Tykästyn ihmisiin ihmisinä, en seksin kautta. En oleta, että jokainen nainen haluaa seksiä kanssani, ja en oleta, että naisilla on mielessä vain seksi, se on meidän fundamentaalinen eromme, sulla nyt oo muuta mielessäkään. Silloinkin olin muka "kuolannut sinua", kun olit ollut vain kiinnostuksen kohteeni ja ihastus. Näkee millaisessa seksin kasvattamassa yhteiskunnassa olet elänyt.
Peilaat jatkuvasti epävarmuuksiasi ja omaa persoonaasi minun kautta. "Netissä elävä luuseri" "Animetyttöjä" ja muuta vastaavaa, en ole peilisi edelleenkään, jos nyt totta puhutaan ,niin saatan olla normaalimpi kuin sinä, ja saattaisin sopeutua paremmin "normaalien" sekaan. Mutta mä en ikinä kokenut sun nörtteyttä tai ujoutta, tai epävarmuuksia huonona asiana, olit mun mielestä ihan hyvä sellaisena kuin olit, eikä sun tarvinnut olla yhtään enempää. Tietenkin olisin aina toivonut, että olisit osannut kantaa ihanaa itseäsi paremmin ja olla itsevarmempi.
Mä tykkäsin sinusta, joka osasi nauttia ja olla oma itsensä, ei miellyttää pissis ystäviään. Sä olit aito, sä olit ihana, sä olit rakastettava, mutta aloit mennä liikaa validaatioon ja muiden hyväksynnän perässä, yhtäkkiä kaikki, joka muistutti sua siitä kuka sä todella olit oli liian "Noloa" , liian "luuseria" sulle...
Se ihminen johon mä rakastuin oli kiltti, eikä tuominnut muita, ei kiusannut, ei ollut ilkeä, en tajua mitä sulle tapahtu. Et oo enää se ihana nainen johon rakastuin alunperin, ja se on surullista, että olit noin epävarma, muutit itseäs muiden takia kusipääks.
Seksi on liian suuri osa elämääsi nainen, minua ei kiinnosta.
21
408
Vastaukset
- Anonyymi
Kelle sä taas kirjoitat
- Anonyymi
Itselleen. Sukkahousumies
- Anonyymi
Olet niin väärässä kuin voit vaan olla ja harhainen. Niputa vaan monet naiset yhdeksi.
OMG !- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Yäk. Aika itsekkeskeistä äitelää siirappia. 🤷♀️
- Anonyymi
Nyt meni liian kauas minusta, en tunnista itseäni tästä.
- Anonyymi
ohi
- Anonyymi
Olen ymmärtänyt että sulla on stondis-ongelmii. Älä heijasta niitä kaivattuusi. Ei se ole hänen vika.
- Anonyymi
Kellä on?
- Anonyymi
No aloittajalla, tyttöystävä avautuu kavereilleen.
- Anonyymi
Mistä tiedät tollaista kirjoittaa?
- Anonyymi
Näin on. Onneksi saan ihanaa seksiä useita kertoja viikossa. Nyt kun siihen tottunut niin en kyllä enää vaihtaisi.
- Anonyymi
Siis tätä tarkoitat tietäjä siellä ........
Ei hätää. 1. Oot vähän hormonaalinen. 2. Jos ootte yrittäny niin kauan, se ei välttämättä tunnu hänestä todelta. 3. Sulle se tuntuu todemmalta, koska koet kaiken fyysisen. Eli kerro hänelle, miltä susta tuntuu, vaikka se ei olisikaan järkevää. Mä arvioisin häntä sen mukaan, miten hän tukee sua raskauden aikana ja jälkeen. Ota hänet mukaan kaikkeen. Jokaiseen tapaamiseen, se auttaa heitä tekemään siitä konkreettista. Ja miehet on muuten tyhmiä. 😂
Mun kokemukset oli erilaisia molempien miesten kanssa. Ensimmäinen tiesi aina, että olin raskaana ennen kuin mä ite tiesin. Mun toinen löi luurin korvaan, kun olin vielä ultraajan huoneessa. Se oli huolissaan lol, mutta mun mies soitti parhaalle kaverilleen, koska oli niin onnellinen. Sä tunnet kumppanisi sydämen..... onnea!!!
