siltä, että yksin oleminen on ihan paras vaihtoehto minulle. Katson vielä tämän vuoden ja ensi kesään asti löytyykö ketään sellaista ikäistäni miestä, joka kiinnostaisi niin paljon että haluaisin tutustua häneen! Jos ei löydy niin ei se minun maailmaani kaada!
Alkaa tuntua
Anonyymi-ap
6
138
Vastaukset
- Anonyymi
Seksiä voin harrastaa vain vähintään 60v miehen kanssa!
- Anonyymi
Ihan kohta sitten. ;-))
- Anonyymi
Mee töihin äläkä valita.
- Anonyymi
Käytkö sinä itse töissä edes osa-aikaisesti, omia tekstejä nolosti peukuttava? 🤭
- Anonyymi
Yksin oleminen ja eläminen on ihan hyväksi etenkin pitkien suhteiden jälkeen. Eipä haittaa vaikka jo olisi loppuelämän.
- Anonyymi
Olen jo elänyt rakkauteni luulen niin, ei vaan jostain syystä sytytä eikä innosta nykypäivän miehet enää. Kukaan ei tunnu vaan miltään. Ei tunnu. :/ Silloin olen yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215604- 531695
- 211173
- 691017
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53987Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162968- 48918
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129906Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858