Siinä nyt kävi sillee, että minä rakastuin sinuun, koska näin heti ,että sielumme ovat luotu toisillemme, mutta sinä et sitä nähnyt, kun sinulla ei ole noita samoja kykyjä, niin siitä syntyi sitten tämä yksipuolinen rakkaus.
Kun olisit hetken aikaa,vaikka 20 minuuttia kuunnellut, niin olisin voinut selventää sulle miksi, me olemme niin yhteensopivia ja sielunkumppaneita. Silloin myös logiikka pohjaiset aivosi olisivat kyenneet prosessoimaan minun intuitiiviset lahjani, ja kykyni havaita asioita ennakkoon.
Mutta ei se ole sinun syysi, että et näe ihmisten yhteensopivuutta ja sielunlangoja samalla tavalla kuin minä, aika epäreilua sinänsä. Mulle annettiin tällainen kyky, mutta mun sielunkumppanille ei, kyllä luojaa varmaan nauratti, kun hän meidät loi, pilaili kustannuksellamme, kun teki minusta stalkkerin ja sinusta minun uhrin, sellaisia ne on ne jumala olennot, luuletko että maailma olisi tällainen, jos ne olis jotain hyvään pyrkiviä jeesustelijoita?
Se on kurjaa kun sulla ei nainen oo noita yliluonnollisia lahjoja/kykyjä mitä mulla
30
423
Vastaukset
- Anonyymi
Noin minäkin siitä miehestä ajattelen. Tosi harmillista, kun ei se mies vaan tajuu.
- Anonyymi
Älä esitä toista henkilöä.
- Anonyymi
Nimenomaan. Siitä saakka kun kirjoitin joskus ensimmäisiä kertoja naiselle niin johan palsta alkoi täyttyä kopioista. Pahinta oli identtinen kopiointi kun aloituksen sisältö oli sellainen mitä en halunnut itseeni liitettävän. En ikinä kirjoittaisi kenenkään henkilökohtaisia asioita TÄNNE. Ei trollaus muuten haittaa kunhan se yksi tietty nainen ei sekoita minun kirjoituksiani vääriin. Maine menee. Vaikuttaa siltä että hän on saanut jo väärän käsityksen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan. Siitä saakka kun kirjoitin joskus ensimmäisiä kertoja naiselle niin johan palsta alkoi täyttyä kopioista. Pahinta oli identtinen kopiointi kun aloituksen sisältö oli sellainen mitä en halunnut itseeni liitettävän. En ikinä kirjoittaisi kenenkään henkilökohtaisia asioita TÄNNE. Ei trollaus muuten haittaa kunhan se yksi tietty nainen ei sekoita minun kirjoituksiani vääriin. Maine menee. Vaikuttaa siltä että hän on saanut jo väärän käsityksen!
Hei latvakakkonen, tää on anonyymi palsta. Kukaan ei sua tunnista vaikka omissa harhoissasi niin saatat kuvitella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei latvakakkonen, tää on anonyymi palsta. Kukaan ei sua tunnista vaikka omissa harhoissasi niin saatat kuvitella
No hei vaan. Kyllä se nainen tunnistaa kun kerron aina jotain minkä vain minä ja hän tiedämme, jos lukee. Ja hän on alykäs.
Kun sitten trolli kopioi jonkin selkeän palikan kokonaisuudesta ja liittää omat epämiellyttävät sanansa siihen yhteyteen niin kyllä se hikoiluttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hei vaan. Kyllä se nainen tunnistaa kun kerron aina jotain minkä vain minä ja hän tiedämme, jos lukee. Ja hän on alykäs.
Kun sitten trolli kopioi jonkin selkeän palikan kokonaisuudesta ja liittää omat epämiellyttävät sanansa siihen yhteyteen niin kyllä se hikoiluttaa.Tänne kirjoittaminen oli virhe. Toisaalta uskon että asiat tapahtuvat kuten on tarkoitus tapahtua. Hän putosi kuin enkeli taivaalta minun tielleni. ❤️ Toiveistani huolimatta, viestini hänelle on nyt ja aina se, mitä jälkimmäisessä laulussa lauletaan.
