Moi. Oliskos täälä ketään joka haluis ihan vaan normaalisti käydä ensi vaikka kahvilla ja sitten vaikka penetrointia jos niikseen menee?
Ihan vaan perus
13
577
Vastaukset
- Anonyymi
Olis. Olen bi seksuaaliksi itseni tunteva 50v mies Oulusta. Viimeiset poikien väliset kokemukset alle 20v. Penetroituminen kokematta vieläkin. Haluaisin saada ja antaa.
- Anonyymi
Tutustua käydä kahvilla, keskustella jos kiinnostus herää
sitten muutakin.
Olen jo vanhempi mies, kokemusta
joskus nuorena käsi jutuista, olen
Oulusta.- Anonyymi
Mitenkähän me tavattaisiin? T. 50 v Oulusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikeita noi tapaamiset, olet nuorempi, tuskin kiinnostaa 70 mies.
Olen katsellut saman ikäisiä kavereita, ei tahdo löytyä, pieni kaluinen, itsellä 14 pena 70v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persikka.net nimimerkki ou60
- Anonyymi
Haen kaveri pohjalta miestä.
Aluksi tutustutaan kahvilla tai useammalla - Anonyymi
Asiaa! Kerrankin asiallinen avaus ja vieläpä homojen palstalta! Lisää näitä saman tyyppisiä deittejä"! Kyllä lähtee!
Onnea! - Anonyymi
No kyllä joo sellane kävis. Oon vaan kädellä ja suulla tyydyttänyt parit vanhemmat ukot ja kylläkin humalassa kun ujous ja estot katoaa. Niistäkin jutuista on jo aikaa. M57 02al
- Anonyymi
No mutta sulla on monipuolista ja laajaa kokemusta miesten, naisten ja perheenisien ja niin edell. kanssa sitten? Itsekin olet siis ukkomies? Turuus jossa mulla huonoja ja huonohko kokemus vuosien takaa!
Se ei tarkoita ne tyypit olisi olleet nykyisiin Turun "homoihin" erilaisempia, mutta outoja tyyppejä ja kokemus oli sinne matkustettuani "treffeille"! - Anonyymi
Kerrot siis itsestäzi? Miten pian palaat sinne mistä oot karannut?
- Anonyymi
Kiinnostusta voisi ollakin. Salaista vain pitäisi olla ja joku "peitetarina" pitäisi keksiä puolisolle että voisi lähteä reissuun muutamaksi päiväksi. Nämä hakemukset vaan usein on sen verran "leväperäisiä" ettei tiedä uskaltaako tautisena aikana riskeerata koko elämää...
- Anonyymi
Terve
Olen 41-bi mies, lähden mielelläni ensin kaffelle. Jos asiat kohtaa ja on semmoinen fiilis et halut kohtaa, niin miksipä ei. Uusimaa - Anonyymi
Kavilla vois ensin, jutella tutustua herääkö kiinnostus jatkoihin.
Jos herää kiinnostus sex juttuihin mennään muualle tekemään mukavia. 75v
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1634382
- 263193
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1362713- 252318
SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.592200Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää191888Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?301714Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s391705Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.641320Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?341171