme, kuten voimme parantaa ulkonäköä,kuntosalilla, pitämällä hygienista ja hiuksistamme huolta, liikkumalla ja syömällä terveellisesti.

Sitten on niitä jotka on yksinkertaisesti niin kauniita/ja komeita, että kaikki haluaa seurustella heidän kanssaan, he ei voi mennä kauppaan edes ilman, että mukaan tarttuu vähintään kolme stalkkeria, he ovat kauniita, kauniit silmät, paksu ja söpö nappi nenä, ja todella sirot/nuorekkaat kasvonpiirteet, toki tämä voi ilmentyä miehekkäänä körmynäkin, jolla on sitä nenääkin sit vähän enemmän ja miehekkäämmät mutta seksikkäät piirteet.

Ja jokaisella tietenkin on vähän eri tyyppi, toisen roska on toisen aarre ja niin. Toisen hopee on toisen kulta. Eniten minua kuitenkin kiinnostaa nainen, jolla on sekä todella viehättävä ulkonäkö, että todella viehättävä persoonallisuus. Näin biologisena olentona, se onkin ykköstavoitteeni, levittää geenini sellaisen naisen kanssa, joka on tällainen.

Tietenkin se on aina todellinen haaste saada naisen huomio, joka saa sitä jatkuvasti kaikilta ihmisiltä, mutta tähänkin on erittäin hyviä kikkoja. Pitää olla erilainen ja erottuva, säväyttää. Ei vain yksi stalkkeri muiden perässä, vaan todella tehdä vaikutus, jollain teolla,viisaudella,älyllä,tunteella tai muulla.

Mutta maailma ei ole noinkaan yksinkertainen, koska en ottanut tässä tekstissä huomioon persoonien yhteensopivuutta, tunnetason yhteensopivuutta, älyllistä yhteensopivuutta ja seksuaalista yhteensopivuutta, sekä traumoja tai mielenterveysongelmia, nekin ovat asioita, jotka vaikuttavat pariutumiseen.

Kannattaa kuitenkin miettiä, että aina voi kehittyä,fyysisellä ,henkisellä ja astraalitason (ZEN) tason tasolla.

41

557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minusta ihmiset menevät aina harhaan tuossa kauneus/komeus mietteissään. Vaikka olisit miten komea tahansa, mutta samanlaisia olisi miljoonia, ei varmaan jäisi edes mieleen. Sensijaan kuuluisat näyttelijät, jotka yleensä ovat kauniita ja komeita, mutta ennen kaikkea persoonallisia, he jäävät mieleen, koska erottuvat persoonallisuudeltaan toisista.

• Anonyymi

Nimenomaan. Ei se ole se ulkonäkö, joka jää mieleen.

• Anonyymi

Kyllä se näillä ulkonäkökeskeisillä murrosikäisillä näkyy olevan kun näitä palstoja lukee. Kuolataan jonkun komean miehen perään oli vaikka satavuotias mutta jos on hyvännäköinen niin ihan valmiina ollaan 😁

• Anonyymi

Mies ei voi mitään iälleen ja jos on vielä komea ja elossa, ei voi myöskään mitään sille, mitä muut hänestä ajattelevat.

• Anonyymi

Voisin olla tahtoessani kaikkea tuota ja vattuakaan en kiinnostuisi tyhjänpäiväisyydestäsi👎🤷‍♀️

• Anonyymi

Ei kukaan halua poikkeavaa.

• Anonyymi

Eikö? Minä olen ylpeä poiketessani massasta. Hyvä minä!

• Anonyymi

Minä ainakin haluan. Tavallisia miehiä on Suomi täynnä, pitää erottua edukseen joukosta.

• Anonyymi

Olen aina miettinyt tuota tavallisuuden ihannointia. Onko se jotenkin turvallista, kun saa olla rauhassa. Onko siinä ideana kuluttaa mahdollisimman vähän energiaa ja tunteita, halutaan mahdollisimman tasaista elämää ilman ylä- ja alamäkiä. Ikävä kyllä elämä antaa aivan jokaiselle vauhtia ja ylämäkiä ainakin jossain vaiheessa elämää.

• Anonyymi

En tiedä, eikä kiinnosta. Kyllä ihmiset ovat alkaneet kehua ulkonäköäni täytettyäni 40 v., mutta en todellakaan halua että ihmiset muistavat mut ulkonäön takia. Yleensä pahoitan mieleni, jos joku josta välitän, kehuu ulkonäköäni. En sitä välttämättä näytä, mutta toivon, että hän ei ensisijaisesti pidä minusta ulkonäön takia.

