Rakkaus aito on vain kerran
-Anneli Sari
naiselle
34
510
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko sen arvan jo käyttänyt?
- Anonyymi
Ai kuponkini rakkauteen? Hän ei lunasta sitä. (toteamus)
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kuponkini rakkauteen? Hän ei lunasta sitä. (toteamus)
apNo okei..sanot ajan ja paikan( mikä ärrä?) ja tuun sen kupongin lunastamaan❤️💃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No okei..sanot ajan ja paikan( mikä ärrä?) ja tuun sen kupongin lunastamaan❤️💃
Kirjoitin eräästä tietystä naisesta.
21:25:31 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin eräästä tietystä naisesta.
21:25:31Millä naisen nimi alkaa? Biisi on tuttu minulle ja hänelle, vaan on varmaan monelle muullekin. Tosin mun kaipaamani mies on se, jonka pitää lunastaa kuponki, koska hän on varmasti tietoinen, että minulla palaa hänelle vihreä valo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä naisen nimi alkaa? Biisi on tuttu minulle ja hänelle, vaan on varmaan monelle muullekin. Tosin mun kaipaamani mies on se, jonka pitää lunastaa kuponki, koska hän on varmasti tietoinen, että minulla palaa hänelle vihreä valo.
En voi sanoa sitä mutta meillä oli samanlaiset paidat päällä kun kohtasimme ensimmäisen kerran. Minulla oli se vielä toisellakin kerralla, ikävä kyllä. Halusin panostaa vaatteisiin mutta se ei ollut mahdollista. Hän oli laittautunut kauniiksi, huomasin sen. Pidän hänen hiuksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi sanoa sitä mutta meillä oli samanlaiset paidat päällä kun kohtasimme ensimmäisen kerran. Minulla oli se vielä toisellakin kerralla, ikävä kyllä. Halusin panostaa vaatteisiin mutta se ei ollut mahdollista. Hän oli laittautunut kauniiksi, huomasin sen. Pidän hänen hiuksista.
Siis laitoshoidossa tapasitte?
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis laitoshoidossa tapasitte?
-sivustaKyllä sielläpä juuri. Tänä keväänä❤️toinen sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sielläpä juuri. Tänä keväänä❤️toinen sivusta
Jossai Sykkeen kuvauksissa? :D
Liian imelää. -sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten tämä menee ohi. En kyllä muista millaiset paidat meillä oli, vaikka paljon muistankin. Mutta ei ne samanlaiset varmasti ollut. Hänen takkinsa ja housunsa muistan ja ne sopi hänelle. Missään nimessä hänellä ei ollut huonot vaatteet. Hiukseni ovat kyllä hienot ja kauniit, mutta olen kaunis muutenkin. Samanlaisia oltiin sitten paljolti muuten.
- Anonyymi
'Sinun omasi' ♥️🎱 n
- Anonyymi
kasipallo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kasipallo?
Sen näkee kyl jos osaa oikeesta paikasta kattoo... ♥️
- Anonyymi
Rikottu a se ei sitä enää ole, eikä sellaiseksi tule.
- Anonyymi
Syksy ei ole yhtä pimeä kuin aiempina vuosina ❤️
- Anonyymi
Totta turiset🩷🪽
- Anonyymi
Minulle se olet sinä. Sinulle joku toinen kuin minä.
E - Anonyymi
Ei ole rakkautta.
- Anonyymi
Polyamoria ei ole rakkautta.
- Anonyymi
Ei todellakaan ole! Eipä ollut ollenkaan uusi tieto tuo!
- Anonyymi
Ällöttää pelkkä ajatuskin polyamorisesta suhteesta. Tästä on tietty henkilö jauhanut vuosien ajan!
- Anonyymi
Omalla kohallani oon rakastunu kerran ja se on kestäny jo yli kaksikymmentäviisi vuotta.Ei sitä mikää muuta,vaikka maailmassa on useampi miljardi muutaki naista.
- Anonyymi
Et rakasta.
- Anonyymi
Minä en ole koskaan rakastanut yhtäkään itseäni paljon nuorempaa!
- Anonyymi
Ketjusta huomaa että kyllä se on nainen joka sanoo miten ne asiat on 👏🏻😂
t.ap- Anonyymi
..nainen sanoi minulle "minä en halua avaruuteen". Tuntui kuin olisin törmännyt seinään 🙊
t.ap - Anonyymi
Kaiken takana on nainen 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaiken takana on nainen 😉
Nallukaks pukeutuneena varsinki. Kuulemma. ;)
-buriedalive
- Anonyymi
Mitä on aito rakkaus ja onko sitä lopulta?
- Anonyymi
En usko se on halujen tyydytystä ja tottumusta sivusta
- Anonyymi
Sen huomaa sitten kun sen kokee. Mutta vain harva sen kokee. Maallinen rakkaus on hirveän rajoittunutta.
- Anonyymi
Uskon tähän.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215614- 531705
- 211183
- 691027
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53997Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162968- 48918
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129906Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858