Et tiedä miten paljon sua rakastan, pidät mua vaa julmana kiusaajana kun läksytin homofoobisia ja pelottavia ihmisiä, et ymmärrä miksi koin heidät itse pelottavina, koska et tunne heitä. Et myöskään tiedä miten herkkä oon, siksi itse aiheutat mulle jatkuvasti henkistä väkivaltaa ja lisää traumoja, silti rakastan sua, vaan sua. Ehkä mulla on jo tukholma syndrooma.
Sulla on trauma kiusaamisesta , se selittää paljon
9
193
Vastaukset
- Anonyymi
Olet fanaattinen asiassasi.Semmoinen fanaattisuus sokaisee näkemästä ettei asia ollut sama mistä puhuttiin.Ei ole vain 2 väriä on monia vivahteita.Homo saa olla muttei kaapissa ainakaan niiden silmissä ketkä on kiinnostuneet sinusta.
- Anonyymi
No kerropa ensinnäkin mitä Tukholma-syndrooma ihan todella tarkoittaa tai mihin sillä viitataan kun viljelette täällä näitä sanontoja tuon tuosta.
- Anonyymi
Täällä on näitä psykiatrian erikoislääkäreitä suurin osa.
- Anonyymi
Ko.yhteyteen asia ei liity. Tukholman-syndrooma viittaa sellaiseen asiaan, että panttivankina olevat mieltyisivät heitä pankkivankina pitäviin, eivätkä pyrkisi asetelmasta pois.
Tuota käytetään tässä yhteydessä illuusion vahvistamiseen, että olisivat samassa tilassa ja tuntisivat jatkuvan läheisyydessä olevan kanssakäymisen kanssa toisensa. Pyrkii tuollaisilla tavoilla luomaan ja vahvistamaan sitä illuusiota että hän olisi läheisessä suorassa kontaktissa ko tahon/tahojen kanssa.
Tuskin hän on sellaisessa suhteessa väittämänsä henkilön kanssa, että voisi esittää olevansa sen vanki, mutta on sen illuusion vanki missä haluaa elää siten, kuin olisi läheisissä kanssakäymisessä ko. henkilön kanssa ja pyrkii sitä myös muille vakuuttamaan, oikeutta tunkeilla, liittää toisen elämäänsä.
Alistaa toisen omaksi kohteekseen, ja tuomalla asioita tuolla tavalla esille, pyrkii muiden kautta oikeuttamaan toimet, esittäen että olisivat oikeasti yhteyksissä.
- Anonyymi
Herkkyydestä on ihan turha terdö jotaki suojakilpeä.
Sun pitää silti tajuta et oot vastuussa sun tunteista
Ja miten paskasta niiden kanssa muiden kanssa käyttäydyt tai jätät köyttöytymätyä.
Mieluummin et mee joka asias vain tunteella
Nekin vie kun pässiä narussa
Ja monesti olis parempi kun ei tunteille nii paljoa
Liikaa moneen tilanteeseen kun vähempikin reaktio
Riittää.
Tunteiden hallinnan kurssille voisit mennä
Tai käyttäytymisterapiaan että opit
Sori mä en elä elämää jossa sais holla herkkä
Tai mennä niinku päätön kana niiden tunteiden
Eli herkkyyden mukaan perseillen .
En. Oo ikinä ollu. Ja mun kaltaisia on paljon.
Kyllä sun pitää ymmärtää meitä toisen lausua
Eikä vain vaatia ymmärrystä vain sulle
Tai sun ongelmalle
Sit tohon sun herkyyteenkin vois reagoida kivemmin kun oot itte ensin kiva muille ja ajattelet muidenkin ongelmia ..
Et vain aina sua ...
Herkkien pitää oppia sietämään eikä
Menee piiloon herkkyyden taa.
Herkkyyttä pitää muutella ja kehittää
Siihen ei saa suhtautua asiana jolle ei mitään voi tehdä itse . On kohtuutonta että muiden vaan pitää muuttua
Eikä herkkä tee mitää omalle ongelmalleen . - Anonyymi
Ei tuo ollut ainakaan sitä syndroomaa.
- Anonyymi
En ymmärrä, mikä tämä homofobiajuttu oikein on. En ole huomannut mitään läksytystä.
- Anonyymi
Onko noin
- Anonyymi
Toi on melko sairaalloisen kuuloista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215594- 531675
- 211143
- 691017
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53987Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162958- 48908
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57900Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.121889Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58848