• Anonyymi

Jotkut sanovat mielistelemättä mitä ajattelevat ja jos on sanonut sinua kauniiksi, ei se tarkoita et pitäisi sinua vaan kauniina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut sanovat mielistelemättä mitä ajattelevat ja jos on sanonut sinua kauniiksi, ei se tarkoita et pitäisi sinua vaan kauniina.

Joo, mutta se voi olla loukkaavaa, jos on tilanteessa jonkun ihan muun asian, kuin ulkonäköön liittyvän asian takia. Tyyliin: en mä nyt tiedä, ootko hyvä maalaamaan tauluja, mutta sulla on hyvät rinnat.

• Anonyymi

Mua aina loukkaa, jos joku sanoo, että näytätpä kauniilta TÄNÄÄN tai näytät paremmalta kuin viimeksi. Tulee sellainen olo, että mitäs vikaa siinä edellisessä kerrassa oli? Miten tarkkaan sä mua syynäät (kyylä).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, mutta se voi olla loukkaavaa, jos on tilanteessa jonkun ihan muun asian, kuin ulkonäköön liittyvän asian takia. Tyyliin: en mä nyt tiedä, ootko hyvä maalaamaan tauluja, mutta sulla on hyvät rinnat.

No tuollaiset kommentit on ihan kypsymättömiä teinin kommentteja, kyseessä ei ole vielä mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuollaiset kommentit on ihan kypsymättömiä teinin kommentteja, kyseessä ei ole vielä mies.

Voi kuule. Aikuisilta miehiltä aikuisille naisille noita kuulee ihan solkenaan. Ei siinä mitään, jos sanoo, että et osaa maalata tauluja ( mielellään kyllä silti perusteluja kuulisi), mutta se ulkonäkökehu ei asiaa paranna vaan pahentaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuule. Aikuisilta miehiltä aikuisille naisille noita kuulee ihan solkenaan. Ei siinä mitään, jos sanoo, että et osaa maalata tauluja ( mielellään kyllä silti perusteluja kuulisi), mutta se ulkonäkökehu ei asiaa paranna vaan pahentaa.

Lisäys: pahinta on, jos "taulut" muuttuvat huonoksi juuri siksi, että maalaaja on liian hyvännäköinen arvioijasta.

• Anonyymi

Haha, äiti sanoi just puhelimessa kun puhuttiin, että hän on saanut kaupan kassoilta kolme kertaa kehuja hiuksistaan lyhyen ajan sisällä. Sanoi, että nyt kun 80 alkaa olla mittarissa, niin sitten niitä kehuja rupeaa tulemaan! 🤣

• Anonyymi

Se mikä jää mieleen, on persoonallisuus ja koska persoonallisuus säteilee sisältä päin, on oikeastaan kyse sisäisestä kauneudesta.

• Anonyymi

Persoonallinentuubahole

• Anonyymi

Riittää kun oma mies muistaa niin hyvin ettei pelehdi muiden kanssa unissaankaan. Muilla ei ole niin väliä ja tuntemattomat saakin unohtaa.

• Anonyymi

Kyllä, kannattaa pitää miehestä kiinni.

• Anonyymi

Olet sä vattu vähän pahvi.😳 luuletki että kakkaakaan kiinnostaa/sinun olettamuksesi? Mun puolesta ole mitä olet mutta älä tule pallopää sanelemaan minulle miten minun pitäisi olla!🤷‍♀️

• Anonyymi

Sun itsekkäät runkku himot ei vois mua vähempää hetkauttaa. Muna jota tarjoot on rumayhdentekevä, ja kelpaamaton. Tarviin jotain paaaaaljon parempaa,mutta/sinullahan ei ole sellaista tarjoo?😳👎🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun itsekkäät runkku himot ei vois mua vähempää hetkauttaa. Muna jota tarjoot on rumayhdentekevä, ja kelpaamaton. Tarviin jotain paaaaaljon parempaa,mutta/sinullahan ei ole sellaista tarjoo?😳👎🤷‍♀️

Ei kiinnosta sun kiimakirjoituksesi, valitsen sivistyneen seuran, jossa ei mennä pillu/muna edellä - AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä voisi olla myös minun kirjoitukseni!

• Anonyymi

mulla on KORPPIKOTTARAISEN NENÄ JA HARPPOVAT ASKELEET RUMAT JALAT JA HIKOILEN KO PANIKOIN ELI KOKOAIKA

• Anonyymi

Sulla on pakkomielle. Taidat itsekin pitää poikkeavan kauniina.

