kumpi meistä stalkkasi toista ja tunki samoille seuduille asumaan?
Miten se menikään
20
361
Vastaukset
- Anonyymi
Mielestäni olet pelkkä oman edun tavoittelija ja sellaisia ihmisiä en voi sietää!
- Anonyymi
Pakon sanelema juttu, ei mikään tunkeutuminen. Turha painostaa ja levitellä valheita.
- Anonyymi
Kasva aikuiseksi.
- Anonyymi
Samat sanat sulle palstaäijän provoihin takertuja. Sivusta ps apinoit tuon teesin aamulta multa
- Anonyymi
Kai sitä nyt saa ihmiset asua ihan missä haluaa. Ei oo pakko olla tekemisissä.
- Anonyymi
Eikä näitä äijän huuhaaprovojakasn ole pakko ottaa vakavasti ns
- Anonyymi
Kyllä Suomessa on tilaa kaikille asua missä vaan, eihän edes naapurin kanssa tarvi olla missään tekemisissä eikä juuri nähdäkään koskaan.
- Anonyymi
Oli pakko jäädä alueelle, en halunnut sellaista mahdollisuutta että kohtaisin ex-muijan kanssa.
- Anonyymi
Oliko kyseessä käräjäoikeuden päätös, aloittajaäijä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikku nulikan g board vimma lähti sanasta käräjäoikeuden päätös- oot luuseri ilman mitään asiaa ja valtuuksia mihinkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähdin kuin roskapussia viemään tavalla. Ei me liitossa oltu.
- Anonyymi
Siellähän sä käyt
- Anonyymi
Otahan selvää mitä kukin on tehnyt ja syytä vasta sitten. Minun näkökulmastani sinä stalkkasit ja muuton haittapuolena oli tieto, että saatat asua jossain lähistöllä.
- Anonyymi
Ai jaha, no onpa Kiva kuulla 😢😢 - sivusta
- Anonyymi
Milloin tämmöinen muutto tapahtui,
ja keistä tässä on kyse?- Anonyymi
Tietty henkilö kyllä tietää kenestä on kyse. Liikkui todella monia kertoja samoissa paikoissa kuin vanhempi nainen, joku hänelle kertoi missä nainen liikkui ja ehkä osittain myös itse seurasi naisen liikkumisia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietty henkilö kyllä tietää kenestä on kyse. Liikkui todella monia kertoja samoissa paikoissa kuin vanhempi nainen, joku hänelle kertoi missä nainen liikkui ja ehkä osittain myös itse seurasi naisen liikkumisia!
Okei selvä, sit ei liity itteeni tää.
En kyllä muutenkaan oo stalkannut ketään
tai muutakaan väärää tehnyt vaikka jostain syystä joku sai käännettyä jollain millä lienee kaikki mua vastaan näköjään.
-vanhempi nainen- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harhaista ajattelua, jos on ulkoilusta kyse.
- Anonyymi
Moni iskä haluais lipasta mua tääkin on ihan tosi
- Anonyymi
Oon asunut täällä 10 vuotta. En tuntenut ketään ku muutin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4843314Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1512348- 1352182
Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel361673Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71625Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2131426Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1771404Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien141274- 91182
- 571126