Yläpeukku 👍
Alapeukku👎
Muu vastaus 🤙
Sitten 10 kk sitten .....
Mun mies antoi peukun ja niin söpön hymyn, kun sanoin sille, että tuu vessaan kattoo tuloksia. Odotukset vie ilon. Muistutan itteeni siitä päivittäin!
Mun mies ei oikein reagoinut myöskään lol. Hänellä kesti vähän aikaa päästä tunnetasolle, mutta hän on todella mahtava isä! - Anonyymi
Joo pitäkää tunkkinne mutta kaikki naiset ei tarvii krpää ja/saa noita isekkäitä tyrkkyjä väistellä. Onnen saa ilman ns miehiäkin koska ovat vaan feikki ns miehiä . Miehisyydestä nämä kun ei tiedä yhtään mitään.🤷♀️
- Anonyymi
Kenen muiden takia muutin? Ei oo ketään sellaisia. Kuvittelet vain mielessäsi.
Vanha 50+ nörtti - Anonyymi
Mun mies katsoi kirjaimellisesti positiivista testiä ja sanoi "aha, ok, cool" suunnilleen yhtä ilmeettömästi kuin lettu. Ei edes hymyä. Mä nauran sille, koska tunnen hänet niin hyvin ja tiesin, että juuri niin hän reagoisi.
Mutta mä toivon vähän, että hän olisi edes vähän leikitellyt ja näyttänyt vähän innostusta. Valitettavasti sellainen hän on.- Anonyymi
😆💞 hienoa. Pääsiasia huumori ei itsekkyys🤷♀️
- Anonyymi
Voin hoitaa seksin mun aviomiehen kaa. Voidaanko sit halailla ja pussailla?🤗
- Anonyymi
Sun mielikuva oli kiltti ja ihana anime tyttö
Mutta sitten kun näit ja tutustunut todellisen hänee
Niin haluatkin olla misokyyni..
Todellisuus ei ollutkaan se mitä luulit ..
Tai haaveilit vaan jotakin ihan muuta.
Tai oot muuten vain just se vastuuton luuseri joka
jättää sopivan laivan jos kaikki ei mee oman pillin mukaan .
Taaskin unohdit sen toisen kokonaan
On vain sinä ja haavemaailmasi
Olet naimisissa oman pilkun viilauksesi kassa
Mutta surkea viemään asioita käytännön tasolle
Koska sä jumitat sun pään sisässä.
Siinä missä muut vie kiinnostavat ulos
Niin sä kirjoittelet pään sisään
Sitte tyhmänä mietit mikä meni vikaan
Kun et tee sitä osuutta missä teidän suhde
rakennetaan ..
Luulet et se on Simsalabim taikatemppu
Jossa sä lepäät lekkereillä
Ja keräät vain herkut ja palkinnot
Voi kuule poika raukka ku suhde vaatii paljon muutakin
Kun kivoja ajatuksia ...
Ei tollasen miehen vain korvien välissä unelvoivan miehen kans voi kukaan olla.
Sä luot satuja ,harhoja ja tarinoita
Ja joka rakastaa vain taidekuvia ja mielikuvitusta.
Mut et vaivaudu tutustumaan ihmiseen!
Ens kerralla
Älä luo mielikuvia vaan tutustu ihmiseen ensin
Kunnolla.- Anonyymi
Todella hyvä kirjoitus!
- Anonyymi
Ja sinä olet julma kiusaaja. Olet erilainen ja nimenomaan iian erilainen. Pakkomielteinen myös. Hyväksy se, koska aina löytyy myös kaltaisesi.
Stalkkaaminen on sairauden osa ja sinulla on henkisiä ongelmia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215604- 531695
- 211173
- 691017
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53987Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162968- 48918
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129906Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858