• Anonyymi

Miksi pitäisi olla kaunis tai muuta höttöpöttöä ja miksi pitäisi höttöpöttöihmisten muistaa sinua pitkään. Oi voi . Hanki elämä.🤷‍♀️

• Anonyymi

Vaikutat jotenkin erikoiselle olisitko Asperger. 🤔

• Anonyymi

Burgeri

• Anonyymi

Kaikki muutokset fyysisessä kehossa tapahtuvat ensin astraalikehossa. Siinä vaiheessa niihin voi vielä vaikuttaa, vaikka ne voi jo aistia. Kun jokin muutos, esimerkiksi sairaus, on fyysisessä kehossa asti, paraneminen vie usein aikaa. Prosessia voi nopeuttaa visualisoimalla, joka muuttaa ensin astraalikehon energiaa ja sitten fyysisen kehon.

Esimerkiksi syöpäkasvaimet reagoivat voimakkaasti ihmisen omaan ajatusenergiaan: tyypillisesti pitkäkestoiset vihan tunteet ilmenevät syöpäkasvaimina noin kymmenen vuoden kuluessa. Lopulliseen paranemiseen tarvitaan paitsi kasvaimen poisto myös ajatusmaailman ja sitä kautta astraalikehon muutos.

🕉️

• Anonyymi

Stalkkerien mukaan tarttuminen ei koskaan johdu pelkästä ulkonäöstä vaan uhriksi joutuvan henkilön energiakentässä on jotain, mikä vetää stalkkereita puoleensa. Syitä voi olla useita.

Myös muut kuin hyvännäköiset ihmiset joutuvat stalkatuiksi.

🕉️

• Anonyymi

On paljon niitä jotka itsekkäästi porskuttaa eikä koe syöpää. Me tiedämme sen mutta/selittäppäs se muille.🤷‍♀️

• Anonyymi

En usko stalkkereiden olevan mitenkään henkisiä ihmisiä. Jos olisivat, eivät varmasti tekisi sitä vaan kunnioittaisivat elämää ja ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko stalkkereiden olevan mitenkään henkisiä ihmisiä. Jos olisivat, eivät varmasti tekisi sitä vaan kunnioittaisivat elämää ja ihmisiä.

Tämä juurikin. Kun hokaa että on vastuussa omista tekemisistään ja pahalla ei hyvää saa. Se on täys käännös tai ruikutirui loppu elämän että saa toki valita. 🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on hyvä kommentti! Minusta he ovat jollain tavalla narsistisia, koska luulevat saavansa tehdä mitä haluavat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska henkisyys on sitä, että vähitellen aletaan tajuamaan tästä elämästä jotain ja se ei ole tosiaan sitä että leikitään jotain maanpäällistä jumalaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on hyvä kommentti! Minusta he ovat jollain tavalla narsistisia, koska luulevat saavansa tehdä mitä haluavat!

Eikä se narsistisuus ole siinä se vaarallinen juttu vaan mahdolliset harha-ajatukset tyyliin; olen universumin valittu tekemään tätä asiaa koko universumin puolesta.

• Anonyymi

Vielä tähän kommentti:

"Sitten on niitä jotka on yksinkertaisesti niin kauniita/ja komeita, että kaikki haluaa seurustella heidän kanssaan, he ei voi mennä kauppaan edes ilman, että mukaan tarttuu vähintään kolme stalkkeria"

Stalkkaamisen tarve on melko lailla päinvastainen sen toiveen kanssa, että joku haluaisi seurustella. Stalkkaaminen on yksipuolista vallankäyttöä, jossa ei välitetä kohteen tunteista tai hänen turvallisuudestaan. Seurustelu puolestaan ymmärretään usein kaksisuuntaisen rakkauden osoittamisen väyläksi, jossa toisesta pidetään huolta. Intentiot ovat aika päinvastaiset.

🕉️

• Anonyymi

Voisin sanoa jotain mutta se olisi väärin. Hyvää uötä. Rskadtakaa lähimmäisiänne,naapureitakin💪🤷‍♀️

• Anonyymi

Naapureista en pidä, koska ovat häiriköineet aivan liian kauan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5544
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      53
      1615
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      17
      1080
    4. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      68
      972
    5. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      967
    6. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      894
    7. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      888
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      56
      872
    9. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      838
    10. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      107
      822
    Aihe