No kannattaakos hankkia aurinko paneelit.
Vast. ei kanna koska kulut ja hankinta hinta suurempi kuin saavutettu hyöty vuodessa koskaan.
Talvellahan ei aurinko paista kun sähkön tarve suurinta ja hinnat korkeat.
Ennemmin kanttaa hankkia tuuli voimala.
Koska pörssisähkökin on kaillista kun ei tuule.
No kannattaakos hankkia aurinko paneelit. Vast. ei kanna koska kulut ja hankinta hinta suurempi ku
15
296
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa hankkia. Mutta kannattaako kävästä thaimaassa? Ei kannata vaan sen rahan kun sijoittaa aurinkopaneeleihin niin paljon fiksumpi veto.
- Anonyymi
Mitä yhteistä on matkustamisella ja pameeleidem hankinnalla
Molemmat yhtä suurta rahan menoo ja kummastakaan ei hyötyu vai olisko milenterveydellistä hyötyy
Molemmat antaa hatha käsityksiä
Sun pitää keskustella asiasta lääkärisi kanssa. Vaikuttaa että pillerit ei ole kohdallaan. - Anonyymi
🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🇪🇦🇪🇦🇪🇦🇪🇦🇪🇦🩳🩳🩳🩳🩳🩳🩳🩳⏰⏰⏰🥽🥽🥽🥽🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍻🍻🍻🥤🥤🥤🥤🍿🍿🍿🍿🥢🥢🥢🥢🍾🍾🍾🍾🥃🥃🥃🥃🥃✈️✈️✈️✈️✈️⛩️⛩️⛩️⛩️🏛️🏛️🏛️🚀🚀🚀🚀🗼🗼🗼🎡🎡🎡🏰🏰🏰🏨🏫
Tämä.ei ole matkustus palsta Thaimaaseen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🇪🇦🇪🇦🇪🇦🇪🇦🇪🇦🩳🩳🩳🩳🩳🩳🩳🩳⏰⏰⏰🥽🥽🥽🥽🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍻🍻🍻🥤🥤🥤🥤🍿🍿🍿🍿🥢🥢🥢🥢🍾🍾🍾🍾🥃🥃🥃🥃🥃✈️✈️✈️✈️✈️⛩️⛩️⛩️⛩️🏛️🏛️🏛️🚀🚀🚀🚀🗼🗼🗼🎡🎡🎡🏰🏰🏰🏨🏫
Tämä.ei ole matkustus palsta ThaimaaseenNyt paneelihörhöt sekoo
Seoilevat jo Thaimaassa Kin
✈️🛫🛬🛩️🛝🎢🎡🗻🗼⛱️🤿🪃🎷🪈🍄🏔️⚡🌄🌅🌋🌜🌛🌝🌞☀️☀️☀️☀️✨🐶🐱🐯🐭
- Anonyymi
Liity mukaan keskusteluihin
Meidän mielestämme keskustelu kuuluu kaikille. Jos haluat apua ongelmaasi, jakaa ajatuksiasi tai kysyä mielipiteitä, aloita keskustelu! Anonyymisti tottakai. - Anonyymi
Ihan jos vaan vastaukset aloitukseen etkä käy iholle
- Anonyymi
Vastaus aloitukseen. Kannattaa hankkia paneelit ne on mukavat olemassa kun tuottavat itse tehtyä sähköä kotiin. Oikein mukava asia eli KANNATTAA.
- Anonyymi
Mikä tahansa oman energian tuotannon muoto huolehtii siitä, että et ole sähköttä jos valtakunnasta katoaa sähköt. Omavaraisuus.
Aurinkopaneeleissa tai tuuligeneraattoreissa on siis tärkeämpiä arvoja kuin takaisinmaksu.
Jos tuijottaa vain siihen että miten maksaa itsensä takaisin, ei oikeasti ollut mitään tarvetta kyseiselle hankinnalle. - Anonyymi
Jos tulee katkos et saa paneeleista mitään ne ei toimi
- Anonyymi
Taimassa paneelit kin toomii
Suomessa ei juurikaan silloin kun tarttis kallista sähköö ei sitä saa vaikka sijoittanut
Kympitonnin
Haloo - Anonyymi
no mitä sillä tekee jos ei tuule
- Anonyymi
Oaneelit tuotaa baikka yuule tai ei oaista ja yöllökin ne tuottaa jos auriko paistas yöllä mutta kun ei paista kohta enää puoleen vuoteen
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1181553
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181076Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016