Jätit ikuisen ikävän ja kauniit muistot😔
Olet selityksen velkaa sä söpö mies ❤️
Ei näin voi tehdä toiselle vaikka onkin varattu.
Muistoksi jätit vain vihaisen katseen. Et sanonut lähteväsi.
Miksi lähdit sanomatta hyvästejä?
50
680
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ei voi tehdä toiselle. 🤔
- Anonyymi
Hyvästi nyt se on sitten sanottu sulle, joten älä valita enää siitä.
- Anonyymi
Kyllä kai jotain kaunista sanoi sentään. Jos oli vain pettynyt, kun olit varattu. Varmasti ajatteli kuitenkin pelkkää hyvää sinusta.
- Anonyymi
Ei sanonut mitään 😔
- Anonyymi
Edelleenkin en katsonut vihaisesti
- Anonyymi
En erehtynyt. Erotan kyllä vihaisen katseen 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä erotat katsoin rehellisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä erotat katsoin rehellisesti
No seuraavaksi en katokkaan silmiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No seuraavaksi en katokkaan silmiin
Tosin vaistosin katseesi ja siitä tuli outoja seksuaalisia tuntemuksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se rehellistä kattelua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se rehellistä kattelua
Varmaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo teit jälki käteen päätelmäsi totesit itse ettet ole kiinnostunut ja aloit jälki käteen skitsoilemaam tilannetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo teit jälki käteen päätelmäsi totesit itse ettet ole kiinnostunut ja aloit jälki käteen skitsoilemaam tilannetta
Ja toisekseen en ol varattu rakastan vain yhtä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Brrrrr!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Brrrrr!
Sorry en ole tuo mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorry en ole tuo mies
Ja vaikka olisin ollut mitä sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vaikka olisin ollut mitä sitten
Rakastan vain yhtä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän nurinkurisesti silloin kun eniten haluan sut nähdä, näytän varmasti vihaiselta etten näyttäisi miten paljon haluan sut nähdä jos en näe kunnolla :/
- Anonyymi
Jos on varattu, niin eihän mies voi edes tietää, mitä nainen hänestä ajattelee. Ei tule mieleen sellainen et nainen voisi miehestä tykätä ja siksi sanoa erikseen hyvästejä.
- Anonyymi
Täällä hän vakavamielinen taas pohdiskelee palstaäijän tuotantoa moniulotteisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä hän vakavamielinen taas pohdiskelee palstaäijän tuotantoa moniulotteisesti
Ilahduit niin paljon et oli pakko kommentoida 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja en todellakaan mieti jotain palstaäijää. Kerron vaan omassa elämässä sattuneesta asiasta, jossa nainen halusi tanssia kanssani vaikka huomasin hänen olevan varattu. Eikös täällä voi kertoa omista kokemuksista vai pitäisikö eläytyä muiden elämään!
- Anonyymi
Meillä oli jotakin sellaista erityistä❤️.
Katseet kertoi että jotakin syvällisempää ja juteltiin kun nähtiin. Sanoin että olen huonossa suhteessa.
Olin onnellinen vielä kun hänet viimeksi kohtasin, onnellinen hänestä ja harmittaa etten ehtinyt kuin sanoa häntä söpöksi🤩
Nyt kaduttaa etten tuonut tunteita esiin kun näin että hänkin kärsi tilanteesta.
Hän muutti pois joten en näe häntä enää koskaan😔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä oli jotakin sellaista erityistä❤️.
Katseet kertoi että jotakin syvällisempää ja juteltiin kun nähtiin. Sanoin että olen huonossa suhteessa.
Olin onnellinen vielä kun hänet viimeksi kohtasin, onnellinen hänestä ja harmittaa etten ehtinyt kuin sanoa häntä söpöksi🤩
Nyt kaduttaa etten tuonut tunteita esiin kun näin että hänkin kärsi tilanteesta.
Hän muutti pois joten en näe häntä enää koskaan😔Ihan oikein sulle, kärsi nyt pelle. Ja vapauta se äijäs
- Anonyymi
Oho olipas temppu, huonoa käytöstä aivan selvästi.
Minulla oli isoisä joka saattoi lähteä kylästä sanomatta sanaakaan.
Tämä tapahtui siihen aikaan kun ihmiset kävivät naapuri taloissa kylässä. - Anonyymi
Oon semmonen. Tuun teen temput poistun. Ymmärtäähän sen että ’nälkä’ jäi🪩
- Anonyymi
Ei ehitty tehä temppuja 😞
- Anonyymi
🧔🏻
🫶🏻 - Anonyymi
Olit kaikkeni❤️
Rakastan sua ikuisesti😔 - Anonyymi
Cant catch me
- Anonyymi
Tulisitpa vielä elämääni ❤️
- Anonyymi
Jatkan vielä… Enkä ollut vihainen ollenkaan, vähän ujo vain... Poistuit niin nopeasti ovestakin…En tiennyt, että se jäisi viimeiseksi päiväksi 💔 Tuli ihan puskista minullekin. Ikävä sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan vielä… Enkä ollut vihainen ollenkaan, vähän ujo vain... Poistuit niin nopeasti ovestakin…En tiennyt, että se jäisi viimeiseksi päiväksi 💔 Tuli ihan puskista minullekin. Ikävä sinua.
No nyt se on ohi
- Anonyymi
😎
❤️
🤲 - Anonyymi
P- mies?
- Anonyymi
Tämä onkin kummallista, en kysynyt edes nimeä😔
Jos sen tietäisin etsisin hänet❤️
~ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä onkin kummallista, en kysynyt edes nimeä😔
Jos sen tietäisin etsisin hänet❤️
~apTarkoitatko palstamies sitä, että et aio kiinnittää tämän jännittävän kertomuksesi kohdehenkilöä, että tulisi enemmän vastauksia?
- Anonyymi
Laitapa nimi pöytään omasi...
- Anonyymi
Heh 😂hän ehkä tietää
- Anonyymi
Alkaa L-kirjaimella
- Anonyymi
Tällä on fasekin lukittu eli ei ole vailla mitäön.
- Anonyymi
Joku tietää elääkö?
- Anonyymi
Kuka on nähnyt?
- Anonyymi
Mistä on kotoisin?
- Anonyymi
Laita faceen söpö mies kaveripyyntö ❤️
- Anonyymi
Tarviiko apua?...
- Anonyymi
Mikä homma?
- Anonyymi
Oli kiire tehä vähän musaa t. 14vuotiaasta säveltänyt YKSIN JA ITSE BIISINI... Eikä muuten ole huumemusiikkia, kun en käytä huumeita toisin kuin netissä jotkut sini elon lutkahuorat väittää
- Anonyymi
Itseppähän hölmöilit monet kerrat olin yhteydessä sama toistui joka kerta ääliö sä olet kun noin käyttäydyt et opi yhtään mitään nyt ei enän nähdä aloitin oman elämän
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215514- 531585
- 161043
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53957- 65931
- 48888
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom143867Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58838Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle50818Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille11808