Sulla on trauma kiusaamisesta , se selittää paljon

Anonyymi-ap

Et tiedä miten paljon sua rakastan, pidät mua vaa julmana kiusaajana kun läksytin homofoobisia ja pelottavia ihmisiä, et ymmärrä miksi koin heidät itse pelottavina, koska et tunne heitä. Et myöskään tiedä miten herkkä oon, siksi itse aiheutat mulle jatkuvasti henkistä väkivaltaa ja lisää traumoja, silti rakastan sua, vaan sua. Ehkä mulla on jo tukholma syndrooma.

9

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet fanaattinen asiassasi.Semmoinen fanaattisuus sokaisee näkemästä ettei asia ollut sama mistä puhuttiin.Ei ole vain 2 väriä on monia vivahteita.Homo saa olla muttei kaapissa ainakaan niiden silmissä ketkä on kiinnostuneet sinusta.

• Anonyymi

No kerropa ensinnäkin mitä Tukholma-syndrooma ihan todella tarkoittaa tai mihin sillä viitataan kun viljelette täällä näitä sanontoja tuon tuosta.

• Anonyymi

Täällä on näitä psykiatrian erikoislääkäreitä suurin osa.

• Anonyymi

Ko.yhteyteen asia ei liity. Tukholman-syndrooma viittaa sellaiseen asiaan, että panttivankina olevat mieltyisivät heitä pankkivankina pitäviin, eivätkä pyrkisi asetelmasta pois.

Tuota käytetään tässä yhteydessä illuusion vahvistamiseen, että olisivat samassa tilassa ja tuntisivat jatkuvan läheisyydessä olevan kanssakäymisen kanssa toisensa. Pyrkii tuollaisilla tavoilla luomaan ja vahvistamaan sitä illuusiota että hän olisi läheisessä suorassa kontaktissa ko tahon/tahojen kanssa.

Tuskin hän on sellaisessa suhteessa väittämänsä henkilön kanssa, että voisi esittää olevansa sen vanki, mutta on sen illuusion vanki missä haluaa elää siten, kuin olisi läheisissä kanssakäymisessä ko. henkilön kanssa ja pyrkii sitä myös muille vakuuttamaan, oikeutta tunkeilla, liittää toisen elämäänsä.

Alistaa toisen omaksi kohteekseen, ja tuomalla asioita tuolla tavalla esille, pyrkii muiden kautta oikeuttamaan toimet, esittäen että olisivat oikeasti yhteyksissä.

• Anonyymi

Herkkyydestä on ihan turha terdö jotaki suojakilpeä.
      Sun pitää silti tajuta et oot vastuussa sun tunteista
      Ja miten paskasta niiden kanssa muiden kanssa käyttäydyt tai jätät köyttöytymätyä.
      Mieluummin et mee joka asias vain tunteella
      Nekin vie kun pässiä narussa
      Ja monesti olis parempi kun ei tunteille nii paljoa
      Liikaa moneen tilanteeseen kun vähempikin reaktio
      Riittää.
      Tunteiden hallinnan kurssille voisit mennä
      Tai käyttäytymisterapiaan että opit
      Sori mä en elä elämää jossa sais holla herkkä
      Tai mennä niinku päätön kana niiden tunteiden
      Eli herkkyyden mukaan perseillen .
      En. Oo ikinä ollu. Ja mun kaltaisia on paljon.
      Kyllä sun pitää ymmärtää meitä toisen lausua
      Eikä vain vaatia ymmärrystä vain sulle
      Tai sun ongelmalle
      Sit tohon sun herkyyteenkin vois reagoida kivemmin kun oot itte ensin kiva muille ja ajattelet muidenkin ongelmia ..
      Et vain aina sua ...
      Herkkien pitää oppia sietämään eikä
      Menee piiloon herkkyyden taa.
      Herkkyyttä pitää muutella ja kehittää
      Siihen ei saa suhtautua asiana jolle ei mitään voi tehdä itse . On kohtuutonta että muiden vaan pitää muuttua
      Eikä herkkä tee mitää omalle ongelmalleen .

• Anonyymi

Ei tuo ollut ainakaan sitä syndroomaa.

• Anonyymi

En ymmärrä, mikä tämä homofobiajuttu oikein on. En ole huomannut mitään läksytystä.

• Anonyymi

Onko noin

• Anonyymi

Toi on melko sairaalloisen kuuloista...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5594
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      53
      1675
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      21
      1143
    4. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      69
      1017
    5. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      987
    6. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      958
    7. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      908
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      57
      900
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      121
      889
    10. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      848
    Aihe