Saatiin roistot taas ongittua esiin ja vedettyä pinnalle.
Tekniikka hoitelee ja selvittää ne tuota pikaa ja mä saan taas hetken levähtää.
Mitäs sulle, miten on päivä menny?
:/
Nainen, tänään oli ihan ok päivä
9
235
Vastaukset
- Anonyymi
Aattelin vielä jos tuossa yöllä kokkais jotain.
Jos siis jaksaa, ei ole kyllä nälkä, mutta kai se vielä illan tai yön mittaan voi tulla.
Vois jotain vegee tehdä, jos jotain innostuu kokkailemaan.
:/ - Anonyymi
Minä huudan koko yön kuten Hyena ja alan haiskahtamaan kuten Siiri Kirmanen ja Rosa Silvennoinen tekevät
- Anonyymi
Jotain mielenkiintoista täälläkin välillä. Varsinainen super-cop-asuste. Vaikke tole tietääkseni täysihomo, niin jos olet kiinnostunut Aatamin-asustani - tässä on. https://www.youtube.com/watch?v=-3C0-W_BSNs
- Anonyymi
Muistan ku kerran huusin yhdelle toimistorotalle.
Se oli joku rantaruottalainen.
Kuuli sen äänestä että enemmän ruottia se tykkäs puhua ku Suomea.
Sai kuulla kunniansa ja ymmärsi ku sanoi "selvä".
Mut ei se mitään kai ymmärtäny, ku edelleen asiat päin helvettiä.
Siinä mielessä niihin joihinkin korkeisiin virkoihin ei sais tollasia päästää, ku ei ne osaa ees vaadittavaa virkasuomea.
Seki on muuten yks onkelma sen maahanmuuton takia, ku niitä pistetään kaikkialle väkisin ja sitten ku ne päivystää jossain sairaalassa, niin eihän ne ymmärrä mitään.
Miettikää nyt, ku sinne joku soittaa ihan paniikissa ja masentuneena itku kurkussa ja parkuu kun "mä en jaksa enää kun kukaan ei ymmärrä mua".
Ja sitte se vastaa sille "ei ma ummarra". niin taas tulee ihan turhaan uhreja, kun niinkin tärkeessä päivystäjän virassa se vaadittava virkasuomi ei taivu eikä edes se välttämättä riittäisi mihinkään päivystäjän työhön.
:/ - Anonyymi
Miten Kuopiossa menee?Olisiko aika kääntää ajatus omaan elämään?Jättää tuntemattomat rauhaan?
- Anonyymi
Ei hän asu kuopiossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän asu kuopiossa
Eihän Kuopiossa tarvi ite asua hakkeroidakseen niitten sähköverkot.
-kuvittelepaitte
- Anonyymi
No, ihan selvä päivä tässä.
Vähän valittamista on siitä, kuinka mua kohdellaan täällä.
Ei hyvin. Mutta pääsen täältä kuitenkin joku päivä pois.
( hoidosta siis.). - Anonyymi
No nii, voit siis mies nostaa hetkeksi jalat pöydälle ja laittaa kurkkuviipaleet silmille
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215634- 541735
- 221212
- 691027
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531007Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom163989Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.134935- 48928
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57920Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58881