kumpi meistä stalkkasi toista ja tunki samoille seuduille asumaan?
Miten se menikään
20
289
Vastaukset
- Anonyymi
Mielestäni olet pelkkä oman edun tavoittelija ja sellaisia ihmisiä en voi sietää!
- Anonyymi
Pakon sanelema juttu, ei mikään tunkeutuminen. Turha painostaa ja levitellä valheita.
- Anonyymi
Kasva aikuiseksi.
- Anonyymi
Samat sanat sulle palstaäijän provoihin takertuja. Sivusta ps apinoit tuon teesin aamulta multa
- Anonyymi
Kai sitä nyt saa ihmiset asua ihan missä haluaa. Ei oo pakko olla tekemisissä.
- AnonyymiUUSI
Eikä näitä äijän huuhaaprovojakasn ole pakko ottaa vakavasti ns
- Anonyymi
Kyllä Suomessa on tilaa kaikille asua missä vaan, eihän edes naapurin kanssa tarvi olla missään tekemisissä eikä juuri nähdäkään koskaan.
- AnonyymiUUSI
Oli pakko jäädä alueelle, en halunnut sellaista mahdollisuutta että kohtaisin ex-muijan kanssa.
- AnonyymiUUSI
Oliko kyseessä käräjäoikeuden päätös, aloittajaäijä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pikku nulikan g board vimma lähti sanasta käräjäoikeuden päätös- oot luuseri ilman mitään asiaa ja valtuuksia mihinkään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lähdin kuin roskapussia viemään tavalla. Ei me liitossa oltu.
- AnonyymiUUSI
Siellähän sä käyt
- AnonyymiUUSI
Otahan selvää mitä kukin on tehnyt ja syytä vasta sitten. Minun näkökulmastani sinä stalkkasit ja muuton haittapuolena oli tieto, että saatat asua jossain lähistöllä.
- AnonyymiUUSI
Ai jaha, no onpa Kiva kuulla 😢😢 - sivusta
- AnonyymiUUSI
Milloin tämmöinen muutto tapahtui,
ja keistä tässä on kyse?- AnonyymiUUSI
Tietty henkilö kyllä tietää kenestä on kyse. Liikkui todella monia kertoja samoissa paikoissa kuin vanhempi nainen, joku hänelle kertoi missä nainen liikkui ja ehkä osittain myös itse seurasi naisen liikkumisia!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tietty henkilö kyllä tietää kenestä on kyse. Liikkui todella monia kertoja samoissa paikoissa kuin vanhempi nainen, joku hänelle kertoi missä nainen liikkui ja ehkä osittain myös itse seurasi naisen liikkumisia!
Okei selvä, sit ei liity itteeni tää.
En kyllä muutenkaan oo stalkannut ketään
tai muutakaan väärää tehnyt vaikka jostain syystä joku sai käännettyä jollain millä lienee kaikki mua vastaan näköjään.
-vanhempi nainen- - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Harhaista ajattelua, jos on ulkoilusta kyse.
- AnonyymiUUSI
Moni iskä haluais lipasta mua tääkin on ihan tosi
- AnonyymiUUSI
Oon asunut täällä 10 vuotta. En tuntenut ketään ku muutin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5552175Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4011776Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221590Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641418JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191166- 561112
- 1181097
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16888Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka13858Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66823