- Anonyymi
Miksi vain odotat ? Miksi vaan stalkkaat etkä toimi?
- Anonyymi
Kyllä hän toimii😊
- Anonyymi
Ei olla nähty melkein vuoteen mutta en vaan saa sua pois mielestä
- Anonyymi
Ja mikään jumala ei luonut susta stalkkerin, vaan sä ite oot tehny sen. Etkö nää miten syntinen oot ja et saa sitä luojalta anteeksi IKINÄ
- Anonyymi
Synnit saadaan anteeksi hyvällä karmalla, ei minkään pyhän kirjan oppien mukaan.
- Anonyymi
Perus kaksoisliekkikeissi vaihtuvilla runner- ja chaser-rooleilla. Sukupuoli yleensä vapaavalintainen.
🕉️- Anonyymi
Ihanaa tämä❤️
Sivu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa tämä❤️
SivuNiin on❤️ toinen sivu
- Anonyymi
Oispa tää mun kaivatulta. 🫶🏻
- Anonyymi
🫢
Tosi noloa ja porsastelevaa teksitiä! - Anonyymi
Sun jutut on huvittavia. Ootko kelannu että nainen vois olla niin kehittynyt ettei voi paljastaa sitä sulle?
Siis sitä yliluonnollisuutta tässä tarkoitin siis...- Anonyymi
Juu
- Anonyymi
No sepä AP on ihan ummikko ja aloittelija
Kun ei tiedä esim sitä että jokainen näkijä on suojattu
Muiden näkijoiden intuitiota.
Eli siinä olla vähän pakolla yksin .
Sielunkumppani ja kaksoisliekki ei oo näkijän polku.
Näkijä keskittyy muiden auttamiseen ja välittämään tietoa. Ei ihmissuhteisiin koskaan mitenkään paljoa.
Ne ei oo elämän tarkoitus jos on aito näkijä.
Vähän on nyt jotaki kummaa höpötystä AP.
Ja paljon opittavaakin .
- Anonyymi
Nainen ei jaksanut kuunnella sua edes kahtakymmentä minuuttia ja sä olet nyt rakastunut ja vakuuttunut että teidät on tarkoitettu yhteen.
Tää palsta ei kyllä ikinä petä, huuuuhhuh. - Anonyymi
Ajatelen enemmän järjellä kuin tunteella . En usko moisiin hömpötyksiin.
- Anonyymi
Siks ootkin niin tyhmä, tyhmyys on mielikuvituksen puutetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siks ootkin niin tyhmä, tyhmyys on mielikuvituksen puutetta
Varmasti joo. Siksipä en kaipaa sinua.
- Anonyymi
Jos olisit yhtään mitenkään tärkeä tälle yhteiskunnalle ,ymmärtäisit edes olla nöyrä. No joo. Pidä tunkkis.
- Anonyymi
Oh ny gaad! olenpa paljonkin menettänyt🙃🤷♀️.
- Anonyymi
No toi palliin sattuu reaktio ei nyt auta .
Oot käsittänyt asiat tavvalasi ja unohtanut ettei sulla
Oo edes sitä toista kyljessä.
Vaan hyvä mielikuvitus.
En kerralla ... Muista käytännön teot
Älä elä vain korvien välissä .
- Anonyymi
Toivottavasti kukaan ei luule että minä kirjoitan tällaisia asioita..
sivusta - Anonyymi
Koin itse taas näin ja ajattelin just samaa miehestä.
Että sellaista on olla toisen peili.
Kuin naiselta miehelle - Anonyymi
Kun mies kirjoittaisi minulle tuon. Harmi ettei ole tunnistetietoa hänestä eikä minusta
- Anonyymi
Sillä moro-miehellä on yliluonnollisia kykyjä, enemmän kuin mulla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215544- 531615
- 171080
- 68972
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53967Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom145894- 48888
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle56872Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58838Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.107822