Suomen pankin ökypalkkaa nostava johtaja ehdottaa työterveyshuoltoa verolle

Anonyymi-ap

Kokonaisveroaste tässä maassa jo maailman korkein ja yritykset pakenee kiihtyvällä vauhdilla halvemman kustannustason maihin. Mistä näitä ääliöitä sikiää?

4

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä pakollinen työterveyshuollon on aivan turha.
      Koska siihen ei kuulu kuin vuositarkastukset, muissa tapauksissa pitää mennä kunnalliseen.

• Anonyymi

Suomen Pankki on aivan turha kuluerä näin euroaikana.

• Anonyymi

"yritykset pakenee kiihtyvällä vauhdilla halvemman kustannustason maihin"

Miksiköhän tämä sallitaan. Yritys valmistaa romunsa Suomessa jos aikoo romujansa suomessa myydä pitäs olla lähtökohta. Keskittäminen voidaan sallia jossain määrin mikäli valtio tukee yritystä. Yritys voi myydä toiseenkin maahan tuotteitaan mutta silloin valtio sitoutuu ostamaan tuon myydyn edestä romua sieltä maasta.
      Ja homma pellittäis kuin junan vessa.

Yksikään yritys ei pakenisi halvemman kustannustason maahan jos se silloin menettäisi oikeutensa myydä kalliimman kustannustason maahan. Trumppihan voi tietysti ihan veroillakin tehdä halvemman kustannustason maiden tuotteet montakin kertaa kalliimmiksi kuin kalliissa kustannustason maassa valmistettavat tuotteet.

• Anonyymi

Yksityiset soteyhtiöt pitää kieltää kokonaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      607
      2476
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      413
      1975
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1850
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1468
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1456
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      65
      1359
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1204
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      990
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      958
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      51
      866
    Aihe