Ruskea silmäiselle Tina Turnerin sanoin. Naiselta miehelle.
I dont want to lose you
13
245
Vastaukset
- Anonyymi
Kuten Tina puhkesi kukkaan myöhäisemmälle iällä, elävällä on aina mahdollisuus.
- Anonyymi
Kiitos luottamuksesta. Öitä!
- Anonyymi
Öitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öitä!
Tuohan oli sarkastinen vastaus. Aloittaja ei selvästikään luota kaivattuunsa, kun pelkää menettävänsä hänet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan oli sarkastinen vastaus. Aloittaja ei selvästikään luota kaivattuunsa, kun pelkää menettävänsä hänet.
Luulen että luottaa, me voitetaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luottamus voi syntyä vain paremmin tutustumalla, eihän muuten voi tietää eikä luottaa täysin mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luottamus voi syntyä vain paremmin tutustumalla, eihän muuten voi tietää eikä luottaa täysin mitenkään.
Oon niin samaa mieltä.
Ap.
- Anonyymi
Rakas. 💗💗💗
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Stewardille heit, siistit wiikset👍🏻
- Anonyymi
Don’t want to say good bye…
- Anonyymi
” I know I've only just met you
Maybe I should know better
But when you look at me that way
There's something inside that's so right” - Anonyymi
Mitä se sitten sanoi? Englanti ei taitu, ja sen Suomentaminen on itselleni niin hitonhirasta joku sana ei vain ymmärrä mikä se voisi olla Suomeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215544- 531615
- 171080
- 68972
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53967Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom145894- 48888
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle56872Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58838Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.107822