Miten se menikään

Anonyymi-ap

kumpi meistä stalkkasi toista ja tunki samoille seuduille asumaan?

20

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielestäni olet pelkkä oman edun tavoittelija ja sellaisia ihmisiä en voi sietää!

• Anonyymi

Pakon sanelema juttu, ei mikään tunkeutuminen. Turha painostaa ja levitellä valheita.

• Anonyymi

Kasva aikuiseksi.

• Anonyymi

Samat sanat sulle palstaäijän provoihin takertuja. Sivusta ps apinoit tuon teesin aamulta multa

• Anonyymi

Kai sitä nyt saa ihmiset asua ihan missä haluaa. Ei oo pakko olla tekemisissä.

• Anonyymi

Eikä näitä äijän huuhaaprovojakasn ole pakko ottaa vakavasti ns

• Anonyymi

Kyllä Suomessa on tilaa kaikille asua missä vaan, eihän edes naapurin kanssa tarvi olla missään tekemisissä eikä juuri nähdäkään koskaan.

• Anonyymi

Oli pakko jäädä alueelle, en halunnut sellaista mahdollisuutta että kohtaisin ex-muijan kanssa.

• Anonyymi

Oliko kyseessä käräjäoikeuden päätös, aloittajaäijä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikku nulikan g board vimma lähti sanasta käräjäoikeuden päätös- oot luuseri ilman mitään asiaa ja valtuuksia mihinkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähdin kuin roskapussia viemään tavalla. Ei me liitossa oltu.

• Anonyymi

Siellähän sä käyt

• Anonyymi

Otahan selvää mitä kukin on tehnyt ja syytä vasta sitten. Minun näkökulmastani sinä stalkkasit ja muuton haittapuolena oli tieto, että saatat asua jossain lähistöllä.

• Anonyymi

Ai jaha, no onpa Kiva kuulla 😢😢 - sivusta

• Anonyymi

Milloin tämmöinen muutto tapahtui,
      ja keistä tässä on kyse?

• Anonyymi

Tietty henkilö kyllä tietää kenestä on kyse. Liikkui todella monia kertoja samoissa paikoissa kuin vanhempi nainen, joku hänelle kertoi missä nainen liikkui ja ehkä osittain myös itse seurasi naisen liikkumisia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietty henkilö kyllä tietää kenestä on kyse. Liikkui todella monia kertoja samoissa paikoissa kuin vanhempi nainen, joku hänelle kertoi missä nainen liikkui ja ehkä osittain myös itse seurasi naisen liikkumisia!

Okei selvä, sit ei liity itteeni tää.
        En kyllä muutenkaan oo stalkannut ketään
        tai muutakaan väärää tehnyt vaikka jostain syystä joku sai käännettyä jollain millä lienee kaikki mua vastaan näköjään.
        -vanhempi nainen-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harhaista ajattelua, jos on ulkoilusta kyse.

• Anonyymi

Moni iskä haluais lipasta mua tääkin on ihan tosi

• Anonyymi

Oon asunut täällä 10 vuotta. En tuntenut ketään ku muutin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      201
      10632
    2. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      66
      2917
    3. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      82
      2628
    4. 88
      2510
    5. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      151
      2202
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      267
      2069
    7. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1451
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      13
      1425
    9. Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta

Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va
      Maailman menoa
      121
      1260
    10. Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!

Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei
      Tv-sarjat
      35
      912
    Aihe